Gtr 1400 vs Fjr 1300 (μοντελα μεταξυ 2005 εως 2009)

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπερα παιδια, θα ηθελα γνωμες γιαυτα τα δυο μοντελα, που πονανε που οχι, προσωπικες εμπειριες και δικια σας αλλα και τι εχετε ακουσει.... Τι θα προτεινατε, πως σας φαινετε για πολυ μακρινες αποστασεις, καταναλωση κλπ;;;;


Καθε γνωμη δεκτη για πληροφορηση γιαυτα τα οχι και τοσο διαδεδομενα μοντελα για την χωρα μας.....


Ευχαριστω πολυ...

#xrv_world_explorer
 

left950

Μέλος
Όνομα
Λευτερης Ατσοπαρδης
Μοτό
ΚΤΜ 950 ADV
Καλημερα. Για το GTR δεν ξερω. Ειχα FJR, του 2003 ομως. Εκανα πολλα χιλιομετρα, μεταξυ αυτων και ενα ταξιδι σκωτια ιρλανδια και ολη την ευρωπη στην ουσια, απροβληματιστα και ευχαριστα. Γκαζι, καλη συμπεριφορα και ανετο οσο τιποτα. Φαντασου μετα 1000 χλμ τη μερα, ξεφορτωνα βαλιτσες με το κρανος φορεμενο, τοσο ξεκουραστο. Τα μοντελα 2005-2009 που λες, ειναι βελτιωμενα οσον αφορα τη θερμοκρασια , οχι που ειχες καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Το μεγαλο θεμα που εγω ειχα (και αλλοι) , ειναι η ελλειψη 6ης ταχυτητας , κατι που αναγκαζε τον κινητηρα να δουλευει ψηλοτερα απο οτι χρειαζονταν στο ταξιδι, με αντικτυπο στην καταναλωση, και κατι που αλλαξε στο μοντελο απο 2016 και μετα. Τωρα, αν θελεις ενα μηχανακι να γυρισεις την ελλαδα απο ασφαλτο και την ευρωπη, ξεκουραστα και αρχοντικα, σε αυτα τα χρηματα που τα βρισκεις δεν θα βρεις τιποτα καλυτερο. Βελτίωση: ενα σετ αναρτησεις ohlins, wilbers η οτι αλλο βρεις, θα βελτιωσουν τη μοτο θεαματικα. Επισης στην πολη ειναι ευκολο και ευελικτο σε σχεση με τα κιλα του. Αυτα...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
GTR...πιο συγχρονο...καλυτερος κινητηρας με συν την εκτη ταχυτητα που στο Fjr...βρισκεις μετα το '16

Αυτα τα μοτορια σου ταιριαζουν στο οδηγικο στυλ...εισαι κ χιλιομετροφαγος

Λοιπον θα σου βρω Καβα...απο φιλο...κ εγω θα παρω την Αφρικανα...!!!!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Καλα η 5η δεν ειναι κ τόσο μειονεκτημα...
Εχεις 145 ατια μοιρασμενα κ γιοματα παντου,σε ολο το φασμα.
Ανοιγεις γκαζι χωρις κατεβασματα
Προσωπικα ημουν ανεκαθεν υπερ κ η μικρη διαφορα στην κατανάλωση αμελητεα μπροστα στην ισχυ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
GTR...πιο συγχρονο...καλυτερος κινητηρας με συν την εκτη ταχυτητα που στο Fjr...βρισκεις μετα το '16

Αυτα τα μοτορια σου ταιριαζουν στο οδηγικο στυλ...εισαι κ χιλιομετροφαγος

Λοιπον θα σου βρω Καβα...απο φιλο...κ εγω θα παρω την Αφρικανα...!!!!
Την αφρικανα θα την πατήσει χωμα...να την αφήσεις ησυχη
Δεν θα κάνεις τον πιτσιρικα φλώρο σαν και σένα..
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
left950

Συντηριση διαφορικου κλπ;;;; ειχες καποιο θεμα;;; αν επιτρεπεις ποσα χλμ ειχε κανει στα χερια σου;;; απο βαλβιδες αυτα τα μηχανακια εχουν κλασσικα με καπελωτα; ευχαριστω για την εμπειρια σου.....

#xrv_world_explorer
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
GTR...πιο συγχρονο...καλυτερος κινητηρας με συν την εκτη ταχυτητα που στο Fjr...βρισκεις μετα το '16

Αυτα τα μοτορια σου ταιριαζουν στο οδηγικο στυλ...εισαι κ χιλιομετροφαγος

Λοιπον θα σου βρω Καβα...απο φιλο...κ εγω θα παρω την Αφρικανα...!!!!
Κατι σκεφτομουν και γω, ασε που ειναι πολυ πιο ομορφο, αλλα δεν παιζει ρολο η ομορφια αλλα και η αξιοπιστια καθως και η ευρεση ανταλλακτικων, κατι που η τεομοτο ειναι ελειπεις απο στοκ ιδια για ενα τοσο σπανιο μηχανακι.... Επισης οτι και να λεμε οτι και μηχανακι και να δεις οτι και μηχανακι να εχω ψαξει μονο με κατι τετοιο πιστευω κανεις 250αρες χωρις ξεκουρασει..... Μονο το διαφορικο με προβληματιζει λιγο...
Την αφρικανα θα την πατήσει χωμα...να την αφήσεις ησυχη
Δεν θα κάνεις τον πιτσιρικα φλώρο σαν και σένα..
Σαν να εισαι στο μυαλο μου κωστα..... Χαχαχαχα

#xrv_world_explorer
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλα η 5η δεν ειναι κ τόσο μειονεκτημα...
Εχεις 145 ατια μοιρασμενα κ γιοματα παντου,σε ολο το φασμα.
Ανοιγεις γκαζι χωρις κατεβασματα
Προσωπικα ημουν ανεκαθεν υπερ κ η μικρη διαφορα στην κατανάλωση αμελητεα μπροστα στην ισχυ.
Γιωργο ειχες καποιο απο τα δυο;;;;

#xrv_world_explorer
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αποστολη αν εννοεις 250αρες σε ταχυτητα...ειναι πολυ κουραστικο κ ψυχοφθορο...
Αν μιλας για αποστασεις....τοτε οπως λεγανε φιλοι στη Λεμοτ...με αυτα τα μηχανακια ειναι ντροπη να τονιζεις 600-700χλμ ημερησιως...
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Γιωργο ειχες καποιο απο τα δυο;;;;

#xrv_world_explorer
Οχι Αποστολε,αν κ το ΦΖΡ παντα το ηθελα!
Μιλαω απο εμπειρία σε 5αρια σασμαν καθως κ οι δυο μοτο μου εχουν 5αρι ενω θυμαμαι το 6αρι στο cbr που παρα τους 105 ιππους ηταν οβερ χωρίς ισχυ.
Θα μου πεις γουστα αυτα βεβαια..
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Οτι και να πουμε, πιστευω ειναι βασιλιαδες στην ασφαλτο, το θεμα ειναι η συντηρηση, συν του οτι για να λυσεις κατι θελουν λυσιμο τα παντααααα χαχαχα

#xrv_world_explorer
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
To GTR εχει μικρο ντεποζιτο και κανει το τριπτυχο του τουρισμου με μοτο (δυναμη-προστασια απο αερα-αυτονομια) να μπαζει
Λιγο πιο σκυφτο
Καποια θεματακια με σκουριες κατω απ το ντεποζιτο και το Kipass, αλλα μεμονομενα στο εξωτερικο
Ειναι πιο φρεσκο και το δειχνει με σχεδον ιδια τιμη με το FJR
Στο FJR να εχει γινει σιγουρα η ανακληση για διαβρωσεις (2006-2011), συντονισμοι καπου στις 3500rpm, παραξενη θεση οδηγησης (ανετη χαμηλη σελα, αλλα με ψηλότερα τα μαρσπιε), αλλαγη σε σκληροτερα ελατηρια, βελτιωμενο ABS απο 2008
Καταναλωση και για τα δυο, σε ταξιδι 2 ατομα, φορτωμενο (110-150Km/h) 6-7lt/100Km

Εχω οδηγησει μονο το FJR
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Καπου είχα διαβασει (μότο.γρ νομιζω) ότι στα ΦΖΡ πολλοι μαστοροι δεν αλλαζαν βαλβονινες στην.μετάδοση θεωρωντας οτι δεν χρειαζεται με συνεπεια γνωστα αποτελεσματα σαφως...
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καπου είχα διαβασει (μότο.γρ νομιζω) ότι στα ΦΖΡ πολλοι μαστοροι δεν αλλαζαν βαλβονινες στην.μετάδοση θεωρωντας οτι δεν χρειαζεται με συνεπεια γνωστα αποτελεσματα σαφως...
Αντεγραφαν τα σερβις στα RT και την Paneuropean και νομιζαν οτι ολα ειναι το ιδιο!! :happy:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Γιατι ολα κανονικα δεν θελουν αλλαγες βαλβολινης ανεξαρτητου μαρκας;;;; Ειναι σκοτεινα και μελανα σημεια η ολη μεταβαση σε διαφορικο!

#xrv_world_explorer
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατι ολα κανονικα δεν θελουν αλλαγες βαλβολινης ανεξαρτητου μαρκας;;;; Ειναι σκοτεινα και μελανα σημεια η ολη μεταβαση σε διαφορικο!

#xrv_world_explorer
Σε όλα τα διαφορικά αλλάζεις βαλβολινες.
Στα gs λένε κάθε 20000,εγω αλλάζω κάθε 10000
Σιγα το κόστος.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Γιατι ολα κανονικα δεν θελουν αλλαγες βαλβολινης ανεξαρτητου μαρκας;;;; Ειναι σκοτεινα και μελανα σημεια η ολη μεταβαση σε διαφορικο!

#xrv_world_explorer
Διαφορικο = Ξενοιαζεις
Αντεγραφαν που σε κι αυτους δεν αλλαζαν, μονο που εκεινα δεν παθαιναν τιποτα!! :cool:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
To GTR εχει μικρο ντεποζιτο και κανει το τριπτυχο του τουρισμου με μοτο (δυναμη-προστασια απο αερα-αυτονομια) να μπαζει
Λιγο πιο σκυφτο
Καποια θεματακια με σκουριες κατω απ το ντεποζιτο και το Kipass, αλλα μεμονομενα στο εξωτερικο
Ειναι πιο φρεσκο και το δειχνει με σχεδον ιδια τιμη με το FJR
Στο FJR να εχει γινει σιγουρα η ανακληση για διαβρωσεις (2006-2011), συντονισμοι καπου στις 3500rpm, παραξενη θεση οδηγησης (ανετη χαμηλη σελα, αλλα με ψηλότερα τα μαρσπιε), αλλαγη σε σκληροτερα ελατηρια, βελτιωμενο ABS απο 2008
Καταναλωση και για τα δυο, σε ταξιδι 2 ατομα, φορτωμενο (110-150Km/h) 6-7lt/100Km

Εχω οδηγησει μονο το FJR
Ειδα φωτογραφιες απο ρεζερβουαρ gtr χθες το βραδυ και μου φανηκε οτι ειναι τεραστιο γιατι σαν να χωνετε και κατω απο την σελα, ενω το fjr ειναι πιο streetadiko το ρεζερβουαρ του..... Αλλα μπορει να αλλαζουν τα λιτρα, θα το ψαξω αυτο...... Οι συντονισμοι του fjr απο τι προερχοντουσαν...... Τελος ειμαι τις αποψης οτι καλο ειναι να ειναι μαμα η εξατμιση, αλλα θελω και λιγο μπραπ μπραπ

#xrv_world_explorer
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Τελος οσων αφορα, τα μπροστινα καλαμια στο fjr ειναι λιγο περιεργα, τι ειναι αυτα;;;;

#xrv_world_explorer
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ειδα φωτογραφιες απο ρεζερβουαρ gtr χθες το βραδυ και μου φανηκε οτι ειναι τεραστιο γιατι σαν να χωνετε και κατω απο την σελα, ενω το fjr ειναι πιο streetadiko το ρεζερβουαρ του..... Αλλα μπορει να αλλαζουν τα λιτρα, θα το ψαξω αυτο...... Οι συντονισμοι του fjr απο τι προερχοντουσαν...... Τελος ειμαι τις αποψης οτι καλο ειναι να ειναι μαμα η εξατμιση, αλλα θελω και λιγο μπραπ μπραπ

#xrv_world_explorer
22 lt ειναι νομιζω. Το ειδα στα spεcs το πρωι.
Οι συντονισμοι λογικα θα αλλαξουν αν μπει 6η ταχυτητα, αλλα δεν υστερει και με 5η. 3000-4000rpm εχει κραδασμους, κυριως στο ηλεκτρικο φερινγκ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom