H KTM ερευνά την ενεργητική ασφάλεια στις μοτοσυκλέτες

stamulee

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
KTM 950 Adventure
Συγκεκριμένα μιλάμε για τα συστήματα Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection όπου εν ολίγοις έχουν να κάνουν με τη διατήρηση της πορείας της μοτοσυκλέτας και τον εντοπισμό των τυφλών σημείων κατά την οδήγηση.

Φυσικά είναι ακόμα υπό εξέλιξη, αλλά τα εν λόγω συστήματα ασφαλείας αναμένεται να εξοπλίσουν τα μελλοντικά μοντέλα της αυστριακής εταιρίας. Σκοπός είναι η αποφυγή σύγκρουσης του μπροστά ή του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας με άλλο όχημα μέσω αισθητήρων που αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο της προσοχής στο δρόμο.

Το Adaptive Cruise Control ουσιαστικά λειτουργεί όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με ταχύτητα πάνω από αυτή που έχει οριστεί στο Cruise Control, δηλαδή το σύστημα διατήρησης πορείας. Όταν εντοπίσει άλλο προπορευόμενο όχημα διαστάσεων μοτοσυκλέτας και πάνω, κρατά απόσταση ρυθμίζοντας το γκάζι και ενίοτε «τσιμπώντας» ελαφρά το μπροστινό φρένο. Στην τελική του μορφή το ACC αναμένεται να δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα ρύθμισης της ταχύτητας και της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.
Το δεύτερο σύστημα αφορά στις συγκρούσεις που μπορούν να συμβούν από πίσω από τη μοτοσυκλέτα. Σαν ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια, το σύστημα Blind Spot Detection ειδοποιεί τον αναβάτη μέσω ενδείξεων στην οθόνη του για το οτιδήποτε επικίνδυνο μπορεί να συμβεί πίσω του, όπως μια προσπέραση ή μια αλλαγή λωρίδας.

Βέβαια, μέχρι το 2021 που αναμένεται να ξεκινήσει η εφαρμογή των παραπάνω τεχνολογιών έχουμε καιρό, οπότε ας δούμε καλύτερα το βίντεο με το τροποποιημένο KTM 1290 Adventure S.


https://www.youtube.com/watch?time_continue=103&v=gUMRfhAEIy4

http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/h-ktm-erevna-tin-energitiki-asfalia-stis-motosikletes
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχουν βγαλει κι ενα αλλο συστημα, με κατι πυραυλακια που αποτρεπουν πτωση απο "χασιμο" μπροστινου.....
Ωραι πραγματα!
 

chaosm

Μέλος
Εχουν βγαλει κι ενα αλλο συστημα, με κατι πυραυλακια που αποτρεπουν πτωση απο "χασιμο" μπροστινου.....
Ωραι πραγματα!
Θα βγάλει τώρα ο μονόδρομος κίνηση στον μπροστά τροχό. Κάτι πρέπει να κάνει και η ktm για να είναι στο παιχνίδι. Είναι πιο σημαντική η μελέτη για τη κίνηση στο μπροστά τροχό από την ασφάλεια αλλά τι να κάνεις που τα τσακάλια της BMW δεν αφήνουν τπτ για τους άλλους
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα βγάλει τώρα ο μονόδρομος κίνηση στον μπροστά τροχό. Κάτι πρέπει να κάνει και η ktm για να είναι στο παιχνίδι. Είναι πιο σημαντική η μελέτη για τη κίνηση στο μπροστά τροχό από την ασφάλεια αλλά τι να κάνεις που τα τσακάλια της BMW δεν αφήνουν τπτ για τους άλλους
Μα και το cornering ABS η BMW αρχικά το σνόμπαρε (σ αυτήν έκανε την 1η πρόταση για συν-εξέλιξη η Bosch) αλλά όταν εξελίχθηκε απο την ΚΤΜ, ακολούθησαν άπαντες.
Έτσι γίνεται με όλα. Δε μπορεί ένας, να τα εξελίξει-πατεντάρει όλα.
Αφού βγουν στην παραγωγή, εκεί φαίνονται οι πραγματικά καλές ιδέες.
 

chaosm

Μέλος
Μα και το cornering ABS η BMW αρχικά το σνόμπαρε (σ αυτήν έκανε την 1η πρόταση για συν-εξέλιξη η Bosch) αλλά όταν εξελίχθηκε απο την ΚΤΜ, ακολούθησαν άπαντες.
Έτσι γίνεται με όλα. Δε μπορεί ένας, να τα εξελίξει-πατεντάρει όλα.
Αφού βγουν στην παραγωγή, εκεί φαίνονται οι πραγματικά καλές ιδέες.
Πέρα από τη πλάκα μου αρέσει η απλότητα. Όλα αυτά τα θεωρώ υπερβολικά
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πέρα από τη πλάκα μου αρέσει η απλότητα. Όλα αυτά τα θεωρώ υπερβολικά
... και το 1970 θεωρούσαν τα ταμπούρα μια χαρά....!


ΥΓ: δεν κάνω πλάκα, έτσι ήταν. Κι έτσι είναι πάντα σε σχέση με την εξέλιξη. Αρχικά ξενίζει, "ξεβολεύει" , "είναι για τους νέους κι άπειρους".... Δεν εκφράζω άποψη εδω, την πραγματικότητα περιγράφω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πέρα από τη πλάκα μου αρέσει η απλότητα. Όλα αυτά τα θεωρώ υπερβολικά
Έλα ρε συ.... Πλάκα θα έχει να έχουν πυραύλους στο μπροστινό :p
Θα περνάω τον Χαλαση στη μία με την μπετονιέρα :D
 
Top Bottom