Νομίζω δύσκολα βρίσκεται κάτι χειρότερο από versys 1000 σε πίσω μέρος. (Όχι ιστορικά, τώρα λέω). Ο πίσω καθήμενος στο... iStrom είναι "πάνω" στον άξονα και δεν με ενοχλεί τόσο, θα ήταν όντως πιο ωραίο στο μάτι πιο μακρύ ψαλίδι ή πιο μπροστά η σέλα.
Για τα υπόλοιπα.... Συμφωνώ, αλλά πάλι, μήπως δεν ισχύει σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες; Πόσο τραγικά καλύτερο είναι τa SS σήμερα σε σχέση με 15 χρόνια πίσω; Τι στο καλό έχει ένα onoff που να μπορεί κάποιος να φέρει "κοσμογονία" στην κατηγορία; Τίποτα. Τα 150+ άλογα είναι ωραίο gimmick, όχι ανάγκη και δεν κάνει καλύτερη την εμπειρία οδήγησης κατ'ανάγκη.
Βλέπεις ότι Τ7 και Τουαρέγκ έχουν εξαιρετικά στοιχεία, μειονεκτήματα στο δικαβαλο λόγω σέλας (οκ, αν είσαι λίγο μεγαλόσωμος). Το 800 δείχνει/είναι πιο μεγάλο, θα τα χαλάσουμε μάλλον στο θεωρητικό σκληρό off-road. Όταν βέβαια τερματίζει το tiger 900 στο 1000 dunas φέτος, τα 230 κιλά δεν είναι αποτρεπτικό μέγεθος. Ναι θα ήθελα να είναι 210/215 γεμάτο εννοείται, αφού το έκανε Yamaha και Aprilia δεν ήταν όνειρο, το αποδεικνύει και η Honda. Έχεις δει ακόμα και το τρασλαπ400 να έχει κάνει "θαύματα" σε ταξίδια, σίγουρα μπορεί να κάνει ακόμα το ίδιο.
Οπότε τρώμε το χάπι του καταναλωτισμού, ωραίο είναι, αλλάζουμε μηχανή για την χαρά του καινούργιου, όχι γιατί έφερε τον κόσμο πάνω/κάτω.
Από την νέα γενιά, το strom και το desert X μου θυμίζουν τον έφηβο με το ελληνικό motorrad, το Motorsport κλπ της εποχής και θα τα ήθελα, το Strom είναι σε λεφτά που θα πλήρωνα... Και μάλλον θα πήγαινα Απρίλια λόγω tb, που και αυτό να λείπει δεν έχει χαλάσει την εμπειρία μου με το 950, θεωρητικά λέμε γιατί δεν είναι 7-8000 ευρώ καλύτερες μοτοσικλέτες, καμία από αυτές.
To μόνο που με ενοχλεί πραγματικά είναι αυτό που είπε κάποιος σε βίντεο, ότι το φανάρι αυτό δεν βγάζει ικανοποιητικό φως.