H Suzuki ετοιμάζει νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 700cc

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Βλέποντας τα νέα μοντέλα της κατηγορίας (Τ7, τούαρεγκ, τρανσαλπ, βστρομ) δεν με ενθουσιάζει κανένα για να αλλάξω το πιστό μου F800.
Μάλλον γέρασα...
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Προσωπικά δεν με τρέλανε το Vstrom αλλά το θεωρώ πιο ολοκληρωμένο από το Transalp στα σημεία.
Περιμένω να δω περισσότερα reviews και από τα δυο.

Ευτυχώς που βγήκαν αυτά τα δυο γιατί είχα αρχίσει να γλυκό κοιτάζω τα κινεζικά…(θου κύριε)

Υς:Cfmoto 800 adv , Benelli 702x


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Βλέποντας τα νέα μοντέλα της κατηγορίας (Τ7, τούαρεγκ, τρανσαλπ, βστρομ) δεν με ενθουσιάζει κανένα για να αλλάξω το πιστό μου F800.
Μάλλον γέρασα...
Ούτε εγώ το πιστό μου Ντακάρ,ειδικά όταν σκέφτομαι ότι το πήρα 1800€
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βλέποντας τα νέα μοντέλα της κατηγορίας (Τ7, τούαρεγκ, τρανσαλπ, βστρομ) δεν με ενθουσιάζει κανένα για να αλλάξω το πιστό μου F800.
Μάλλον γέρασα...
Μπα δε γεράσες. Απλά δεν έβγαλαν ακόμα μοτοσυκλέτα που να χτυπάει σε ανάστημα και ολοκληρωμένο χαρακτήρα το 800. Όλοι γύρω γύρω γυρίζουν άλλος καλός εκεί άλλος παραπέρα αλλά κάτι σημαντικό που να κάνει τη διαφορά να σε κάνει να πας ταμείο δε βλέπω. Και φυσικά το 850gs δεν έδωσε ποτέ κάτι καλύτερο.

Κι εδώ το ίδιο νιώθω.

Προς το παρόν δαγκωτο 800..
 
Reactions: dan

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πώς το είπε ο giamar, αν κάτσει ο κώλος σε πενφέ δεν ξεπέφτει σε άλλη μάρκα μετά...
Δεν ξέρω αν είναι θέμα υλοποίησης απο πλευρά μηχανολογικής αρτιότητας και βιομηχανοποίησης αλλά ίσως σε κάποια πράγματα που μπορεί να φαίνονται απλά τελικά και ξεκινάνε από το σχεδιαστήριο κάποιοι έχουν στα σχεδιαστήρια ανθρώπους με όραμα και μυαλό και άλλοι βάζουν κάνα μπατζανακη μέσα δεν εξηγείται. Μάλλον η bmw έχει κατάλληλα άτομα σε κάποιες θέσεις τελικά.

Γιατί δεν νοείται όλες οι μεγάλες εταιρείες να μην μπορούν να υλοποιήσουν ένα project από άποψη ποιότητας αλλά τελικά δες στο 800gs μια συνταγή υλοποίησης 2008 12 χρόνια πίσω. Σχεδιαστικά και πρακτικά και ποιοτικά το λες πιο άρτιο από ότι έχει βγει μέχρι σήμερα και συνεχίζει να βγαίνει. Εντάξει μετά στο 850μπηκαν και λογιστές μέσα συνεργασία με loncin και κάπου το έχασαν.

Αλλά το 800 τι έχει τελικά να ζηλέψει από ότι παρουσιάζουν αυτή τη στιγμή? Τα ηλεκτρονικά και τα τάμπλετ. Αυτά. Αν σε ενδιαφέρουν. Δεν βλέπω δηλαδή τα βήματα προς τα εμπρός. Δηλαδή η bmw είχε μια έξυπνη ιδέα. Έβαλε το τεποζιτο της βενζίνης κάτω από τη σέλα.Χαμηκωσε έτσι το κέντρο βάρους και ταυτόχρονα φούσκωσε πίσω την ουρά όπως έπρεπε έτσι ώστε να δειχνει μέν κομψό με εντουραδικη σέλα και μπρατσωμενο και άμα βάλεις σέλα ανατομική πάλι να μη δείχνει βλακεία. Μια λύση που δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αντέγραψαν ψυχρά άλλοι. Και γιατί η ίδια η bmw εγκατέλειψε στο 850!!

Ήθελε τώρα η suzuki να κάνει άνετη τη σέλα για το vstrom και της βγήκε αποτέλεσμα η ουρά περίπου όσο χαλιά είναι το versys 1000. Σαν τρίτος όγκος,station wagon. Δε ξέρω είναι τόσο δύσκολο τελικά???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY


Ένας χριστιανός να πεταχτεί εδώ να πει ας ήταν και η καθαρίστρια την ώρα που έδειχναν τα slides. Ρε παιδιά εκεί που φτάσαμε την ουρά πίσω και κατεβαίνει ο λασπωτηρας το ψαλίδι δείχνει πολύ μικρό και η νοητή ευθεία της πινακίδας βγαίνει πολύ πίσω σε σχέση με το τελείωμα της ρόδας. Κάτι έχουμε κάνει λάθος και φαίνεται σαν station wagon φάση. Όχι καλό είναι. Στείλτο για παραγωγή.. έλεος.

Επίσης η σέλα κατεβαίνει τόσο χαμηλά τα πλαϊνά της περνώντας σε φυσικό πλάτος τα ίδια τα πλαστικά με αποτέλεσμα να φαίνεται όλο σέλα το πίσω μέρος κάνοντας το βλακεία. Πρέπει κα το σχεδιάσουμε έτσι ώστε η σέλα να είναι μεγάλη και άνετη αλλά να χάνεται στην ουρά και να τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας και να μη φαίνεται σα σκούτερ το πίσω μέρος. Όχι άστο καλό είναι. Όποιος σχεδίασε το πίσω μέρος ειδικά για μένα είναι για λογιστήριο αποζημίωση αλλαγή καριέρας. Γιατί το υπόλοιπο μου αρέσει σαν ιδέα και νομίζω θα μπορούσε να γίνει ένα υπέροχο και σε εμφάνιση μηχανακι.

Επίσης μικτο βάρος 230 κιλά με τον ανταγωνισμό κάτω από 210 θα τους βρείτε λύσεις από το σχεδιαστήριο κοφτε 15 κιλά με έξυπνες λύσεις. Κάπου το έχασαν τα παιδιά και κρίμα στις λεπτομέρειες να χάνει πάλι η suzuki
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε μπορώ να αποφασίσω αν μου αρέσει ή όχι. Πρέπει να το δω από κοντά.

Σε κάποια φωτογραφικά πλάνα ανφας αλλά από πίσω προς τα εμπρός φαίνεται πως η σέλα στενεύει σημαντικά για το κατέβασμα των ποδιών στη θέση του οδηγού.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω δύσκολα βρίσκεται κάτι χειρότερο από versys 1000 σε πίσω μέρος. (Όχι ιστορικά, τώρα λέω). Ο πίσω καθήμενος στο... iStrom είναι "πάνω" στον άξονα και δεν με ενοχλεί τόσο, θα ήταν όντως πιο ωραίο στο μάτι πιο μακρύ ψαλίδι ή πιο μπροστά η σέλα.


Για τα υπόλοιπα.... Συμφωνώ, αλλά πάλι, μήπως δεν ισχύει σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες; Πόσο τραγικά καλύτερο είναι τa SS σήμερα σε σχέση με 15 χρόνια πίσω; Τι στο καλό έχει ένα onoff που να μπορεί κάποιος να φέρει "κοσμογονία" στην κατηγορία; Τίποτα. Τα 150+ άλογα είναι ωραίο gimmick, όχι ανάγκη και δεν κάνει καλύτερη την εμπειρία οδήγησης κατ'ανάγκη.


Βλέπεις ότι Τ7 και Τουαρέγκ έχουν εξαιρετικά στοιχεία, μειονεκτήματα στο δικαβαλο λόγω σέλας (οκ, αν είσαι λίγο μεγαλόσωμος). Το 800 δείχνει/είναι πιο μεγάλο, θα τα χαλάσουμε μάλλον στο θεωρητικό σκληρό off-road. Όταν βέβαια τερματίζει το tiger 900 στο 1000 dunas φέτος, τα 230 κιλά δεν είναι αποτρεπτικό μέγεθος. Ναι θα ήθελα να είναι 210/215 γεμάτο εννοείται, αφού το έκανε Yamaha και Aprilia δεν ήταν όνειρο, το αποδεικνύει και η Honda. Έχεις δει ακόμα και το τρασλαπ400 να έχει κάνει "θαύματα" σε ταξίδια, σίγουρα μπορεί να κάνει ακόμα το ίδιο.


Οπότε τρώμε το χάπι του καταναλωτισμού, ωραίο είναι, αλλάζουμε μηχανή για την χαρά του καινούργιου, όχι γιατί έφερε τον κόσμο πάνω/κάτω.

Από την νέα γενιά, το strom και το desert X μου θυμίζουν τον έφηβο με το ελληνικό motorrad, το Motorsport κλπ της εποχής και θα τα ήθελα, το Strom είναι σε λεφτά που θα πλήρωνα... Και μάλλον θα πήγαινα Απρίλια λόγω tb, που και αυτό να λείπει δεν έχει χαλάσει την εμπειρία μου με το 950, θεωρητικά λέμε γιατί δεν είναι 7-8000 ευρώ καλύτερες μοτοσικλέτες, καμία από αυτές. :p


To μόνο που με ενοχλεί πραγματικά είναι αυτό που είπε κάποιος σε βίντεο, ότι το φανάρι αυτό δεν βγάζει ικανοποιητικό φως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Οπότε τρώμε το χάπι του καταναλωτισμού, ωραίο είναι, αλλάζουμε μηχανή για την χαρά του καινούργιου, όχι γιατί έφερε τον κόσμο πάνω/κάτω.
Ναι έτσι είναι τις περισσότερες φορές.
Θυμάμαι όταν έκανα test ride την τότε νέα Άφρικα , έτρεμα μην μου φανεί μετά το F 800 μου σαν ματρακάς !
Μετά την δοκιμή όμως το δικό μου , μου φάνηκε καλύτερο σαν αίσθηση από το κάπως πλαδαρό σε αναρτήσεις και πλαίσιο Άφρικα.
Και έφυγα χαμογελαστός .... !!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι έτσι είναι τις περισσότερες φορές.
Θυμάμαι όταν έκανα test ride την τότε νέα Άφρικα , έτρεμα μην μου φανεί μετά το F 800 μου σαν ματρακάς !
Μετά την δοκιμή όμως το δικό μου , μου φάνηκε καλύτερο σαν αίσθηση από το κάπως πλαδαρό σε αναρτήσεις και πλαίσιο Άφρικα.
Και έφυγα χαμογελαστός .... !!
Αν κάτσει ο κώλος σε πενφέ...

Χριστέ μου, θα ζήσουμε ημέρες 990 με τα 800άρια σε λίγο καιρό; Δεν θα το αντέξω.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Κοίτα να δεις που το αμφιλεγόμενο υπάρχον μοντέλο... δείχνει κούκλα..σε σχέση με το νέο..
Ειδικά στην έκδοση XT με τις χρυσές ακτινωτές ζάντες..
Βλέπω τά V2 να γίνονται συλλεκτικά για γνωστες... και νά κρατάνε ψηλά τιμές..!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα να δεις που το αμφιλεγόμενο υπάρχον μοντέλο... δείχνει κούκλα..σε σχέση με το νέο..
Ειδικά στην έκδοση XT με τις χρυσές ακτινωτές ζάντες..
Βλέπω τά V2 να γίνονται συλλεκτικά για γνωστες... και νά κρατάνε ψηλά τιμές..!!!!
Ε ναι γιατί τώρα τα vstrom 650 είναι φτηνά, πάλι καλά που βρέθηκε λόγος να ανέβουν λίγο οι τιμές.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν κάτσει ο κώλος σε πενφέ...

Χριστέ μου, θα ζήσουμε ημέρες 990 με τα 800άρια σε λίγο καιρό; Δεν θα το αντέξω.
Ήδη ζούσαμε βρε μέρες 990 και με το 800!! Αφού ήταν τα μόνα στη κατηγορία για χρόνια μαζί με ένα μέτριο tenere 660. Τώρα σιγά σιγά θα αρχίσουν να φεύγουν κάπως αυτά τα μοντέλα απο την επικαιρότητα που η κατηγορία έχει πάρει φωτιά και οι επιλογές έγιναν πολλές. Απλά οι ιδιοκτήτες 990 και 800 πιο δύσκολα θα αλλάξουν σε κάτι άλλο ακόμα εκτός αν έχουν κάνα μηχανάκι λιωμένο στα χλμ ή με προβλήματα. Γιατί σε θέμα απόδοσης και ομορφιάς δεν βλέπω το λόγο για έξοδα ακόμα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ρε παιδια, ειλικρινα δε ξερω τι σας αρεσει στο F800, το βολταρα οταν ειχε πρωτοβγει. Ο,τι πιο χλιαρο και αδιαφορο εχω καβαλησει σε ονοφ με κακες αναρτησεις, επικινδυνο abs και νωχελικο μοτερ.
Αντιστοιχα επιχειρηματα μπορει να πει κανεις για πχ cbr των 90s σε σχεση με ςς της τελευταιας δεκαετιας.
Ολα την δουλεια τους την κανουν, αλλα ο κοσμος προχωραει. Τωρα αν στην ελλαδα των φτωχων δε μπορουμε να αλλαζουμε μηχανακια καθε πενταετια δε σημαινει πως τα καινουργια δεν ειναι πολυ καλλιτερα. Εξαιρεσεις υπαρχουν αλλα το f800 δεν ειναι μια εξ αυτων. Τα 9x0 μαλλον ειναι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε παιδια, ειλικρινα δε ξερω τι σας αρεσει στο F800, το βολταρα οταν ειχε πρωτοβγει. Ο,τι πιο χλιαρο και αδιαφορο εχω καβαλησει σε ονοφ με κακες αναρτησεις, επικινδυνο abs και νωχελικο μοτερ.
Αντιστοιχα επιχειρηματα μπορει να πει κανεις για πχ cbr των 90s σε σχεση με ςς της τελευταιας δεκαετιας.
Ολα την δουλεια τους την κανουν, αλλα ο κοσμος προχωραει. Τωρα αν στην ελλαδα των φτωχων δε μπορουμε να αλλαζουμε μηχανακια καθε πενταετια δε σημαινει πως τα καινουργια δεν ειναι πολυ καλλιτερα. Εξαιρεσεις υπαρχουν αλλα το f800 δεν ειναι μια εξ αυτων. Τα 9x0 μαλλον ειναι.
Νωχελικο και αδιάφορο.....σε σχέση με το 990 ή με ολα τα ονοφ?
Ρωτάω γιατί έτυχε να συνταξιδεψω με πολλά 800ρια άσφαλτο και χώμα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την μανία τους να βγάλουν ον-οφφ μηχανάκια με 21'' τροχό μπροστά .......δηλαδή όποιος είχε vstrom τον περιόριζε ο 19'' τροχός στο χώμα και ήθελε 21''.......Γιατί το 21'' μπροστά είναι τελείως χάλια στην άσφαλτο ενώ το 19'' δεν είναι τόσο χάλια στο χώμα.......Τι να πώ.........Δηλαδή τα GS1250 γιατί δεν έχουν 21'' μπροστά.....
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Νωχελικο και αδιάφορο.....σε σχέση με το 990 ή με ολα τα ονοφ?
Ρωτάω γιατί έτυχε να συνταξιδεψω με πολλά 800ρια άσφαλτο και χώμα.
Σε σχεση με τα συγχρονα της περιπου κατηγοριας, οπως το Τ7, τουαρεγκ, αφρικα, tiger.
Ας μη μιλησουμε για χωμα, το dr800 15 ετων παλαιοτερο ηταν κλασεις πιο fun και πιο αξιομαχο. Γενικα ο ορισμος του meh για τα γουστα μου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υποεκτίμηση στο θέμα αλλαγής πάντως.


Δες τον Θανασεν , ο άνθρωπος έλεγε ότι έχει το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου. Αλλά δεν το κυκλοφορούσε και πολύ. Παίρνει το 1090R και κάνει τα χιλιόμετρα μιας χρονιάς του 990 σε ένα δίμηνο... Με τεράστιο χαμόγελο στο στόμα.

Είναι το 1090R τόσο τραγικά καλύτερο μηχανάκι; Ξέρω γω, τα σπεκς λένε όχι, ο Θανάσης έμμεσα λέει ναι.

Χρησιμοποιώ ως παράδειγμα άνθρωπο που γνωρίζουμε και ελπίζω ότι δεν θα παρεξηγηθεί, αλλά σαν τον Θανάση μπορεί να έχει και άλλους που έχουν... Το παλιό καλό μαγικό τιτανοτεράστιο υπέροχο μηχανάκι που δεν ξανάγινε κλπ και τελικά μια αλλαγή δεν θα τους χαλάσει.
 
Top Bottom