H Suzuki ετοιμάζει νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 700cc

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε παιδια, ειλικρινα δε ξερω τι σας αρεσει στο F800, το βολταρα οταν ειχε πρωτοβγει. Ο,τι πιο χλιαρο και αδιαφορο εχω καβαλησει σε ονοφ με κακες αναρτησεις, επικινδυνο abs και νωχελικο μοτερ.
Αντιστοιχα επιχειρηματα μπορει να πει κανεις για πχ cbr των 90s σε σχεση με ςς της τελευταιας δεκαετιας.
Ολα την δουλεια τους την κανουν, αλλα ο κοσμος προχωραει. Τωρα αν στην ελλαδα των φτωχων δε μπορουμε να αλλαζουμε μηχανακια καθε πενταετια δε σημαινει πως τα καινουργια δεν ειναι πολυ καλλιτερα. Εξαιρεσεις υπαρχουν αλλα το f800 δεν ειναι μια εξ αυτων. Τα 9x0 μαλλον ειναι.
τί εντυπωσεις σου έδωσε το Tenere 700 και το tuareg όταν τα οδήγησες?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
τί εντυπωσεις σου έδωσε το Tenere 700 και το tuareg όταν τα οδήγησες?
Δε τα οδηγησα, αλλα εχω οδηγησει το μτ07, του οποιου το μοτερ ειναι σαφως πιο διασκεδαστικο απο του φ800 και το abs του αν και μετριο τουλαχιστον δουλευει. Επισης το αφρικα 1000 που εχω οδηγησει ειναι αλλου σα μηχανακι σε σχεση με φ800 απο καθε αποψη.
Σε σχεση τωρα με λειτουργια αναρτησεων δε χρειαζεται να τα οδηγησω για να ειμαι σιγουρος πως ειναι πολυ καλλιτερες απο του φ800, εδω του dr800 ηταν καλλιτερες, ειδικα το πισω, σε χρηση ονοφ. Τα 950/990 δε που ξερω απ εξω και ανακατωτα σε σχεση με φ800 που ειναι και μεταξυ τους συγχρονα, οδηγικα ειναι απο αλλο πλανητη και ειναι τα μονα ονοφ της περασμενης 15ετιας που οδηγικα στεκονται κοντα στα καλα συγχρονα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
F800GS. 85hp, 80nm, 230mm front, 215mm rear, clearance 220mm, 207kg wet (2008)
TENERE 700, 74hp, 68nm, 210mm front, 200mm rear, clearance 240mm , 205kg wet (2019)
TUAREG 660, 79hp, 70nm, 240mm front, 240mm rear, clearance 240mm, 204kg wet (2021)
TRANSALP 750, 90hp, 75nm, 200mm front, 190mm rear, clearance 215mm, 206kg wet (2022)
vstrom 800, 83hp, 78nm, 220mm front, 220mm rear, clearance (?), 230kg wet (2022)

Σαν Specs το 800 στέκεται στα ίσια και καλύτερα και σήμερα στον ανταγωνισμο.

Όσο αφορά το μοτέρ του 800 είναι χρονισμού 360 με πεντακάθαρο ψεκασμό που σημαίνει για χρήση χώματος πώς είναι το τέλειο σκαρφαλωτήρι και έχει ροπή απο το μηδέν. Δεν σκροτσάρει πουθενά και καταναλώνει 5 λίτρα παντού. Δεν γουστάρει ιδιαιτερα τις ψηλές στροφές λόγω χαρακτήρα. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει το ΄΄μπάμ΄΄ δεν του κάνει, έχει άλλες χάρες αυτό το μοτέρ.

Το 990 δεν είναι ίδια κατηγορία με το 800. Και σε κυβικά και τιμολογιακά. Η σύγκριση είναι άδικη.

Το Africa 1000 που έχω οδηγήσει κι εγώ δεν είδα πουθενά αυτό που περιγράφεις τη τόση διαφορά. Θα το χαρακτήριζα ένα πιο φουσκωμένο και ταξιδιάρικο 800 με παρόμοια λειτουργία μοτέρ. Αν βρήκες δηλαδή βαρετό το 800 το africa πρέπει να σου φάνηκε επίσης βαρετό. Επίσης άλλη κατηγορία 4-5 χιλιάρικα πιο ακριβό σίγουρα οφείλει να είναι καλύτερο.

Σε θέμα αναρτήσεων δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι γιατί δεν ξέρω τί μοτοσυκλέτα οδήγησες. Είχε αναρτήσεις συντηρημένες, ήταν στα κιλά σου, τί λάστιχα φόραγε σε τί πιέσεις κλπ. Αν οδήγησες ένα 800 με 50.000χλμ ασυντήρητες αναρτήσεις και άσχετες πιέσεις μέσα τί εικόνα να σχηματίσεις? Έλα να οδηγήσεις το δικό μου με 28/32 μπροστά και μέτά με 32/36 να μου πεις είναι άλλο μηχανάκι.

Εν κατακλείδι απο τους άμεσους ανταγωνιστές του 800 δεν έχεις εικόνα πλην του μοτέρ CP2 της yamaha που είναι ένα πολύ καλό μοτέρ και εύστροφο με διαφορετικό χαρακτήρα απο το 800 και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Συγκρίσεις με Africa 1000 και 990 θα αδικούσαν και τους σύγχρονους ανταγωνιστές του 800 όπως αν σύγκρινες το 890 με αυτούς που έχει μ.ο. 4 χιλιάρικα παραπάνω. Με 4 χιλιάρικα σου κάνω το 800 έτοιμο για αγώνα. Andreani cartridge Μπροστά 600€, ohlins ρυθμιζόμενη πίσω 1000€, ολόσωμη εξάτμιση ελευθερο φίλτρο προγραμματισμός δυναμομετρο +10 άλογα +1 κιλό ροπής 1000€, θες να ρίξεις και 4-5 κατοστάρικα στα φρένα έτσι για την αλητεία και άλλα 500€ ένα Stabilizer Scott και ενα σετ στεφάνια Excel μπρος πίσω 5 κατοστάρικα και κατουράς και 990 μετά. 4 χιλιάρικα και φερε Africa 1000 και όποιο θες να κάνουμε σύγκριση.

Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι το ABS όπως είπα. Είναι κακό, εγώ το έχω συνηθίσει βέβαια και δεν με ξαφνιάζει.

Σίγουρα τα καινούργια έιναι καλυτερα στους περισσότερους τομείς ιδίως ηλεκτρονικά αλλά δεν έχει γίνει καμία επανάσταση. Σε πολλά μάλιστα (ειδικά απτή ποιότητα, βαφες, πλαστικά, μέταλλα ζούμε μονίμως πισωγύρισμα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Για το f800gs
Θερμαινόμενες χούφτες
Πολύ καλύτερη θέση οδήγησης (τουλάχιστον για εμένα) στα πολλά χλμ
Καλύτερη ανεμοκάλυψη
Ταξιδωτικά κυρίως συν που εμένα μου λείπουν από το τενερέ.
Επίσης , το τεπόζιτο είναι κάτω από την σέλα και όχι λες και είναι πάνω στο τιμόνι.
Όλα αυτά σε σχέση με το tenere.
Το Τενερέ είναι πιο ευχάριστο στο χώμα, χωρίς να είναι χαοτική η διαφορά σε σχέση με το 800.
Ίσως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του διναν ένα + αλλά δεν το έχω οδηγήσει με ρυθμιζόμενες για να πω αν ισχύει, κάτι που ειλικρινά κοιτάνε πολλοί πριν αγοράσουν μηχανάκι και οι περισσότεροι πέραν της προφόρτησης δεν ακουμπάνε άλλη ρύθμιση.
Αυτά οδηγώντας φίλου, παράλληλα με το tenere.
Ήταν ούτως ή άλλως πρώτη μου επιλογή και ο μόνος λόγος που πήγα στο t7 έναντι του 800 ήταν γιατί η οικονομική διαφορά ήταν πολύ μικρή για ένα καινούριο vs ένα μηχανάκι 8 ή 10 χρονών.
Αν το είχα από καινούριο σίγουρα δεν θα το άλλαζα για κάτι από αυτά που παίζουν και ας τα ζαχάρωνα.

Υ.Γ.Αυτό με το νωχελικό μοτέρ το έχω ξανακούσει πολλές φορές και εξακολουθώ να μην το καταλαβαίνω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μια χαρά τα είπες. Παρόμοια γεύση.

Αν είχες Ka0s το 800gs θα έβρισκες λογονκα το πουλήσεις να πάρεις τενερε μόνο επειδή έχουν περάσει 10 χρόνια?
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Μια χαρά τα είπες. Παρόμοια γεύση.

Αν είχες Ka0s το 800gs θα έβρισκες λογονκα το πουλήσεις να πάρεις τενερε μόνο επειδή έχουν περάσει 10 χρόνια?
Αν το είχα από καινούριο σίγουρα δεν θα το άλλαζα για κάτι από αυτά που παίζουν και ας τα ζαχάρωνα.
Απάντησα πριν ρωτήσεις. Το ξέρω ότι θα ζαχάρωνα τα καινούρια γιατί και με το μόλις 18 μηνών τενερέ χαζεύω το τουαρέγκ, κάποιοι βέβαια γουστάρουν να παίρνουν καινούρια μηχανάκια για την αλλαγή, εμένα δεν είναι η φάση μου.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
F800GS. 85hp, 80nm, 230mm front, 215mm rear, clearance 220mm, 207kg wet (2008)
TENERE 700, 74hp, 68nm, 210mm front, 200mm rear, clearance 240mm , 205kg wet (2019)
TUAREG 660, 79hp, 70nm, 240mm front, 240mm rear, clearance 240mm, 204kg wet (2021)
TRANSALP 750, 90hp, 75nm, 200mm front, 190mm rear, clearance 215mm, 206kg wet (2022)
vstrom 800, 83hp, 78nm, 220mm front, 220mm rear, clearance (?), 230kg wet (2022)

Σαν Specs το 800 στέκεται στα ίσια και καλύτερα και σήμερα στον ανταγωνισμο.

Όσο αφορά το μοτέρ του 800 είναι χρονισμού 360 με πεντακάθαρο ψεκασμό που σημαίνει για χρήση χώματος πώς είναι το τέλειο σκαρφαλωτήρι και έχει ροπή απο το μηδέν. Δεν σκροτσάρει πουθενά και καταναλώνει 5 λίτρα παντού. Δεν γουστάρει ιδιαιτερα τις ψηλές στροφές λόγω χαρακτήρα. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει το ΄΄μπάμ΄΄ δεν του κάνει, έχει άλλες χάρες αυτό το μοτέρ.

Το 990 δεν είναι ίδια κατηγορία με το 800. Και σε κυβικά και τιμολογιακά. Η σύγκριση είναι άδικη.

Το Africa 1000 που έχω οδηγήσει κι εγώ δεν είδα πουθενά αυτό που περιγράφεις τη τόση διαφορά. Θα το χαρακτήριζα ένα πιο φουσκωμένο και ταξιδιάρικο 800 με παρόμοια λειτουργία μοτέρ. Αν βρήκες δηλαδή βαρετό το 800 το africa πρέπει να σου φάνηκε επίσης βαρετό. Επίσης άλλη κατηγορία 4-5 χιλιάρικα πιο ακριβό σίγουρα οφείλει να είναι καλύτερο.

Σε θέμα αναρτήσεων δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι γιατί δεν ξέρω τί μοτοσυκλέτα οδήγησες. Είχε αναρτήσεις συντηρημένες, ήταν στα κιλά σου, τί λάστιχα φόραγε σε τί πιέσεις κλπ. Αν οδήγησες ένα 800 με 50.000χλμ ασυντήρητες αναρτήσεις και άσχετες πιέσεις μέσα τί εικόνα να σχηματίσεις? Έλα να οδηγήσεις το δικό μου με 28/32 μπροστά και μέτά με 32/36 να μου πεις είναι άλλο μηχανάκι.

Εν κατακλείδι απο τους άμεσους ανταγωνιστές του 800 δεν έχεις εικόνα πλην του μοτέρ CP2 της yamaha που είναι ένα πολύ καλό μοτέρ και εύστροφο με διαφορετικό χαρακτήρα απο το 800 και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Συγκρίσεις με Africa 1000 και 990 θα αδικούσαν και τους σύγχρονους ανταγωνιστές του 800 όπως αν σύγκρινες το 890 με αυτούς που έχει μ.ο. 4 χιλιάρικα παραπάνω. Με 4 χιλιάρικα σου κάνω το 800 έτοιμο για αγώνα. Andreani cartridge Μπροστά 600€, ohlins ρυθμιζόμενη πίσω 1000€, ολόσωμη εξάτμιση ελευθερο φίλτρο προγραμματισμός δυναμομετρο +10 άλογα +1 κιλό ροπής 1000€, θες να ρίξεις και 4-5 κατοστάρικα στα φρένα έτσι για την αλητεία και άλλα 500€ ένα Stabilizer Scott και ενα σετ στεφάνια Excel μπρος πίσω 5 κατοστάρικα και κατουράς και 990 μετά. 4 χιλιάρικα και φερε Africa 1000 και όποιο θες να κάνουμε σύγκριση.

Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι το ABS όπως είπα. Είναι κακό, εγώ το έχω συνηθίσει βέβαια και δεν με ξαφνιάζει.

Σίγουρα τα καινούργια έιναι καλυτερα στους περισσότερους τομείς ιδίως ηλεκτρονικά αλλά δεν έχει γίνει καμία επανάσταση. Σε πολλά μάλιστα (ειδικά απτή ποιότητα, βαφες, πλαστικά, μέταλλα ζούμε μονίμως πισωγύρισμα)
Το f800 ειναι 219 κιλα γεματο και μετρημενο με τρεις ηλεκτρονικες ζυγαριες, σε τροχους και σταντ, χωρις εξτρας. Ειχα οδηγησει ενα σχεδον καινουργιο, με ενδιεφερε να το αγορασω. Δεν ειναι κακο μηχανακι, και τα σπεκς ειναι αξιοπρεπη ακομα και με σημερινα δεδομενα. Το συνεκρινα με 990 γιατι οταν βγηκε η τιμες τους ηταν αρκετα κοντα αλλα οι δυνατοτητες και οδηγικη συμπεριφορα τους ομως δεν ηταν. Μεγαλο ατου του 800 η καταναλωση, μεγαλο μειον οι αναρτησεις που ηταν αδικαιολογητες για την τιμη του (τα πηρουνια δεν εχουν καν cartridge αν θυμαμαι καλα), το γενικοτερο στησιμο του και η πραγματικα κακη συμπεριφορα στο χωμα οταν πηγαινες λιιιγο αλεγκρο. Στο δρομο δεν ηταν κακο. Οι αναρτησεις του αφρικα ειναι μαγικο χαλι με μοναδικο μειον το μαλακο ελατηριο πισω και εχουν αριστη ποιοτητα στις αποσβεσεις τους. Ουτε το αφρικα ειναι στημενο για ρυθμους 990 στο χωμα, αλλα ειναι εντελως απροβληματιστο μεχρι εκει.
Τωρα, αυτα που ενοχλουν εμενα μπορει να ειναι ψιλα γραμματα για αλλους, ειτε γιατι δε τα νοιωθουν ειτε γιατι ειναι πολυ καλλιτερα τιμονια και δε τους απασχολουν, πασσο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έτσι κι αλλιώς η κουβέντα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Το μπροστινό του 800 το marzocchi τουλάχιστον που έχω εγώ μοντέλα ως 2012 έχει cartridge κανονικά το έχω λύσει με τα χεράκια μου. Σεβαστή η γνώμη σου για το 800 προφανώς και σε θέμα αναρτήσεων χωράει βελτίωσης αλλά εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει τόσο μεγάλες αδυναμίες για τη χρήση που κάνω ώστε να χρειαστώ αλλαγή. Καταρχήν δεν το πιέζω στο χώμα για αυτή τη δουλειά έχω το 640 με αυτό θα κάνω απλή διέλευση. Στην άσφαλτο είναι παραπάνω από επαρκές εφόσον έχεις καλοσυντηρημενες αναρτήσεις και σωστά λάστιχα πιέσειςΑς μην χαλάνε άλλο το θέμα Εδώ είναι η σουζουκαρα

Και νομίζω με φουλ ρυθμιζόμενες showa θα έχει πολύ καλή απόδοση από πλευράς αναρτήσεων θα το δούμε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το f800gs
Θερμαινόμενες χούφτες
Πολύ καλύτερη θέση οδήγησης (τουλάχιστον για εμένα) στα πολλά χλμ
Καλύτερη ανεμοκάλυψη
Ταξιδωτικά κυρίως συν που εμένα μου λείπουν από το τενερέ.
Επίσης , το τεπόζιτο είναι κάτω από την σέλα και όχι λες και είναι πάνω στο τιμόνι.
Όλα αυτά σε σχέση με το tenere.
Το Τενερέ είναι πιο ευχάριστο στο χώμα, χωρίς να είναι χαοτική η διαφορά σε σχέση με το 800.
Ίσως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του διναν ένα + αλλά δεν το έχω οδηγήσει με ρυθμιζόμενες για να πω αν ισχύει, κάτι που ειλικρινά κοιτάνε πολλοί πριν αγοράσουν μηχανάκι και οι περισσότεροι πέραν της προφόρτησης δεν ακουμπάνε άλλη ρύθμιση.
Αυτά οδηγώντας φίλου, παράλληλα με το tenere.
Ήταν ούτως ή άλλως πρώτη μου επιλογή και ο μόνος λόγος που πήγα στο t7 έναντι του 800 ήταν γιατί η οικονομική διαφορά ήταν πολύ μικρή για ένα καινούριο vs ένα μηχανάκι 8 ή 10 χρονών.
Αν το είχα από καινούριο σίγουρα δεν θα το άλλαζα για κάτι από αυτά που παίζουν και ας τα ζαχάρωνα.

Υ.Γ.Αυτό με το νωχελικό μοτέρ το έχω ξανακούσει πολλές φορές και εξακολουθώ να μην το καταλαβαίνω.
Χωρίς να λέω ότι έχεις άδικο να κάνω μια σημείωση.

Μια χειρότερη μηχανή που οδηγούσαμε στο παρελθόν όταν τη συγκρίνουμε με μια καλύτερη που οδηγούμε τώρα δεν κάνει την ίδια εντύπωση στη μνήμη μας με την αντιστρόφως ανάλογη δοκιμή. Δηλαδή πιστεύω ότι το πιθανότερο είναι ότι αν οδηγούσες σήμερα το F800 -ξεκαβαλώντας από το Tenere- θα έβλεπες την χαοτική διαφορά που έχουν στο χώμα. Ο χαρακτήρας του BMW είναι σαφώς ποιο all around και γέρνει περισσότερο προς άσφαλτο συγκριτικά με το Tenere πάντα. Εδώ λέμε ότι το Tuareg 660 είναι πιο ασφάλτινο από το Tenere ενώ τα specs του Tuareg 660 λένε το ανάποδο (π.χ. διαδρομές αναρτήσεων).

Το έχω πάθει αρκετές φορές.

Το ζητούμενο είναι πάντοτε όμως να αγοράζεται η σωστή μηχανή για τη χρήση που πραγματικά θέλουμε να κάνουμε και όχι για χρήση που "φανταζόμαστε" ότι θα κάνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις "χλιαρές" μηχανές μπορούν να γίνουν πολύ πιο απολαυστικές από άλλες ακραίες μηχανές διότι χρησιμοποιούνται για τη συγκεκριμένη χρήση που της ταιριάζει.
 

ilikeyourbike

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Monster 620
Η δικη μου μικρη εμπειρια με το F800 GS μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.. ενα ομορφο και αθλητικο συνολο που το ενιωθες ελαφρυ, σβελτο, πλαγιαζε και εστριβε με ορεξη, με ωραιο ηχο, εξαιρετικη καταναλωση.

Οδηγωντας και το 1150 λιγο μετα εκανα τον συνειρμο 911 vs Cayman, που για να μην ξεπερασει το μικρο σε ικανοτητες το icon car της Porsche ειναι επιτηδες "περιορισμενο".
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χωρίς να λέω ότι έχεις άδικο να κάνω μια σημείωση.

Μια χειρότερη μηχανή που οδηγούσαμε στο παρελθόν όταν τη συγκρίνουμε με μια καλύτερη που οδηγούμε τώρα δεν κάνει την ίδια εντύπωση στη μνήμη μας με την αντιστρόφως ανάλογη δοκιμή. Δηλαδή πιστεύω ότι το πιθανότερο είναι ότι αν οδηγούσες σήμερα το F800 -ξεκαβαλώντας από το Tenere- θα έβλεπες την χαοτική διαφορά που έχουν στο χώμα. Ο χαρακτήρας του BMW είναι σαφώς ποιο all around και γέρνει περισσότερο προς άσφαλτο συγκριτικά με το Tenere πάντα. Εδώ λέμε ότι το Tuareg 660 είναι πιο ασφάλτινο από το Tenere ενώ τα specs του Tuareg 660 λένε το ανάποδο (π.χ. διαδρομές αναρτήσεων).

Το έχω πάθει αρκετές φορές.

Το ζητούμενο είναι πάντοτε όμως να αγοράζεται η σωστή μηχανή για τη χρήση που πραγματικά θέλουμε να κάνουμε και όχι για χρήση που "φανταζόμαστε" ότι θα κάνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις "χλιαρές" μηχανές μπορούν να γίνουν πολύ πιο απολαυστικές από άλλες ακραίες μηχανές διότι χρησιμοποιούνται για τη συγκεκριμένη χρήση που της ταιριάζει.
Νομίζω το καλύψαμε το θέμα διαφορές 800 με τον σύγχρονο ανταγωνισμό! Σίγουρα τα χρόνια πέρασαν και διαφορές υπάρχουν. Σε θέμα ποιότητας κατασκευής πάντως και φινίρισμα θα επιμείνω πώς την τελευταία δεκαετία ειδικά βλέπουμε εκπτώσεις απο όλες τις εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση η αναφορά μου αφορούσε μάλλον προσωπικά μου κριτήρια. Εγώ δηλαδή έχοντας ένα 800 με λίγα χλμ και έξτρα επάνω αξίας 3 χιλιάρικα για να μπω στην Yamaha να πάρω ένα tenere Αυτή τη στιγμή ή κάποιο άλλο απο τα καινούργια που έρχονται και να το φέρω στο ίδιο επιπεδο με το δικό μου πρέπει να βγάλω απο την τσέπη 6500-7000€ μαζί με την πώληση του 800. Και εγώ προσωπικά δεν βλέπω αυτά τα χρήματα να δικαιολογούν αυτό που θα έπαιρνα ως αντάλλαγμα για αυτά τα χρήματα και δεν βλέπω τα τελευταία χρόνια ειδικά καινούργια μοντέλα να βγαίνουν που να ενθουσιάζουν τόσο ώστε να τρέξεις στη τράπεζα. Μπορεί απλά να μεγαλώνω εγώ και να γίνομαι παράξενος ή λιγότερο ενθουσιώδης! Αν θέλουμε να συνεχίσουμε κουβέντα περι σύγκρισης μοντέλων τα λέμε καλύτερα αλλού νομίζω.

Φυσικά εγώ είμαι μόνο μια περίπτωση αναβάτη και υπάρχουν δεκάδες άλλοι με άλλα κριτήρια, άλλες προτεραιότητες και άλλο πορτοφόλι ενδεχομένως!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω το καλύψαμε το θέμα διαφορές 800 με τον σύγχρονο ανταγωνισμό! Σίγουρα τα χρόνια πέρασαν και διαφορές υπάρχουν. Σε θέμα ποιότητας κατασκευής πάντως και φινίρισμα θα επιμείνω πώς την τελευταία δεκαετία ειδικά βλέπουμε εκπτώσεις απο όλες τις εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση η αναφορά μου αφορούσε μάλλον προσωπικά μου κριτήρια. Εγώ δηλαδή έχοντας ένα 800 με λίγα χλμ και έξτρα επάνω αξίας 3 χιλιάρικα για να μπω στην Yamaha να πάρω ένα tenere Αυτή τη στιγμή ή κάποιο άλλο απο τα καινούργια που έρχονται και να το φέρω στο ίδιο επιπεδο με το δικό μου πρέπει να βγάλω απο την τσέπη 6500-7000€ μαζί με την πώληση του 800. Και εγώ προσωπικά δεν βλέπω αυτά τα χρήματα να δικαιολογούν αυτό που θα έπαιρνα ως αντάλλαγμα για αυτά τα χρήματα και δεν βλέπω τα τελευταία χρόνια ειδικά καινούργια μοντέλα να βγαίνουν που να ενθουσιάζουν τόσο ώστε να τρέξεις στη τράπεζα. Μπορεί απλά να μεγαλώνω εγώ και να γίνομαι παράξενος ή λιγότερο ενθουσιώδης! Αν θέλουμε να συνεχίσουμε κουβέντα περι σύγκρισης μοντέλων τα λέμε καλύτερα αλλού νομίζω.

Φυσικά εγώ είμαι μόνο μια περίπτωση αναβάτη και υπάρχουν δεκάδες άλλοι με άλλα κριτήρια, άλλες προτεραιότητες και άλλο πορτοφόλι ενδεχομένως!
Δεν έχω καμία μα καμία αντίρησση. Άλλωστε κανένα από αυτά τα μεσαία 2Κ δε μπορεί να σταθεί όπως ένα ικανό μονοκύλινδρο. Φυσικά "χεράδες" υπάρχουν πολλοί που μπορούν να "πάνε" οτιδήποτε. Εσύ έχεις ένα 640 και για μένα η συζήτηση για τέτοιες μηχανές σε τέτοια τερέν κλείνει εκεί.
Το F800 είναι από τις μοτοσυκλέτες που μου αρέσουν αλλά δε θα το έπαιρνα για τις βόλτες που κάνουμε, (ούτε και Tenere 700 θα έπαιρνα όμως, όχι γιατί δεν μπορεί αλλά γιατί δε θέλω εγώ). Θα το έπαιρνα όμως για να ταξιδέψω και να πλησιάσω στη φύση αξιοπρεπώς δια χώματος και να γνωρίσω τις άκρες της χώρας μας ή και για ταξίδια στο εξωτερικό. Οπότε οι ανέσεις μιας μοτοσυκλέτας σαν το F800 είναι προτιμητέες για εμένα. Για αυτό μου αρέσει το νέο Transalp γιατί η απλότητα του και η μάλλον αναπαυτική σέλα του είναι ζητούμενα για μένα, μοτοσυκλέτα χωρίς πονοκεφάλους (ειδικά όταν υπάρχει και άλλη/-ες στο σταύλο).

Προσωπικά εγώ έχω φύγει -μάλλον- για πάντα από επιλογές μεσαίων 200+ κιλών για χρήση σε χώμα ασχέτως αποστάσεων, έχω βρει τη χαρά μου στο μικρό μου μονοκύλινδρο για πολλαπλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν. Όσο μεγαλώνουν οι αποστάσεις τόσο γουστάρω το ταξίδι μαζί του On και Off... είναι η δική μου εκδοχή για Adventure ride,
 
Τελευταία επεξεργασία:

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Κάπου έγραψε ο [mention]amyroukai [/mention] ότι διάβασε για αδύναμα φώτα.Μπορείς να δώσεις το λινκ να διαβάσω και εγώ το review?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάπου έγραψε ο [mention]amyroukai [/mention] ότι διάβασε για αδύναμα φώτα.Μπορείς να δώσεις το λινκ να διαβάσω και εγώ το review?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε βίντεο ήταν, έχω δει τόσα που δεν θυμάμαι πια

Νομίζω ότι τον ίδιο προβολέα έχει το gsxs950 και ο reviewer έκρινε από εκεί. Το 950 μου αρέσει οπτικά αλλά δεν έχω ασχοληθεί να δω τεστ του και να επιβεβαιώσω.

Προφανώς το ίδιο το vstrom δεν το έχει οδηγήσει κανείς δημοσιογράφος ακόμα, η τουλάχιστον που να το ξέρουμε.


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Μία προσέγγιση στην τεχνική ανάλυση πίσω από το καινούργιο μοτέρ της suzuki.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
11.500€ η τιμή του V-Strom 800 DE σε Ιταλία και Γαλλία.
8.900€ η τιμή για το GSX-8S.
Κάπου διάβασα ότι το νέο 1050DE θα στοιχίζει 16.300€, οπότε το απλό 1050 θα φτάσει περίπου τα 14.000€. Με τέτοιες τιμές έχουμε γερό "τσίμπημα" τιμών μεν (από πλευράς Suzuki), αποφυγή κανιβαλισμού μεταξύ μικρών και μεγάλων δε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom