Hayabusa 2021 και άλλα Euro 5 μοντέλα της Suzuki

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Σύμφωνα με το Motomag :
...Στα σίγουρα μοντέλα που έχουμε πληροφορίες πως θα δούμε κάτι νέο, είναι το… Hayabusa! Όχι δεν είναι άλλο ένα νέο που βασίζεται σε επιθυμίες. Το νέο Hayabusa θα εμφανιστεί επιτέλους μπροστά μας, με περισσότερα κυβικά και τεχνολογία. Τα όργανα θα είναι ψηφιακά και θα έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συναντάμε και στο GSX-R1000R...

Εκτός από αυτό, αναμένονται ένα γυμνό 950cc, ένα ανανεωμένο vstrom 250-300cc και ενδεχομένως ένας νέος κινητήρας για τα vstrom 650, sv650.
Περισσότερα στις 7 Οκτωβρίου.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Σύμφωνα με το Motomag :
...Στα σίγουρα μοντέλα που έχουμε πληροφορίες πως θα δούμε κάτι νέο, είναι το… Hayabusa! Όχι δεν είναι άλλο ένα νέο που βασίζεται σε επιθυμίες. Το νέο Hayabusa θα εμφανιστεί επιτέλους μπροστά μας, με περισσότερα κυβικά και τεχνολογία. Τα όργανα θα είναι ψηφιακά και θα έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συναντάμε και στο GSX-R1000R...

Εκτός από αυτό, αναμένονται ένα γυμνό 950cc, ένα ανανεωμένο vstrom 250-300cc και ενδεχομένως ένας νέος κινητήρας για τα vstrom 650, sv650.
Περισσότερα στις 7 Οκτωβρίου.
Για τα vstrom-sv είπαν για δικύλινδρο σε σειρά γύρω στα 700cc, ομοίως και το vstrom 250 σταθερά δικύλινδρο ελαφρώς υπερκυβισμένος ο υπάρχων κινητήρας.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Οι νεότερες φήμες από Ιαπωνία αναφέρουν ότι η νέα Hayabusa θα παραμείνει σχεδόν ίδια μηχανολογικά, έχοντας απλώς εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro 5.
Οι φωτογραφίες δεν είναι επίσημες γι'αυτό και δεν τις δημοσιεύω
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade


Μαλλον ηρθε η ωρα να περασω απο την αντιπροσωπια
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100


Μαλλον ηρθε η ωρα να περασω απο την αντιπροσωπια
Πες τους οτι πας απο μενα :ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το βίντεο είναι αρκετά μεγάλο αλλά το παρακολούθησα ευχάριστα.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: Gus

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Οχι ότι με χαλάει το busa αλλά αυτά που πουλάει η Suzuki σήμερα τα έκανε η Kawasaki πριν εννιά χρόνια.

To ZZR 1400 (η ΖΧ 14R στην Αμερική) του 2012 και μετά ήταν καμιά δεκαρια κιλά ελαφρύτερο, πιο δυνατό πιο γρήγορο, πιο όμορφο (εντάξει υποκειμενικό αυτό) με 3 επίπεδα traction control, αναλογικά όργανα με οθόνη στην μέση.κλπ.
Σιγα τα ωά δηλαδή, μια καθυστερημένη και συντηρητική ανανέωση έκαναν.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οχι ότι με χαλάει το busa αλλά αυτά που πουλάει η Suzuki σήμερα τα έκανε η Kawasaki πριν εννιά χρόνια.

To ZZR 1400 (η ΖΧ 14R στην Αμερική) του 2012 και μετά ήταν καμιά δεκαρια κιλά ελαφρύτερο, πιο δυνατό πιο γρήγορο, πιο όμορφο (εντάξει υποκειμενικό αυτό) με 3 επίπεδα traction control, αναλογικά όργανα με οθόνη στην μέση.κλπ.
Σιγα τα ωά δηλαδή, μια καθυστερημένη ανανέωση έκαναν.
Το zzr ποτε δεν ειχε το handling του busa και τουλαχιστον το προτελευταιο μοντελο που γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια ηταν εντελως κουβας απο ποιοτητα κατασκευης. Χαλια πλαστικα, χαλια βαφη, κακο φινιρισμα στα μεταλα, αστειο αμορτισερ κυριολεκτικα, καλο μπροστινο και φρενα, πιο τουρινγκ χαρακτηρας.
Η μοναδικοτητα του μπουσα στην κατηγορια ειναι το οτι ειναι στημενο σα χιλιοτρακοσαρι χιλιαρι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Το zzr ποτε δεν ειχε το handling του busa και τουλαχιστον το προτελευταιο μοντελο που γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια ηταν εντελως κουβας απο ποιοτητα κατασκευης. Χαλια πλαστικα, χαλια βαφη, κακο φινιρισμα στα μεταλα, αστειο αμορτισερ κυριολεκτικα, καλο μπροστινο και φρενα, πιο τουρινγκ χαρακτηρας.
Η μοναδικοτητα του μπουσα στην κατηγορια ειναι το οτι ειναι στημενο σα χιλιοτρακοσαρι χιλιαρι.
Δεν διαφωνώ για το παλιότερο ZZR, Επειδή λοιπόν η Kawa βαρέθηκε να ακούει για την υπεροχή του Busa το 2012 έφτιαξε το καινούργιο ZZR 1400 και απλά τους άφησε πίσω. Επειδή είχα το ΖΧ 14R του '13 για πέντε χρόνια, και παράλληλα οδηγούσα και το Hyabusa του 2014 φίλου μου συχνά, ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω.




Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν διαφωνώ για το παλιότερο ZZR, Επειδή λοιπόν η Kawa βαρέθηκε να ακούει για την υπεροχή του Busa το 2012 έφτιαξε το καινούργιο ZZR 1400 και απλά τους άφησε πίσω. Επειδή είχα το ΖΧ 14R του '13 για πέντε χρόνια, και παράλληλα οδηγούσα και το Hyabusa του 2014 φίλου μου συχνά, ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω.




Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε ρε πως σ' εκαναν οι κοακολες..
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ε ρε πως σ' εκαναν οι κοακολες..
Ποιες κοακολες ρε Γιάννη, αλλού είναι το πρόβλημα, δύο χρόνια που γύρισα στην Ελλάδα έχω κάψει ένα δάσος κάρβουνα... :ckg:
Ε ρε πως σ' εκαναν οι κοακολες..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν διαφωνώ για το παλιότερο ZZR, Επειδή λοιπόν η Kawa βαρέθηκε να ακούει για την υπεροχή του Busa το 2012 έφτιαξε το καινούργιο ZZR 1400 και απλά τους άφησε πίσω. Επειδή είχα το ΖΧ 14R του '13 για πέντε χρόνια, και παράλληλα οδηγούσα και το Hyabusa του 2014 φίλου μου συχνά, ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω.
Το ZZR 1400 ειναι εξαιρετικο μηχανακι και ξαναπηρε τον τιτλο του πιο γρηγορου hyper sport touring αλλα παραειναι μεγαλο και δινει αισθηση μεγαλυτερου απο το Busa. Αισθητικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, αν και αυτο ειναι υποκειμενικο, και δεν εχει κρατησει καποια αισθητικη συνεχεια με τα προηγουμενα ZZR, σε αντιθεση με το Busa. Μιλωντας για αισθητικη, ουτε το gen 2 Busa βρισκω πετυχημενο, σε αντιθεση με την πρωτη γενια. Το φετικο ειναι κουκλι ομως! :cool:

Και κατι αλλο, φαινεται οτι το ZZR 1400 θα καταργηθει μιας και τωρα ναυαρχιδα των sport touring ειναι το - αμφιλεγομενο αισθητικα - H2 SX, ενω η Busa συνεχιζει / χτιζει πανω στην παραδοση :ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Περίπου την ίδια κριτική έχει υποστεί και το νέο V-strom 1050. Ξαναζεσταμένο φαγητό....

Θα το γράψω όσο πιο απλά και συνοπτικά μπορώ, με ότι μπορεί να αντληθεί μέσα από τη φράση:
"Μου αρέσει πολύ το ξαναζεσταμένο φαγητό όταν είναι καλό σε όλα τα επίπεδα και δεν χαλάει".

Και μου αρέσει ακόμη πιο πολύ που κρατάει τη ταυτότητα και τον χαρακτήρα της. Αυτά μας έλειψαν σήμερα από το παρελθόν. Λίγες (ελάχιστες) σύγχρονες μοτοσυκλέτες με φτιάχνουν από τις εκατοντάδες που μας πασάρονται πλέον χωρίς φρένο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το μπουσα ειναι σχεδον η επιτομη της μηχανολογικης τελειοτητας για αυτο που ειναι. Σε καθε επιπεδο. Ειναι τρομερα δυσκολο να φτιαξεις κατι σαν αυτο με τετοια διαρκεια στον χρονο. Οταν ειχε βγει το μηχανακι ηταν ετη φωτος μπροστα, τοσο μπροστα που ακομα και σημερα με περιφεριακες αλλαγες ειναι αδιαμφισβήτητα το απολυτο.

Διαβαζα οτι ο λογος που το μηχανακι παρεμεινε ουσιαστικα σχεδον ιδιο σε πλαισιο και μοτερ γιατι δεν καταφεραν με κανεναν αλλο συνδιασμο να εχουν το αποτελεσμα του συνολου που εχουν τα μηχανακια που ξερουμε σαν μπουσα. Δεν χρειαζοταν τιποτα παραπανω εξαλλου περα απο ηλεκτρονικα και καλυτερα περιφερειακα. Ειναι ακομα εντυπωσιακο δε, οτι στην εποχη των υπεργρηγορων ονοφφ των 160 και 170 αλογων, ακομα και ενα μπουσα 1ης γενιας, εχει την τελικη τους με μια σπασμενη 3η.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το μπουσα ειναι σχεδον η επιτομη της μηχανολογικης τελειοτητας για αυτο που ειναι. Σε καθε επιπεδο. Ειναι τρομερα δυσκολο να φτιαξεις κατι σαν αυτο με τετοια διαρκεια στον χρονο. Οταν ειχε βγει το μηχανακι ηταν ετη φωτος μπροστα, τοσο μπροστα που ακομα και σημερα με περιφεριακες αλλαγες ειναι αδιαμφισβήτητα το απολυτο.

Διαβαζα οτι ο λογος που το μηχανακι παρεμεινε ουσιαστικα σχεδον ιδιο σε πλαισιο και μοτερ γιατι δεν καταφεραν με κανεναν αλλο συνδιασμο να εχουν το αποτελεσμα του συνολου που εχουν τα μηχανακια που ξερουμε σαν μπουσα. Δεν χρειαζοταν τιποτα παραπανω εξαλλου περα απο ηλεκτρονικα και καλυτερα περιφερειακα. Ειναι ακομα εντυπωσιακο δε, οτι στην εποχη των υπεργρηγορων ονοφφ των 160 και 170 αλογων, ακομα και ενα μπουσα 1ης γενιας, εχει την τελικη τους με μια σπασμενη 3η.
Συμφωνώ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ο-Σ!

Πόσες σύγχρονες μοτοσυκλέτες μπορούν να σου κάνουν αυτό το δώρο... υποκειμενικό το ξέρω, αλλά μου έχει πέσει το σαγώνι!






Από ότι λέει ο τύπος στο βίντεο, το gen 3 έχει φέρει το τιμόνι ακόμη πιο κοντά στον αναβάτη με αποτέλεσμα να είναι ακόμη πιο άνετο.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom