Hayabusa 2021 και άλλα Euro 5 μοντέλα της Suzuki

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ανταλλακτικα φιλε μου...ειναι πολλα τα φραγκα εκει
Μπορεί. Αλλά δεν ποντάρει εκεί σώνει και καλά. Πουλήθηκαν 100 μηχανάκια, κάποια θα τρακάρουν δυστυχώς, μετά 4-5 χρόνια θα έχουν μείνει.... λιγότερα από 100, πες 80. Από τα 80 πόσοι θα μείνουν στο δίκτυο, πόσοι θα κάνουν σέρβις μόνοι, πόσοι θα πάνε σε εξειδικευμένο.

Τα μόνα σίγουρα λεφτά είναι κούτα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπορεί. Αλλά δεν ποντάρει εκεί σώνει και καλά. Πουλήθηκαν 100 μηχανάκια, κάποια θα τρακάρουν δυστυχώς, μετά 4-5 χρόνια θα έχουν μείνει.... λιγότερα από 100, πες 80. Από τα 80 πόσοι θα μείνουν στο δίκτυο, πόσοι θα κάνουν σέρβις μόνοι, πόσοι θα πάνε σε εξειδικευμένο.

Τα μόνα σίγουρα λεφτά είναι κούτα.
Δεν είμαστε και πολύ εντος θέματος, αλλά τα καινούργια μοτορια με τα δεκάδες ηλεκτρονικά, μένουν στα εξουσιοδοτημενα αναγκαστικα
Μικρό ποσοστό αγοραστών μπορούν να συντηρησουν τέτοια συστήματα.
Αυτός είναι και ο λόγος που σχεδόν όλοι οι εξουσιοδοτημενοι πωλητές έχουν οργανωμένα συνεργεία με 60-80 διελεύσεις την ημέρα.
Πολύ το χρήμα
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
+1300 :D

Παντως η αληθεια σχετικα με την τακτικη της Σουζουκι ειναι καπου στη μεση. Ναι, πουλαει και μην το αλλαζεις δραστικα αλλα βαλε ρε συ τα απαραιτητα. Προσωπικα ειχα την εντυπωση οτι traction control ειχε μπει στο gen 2 μαζι με το ABS, δηλ. το 2013, αλλα τελικα διαβασα εδω οτι ΔΕΝ ειχε μπει.

Και για να τα λεμε ολα, ειναι πραγματικα απαραδεκτο που βγηκε το gen 2 το 2008 χωρις ABS σε μηχανακι που μαζευει τοσο ευκολα πολλα χιλιομετρα, και το οποιο μπηκε για πρωτη φορα 5 χρονια αργοτερα το 2013!
Παρακολουθω και ξενα φορα ολα αυτα τα χρονια και θυμαμαι οταν αρχισε να γινεται το abs mainstream, ποσο πολλοι κυριως αμερικανοι εγραφαν πως προτιμουνε την φτηνοτερη εκδοση χωρις abs σε μηχανες που βγαιναν με επιλογη με η χωρις. Οι εταιρειες τα ακουν κατι τετοια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν κρινω απο το gen1 δε χρειαζονται ανταλλακτικα :happy:
Φίλτρα λάδια αλυσίδες γρανάζια τακάκια δισκοι εργατοώρες κλπ κλπ... Μια χαρά συντήρηση θέλουν και ας μην χαλάνε, που αμφιβάλλω ότι δεν χαλάει ένα μηχανάκι τέτοιων επιδόσεων, όταν κάνει τα ταξίδια και τα χλμ που του αρμοζουν
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Φίλτρα λάδια αλυσίδες γρανάζια τακάκια δισκοι εργατοώρες κλπ κλπ... Μια χαρά συντήρηση θέλουν και ας μην χαλάνε, που αμφιβάλλω ότι δεν χαλάει ένα μηχανάκι τέτοιων επιδόσεων, όταν κάνει τα ταξίδια και τα χλμ που του αρμοζουν
Αυτα ολα ειναι αφτερμαρκετ πραματα, οχι σουζουκι., εκτος ισως απο φιλτρα. Συντηρηση θελουν, ανταλλακτικα ομως πολυ λιγα εκτος κι αν τρακαρεις.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παρακολουθω και ξενα φορα ολα αυτα τα χρονια και θυμαμαι οταν αρχισε να γινεται το abs mainstream, ποσο πολλοι κυριως αμερικανοι εγραφαν πως προτιμουνε την φτηνοτερη εκδοση χωρις abs σε μηχανες που βγαιναν με επιλογη με η χωρις. Οι εταιρειες τα ακουν κατι τετοια.
Δε νομιζω, μαλλον πολλοι περισοτεροι δεν το πηρανε επειδη δεν ειχε ABS απ'αυτους που το πηρανε επειδη ηταν λιγο φτηνοτερο και το θελανε χωρις ABS - πιστευω μια απλη ερωτηξη εδω μεσα θα δειξει συντριπτικη πλειοψηφια τους πρωτους (γενικα, για οποιοδηποτε sport touring και on-off μοντελο). Εμενα παντως η ελλειψη ABS με απετρεψε το 2004, οπως εγραψα πιο πανω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δε νομιζω, μαλλον πολλοι περισοτεροι δεν το πηρανε επειδη δεν ειχε ABS απ'αυτους που το πηρανε επειδη ηταν λιγο φτηνοτερο και το θελανε χωρις ABS - πιστευω μια απλη ερωτηξη εδω μεσα θα δειξει συντριπτικη πλειοψηφια τους πρωτους (γενικα, για οποιοδηποτε sport touring και on-off μοντελο). Εμενα παντως η ελλειψη ABS με απετρεψε το 2004, οπως εγραψα πιο πανω.
Μιλαω για αμερικη πριν μια δεκαετια. Η σουζουκι δεν κανει πολιτικη με την αγορα της ελλαδας. Το abs αργησε πολυ να μπει στην συνειδηση του αμερικανου, ο οποιος ενδιαφερεται περισσοτερο για το ποσο γλιτωνει απο την τιμη καποιου πραγματος παρα για την απολυτη τιμη αυτου.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Υπαρχει ενας γνωμονας για τις εταιρειες κι αυτος ειναι πουλαει δε πουλαει. Ε αυτο πουλουσε οποτε γιατι να το αλλαξουν. Εδω φτιαχνονται ακομα ιδια και απαραλαχτα κατι dr650 (25χρονια), drz400 (22 χρονια) xr650l (απο τον καιρο του Νωε), klr650 (λιγο μετα το big bang οταν εμφανιστηκε το σωματιδιο Higgs) κλπ. Το πραγματικα εντυπωσιακο ειναι το ποσο πετυχημενα μηχανακια ηταν ολα αυτα στην εποχη τους που αντεχουν την αγορα ακομα και σημερα.

Τωρα σε σχεση με zzr vs του πραγματικου βασιλια που λεγεται hayabusa, η προσεγγιση της σουζουκι ηταν να προσφερει ενα τοπ μοτερ-πλαισιο-ψαλιδι ντυμενο οχι με τα καλλιτερα αλλα με αξιοπρεπεστατα περιφερειακα σε πολυ λογικη τιμη, δινοντας την δυνατοτητα στους πιο θερμοκεφαλους να βαλουν, brembo, ohlins και τουρμπο χωρις να υπαρχει κινδυνος να διπλωσει το μηχανακι στα δυο η να φτυνει το μοτερ τα σπλαχνα του.

Ακου εκει zzr.....πφφφφ :friend:
.


Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πριν 10χρονια ο Σφακιανακης την εδινε καπου στα 12500.....
Θυμαμαι γνωστους...τη μια μερα το συζητουσαμε κ την επομενη την αγοραζαν....περασμενα μεγαλεια...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πριν 10χρονια ο Σφακιανακης την εδινε καπου στα 12500.....
Θυμαμαι γνωστους...τη μια μερα το συζητουσαμε κ την επομενη την αγοραζαν....περασμενα μεγαλεια...
Και σε 10 χρόνια πάλι έτσι θα γίνει.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πριν 10χρονια ο Σφακιανακης την εδινε καπου στα 12500.....
Θυμαμαι γνωστους...τη μια μερα το συζητουσαμε κ την επομενη την αγοραζαν....περασμενα μεγαλεια...
Εδώ έχει φτάσει το Vstrom 650 να πουλιέται 9,5 χιλιάρικα...
 
Top Bottom