Υπαρχει ενας γνωμονας για τις εταιρειες κι αυτος ειναι πουλαει δε πουλαει. Ε αυτο πουλουσε οποτε γιατι να το αλλαξουν. Εδω φτιαχνονται ακομα ιδια και απαραλαχτα κατι dr650 (25χρονια), drz400 (22 χρονια) xr650l (απο τον καιρο του Νωε), klr650 (λιγο μετα το big bang οταν εμφανιστηκε το σωματιδιο Higgs) κλπ. Το πραγματικα εντυπωσιακο ειναι το ποσο πετυχημενα μηχανακια ηταν ολα αυτα στην εποχη τους που αντεχουν την αγορα ακομα και σημερα.
Τωρα σε σχεση με zzr vs του πραγματικου βασιλια που λεγεται hayabusa, η προσεγγιση της σουζουκι ηταν να προσφερει ενα τοπ μοτερ-πλαισιο-ψαλιδι ντυμενο οχι με τα καλλιτερα αλλα με αξιοπρεπεστατα περιφερειακα σε πολυ λογικη τιμη, δινοντας την δυνατοτητα στους πιο θερμοκεφαλους να βαλουν, brembo, ohlins και τουρμπο χωρις να υπαρχει κινδυνος να διπλωσει το μηχανακι στα δυο η να φτυνει το μοτερ τα σπλαχνα του.
Ακου εκει zzr.....πφφφφ