Heavy duty σαμπρέλα για 17" ζάντα

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Όπως αναφέρει ο τίτλος, θέλω να βάλω heavy duty σαμπρέλα στο dominator, δεν βρίσκω διάσταση για τον πίσω τροχό...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Στέφανε απ'οτι ξέρω(μπορεί και να κάνω λάθος) δεν υπάρχει heavy duty για 17άρα ζάντα.Με μια καλής ποιότητας σαμπρέλα και μια spare για πιθανή αλλαγή θα είσαι κομπλέ.
Προσωπικά τόσα χρόνια με το ντομί και με απλές σαμπρέλες μπρος πίσω μια φορά χρειάστηκε να αλλάξω μια μπροστινή και αυτό συνέβη μέσα στην Αθήνα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι εγω στο αφρικα 1 πισω και 1 μπρος χρειαστηκα σε 4 χρονια κι 100000 χλμ
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Εμείς πάλι είμαστε λίγο πιο άτυχοι με τις σαμπρέλες! Άλλαξα πρόσφατα με μια spare που είχα κ θέλω να πάρω μια καινούργια, ψάχνοντας κ εγώ εκεί καταλήγω. Δεν βγαίνει για 17". Έλεγα μήπως κάνω λάθος γιατί ένας λαστιχας μου είπε ότι έβαλε στον πίσω τροχό του domi, όπως του ζήτησα...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμείς πάλι είμαστε λίγο πιο άτυχοι με τις σαμπρέλες! Άλλαξα πρόσφατα με μια spare που είχα κ θέλω να πάρω μια καινούργια, ψάχνοντας κ εγώ εκεί καταλήγω. Δεν βγαίνει για 17". Έλεγα μήπως κάνω λάθος γιατί ένας λαστιχας μου είπε ότι έβαλε στον πίσω τροχό του domi, όπως του ζήτησα...
Μηπως εβαλε 18"?
Μπαινει... ;)
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Ίσως να έβαλε. Ενδείκνυται να βάλω ενισχυμένη 18" σαμπρέλα ή να βάλω μια καλής ποιότητας απλή 17"; Λάβετε υπόψιν ότι η μοτό χρησιμοποιείται μόνο για χωμάτινες εκδρομές κ με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 110 χλμ/ώρα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε βρίσκω λόγο να βάλεις Heavy Duty, χάνουν και αέρα από τους πόρους.
Πόσο άτυχος είσαι πια; Αν είσαι συχνά κοιτά μήπως έχει κάποιο γρέζι η ζάντα σου εσωτερικά και όταν τρώει πίεση το λάστιχο σου τρυπάει τη σαμπρέλα!
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Όχι τόσο συχνά, ώστε να έχει κάτι η ζάντα μου αλλά φέτος τρεις βόλτες, τρία πίσω λάστιχα σε τρία διαφορετικά μηχανάκια!
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όχι τόσο συχνά, ώστε να έχει κάτι η ζάντα μου αλλά φέτος τρεις βόλτες, τρία πίσω λάστιχα σε τρία διαφορετικά μηχανάκια!
Νομίζω πως απλά ήσουν άτυχος! Τα επόμενα 10 χρόνια δε θα πάθεις τίποτα! :p :friendship:
 

vaska

Μέλος
Όνομα
Vassilis
Μοτό
GS1200, IT490, DR 650, GPX750
Οι heavy duty όπως αναφέρθηκε έχουν πόρους και χάνουν σταδιακά αέρα. Για μία βόλτα στα βουνά είναι μια χαρά, για καθημερινή μετακίνηση με όχημα commuter είναι δύσχρηστες και θα σε κουράσουν γρήγορα. Εγώ έχω στο DR μου αλλά πριν κάθε βόλτα τσεκάρω και σχεδόν πάντα συμπληρώνω αέρα.
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Οι heavy duty όπως αναφέρθηκε έχουν πόρους και χάνουν σταδιακά αέρα. Για μία βόλτα στα βουνά είναι μια χαρά, για καθημερινή μετακίνηση με όχημα commuter είναι δύσχρηστες και θα σε κουράσουν γρήγορα. Εγώ έχω στο DR μου αλλά πριν κάθε βόλτα τσεκάρω και σχεδόν πάντα συμπληρώνω αέρα.
Την χρησιμοποιώ μόνο για χωμάτινες βόλτες οπότε δεν με πειράζει το θέμα του αέρα. Καθώς φαίνεται δεν βγαίνει σε διάσταση 17", οπότε μάλλον θα πάω σε μια επώνυμη απλή κ θα αφήσω τα πειράματα.
 

vaska

Μέλος
Όνομα
Vassilis
Μοτό
GS1200, IT490, DR 650, GPX750
Την χρησιμοποιώ μόνο για χωμάτινες βόλτες οπότε δεν με πειράζει το θέμα του αέρα. Καθώς φαίνεται δεν βγαίνει σε διάσταση 17", οπότε μάλλον θα πάω σε μια επώνυμη απλή κ θα αφήσω τα πειράματα.
Βγάζει η Michelin τις Ultra Heavy Duty για 18" και νομίζω μπαίνουν σε 17άρα ζάντα. Ρώτα τον λαστιχά σου για πιο σίγουρα. Απλά τόνισέ του ότι θα πηγαίνεις χώμα πράγμα που σημαίνει μειωμένες πιέσεις αέρα. Μην αρχίσει η ζάντα να κόβει βόλτες ανεξάρτητα από την σαμπρέλα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
για 17αρες ζαντες...
HD οντως δεν βγαινουν.
αυτες οι reinforced της michelin ειναι κατι παραπανω απο τις "απλες" ας πουμε ή ειναι παπατζα?
 

vaska

Μέλος
Όνομα
Vassilis
Μοτό
GS1200, IT490, DR 650, GPX750
για 17αρες ζαντες...
HD οντως δεν βγαινουν.
αυτες οι reinforced της michelin ειναι κατι παραπανω απο τις "απλες" ας πουμε ή ειναι παπατζα?
Φοράω στο DR μου τις UHD χρόνια τώρα και ότανμε μιει η μούρλια ανεβοκτεβαίνω Αγραφοχώρια. Πάτρα μέχρι του Κρέντη άσφαλτος με κανονικές πιέσεις και Κρέντη μέχρι Άγραφα και Επινιανά χώμα με χαμηλές πιέσεις και με την λύσσα που έχω για χώμα, μια χαρά είναι δεν μου έχουν βγάλει θέμα. Σημείωσε δε ότι το μηχανάκι είναι βαρύ κι εγώ επίσης. Και μόνο στην ιδέα ότι θα πατήσω χώμα με πιάνει τρέλα και το μηχανάκι τρώει μπόλικο κοπάνημα. Όπως είπα το θέμα με τον αέρα και ιδιαίτερα στο μπροστινό είναι το μόνο που με απασχολεί από βόλτα σε βόλτα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Καθώς φαίνεται δεν βγαίνει σε διάσταση 17", οπότε μάλλον θα πάω σε μια επώνυμη απλή κ θα αφήσω τα πειράματα.
Εγω αυτό θα έκανα.Φορτωμένος συνήθως έβαζα 20psi πίσω και 18 μπροστά,σε ημερήσιες βόλτες που δεν είχα φορτίο έβαζα και χαμηλότερες πιέσεις χωρις πρόβλημα.Οι σαμπρέλες τις περισσότερες φορές ήταν απλές Michelin ή Vee Rubber.
Επίσης αν δεν έχεις κόντρα βάλε μια,υπάρχει έτοιμη τρύπα στο στεφάνι.
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Πάντως η 18 μπαίνει....έτυχε την έβαλα απο ανάγκη στο βουνό που την είχα εφεδρική και ως γνωστό....(ουδεν μονιμότερο του προσωρινού)...έμεινε έτσι για κανα χρόνο,χωρίς πρόβλημα.
Και γενικά,σχεδόν πάντα για εφεδρικές στα χωμάτινα ταξίδια,18άρες παίρνω συνήθως,έτσι ωστε αν κάποιος απ'την παρέα χρειαστεί,να δωθεί λύση.
Δεν λέω να βάλεις 18άρα,αλλά αν είναι να "χωθείς"στο βουνό,καλό είναι να έχεις μια ενισχυμένη για εφεδρική μαζί σου....έστω και 18 αν δεν βρεις 17.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Φοράω στο DR μου τις UHD χρόνια τώρα και ότανμε μιει η μούρλια ανεβοκτεβαίνω Αγραφοχώρια. Πάτρα μέχρι του Κρέντη άσφαλτος με κανονικές πιέσεις και Κρέντη μέχρι Άγραφα και Επινιανά χώμα με χαμηλές πιέσεις και με την λύσσα που έχω για χώμα, μια χαρά είναι δεν μου έχουν βγάλει θέμα. Σημείωσε δε ότι το μηχανάκι είναι βαρύ κι εγώ επίσης. Και μόνο στην ιδέα ότι θα πατήσω χώμα με πιάνει τρέλα και το μηχανάκι τρώει μπόλικο κοπάνημα. Όπως είπα το θέμα με τον αέρα και ιδιαίτερα στο μπροστινό είναι το μόνο που με απασχολεί από βόλτα σε βόλτα.
δε λεω για τις UHD σε 18.
λεω για τις "reinforced" σε 17.
προσφερουν τπτ παραπανω απο τις "απλες" 17αρες η μονο το ονομα?
αυτο αναρωτιεμαι.
 

vaska

Μέλος
Όνομα
Vassilis
Μοτό
GS1200, IT490, DR 650, GPX750
δε λεω για τις UHD σε 18.
λεω για τις "reinforced" σε 17.
προσφερουν τπτ παραπανω απο τις "απλες" 17αρες η μονο το ονομα?
αυτο αναρωτιεμαι.
Δεν γνωρίζω δεν τις έχω φορέσει ποτέ

Στάλθηκε από το ASUS_T00F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Ναι...είναι πιο ενισχυμένες,
Κοίτα στα χαρακτηριστικά τους
Οι απλές είναι 1.5-1.75mm πάχος,οι hevy duty 2-3mm πάχος και οι ultra heavy duty 3.5-5mm πάχος.
Η λέξη reinforce,σημαίνει "ενισχυμένη", τώρα το πόσο ενισχυμένη, εξαρτάται απ το σε ποιά απο τις παραπάνω κατηγορίες ανήκει.
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Πάντως η 18 μπαίνει....έτυχε την έβαλα απο ανάγκη στο βουνό που την είχα εφεδρική και ως γνωστό....(ουδεν μονιμότερο του προσωρινού)...έμεινε έτσι για κανα χρόνο,χωρίς πρόβλημα.
Και γενικά,σχεδόν πάντα για εφεδρικές στα χωμάτινα ταξίδια,18άρες παίρνω συνήθως,έτσι ωστε αν κάποιος απ'την παρέα χρειαστεί,να δωθεί λύση.
Δεν λέω να βάλεις 18άρα,αλλά αν είναι να "χωθείς"στο βουνό,καλό είναι να έχεις μια ενισχυμένη για εφεδρική μαζί σου....έστω και 18 αν δεν βρεις 17.
Πάντα έχω μαζί μου εφεδρική σαμπρέλα κ για εμπρός κ για πίσω. Πρόσφατα κάναμε το ανάποδο, βάλαμε 17" σαμπρέλα σε 18" ζάντα, δούλεψε για 2-3 μέρες μέχρι την αλλαγή χωρίς προβλήματα.
 
Top Bottom