Heavy duty σαμπρέλα για 17" ζάντα

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Η 17άρα αν μπει σε 18' ζάντα, "τεντώνει" πιο πολύ και γίνεται πιο αδύναμη.
Η 18άρα αν μπει σε 17' ζάντα "ζαρώνει" και είναι επιρρεπής στο να "τσιμπιθεί" κάπου ,ειδικά κατα την εφαρμογή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
17" heavy duty δεν υπαρχει ,εγω επειδη το ζοριζω το κουλουρι στα χωματα ,πισω εχω 17αρα αλλα για πιο φαρδυ λαστιχο και ετσι δεν ειναι τσιτωμενη .
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
1) Ζητάς από τον λαστιχά σου μιά παλιά 17'αρα από τα σκουπίδια του
2) Την ανοίγεις μ'ένα ξυράφι περιμετρικά στην εσωτερική της διάμετρο
3) Αφαιρείς τελείως την βαλβίδα της
4) Ξεμοντάρεις λάστιχο κ βγάζεις την σαμπρέλα σου
5) Την τοποθετείς-φωλιάζεις μέσα στην "ξεκοιλιασμένη"
6) Το σάντουϊτς των 2σε1 ,το μοντάρεις στην ζάντα
Και με αυτόν τον τρόπο έχεις 2πλάσιο πάχος σαμπρέλας σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού καθώς κ στο σφράγγισμα με το στεφάνι.
7) Φοράς 2πλή φακαρόλα (η επάνω καλύτερα να είναι φαρδύτερη κ ενισχυμένη)
και με αυτόν τον τρόπο προστατεύεις την σαμπρέλα σου και στο κάτω μέρος της (επαφή με ακτίνες-στεφάνι)

Καλά πετρο-κοπανήματα. :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
1) Ζητάς από τον λαστιχά σου μιά παλιά 17'αρα από τα σκουπίδια του
2) Την ανοίγεις μ'ένα ξυράφι περιμετρικά στην εσωτερική της διάμετρο
3) Αφαιρείς τελείως την βαλβίδα της
4) Ξεμοντάρεις λάστιχο κ βγάζεις την σαμπρέλα σου
5) Την τοποθετείς-φωλιάζεις μέσα στην "ξεκοιλιασμένη"
6) Το σάντουϊτς των 2σε1 ,το μοντάρεις στην ζάντα
Και με αυτόν τον τρόπο έχεις 2πλάσιο πάχος σαμπρέλας σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού καθώς κ στο σφράγγισμα με το στεφάνι.
7) Φοράς 2πλή φακαρόλα (η επάνω καλύτερα να είναι φαρδύτερη κ ενισχυμένη)
και με αυτόν τον τρόπο προστατεύεις την σαμπρέλα σου και στο κάτω μέρος της (επαφή με ακτίνες-στεφάνι)

Καλά πετρο-κοπανήματα. :ok:
spam on
Φακαρολα........δεν ειναι τρομερη λεξη??
Μπραβο σε αυτον που την εβγαλε:D
spam off
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
1) Ζητάς από τον λαστιχά σου μιά παλιά 17'αρα από τα σκουπίδια του
2) Την ανοίγεις μ'ένα ξυράφι περιμετρικά στην εσωτερική της διάμετρο
3) Αφαιρείς τελείως την βαλβίδα της
4) Ξεμοντάρεις λάστιχο κ βγάζεις την σαμπρέλα σου
5) Την τοποθετείς-φωλιάζεις μέσα στην "ξεκοιλιασμένη"
6) Το σάντουϊτς των 2σε1 ,το μοντάρεις στην ζάντα
Και με αυτόν τον τρόπο έχεις 2πλάσιο πάχος σαμπρέλας σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού καθώς κ στο σφράγγισμα με το στεφάνι.
7) Φοράς 2πλή φακαρόλα (η επάνω καλύτερα να είναι φαρδύτερη κ ενισχυμένη)
και με αυτόν τον τρόπο προστατεύεις την σαμπρέλα σου και στο κάτω μέρος της (επαφή με ακτίνες-στεφάνι)

Καλά πετρο-κοπανήματα. :ok:
Αυτο με την σκισμενη σαμπρελα δειχνει καλη λυση
...
...Αν βεβαια καποιος καταφερει να βαλει το "σαντουιτς" στρωτα και ομοιομορφα μεσα στο λαστιχο Κατι που δεν μου φανταζει και τοσο ευκολο
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
για 17αρες ζαντες...
HD οντως δεν βγαινουν.
αυτες οι reinforced της michelin ειναι κατι παραπανω απο τις "απλες" ας πουμε ή ειναι παπατζα?
Έχεις περισσότερες πληροφορίες ή link, για τις reinforced;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτο με την σκισμενη σαμπρελα δειχνει καλη λυση
...
...Αν βεβαια καποιος καταφερει να βαλει το "σαντουιτς" στρωτα και ομοιομορφα μεσα στο λαστιχο Κατι που δεν μου φανταζει και τοσο ευκολο
Θέλει προσοχή στην λεπτομέρεια κ υπομονή στην εφαρμογή για να μπεί σωστά.
Αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο ,κ γίνεται.
Το'χα κάνει στον πίσω τροχό της "απάτης":D κ δούλευα μόνιμα πιέσεις 1,2 bar στο χώμα ,χωρίς κανένα πρόβλημα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Σωστός ο Κώστας, παλαιά εντουραδικη πατέντα οταν δεν υπηρχαν τα χρήματα και οταν δεν υπήρχαν χοντρες σαμπρελες. Στην πορεία βέβαια ηρθαν τα moose.
Δεν είναι πολυ δυσκολη η τοποθέτηση.
 
Top Bottom