Hellas Rally 2022

Stakaman

Μέλος
Όνομα
Stathis
Μοτό
ΗD electra HONDA XR 125 HUSKY 701
ευχαριστω για τις απαντησεις

Βλεποντας τις συμμετοχες φευγαλεα ειδα οτι ειχαμε αρκετους Τουρκους και ανατολικοευρωπαιους στο ραλι και οχι ελληνες, Κι αυτο μου εκανε εντυπωση.
Σιγουρα οι οικονομικοι λόγοι ειναι κατανοητοι κι απόλυτα σεβαστοί και ειναι ισως η ελειψη δίψας για τετοιου ειδους διοργανώσεις λόγω οτι στην Ελλάδα εχουμε τα βουνα κυριολεκτικα στα πόδια μας
Εγω παντως σαν απειρος στο χωμα το εβαλα στόχο σε δυο η τρια χρόνια να συμμετασχω (στο Adventure μαλλον)οταν θα ειμαι ετοιμος απο θεμα χρησιμοποιησης εργαλειων πλοηγησης φυσικής καταστασης κι τεχνικης
 

Pelucifer

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Suzuki DR650
Royal Enfield:500cc
Husqvarna TE450cc
Καλησπέρα από μένα,
ζητώ συγνώμη που δεν απαντάω σε πολλά αλλά δεν είμαι μεγάλος φαν των φόρουμ κλπ χωρίς να τα σνομπάρω ούτε είμαι κατά, γιαυτό θα δείτε τα ποστ μου είναι πολύ λίγα.
Πρώτα από όλα, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και την υποστήριξή, δυστυχώς ο Λεωνίδας μου ειχε ΤΑΞΕΙ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΑΝ ΕΦΤΑΝΑ ΠΡΩΤΟΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΠΗΓΑ ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕ!!!Ι ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ!!!!
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, οσο αφορά εμενα το την πρώτη μέρα ειχα μια πολύ σοβαρή πτώση σε μια μεγάλη ανηφόρα και μου πήρε γύρω στη μιάμιση ώρα να μαζέψω οτι μπορώ απο τα σπασμένα και να τερματίσω οσο πιο γρήγορα. Την πρώτη μέρα του μαραθώνιου αγώνα πήγα παρα πολύ καλα με 6 ωρες ειδικής αλλα το χαζό σύστημά πλοήγησης σε μένα και σε πάρα πολλούς οδηγούς δεν μας μέτρησε ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ενα waypoint και πήραμε 2 ώρες ποινής. Τις άλλες μέρες πάλι κάποιες πτώσεις λόγο έλλειψης προπόνησης με πήγαν πολύ πίσω, αλλα το ευχαριστήθηκα όσο δεν πάει! ΤΟ SUZUKάκι μου δεν ΜΑ ΣΑ ΕΙ!!!!
Στο κομμάτι της διοργάνωσης, πολλές προχειροδουλειές απο τους διοργανωτές που μας άφησαν μια πικρή γεύση στο τέλος. τοσο τα λάθη με το σύστημα STELLAR που μας ειχαν κουμπώσει οσο και τον απίστευτα μεγάλο αριθμό συμμετοχών που ΞΕΚΑΘΑΡΑ η διοργάνωση δεν μπορεί να στηρίξει σε καμία περίπτωση. Ούτε μια μέρα δεν ξεκινήσαμε στην ώρα μας την ειδική, τα SSV τις δυο πρώτες μέρες να παίρνουν φωτιά με εναν άνθρωπο να ειναι στο νοσοκομείο με εγκαύματα. Σε πολλές περιπτώσεις να μην λειτουργεί ποτέ το σύστημα που μας ενημερώνει πως πάει να μας προσπεράσει ενα SSV ( σσ: πάνε ΤΑΠΑ τα ssv) και ειδικά σε πολύ επικίνδυνα σημεία με αποτέλεσμα την πτώση οδηγών.
Πέραν αυτών τα κόστη ειναι μεγάλα. Είχα ενημερωθεί στην αρχή πως στους Έλληνες οδηγούς θα υπήρχε μια έκπτωση που τελικά δεν δόθηκε ποτέ. Πέραν λοιπόν της συμμετοχής έπρεπε να δώσουμε συν 150€ για αγωνιστική ασφάλεια που η ΑΜΟΤΟΕ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΣ ας είσαι ενεργό μέλος σε σωματείο!!!!
'Οσο αφορά το ADV κομμάτι ειχα δηλώσει συμμετοχή το 2019 και ειχα δώσει 150€ που ποτέ δεν τα πήρα πίσω όταν ακυρώθηκε η διοργάνωση λόγω κορόνας. Αυτά λογικά θα ηταν μονο το ονομαστικά έξοδα καθώς σίγουρα κάτι ακομα θα προέκυπτε.
Εν κατακλείδι: το Ελλάς ραλλύ ειναι μια διοργάνωση που κάθε λάτρης του ραλλύ ρειντ θα πρέπει να πάρει μέρος. οι διαδρομές ειναι πολύ καλα φτιαγμένες με ολες τις δυσκολίες στο διάβα σου. Ακόμα και να είσαι χομπίστας σαν εμένα και το μεγαλύτερο ποσοστό αγωνιζομένων, ειναι μια αξέχαστη εμπειρία να τρέχεις στις ιδιες διαδρομές με τον Tobias Ebster, Poskitt, Florian κλπ κλπ.
Ελπίζουμε στο επόμενο ραλλύ ο Τάσσος ο Στέφανος ο Άρης (που ακύρωσε τελευταία στιγμή) και εγώ να πάμε καλύτερα!
ΜΑΚΑΡΙ να δούμε και άλλους Έλληνες αγωνιζόμενους να τρέχουμε όλοι παρέα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπράβο σε όλους για την συμμετοχή και καλό είναι να μιλήσετε με τον Μελέτη για τα προβλήματα, ώστε να βελτιωθούν όλα.

Έχουμε συνολικό κόστος από την αρχή μέχρι το τέλος?
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
Έχουμε συνολικό κόστος από την αρχή μέχρι το τέλος?
τώρα αυτό είναι δύσκολο γιατί εξαρτάται απ' το πως θες να τρέξεις. πχ. αλλάζεις λάστιχο κάθε μέρα ή μέρα παρά μέρα ή οχι; στο helllas που το αλλάζουν πολλοί και έχει ανταγωνισμό αυτό θα σου δώσει θέσεις στην κατάταξη, all other factors considered equal. θα κλείσεις ξενοδοχείο; ή θα κοιμάσε bivouac? αν εινα να κοιμάσε μπιβουακ θες ενα βανάκι, μια τεντα για να εχεις το χωρο σου να μπορείς να εισαι τακτοποιημένος κλπ.

θα παραθέσω τα "στάνταρ" έξοδα.

1000€ συμμετοχή.
150€ νοίκι για το στέλα (gps tracking)
75€ για τη βάση του στέλα
150€ ασφάλεια γιατί για κάποιο λόγο δεν σε καλύπτει η λισανς της ΑΜΟΤΟΕ (νομίζω ότι επειδή ειναι FIM event θες starting permission letter απ' την ομοσπονδία οπότε αυτό αν εισαι ενήμερος μπορεί να το βγάλεις και τζάμπα μάλλον, θα το ψάξω για του χρόνου)
----------
~1400€ για τα οργανωτικά.

Βενζίνη για το moto:
συνολικά μιλάμε για περίπου 1700-1800χλμ σε 7 μέρες οπότε με μια κατανάλωση 6lt/100 και 2,3€/lt που είχε πλέον η βενζίνη στην επαρχία κάπου
250€

μινιμουμ 400€
για 1 σετ ελαστικά/μους. Εγώ πήγα με τα λάστιχα του ολύμπια και τα κράτησα μέχρι να τα αλλαξω στη μαραθον (~850χλμ σε 2 μέρες χωρις εύκολη δυνατότητα αλλαγης ελαστικού).
την τελευταία μέρα και εγώ και ο Pelucifer την βγάλαμε πρακτικά με καραφλό πίσω. Θεωρώ οτι για να πεις ότι είσαι ανταγωνιστικός (όσο γίνετε) ιδανικά θες 2 μπρος / 3 πίσω για όλο τον αγωνα για ενα μηχανακι σαν το 690.
Δεν ειναι μόνο το λάστιχο προφανώς αλλά την 1η μάραθον πουταν η μονη μέρα που έκανα με φρέσκο πίσω λάστιχο, είχα τον καλύτερο τερματισμο μου σε ειδική 17 θέσεις πάνω από κει που έπαιξα τελική. Το αναφέρω κυρίως γιατί ειναι πολυπαραγοντικό ζήτημα και τελικά αυτό που "λέμε καφενειακά" ότι "κοίτα ρε πετάνε πισινα με 400 χιλιόμετρα", έχει το λόγο του που τα αλλάζουν, κάνει διαφορά ;)

μετά υπολόγισε:
  • βενζίνες για αμάξι/τρειλερ που θα πας κάτω και τα γύρω γύρω
  • ξενοδοχείο (αν θες, αλλά δεν θαναι κανά 35-40/βράδυ; ) (250-300€)
  • καθημερινά έξοδα (φαί/καφέδες κλπ.) (20? 25€ / μέρα; ) (~200€)
για 1 βδομάδα.

και μετά ζημιές/απρόπτα κλπ. Το Hellas γενικώς έχει τέτοια. Το βράδυ της 2ης μάραθον που επιστρέψαμε bivouac Λουτράκι, τα σφυριά σταματήσαν να βαράνε στις 5 το πρωί απ' οτι μαθαμε :eek:
Τα χιλιόμετρα ειναι ΠΑΡΑ πολλά, αν εξαιρέσεις προλογο/επίλογο μιλάμε για 400-450 χλμ τη μέρα συνολικά εκ των οποίων η ειδική (χώμα) ήταν 220-310-360-180 χλμ, τα οποία επειδή έχει time limit ο αγώνας πρέπει να τα κανεις σχετικά σβέλτα.
Στη μάραθον 2, απ' το 160 και κάτω αν θυμάμαι καλά τους γυρίσε πίσω η διοργάνωση για λογους ασφαλείας με ποινή μιας και θεωρήθηκε οτι δεν θα τερμάτιζε σε ενα λογικό πλαισιο χρόνου. Οπότε παιζουν τουμπες, παιζει ταλαιπωρία στο μηχανάκι απ' τα κοτρώνια, τη ζέστη, τη σκόνη κλπ.
Ο Pelucifer έγραψε για χουφτες και μανέτες που πήρε στο χέρι, εγώ πήρα στο χέρι το λεβιέ του ποδόφρενου έκανα και μια αλλαγή λαδιών μετα τη μαραθον 2 γιατί μιλάμε για πολύ σκόνη. Οπότε θα υπολόγιζα και ενα 100-200€ να υπάρχουν κάβα για απρόοπτα.
θα λέγα 2500€ είναι ενα μινιμουμ κοστος για να το κανεις σχετικά φτηνά και συγκρατημένα οπως το καναμε εμείς. εγώ πάντως του χρόνου θα πάρω περισσότερα λάστιχα :ha

αυτά για το κόστος. η εμπειρία, απίστευτη. ίσως μια μικρογραφία του ξύλου που τρώνε οι μεγάλοι.
Θα περιγράψω απλά μια σκηνή.
Εκκίνηση 2ης μαραθον πίσω απ' τους Βωξίτες στην Ιτέα. Φτάνω κάνα 10λέπτο πριν το χρόνο μου, και βλέπω δεξιά στη σκιά μπάζων απ' το εργοστάσιο διαφορα μηχανακια να αραζουν στη σκιά πάνω στα μπάζα οσο περιμένουμε το χρονο μας. πάω και εγω αράζω όσο μπορώ να ξεκουραστώ, και βλέπω εναν ισπανο, να την έχει πέσει κανονικά στο χώμα να κοιμάται δίπλα στο μηχανακι του, 5'-10' όσο προλάβαινε μέχρι να πάρει εκκίνηση. Αυτά μέχρι τώρα ταχα δει μονο στα highlights στην TV :oops:
 
Τελευταία επεξεργασία:

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
........................Στο κομμάτι της διοργάνωσης, πολλές προχειροδουλειές απο τους διοργανωτές που μας άφησαν μια πικρή γεύση στο τέλος. τοσο τα λάθη με το σύστημα STELLAR που μας ειχαν κουμπώσει οσο και τον απίστευτα μεγάλο αριθμό συμμετοχών που ΞΕΚΑΘΑΡΑ η διοργάνωση δεν μπορεί να στηρίξει σε καμία περίπτωση. Ούτε μια μέρα δεν ξεκινήσαμε στην ώρα μας την ειδική,.....................
.............................. Αυτά μέχρι τώρα ταχα δει μονο στα highlights στην TV :oops:
Τάσο θα ήθελα την θέση σου σχετικά με τα παράπονα του Χρήστου που αφορούν τη διοργάνωση. Αν το επιθυμείς.
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
κοίτα δεν νομίζω ότι ειμαι qualified να κρίνω τώρα τέτοιο event με 1 συμμετοχή σ' αυτό και 1 στο olympia αλλά οκ, θα πω τι είδα/ένιωσα και ο καθένας το μεταφράζει όπως θέλει. Σίγουρα είναι μια μεγάλη επαγγελματική οργάνωση με την αντίστοιχη ατμόσφαιρα. Χαρακτηριστικά απ' την 1η μέρα στο bivouac ένιωθα λιγο "που πας ρε Καραμήτρο" :oops: Δεν είναι amateur rally, "οικογενειακό" κλπ. είναι μια διοργάνωση σαν και αυτές που βλέπεις στην TV. Χωρίς να σημαίνει οτι δεν ειναι φιλικό το κλίμα ή δεν γνωρίζεις ωραίους τύπους και τύπισες, είναι σαφώς πιο professional και intimidating για ενα φουλ χομπίστα. τουλάχιστον έτσι ένιωσα.

Με το stella δεν ειχα προβλήματα. και 1 ποινή που έφαγα στις 6 μέρες ήταν επειδή ως τελείως άσχετος την 1η μέρα θεώρησα ότι αν μπω νωρίτερα στην neutralization απ' τον χρονο μου θα "κερδίσω" χρόνο (not τρως 2χ ποινή, neutralization σημαίνει οτι πρέπει να βγεις ακριβώς στο χρόνο σου, όχι νωρίτερα, που αν δεν ήμουν τελείως άσχετος θα έπρεπε να το ξέρω :oops:)
Μ' άρεσε πολύ που σε σημεία που ήταν ανοιχτά (καραφλά καλαβρύτων, ταρατσες γκιωνας, κλπ. οροπέδια) έπαιζες και με το "ξεκλείδωμα" του wpt. Δλδ ακουγες το beep, ακολουθούσες το βελάκι, ξεκλείδωνες wpt και μετά συνέχιζες με το roadbook. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν εχουμε τοσα ανοιχτα πεδία για να γίνει κατα κόρον αυτό στην Ελλάδα αλλά στα σημεία που έπαιζε το γουσταρα πολύ. Και 2-3 φορές που είδα request για προσπέρασμα έπαιξε μια χαρά.

Γενικώς αν εξαιρέσεις οτι οι τύποι της Anube δεν μιλάνε αγγλικά :oops: και δεν βοηθάνε ιδιαίτερα (ως σχεδόν καθόλου) με την εγκατάσταση, που για μας πουμαστε χομπίστες και δεν εχουμε support να ασχοληθεί μ αυτά τα δευτερέυοντα ειναι λιγο θέμα. πχ. αναγκάστηκα να κάτσω να επισκευάσω πρόχειρα τη στήριξη του 2 φορές μέσα σε ειδικές γιατί σκόρπισε (όχι από πτώση), αλλά ok part of the game, κατα τα αλλα το tracking ειναι καλό και δίνει και 2way communication με την οργάνωση.

για τις εκκινήσεις στις ειδικές όντως κάθε μέρα ειχαμε καθυστερήσεις (από 5 ως 20 λεπτά ξέρω γω) αλλά δεν νομίζω οτι γίνεται και διαφορετικά με 320 οχήματα που από ενα σημείο και μετά μπορεί να ξεκινάνε και ανά 15 δευτερόλεπτα.

τα RB ήταν μια χαρά σε γενικές γραμμές με πολύ λίγα λάθη. Σε συνδετικά ασφάλτινα (λίγα ήταν) και σε κεντρικους χωματόδρομους είχε κριτές σχεδόν παντού με κορδέλες να κλεινουν την διαδρομή και να σου λένε που πας.
Αυτό πχ. όταν ανεβαίναμε από Ιτέα για Ταράτσες Γκιώνας στον κεντρικό χωματόδρομο που ξέρετε όλοι που έχει και πολύ κίνηση γενικώς είχε συνέχεια κριτές σε κάθε διασταύρωση. Στην αρχή ξενέρωσα γιατί λέω, δεν κάνεις πλοήγηση έτσι, είναι WRC η φάση, κορδέλα και τέρμα γκάζι, αλλά απ' την άλλη γνωρίζοντας τι κίνηση έχουν αυτοί οι δρόμοι, άπειρο respekt από εμένα στο ότι υπήρχε τόσος πολύς κόσμος στο βουνό, κριτές, κορδέλες, recovery, ασθενοφόρα. Και στον επίλογο που έκανε ενα 8άρι η διαδρομή, υπήρχαν σε πάρα πολλά σημεία κριτές να σιγουρέψουν ότι δεν θα μπλεχτεί κανείς με το RB και να μπει ανάποδα στη ροή του αγώνα ή κανας εξωτερικός γιατι εκεί οι δρομοι έχουν κίνηση κλπ.

Υπήρχαν και ORGA Quad μες στη ροή του αγώνα και ασθενοφόρα 4χ4/medic quad σε πολλά σημεία της διαδρομής και recovery 4x4 και κριτές σε δύσκολα σημεία (σαν την ανηφόρα που φέρναν κωλοτουμπίδια στις φώτο) για να βάλουν ένα χέρι να βοηθήσουν, γενικώς είχε πάρα πολύ κόσμο στο βουνό από διοργάνωση που μου έκανε θετική εντύπωση όσον αφορά τη σοβαρότητα και το μέγεθος. Και η χρονομέτρηση δούλευε άψογα με τα αποτελέσματα σφεντόνα.


Αν θα έπρεπε να γκρινιάξω για κάτι (εκτός απ' το κόστος), θα ήταν τα πάρα πολύ χαμηλά όρια ταχύτητας στην άσφαλτο. Μιλάμε τώρα πέρασα τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο με 60χλμ/ώρα και με προσπέρασε φορτηγό :oops::ha όλοι οι επαρχιακοί είχαν 40-50 (και 30 μες στα χωριά) μιλάμε για απελπισία. σκέψου τώρα σε κομάτια πχ. επαρχιακού τύπου χάνι ρερεση-ναυπακτος να πας με 40-50 ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ :oops:. Ζορίστηκα πραγματικά με τα όρια ταχύτητας κυρίως γιατί είχε και 35 βαθμούς πήγαινες και με 50, ε καλή τύχη. Απ' την άλλη επειδή είπα τη γνώμη μου, ειναι μια συνειδητή απόφαση του διοργανωτή για να εκμηδενίσει σχεδόν τις πιθανότητες να γίνει μαλακία στην άσφαλτο. γιατί με 40-50 σε τέτοιους δρόμους είσαι σχεδόν σα σταματημένος, ο,τι και να γινει -μάλλον- θα το προλάβεις. Οπότε, σεβαστή αν και διαφωνώ.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Dominator 650
σκέψου τώρα σε κομάτια πχ. επαρχιακού τύπου χάνι ρερεση-ναυπακτος να πας με 40-50 ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ :oops:. Ζορίστηκα πραγματικά με τα όρια ταχύτητας κυρίως γιατί είχε και 35 βαθμούς πήγαινες και με 50, ε καλή τύχη. Απ' την άλλη επειδή είπα τη γνώμη μου, ειναι μια συνειδητή απόφαση του διοργανωτή για να εκμηδενίσει σχεδόν τις πιθανότητες να γίνει μαλακία στην άσφαλτο. γιατί με 40-50 σε τέτοιους δρόμους είσαι σχεδόν σα σταματημένος, ο,τι και να γινει -μάλλον- θα το προλάβεις. Οπότε, σεβαστή αν και διαφωνώ.
Σε αυτό το κομμάτι με περνάγατε όοοοοολοι εσείς με 40 εκείνη τη Παρασκευή ,πρέπει να κατέβαινα με 20 το πολύ με πίσω σκασμένο λάστιχο ,πηγαίνοντας για το advtroffy. Ήταν αφόρητη η ζέστη ,έχεις δίκιο και κατηφορικά κομμάτια που θα μπορούσες να πηγαίνεις χαλαρά με 60
 
Τελευταία επεξεργασία:

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
κοίτα δεν νομίζω ότι ειμαι qualified να κρίνω τώρα τέτοιο event με 1 συμμετοχή σ' αυτό και 1 στο olympia αλλά οκ, θα πω τι είδα/ένιωσα και ο καθένας το μεταφράζει όπως θέλει. Σίγουρα είναι μια μεγάλη επαγγελματική οργάνωση με την αντίστοιχη ατμόσφαιρα. Χαρακτηριστικά απ' την 1η μέρα στο bivouac ένιωθα λιγο "που πας ρε Καραμήτρο" :oops: Δεν είναι amateur rally, "οικογενειακό" κλπ. είναι μια διοργάνωση σαν και αυτές που βλέπεις στην TV. Χωρίς να σημαίνει οτι δεν ειναι φιλικό το κλίμα ή δεν γνωρίζεις ωραίους τύπους και τύπισες, είναι σαφώς πιο professional και intimidating για ενα φουλ χομπίστα. τουλάχιστον έτσι ένιωσα.

Με το stella δεν ειχα προβλήματα. και 1 ποινή που έφαγα στις 6 μέρες ήταν επειδή ως τελείως άσχετος την 1η μέρα θεώρησα ότι αν μπω νωρίτερα στην neutralization απ' τον χρονο μου θα "κερδίσω" χρόνο (not τρως 2χ ποινή, neutralization σημαίνει οτι πρέπει να βγεις ακριβώς στο χρόνο σου, όχι νωρίτερα, που αν δεν ήμουν τελείως άσχετος θα έπρεπε να το ξέρω :oops:)
Μ' άρεσε πολύ που σε σημεία που ήταν ανοιχτά (καραφλά καλαβρύτων, ταρατσες γκιωνας, κλπ. οροπέδια) έπαιζες και με το "ξεκλείδωμα" του wpt. Δλδ ακουγες το beep, ακολουθούσες το βελάκι, ξεκλείδωνες wpt και μετά συνέχιζες με το roadbook. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν εχουμε τοσα ανοιχτα πεδία για να γίνει κατα κόρον αυτό στην Ελλάδα αλλά στα σημεία που έπαιζε το γουσταρα πολύ. Και 2-3 φορές που είδα request για προσπέρασμα έπαιξε μια χαρά.

Γενικώς αν εξαιρέσεις οτι οι τύποι της Anube δεν μιλάνε αγγλικά :oops: και δεν βοηθάνε ιδιαίτερα (ως σχεδόν καθόλου) με την εγκατάσταση, που για μας πουμαστε χομπίστες και δεν εχουμε support να ασχοληθεί μ αυτά τα δευτερέυοντα ειναι λιγο θέμα. πχ. αναγκάστηκα να κάτσω να επισκευάσω πρόχειρα τη στήριξη του 2 φορές μέσα σε ειδικές γιατί σκόρπισε (όχι από πτώση), αλλά ok part of the game, κατα τα αλλα το tracking ειναι καλό και δίνει και 2way communication με την οργάνωση.

για τις εκκινήσεις στις ειδικές όντως κάθε μέρα ειχαμε καθυστερήσεις (από 5 ως 20 λεπτά ξέρω γω) αλλά δεν νομίζω οτι γίνεται και διαφορετικά με 320 οχήματα που από ενα σημείο και μετά μπορεί να ξεκινάνε και ανά 15 δευτερόλεπτα.

τα RB ήταν μια χαρά σε γενικές γραμμές με πολύ λίγα λάθη. Σε συνδετικά ασφάλτινα (λίγα ήταν) και σε κεντρικους χωματόδρομους είχε κριτές σχεδόν παντού με κορδέλες να κλεινουν την διαδρομή και να σου λένε που πας.
Αυτό πχ. όταν ανεβαίναμε από Ιτέα για Ταράτσες Γκιώνας στον κεντρικό χωματόδρομο που ξέρετε όλοι που έχει και πολύ κίνηση γενικώς είχε συνέχεια κριτές σε κάθε διασταύρωση. Στην αρχή ξενέρωσα γιατί λέω, δεν κάνεις πλοήγηση έτσι, είναι WRC η φάση, κορδέλα και τέρμα γκάζι, αλλά απ' την άλλη γνωρίζοντας τι κίνηση έχουν αυτοί οι δρόμοι, άπειρο respekt από εμένα στο ότι υπήρχε τόσος πολύς κόσμος στο βουνό, κριτές, κορδέλες, recovery, ασθενοφόρα. Και στον επίλογο που έκανε ενα 8άρι η διαδρομή, υπήρχαν σε πάρα πολλά σημεία κριτές να σιγουρέψουν ότι δεν θα μπλεχτεί κανείς με το RB και να μπει ανάποδα στη ροή του αγώνα ή κανας εξωτερικός γιατι εκεί οι δρομοι έχουν κίνηση κλπ.

Υπήρχαν και ORGA Quad μες στη ροή του αγώνα και ασθενοφόρα 4χ4/medic quad σε πολλά σημεία της διαδρομής και recovery 4x4 και κριτές σε δύσκολα σημεία (σαν την ανηφόρα που φέρναν κωλοτουμπίδια στις φώτο) για να βάλουν ένα χέρι να βοηθήσουν, γενικώς είχε πάρα πολύ κόσμο στο βουνό από διοργάνωση που μου έκανε θετική εντύπωση όσον αφορά τη σοβαρότητα και το μέγεθος. Και η χρονομέτρηση δούλευε άψογα με τα αποτελέσματα σφεντόνα.


Αν θα έπρεπε να γκρινιάξω για κάτι (εκτός απ' το κόστος), θα ήταν τα πάρα πολύ χαμηλά όρια ταχύτητας στην άσφαλτο. Μιλάμε τώρα πέρασα τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο με 60χλμ/ώρα και με προσπέρασε φορτηγό :oops::ha όλοι οι επαρχιακοί είχαν 40-50 (και 30 μες στα χωριά) μιλάμε για απελπισία. σκέψου τώρα σε κομάτια πχ. επαρχιακού τύπου χάνι ρερεση-ναυπακτος να πας με 40-50 ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ :oops:. Ζορίστηκα πραγματικά με τα όρια ταχύτητας κυρίως γιατί είχε και 35 βαθμούς πήγαινες και με 50, ε καλή τύχη. Απ' την άλλη επειδή είπα τη γνώμη μου, ειναι μια συνειδητή απόφαση του διοργανωτή για να εκμηδενίσει σχεδόν τις πιθανότητες να γίνει μαλακία στην άσφαλτο. γιατί με 40-50 σε τέτοιους δρόμους είσαι σχεδόν σα σταματημένος, ο,τι και να γινει -μάλλον- θα το προλάβεις. Οπότε, σεβαστή αν και διαφωνώ.
Τάσο ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου με την απάντησή σου. (Σιχτίρισα με τα εγγλέζικά σου ρε παιδί, αλλά δεν πειράζει!...)
Η άποψή μου τώρα -αν ενδιαφέρει κάποιον-, είναι ότι θα ήταν καλό να γνωστοποιούμε στην διοργάνωση το πώς βιώσαμε τα πράγματα μέσα από τον αγώνα.
Ξέρεις, τελικά μόνο η καλοπροαίρετη αναφορά των συμμετεχόντων στα γεγονότα δείχνει το πραγματικό αποτέλεσμα των προσπαθειών των διοργανωτών,
αν δηλαδή λειτούργησαν και ποια πράγματα σωστά ή λάθος, όντας οι τελικοί αποδέκτες.
Θεωρώ ότι αξίζει κάποιος να αφιερώσει -σε ένα ή δυο μήνες- λίγο χρόνο να αναφέρει με ένα mail τα αρνητικά αλλά και τα θετικά που εισέπραξε σαν συμμετέχων.
Έτσι όχι μόνο γνωστοποιείς τα σημεία που σε ενόχλησαν, αλλά επισημαίνεις και τα τυχόν θετικά.
Συμβάλεις ενεργά στην καλυτέρευση, δικαιούσαι δε του χρόνου να είσαι πιο αυστηρός κριτής. Άσε που λέγοντας τα παράπονά σου, αναμφίβολα ξαλαφρώνεις....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom