Homemade Quick shifter by Carooly

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στα ψεκαστα κοβει και ψεκασμο ταυτοχρονα. Ειναι λαθος να κοβεις μονο αναφλεξη και το μπεκ να συνεχιζει να ψεκαζει γιατι οταν επανελθει η αναγλεξη θα εχουμε πολυ ακαφτο καυσιμο.
ΟΚ, κατανοητό!


Ερώτηση...
Αν κόψουμε μόνο καύσιμο, δε θα έχουμε σωστό αποτέλεσμα?
Αν έχουμε σωστό αποτέλεσμα, υπάρχει λόγος που δεν το κάνουν οι εταιρείες? Εννοώ να κόψουν μόνο καύσιμο, ώστε να είναι πιο ομαλή η επέμβαση του anti-spin/traction.... whatever.
Γιατί όπως είπα, στα δικά μας παλιότερα μοντέλα, όταν επεμβαίνουν τα συστήματα αυτά, το κάνουν "άκομψα", απότομα...

Αυτό βέβαια, αν έχεις υπόψη σου κάτι σχετικό. Ποιο πολύ ως "ρητορική" ετέθει η ερώτηση.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
ΟΚ, κατανοητό!


Ερώτηση...
Αν κόψουμε μόνο καύσιμο, δε θα έχουμε σωστό αποτέλεσμα?
Αν έχουμε σωστό αποτέλεσμα, υπάρχει λόγος που δεν το κάνουν οι εταιρείες? Εννοώ να κόψουν μόνο καύσιμο, ώστε να είναι πιο ομαλή η επέμβαση του anti-spin/traction.... whatever.
Γιατί όπως είπα, στα δικά μας παλιότερα μοντέλα, όταν επεμβαίνουν τα συστήματα αυτά, το κάνουν "άκομψα", απότομα...

Αυτό βέβαια, αν έχεις υπόψη σου κάτι σχετικό. Ποιο πολύ ως "ρητορική" ετέθει η ερώτηση.
Ο μονος τροπος για να το κανεις ομαλα ειναι να κλεισεις σταδιακα την πεταλουδα του γκαζιου και να κοβεις το καυσιμο αναλογα με το κλεισιμο της διατηρωντας την στοιχειομετρικη αναλογια καυσιμου σε κανονικα επιπεδα.
Ειναι ακριβως σαν να κλεινεις εσυ ο ιδιος το γκαζι.Αυτο κανουν τα ride by wire οσο και να ανοιξεις εσυ το γκαζι μια αλλη πεταλουδα κλεινει οποτε ο εγκεφαλος επιθυμει.

Το αποτομο κοψιμο που εχουν τα παλια δεν ειναι απαραιτητα απο κοψιμο αναφλεξης μονο! Σιγουρα κοβεται και ο ψεκασμος γιατι αλλιως θα χαλαγε ο καταλυτης καθε λιγο απλα κοβεται μαχαιρι και επανερχεται γιαυτο δεν το κανει ομαλα.
Για να διαχωρισουμε λοιπον το παλιο τροπο με τον καινουριο θα πουμε οτι ο παλιος ειναι ο ψηφιακος τροπος δηλαδη 0-1 κοβω/δινω
ενω ο καινουριος ειναι ο αναλογικος με κλιμακα. Εννοειται πως ο αναλογικος τροπος ειναι και πολυ ησυχος ενω ο παλιος αποτομος.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο μονος τροπος για να το κανεις ομαλα ειναι να κλεισεις σταδιακα την πεταλουδα του γκαζιου και να κοβεις το καυσιμο αναλογα με το κλεισιμο της διατηρωντας την στοιχειομετρικη αναλογια καυσιμου σε κανονικα επιπεδα.
Ειναι ακριβως σαν να κλεινεις εσυ ο ιδιος το γκαζι.Αυτο κανουν τα ride by wire οσο και να ανοιξεις εσυ το γκαζι μια αλλη πεταλουδα κλεινει οποτε ο εγκεφαλος επιθυμει.

Το αποτομο κοψιμο που εχουν τα παλια δεν ειναι απαραιτητα απο κοψιμο αναφλεξης μονο! Σιγουρα κοβεται και ο ψεκασμος γιατι αλλιως θα χαλαγε ο καταλυτης καθε λιγο απλα κοβεται μαχαιρι και επανερχεται γιαυτο δεν το κανει ομαλα.
Για να διαχωρισουμε λοιπον το παλιο τροπο με τον καινουριο θα πουμε οτι ο παλιος ειναι ο ψηφιακος τροπος δηλαδη 0-1 κοβω/δινω
ενω ο καινουριος ειναι ο αναλογικος με κλιμακα. Εννοειται πως ο αναλογικος τροπος ειναι και πολυ ησυχος ενω ο παλιος αποτομος.
μιλαμε το κατεχεις
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@Carooly, σωστα Αποστολε. Απολυτα λογικο, ευχαριστω !
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να ρωτήσω και εγω κάτι.. Πες ότι δεν θες να το χρησιμοποιείς συνέχεια και θες να αλλάζεις με τον συμπλέκτη αυτό απενεργοποιείται ώστε να μην κόβει ρεύματα?
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Να ρωτήσω και εγω κάτι.. Πες ότι δεν θες να το χρησιμοποιείς συνέχεια και θες να αλλάζεις με τον συμπλέκτη αυτό απενεργοποιείται ώστε να μην κόβει ρεύματα?
Eννοειται με διακοπτη επιλογης
 

giannaros900

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
TDM 900 2002
Εχει καποιος να μου δώσει σχέδιο, υλικά κ κώδικα;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Βεβαιως. Θα σου στειλω κωδικα και πληροφοριες κατασκευης. Ενοχλησε με μετα την πρωτοχρονια να σου τα στειλω.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Θα χρειαστεις:
arduino
αισθητηρα proximity
τροφοδοτικο 12vdc to 5vdc 2ah (κανει και φορτιστης κινητου)
ρελε 5v με low input trigger

Τροφοδοτουμε το arduino με 5v ταση μεσω του τροφοδοτικου
Φτιαχνεις βαση για τον αισθητηρα ετσι ωστε να αντιλαμβανεται την ανοδο του λεβιε μονο (upshift)
Κοβεις την τροφοδοσια του πολλαπλασιαστη-ων της μοτο σου και την περνας μεσω της κλειστης επαφης (normaly closed) του ρελε .

Χοντρικα παλι οταν σηκωνεις τον λεβιε για να κανεις αλλαγη ο σενσορας το βλεπει και το λεει στο microcontroller. Επειτα θα τροφοδοτησει το ρελε με ταση για μολις 60 milliseconds το οποιο θα ανοιξει την επαφη του για να διακοψει την αναφλεξη και η επομενη σχεση εχει μπει στο κιβωτιο.

Επειδη εχω δουλεψει αρκετα επανω στο συγκεκριμενο προτζεκτ το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι καθολου ευκολο οσο ακουγεται. Θελει σωστη δουλεια και ακριβεια στην ρυθμιση του αισθητηρα ο οποιος δε πρεπει να κουνιεται απο κραδασμους κτλ και καλη γνωση και αντιληψη γενικοτερα στα μηχανοηλεκτρικα.

Ενα σωστα ρυθμισμενο συστημα θα σας κανει να χαμογελατε απο το ποσο ευκολα μπαινει η ταχυτητα με τερμα γκαζι και ενα κακορυθμισμενο θα σας καταστρεψει το σασμαν. Αυτο ισχυει για ολα τα σιφτερ που πωλουνται στο εμποριο ανεξαρτητως τιμης.

Τον κωδικα μπορω να τον περασω δωρεαν στο microcontroller οποιου θελει να ασχοληθει με το προτζεκτ αλλα δεν τον στελνω σε mail η δημοσια γιατι ηδη καποιοι επαγγελματιες μου τον εχουν ζητησει.

Επισης θα χαιρομουν ιδιαιτερα αν καποιος φτιαξει μονος του εναν κωδικα γιατι αυτη ειναι η ευχαριστηση σε μια κατασκευη.

Καλη επιτυχια!
 
Top Bottom