ΟΚ, κατανοητό!Στα ψεκαστα κοβει και ψεκασμο ταυτοχρονα. Ειναι λαθος να κοβεις μονο αναφλεξη και το μπεκ να συνεχιζει να ψεκαζει γιατι οταν επανελθει η αναγλεξη θα εχουμε πολυ ακαφτο καυσιμο.
Ερώτηση...
Αν κόψουμε μόνο καύσιμο, δε θα έχουμε σωστό αποτέλεσμα?
Αν έχουμε σωστό αποτέλεσμα, υπάρχει λόγος που δεν το κάνουν οι εταιρείες? Εννοώ να κόψουν μόνο καύσιμο, ώστε να είναι πιο ομαλή η επέμβαση του anti-spin/traction.... whatever.
Γιατί όπως είπα, στα δικά μας παλιότερα μοντέλα, όταν επεμβαίνουν τα συστήματα αυτά, το κάνουν "άκομψα", απότομα...
Αυτό βέβαια, αν έχεις υπόψη σου κάτι σχετικό. Ποιο πολύ ως "ρητορική" ετέθει η ερώτηση.