Homemade Quick shifter by Carooly

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250


Ενα σχεδιαγραμμα που δειχνω τον πολλαπλασιαστη και τον ρελε που συνδεεται σε σειρα. Επισης διακρινεται ο πυκνωτης για την προστασια της επαφης. Η επαφη του ρελε ειναι normal close που σημαινει οτι ειναι κλειστη και οταν το controller την ενεργοποιησει ανοιγει και κοβει την ταση
τροφοδοσιας του πολλαπλασιαστη.
Σε δοκιμες που εχω κανει με ανοιχτο ρελε (ετσι ωστε να βλεπω την επαφη) αν κανουμε διακοπη αναφλεξης χωρις πυκνωτη η σπιθα στις επαφες
ειναι πολυ εντονη! Με τον πυκνωτη συνδεδεμενο η επαφη σταματαει να ''φωτιζει''
γιατι αυτος απορροφα ολο το φορτιο και ετσι μπορει η επαφη να εχει ετσι μεγαλο χρονο ζωης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ενα μπράβο μάλλον είναι λίγο. ....
 

chaosm

Μέλος
Εγώ στο versys που είχα τα τελευταία 20.000 χλμ ανέβαζα πάντα ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Και χωρίς Quick κλπ. Κιχ δεν έκανε
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Εγώ στο versys που είχα τα τελευταία 20.000 χλμ ανέβαζα πάντα ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Και χωρίς Quick κλπ. Κιχ δεν έκανε
Ναι αλλα εκλεινες γκαζι......:)
Παντως αν οδηγησεις με σιφτερ θα το ερωτευτεις..
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι αλλα εκλεινες γκαζι......:)
σίγουρα.... ;)
Λίγο ίσως, αλλά το έκλεινε.
Εγώ δεν το έκλεινα στο 1ο μου αφρικα και πήρα το σαζμάν παραμάσχαλα :D:D:D
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
σίγουρα.... ;)
Λίγο ίσως, αλλά το έκλεινε.
Εγώ δεν το έκλεινα στο 1ο μου αφρικα και πήρα το σαζμάν παραμάσχαλα :D:D:D
Ακομα και καποιο σασμαν να τις παιρνει χωρις κλεισιμο γκαζιου αν εμεις το κανουμε ειναι βαρβαρο και θα εχει επιπτωσεις καποια στιγμη..
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Παίζει τα σασμαν που είναι από τη μάνα τους με shifter να έχουν διαφορά,??? Πάντως εγώ είμαι μεσα να μου φτιάξεις ένα...

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Παίζει τα σασμαν που είναι από τη μάνα τους με shifter να έχουν διαφορά,??? Πάντως εγώ είμαι μεσα να μου φτιάξεις ένα...

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι δεν υπαρχει περιπτωση. Σκεψου οτι στα track days εχουν βαλει πολλοι σε διαφορα μηχανακια και τα σκιζουν. Σου το φτιαχνω..
 
Τελευταία επεξεργασία:

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Και πώς συνδέεται στον ψεκασμό?

Τα αλλά που ανέβασες θέλουν και το powercommander να φανταστώ


Θα το βάλεις και στο δικό σου?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Και πώς συνδέεται στον ψεκασμό?

Τα αλλά που ανέβασες θέλουν και το powercommander να φανταστώ


Θα το βάλεις και στο δικό σου?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συνδεεται ευκολα αλλα θελει λιγες γνωσεις. Εννοειται θα το βαλω στο δικο μου.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Συνδεεται ευκολα αλλα θελει λιγες γνωσεις. Εννοειται θα το βαλω στο δικο μου.
Οκ περιμένω λοιπόν να το βάλεις να ανεβάσεις και κανένα βίντεο και μετά το προχωράμε αν ειναι

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Αυτο που ηθελα να πω μεσα απο αυτα που αντιμετωπισα στα πρωτα κομματια που τοποθετησα ειναι σαν συστημα γενικοτερα
βασιζεται στην ακριβεια. Αυτο σημαινει οτι το timing πρεπει να ειναι πολυ λεπτο και απολυτο για να υπαρξει ενα τελειο αποτελεσμα.

Το πιο ευκολο κομματι ειναι η πλευρα του χρονοδιακοπτη δηλαδη του microcontroller ο οποιος ρυθμιζεται με ακριβεια και ειναι
σιγουρο οτι θα κανει οτι του πουμε στον χρονο που πρεπει και θα το κανει για παντα την ιδια στιγμη χωρις αποκλισεις.
Το δυσκολοτερο και αυτο που απαιτει προσοχη και ακριβεια ειναι ο διακοπτης στον λεβιε.
Αν βαλουμε λοιπον 2η στο κιβωτιο με σβηστο κινητηρα και μετακινησουμε με το χερι μας τον λεβιε προς τα πανω θα διαπιστωσουμε
μια μικρη διαδρομη ελατηριου που καποια στιγμη σταματα.Αν απο εκει και περα συνεχισουμε με πιο πολυ δυναμη ο μυλος στο σασμαν
θα γυρισει και η επομενη ταχυτητα θα μπει. Αυτο ειναι το σημαντικοτερο κομματι που πρεπει να κατανοησει καποιος οταν θελει
να τοποθετησει ενα σιφτερ. Πρεπει λοιπον ο αισθητηρας να ενεργοποιηθει λιγο πριν απο το γυρισμα του μυλου και οχι οταν ο λεβιες αρχισει να κινειται.

Αν γινει το δευτερο η διακοπη της αναφλεξης θα γινει προωρα και ο μυλος δεν θα εχει ξεκινησει ακομα να γυριζει για την επομενη σχεση με αποτελεσμα να μην ειναι σωστος ο συγχρονισμος και να κλωτσαει το σασμαν.
Αν ο αισθητηρας ενεργοποιηθει λιγο πριν απο το τελος της διαδρομης ελατηριου που νιωθουμε στο χερι τοτε εχουμε πετυχει το σωστο.
Αν παλι τα καταφερουμε και ρυθμισουμε σωστα τον αισθητηρα θα πρεπει να ειμαστε σιγουροι οτι η βαση που τον στερεωσαμε ειναι στιβαρη και
αποτρεπει την μετακινηση του απο κραδασμους κτλ ετσι ωστε να χανεται η αρχικη ρυθμιση.

Αυτο λοιπον ειναι το Α και το Ω στην τοποθετηση και ειναι το ''προσοχη'' με μεγαλα γραμματα που ολοι οι κατασκευαστες τετοιων κιτ αναφερουν στις οδηγιες
τοποθετησης.
 
Top Bottom