Στο πρώτο βίντεο ο χοντρούλης με το KTM κάποια στιγμή λέει ότι πρώτη φορά κάνει εντούρο...έχει βγάλει όλη τη βόλτα κολλημένος στην πολυθρόνα, στη σέλα ηθελα να πώ. Λόγω βάρους και στάσης η μηχανή κάθεται τόσο που στα δύσκολα κομμάτια χρησιμοποιεί και τα 2 πόδια για να ξεκολλάει μιας και από ό,τι φαίνεται δεν έχει την εμπειρία να πάει αλλιώς. Από την άλλη ο αναβάτης με το Honda το πάει αέρα πατέρα...με τη σωστή στάση και γενικα τις σωστές τεχνικές, στο τέλος όμως το Honda έχει δύο πολύ μεγάλες βούτες...ενώ ο χοντρούλης με το KTM 1090 R πέρα από καναδυο φορές που τον σπρώξανε και μια σχεδόν στατική την εβγαλε σχετικά ανέπαφος.
Στο 2ο βίντεο στο τέλος κάνουνε ένα τεστ...δίνουνε στον οδηγό αγώνων να οδηγήσει και τα 2 στην πίστα τη χωμάτινη για μοτοκρος και το ρωτάνε με ποιο από τα 2 θεωρεί ότι πήγε πιο γρήγορα. Η διαφορά είναι μόλις 1 δευτερόλεπτο υπερ του KTM. αν ο γύρος όμως είναι αντιπροσωπευτικός και σε ρυθμούς αγώνα τότε η διαφορά σε βάθος 20-30 γύρων είναι πολύ μεγάλη. Οταν χρονομετρούνε το δημοσιογράφο η διαφορά είναι χαοτική...γυρω στα 8 δευτερόλεπτα υπερ του KTM. διευκρίνισε βέβαια ότι είχε καποιες δυσκολίες με το ABS της Honda.
Οσα review πάντως διάβασα καταλήγουν στο ότι ως απόλυτο μηχάνημα το KTM κερδίζει στα σημεία αλλά ξεκάθαρα. από την άλλη η Africa είναι πιο user friendly...δλδ πιο φιλική στο μέσο αναβάτη.
Πάντως στον κοντό αναβάτη είναι σίγουρα πιο φιλική από μια άποψη, όπως αποδεικνύεται και στο παρακάτω βίντεο.
Υπάρχει κι ένα review που βγάζει ξεκάθαρα νικητή την CRF1000L, είναι αυτό του
cyclenews.