Honda Africa Twin CRF1000L vs KTM 1090 Adventure R

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν απαντάς σε εμένα, εγώ δεν έγραψα πουθενά ότι το 1090 είναι 80/20 χώμα . Άλλο έγραψα και μάλιστα το ανέλυσα τόσο ώστε να μη παρεξηγηθεί το γραπτό μου. Από εκεί και πέρα όλα υποκειμενικά είναι φυσικά, τη γνώμη μας καταθέτουμε.
Δεν υπαρχει καμια προθεση απο πλευρας μου να απαντησω σε κατι απο τα λεγομενα σου (αν υπηρχε θα παρεθετα το κειμενο στο οποιο θελω να σχολιασω) καθως οπως πολυ σωστα λες ολα ειναι υποκειμενικα σε τετοια θεματα! Με την ευκαιρια ομως θα τονισω οτι το 1090 η ΚΤΜ το εχει κανει αρκετα πιο πολιτισμενο σε σχεση με την "κληρονομια" που αναφερεις, ακομη και απο τον αμεσο προγονο του, το 1190. Πολυ πιο χαλαρη αποκριση στο γκαζι, πιο "ηπιο" στις χαμηλες στροφες, ξυπναει απο τις 5000 και μετα, ενω το 1190 εχει στην ουσια ωμη δυναμη απο το ρελαντι.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οι μονες διαφορες ειναι οι πολυ καλυτερες αναρτησεις του 1090R και τα 30 παραπανω αλογα, και φυσικα η ακομα πιο υποκειμενικη εμφανιση. Κατα τα αλλα και τα 2 μηχανακια ειναι πασπαρτου, εξισου ικανα και σε ασφαλτο, και σε ταξιδι, και στο χωμα, με τις οποιες διαφορες να προκυπτουν απο τη διαφορα δυναμης και την ποιοτητα των αναρτησεων. Και τα δυο ζυγιζουν 235κιλα με γεματο ντεποζιτο, οποτε κανενα δεν ειναι "χωματινο", οπως και τα δυο εχουν 21"/18" τροχους, οποτε κανενα δεν ειναι "ασφαλτινο". :)

Σε ευχαριστoύμε για το feedback! και ο 800άρης ο BMW κάπου ανάμεσα στις 4000 με 4500 εμφάνιζε κάποιους κραδασμούς που προκαλούσαν ένα είδος συντονισμού στο τιμόνι και ηταν λιγο ενοχλητικό αλλά μόλις έδινες λίγο γκάζι εξαφανίζονταν, ηταν σε παρα πολυ μικρός εύρος στροφών. Ο κινητήρας όμως είναι ο ίδιος τόσο το απλο 1090 όσο και στο R...περίεργο στο ένα να εμφανιζονται και στο άλλο οχι.
Oι κραδασμοι σε μεγαλο ποσοστο οφειλονται στα τακουνατα TKC80, καθως και στις ακτινωτες ζαντες που σχεδον ποτε δεν ειναι "αλφαδι" απο εργοστασιο. Οι δικες μου ειχαν 1.2χιλ. αποκλιση, εντος οριων ΚΤΜ αλλα και παλι. Τις εφερα στο 0.2 οταν εβαλα τα ασφαλτινα STR γιατι με τα TKC80 oυτως ή αλλως κουνουσε/ειχε κραδασμους στην εθνικη και δεν εδινα σημασια. Eπισης οταν παρελαβα το δικο μου και το περασα ολο ελεγχο βιδων/σωληνων κτλ κτλ, ειδα οτι τα καγκελα (στανταρντ στο R) ηταν τοποθετημενα εντελως χαλαρα. Πιθανοτατα λοιπον στο R που δοκιμασε ο Παναγιωτης να ισχυε το ιδιο, και τα χαλαρα καγκελα κουδουνιζουν σαν κροταλιες...
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Προσωπικά ποτέ δε μπήκα ποτέ στη λογική ψηλή/χαμηλή γιατί στη πραγματικότητα το ύψος δεν εμποδίζει σε τίποτα αν μάθει κάποιος να χρησιμοποιεί σωστά τη μηχανή του. Όλες τις μηχανές τις έπαιρνα ψηλές γιατί με βοηθούσε γενικά περισσότερο και όπου κώλωσα και έφαγα τούμπα -επειδή δε πατούσα καλά κάτω- αυτή ήταν ανώδυνη. Αυτό σημαίνει σε πολλές περιπτώσεις περάσματα με γκάζι και όχι με το βάδισμα πάπιας. Αν φας τούμπα με γκάζι επειδή έκανες έναν κακό υπολογισμό είτε χαμηλή είναι είτε ψηλή.... το αποτέλεσμα μπορεί να είναι δυσάρεστο έτσι και αλλιώς, σχεδόν αποκλείεται να σώσεις μηχανή 200 κιλών επειδή βάζεις πόδι κάτω. Με άλλα λόγια, οι τούμπες είναι πάντοτε στο πρόγραμμα και δεν τις γλυτώνεις είτε με χαμηλή είτε με ψηλή μηχανή. Αν ο στόχος εξ' αρχής είναι να περνάμε από παντού με τα δυο πόδια κάτω... καλό θα είναι να σκεφτόμαστε άλλη κατηγορία μηχανών μέχρι να πάρουμε τον αέρα (κι επειδή τελευταία είμαστε ευερέθιστοί ξεκαθαρίζω πως δεν εννοώ καθαρόαιμα). Η χωμάτινη εκπαίδευση απευθείας με μεγάλες μηχανές είναι πολύ πιο χρονοβόρα και κοστοβόρα υπόθεση.
Καλά τα λες @STF απλά μια adventure μηχανή όπως αυτές που συζητάμε χρησιμοποιούνται και σε καθημερινές μετακινήσεις ή ενίοτε και σε αστικό περιβάλλον που σημαίνει ότι αν πατάς στις μύτες με το ένα πόδι θα είναι δύσκολο να την παρκάρεις η ξεπαρκαρεις από διάφορα σημεία που δε θα είναι flat... οπότε άλλο configuration για να πάω χώμα βουνό άλλο configuration για αστική μετακίνηση άλλο για ταξίδι...αλλιώς χάνεται η πολυχρηστικότητα αυτών των μηχανων
 
Top Bottom