Ας μιλήσω και εγω που εχω οδηγήσει και της 3
Και εξηγούμαι.
Στον πηγαιμό για την αγορα ειχα καταλήξει αναμεσα στο Africa & ΚΤΜ
Πρωην κάτοχος ΚΤΜ 990 ειχα αποφασισει απο πριν οτι η αναλογια θα ηταν 80-20 αντε βαρια (πολύ βαριά όμως) 70-30 χρήση.
Στο Honda ηταν σα ανεβηκα για χιλιοστη φορά.Ολα βολικα. αδειος κινητηρας, ησυχος, κιβωτιο βουτυρο,αισθηση οτι δεν θα χαλάσει ποτε,ταξιδι ικανοποιητικό χωρίς να σε βάλει ποτε στην μπριζα.
Στο 1090R ολα σε υπερθετικο βαθμό.Ολα ομως.Στο χωμα σε αλλο πλανητη, στο στροφιλίκι καλύτερο απο το Africa οχι όμως στο ταξιδι,Κιβωτιο σκουπίδι,Φρενάρες!!Σε βαζει σε μια διαδικασια να εισαι στην μπριζα μονιμος και σε κανει καλύτερο οδηγό.
Οταν ξαναγυρισα στην αντιπροσωπεία ειπα να οδηγήσω και το απλό 1090.Εδω εισαι!!!! Στροφιλικι απο αλλο πλανητη,ταξιδι αααααανετα με τριβαλιτσο και 2 ατομα στην Ευρώπη, στο χωμα μια εβδομάδα στη Βαλια καλντα ελιωσα τα λαστιχα και πηγα παντου χωρις να κολλήσω πουθενα (εντουρας 20 χρόνια γαρ).Μετα τα λάστιχα τα πεταξα φυσικά.Μου την σπάει που θέλεις μια περιουσία για κάποια extra που χρειάζονται (350€ για κεντρικο σταντ?????)
Πηρα το 1090 το απλό.
Λαθος - σωστό δεν ξέρω!!!
Ξερω όμωςοτι καθε φορά που ανεβαίνω γίνομαι καγκουρας με πιθανότητες για αυτόφορο!!!!!!!