Honda Africa Twin CRF1000L vs KTM 1090 Adventure R

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εννοείς ότι αυτός με το KTM που εβγαλε όλη τη διαδρομή καθιστός το έκανε επειδή είναι καλύτερος από το μέσο αναβάτη;
Όχι βέβαια... Ο τύπος που έβγαλε την διαδρομη χαροπαλευοντας σε ολα τα δύσκολα και τεχνικά κομμάτια, δεν έχει τις ικανότητες για τέτοια μηχανή... Ακόμα.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
ειναι σιγουρο οτι αυτος που οδηγει το χονδα στο πρωτο βιντεο ειναι μερα με την νυχτα οδηγικα απο τον αλλο τον ερμο που οδηγαει το κατεμ
δεν μπορω να καταλαβω γιατι το εκαναν.........
Για να φάει τα μούτρα του ο Χοντάκιας, που "καβάλησε το καλάμι" και την είδε Birch μπροστά στο χοντρούλη...:roflmao:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
στο δευτερο βιδεο θεωρω οτι τα πραγματα μπηκαν στην σωστη θεση διοτι εχουμε δυο κατα καποιο τροπο ισαξιες μηχανες και δυο οδηγους του ιδιου επιπεδου
ωραια εργαλεια και τα δυο !!!!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
στο δευτερο βιδεο θεωρω οτι τα πραγματα μπηκαν στην σωστη θεση διοτι εχουμε δυο κατα καποιο τροπο ισαξιες μηχανες και δυο οδηγους του ιδιου επιπεδου
ωραια εργαλεια και τα δυο !!!!
Ναι αλλα το 1190 το δικο μου ειναι καλυτερο απο αυτα ! Γτ δε το λες αυτο? :p
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Θα ήμουν πραγματικά σε τεράστιο δίλημμα! Θα τα αγόραζα λοιπόν και τα 2 αλλά θα οδηγούσα παντού μόνο το 1090 και θα του έπινα το αίμα ...μέχρι να αρχίσει να σκορπάει και να στοιχίζει τόσο, ωστε θα συνέχιζα πια με το άφρικα το οποίο και θα κρατούσα από κει κι ύστερα μόνιμα.
Θα το έκανα! Αλήθεια! ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H Africa πάντως στην ψηλή θεση είναι στα 87 εκατοστά ύψος η σέλα. Στη χαμηλή στα 85. Πιστεύω ότι το 85 με πιο χαμηλή σέλα κι ενα λιγο χαμηλότερο ελατήριο το πετυχαίνεις και στο 1090 R. όταν μετά από λίγο καιρό του πάρεις τον άερα το αφαιρείς το ελατήριο. Επίσης αμα ρυθμίσεις την ανάρτηση σίγουρα μπορεί να κατέβει 1-2 πόντους...Ασε που για να λέμε την αλήθεια οταν είναι πιο ψηλό το μηχανάκι αποκτάς καλύτερη αίσθηση ισορροπίας. Δηλαδή όσες φορές σταματάω με το ένα πόδι κάτω σταματάω ακριβώς εκεί που θέλω. Οταν απο συνηθεια βαζω ταυτόχρονα και τα 2 πόδια κάτω...συνήθως παίζει μια μικρή απόκλιση...Οπότε παίρνεις ψηλό, να μάθεις να οδηγείς σωστά. Στο χώμα είναι θέμα. Αλλά στο χώμα που θα μειώσεις τις αποσβεσεις θα κατέβει λίγο η μηχανή. Σε μένα πάντως έτσι έχει συμβεί. Το πιο δυσκολο ειναι ο συνδυασμός βάρους και ύψους. Αλλα όσο πιο δύσκολη η μηχανή τόσο σε ωθεί να μάθεις να οδηγείς καλύτερα.
Αγαπητέ Al, είναι λάθος σκεπτικό να ρυθμιστεί η ανάρτηση σε μια μηχανή με σκοπό να πατάς κάτω. Η ανάρτηση ρυθμίζεται σύμφωνα με το βάρος σου και τα συμπράκαλα που συνήθως καβαλάς για να έχει σωστό sag και καλή λειτουργία σε όλη τη διαδρομή της. Έπειτα ρυθμίζεις αποσβέσεις και επαναφορές αναλόγως με τη συμπεριφορά της π.χ. αν χοροπηδάει πίσω επειδή έχει πιο γρήγορη επαναφορά από το απαιτητό.

Το να αγοράσεις σωστά μια μηχανή σε αυτή τη κατηγορία είναι ένας μεγάλος μπελάς. Πρέπει να τα βάλεις κάτω και να δεις ποια θα είναι η πραγματική της χρήση. Υπεραπλουστεύοντας τα πράγματα (που ποτέ δεν είναι έτσι) αν τη χρησιμοποιείς 80/20 άσφαλτο/χώμα θα σκεφτόμουν το Άφρικα, αντιθέτως αν η χρήση ήταν 80/20 (σπάνιο) υπέρ του χώματος το ΚΤΜ θα ήταν μονόδρομος γιατί όπως και να το κάνουμε έχει βαρύτερη κληρονομιά στη κατηγορία. Να το κάνω και νιανιά για να μη παρεξηγηθώ, δεν εννοώ πως το Άφρικα δεν είναι ικανό. Όπως είπα... υπεραπλούστευσα βάζοντας μόνο 2 πρωταγωνιστές και συγκεκριμενοποιώντας της χρήσεις σε απόλυτο πλαίσιο. Πλέον υπάρχουν αρκετοί παίκτες ενδιάμεσα από τα 700 έως τα 1290cc και οι χρήσεις φυσικά είναι πολύ περισσότερες από το παράδειγμα χώμα/άσφαλτος.

Προσωπικά ποτέ δε μπήκα ποτέ στη λογική ψηλή/χαμηλή γιατί στη πραγματικότητα το ύψος δεν εμποδίζει σε τίποτα αν μάθει κάποιος να χρησιμοποιεί σωστά τη μηχανή του. Όλες τις μηχανές τις έπαιρνα ψηλές γιατί με βοηθούσε γενικά περισσότερο και όπου κώλωσα και έφαγα τούμπα -επειδή δε πατούσα καλά κάτω- αυτή ήταν ανώδυνη. Αυτό σημαίνει σε πολλές περιπτώσεις περάσματα με γκάζι και όχι με το βάδισμα πάπιας. Αν φας τούμπα με γκάζι επειδή έκανες έναν κακό υπολογισμό είτε χαμηλή είναι είτε ψηλή.... το αποτέλεσμα μπορεί να είναι δυσάρεστο έτσι και αλλιώς, σχεδόν αποκλείεται να σώσεις μηχανή 200 κιλών επειδή βάζεις πόδι κάτω. Με άλλα λόγια, οι τούμπες είναι πάντοτε στο πρόγραμμα και δεν τις γλυτώνεις είτε με χαμηλή είτε με ψηλή μηχανή. Αν ο στόχος εξ' αρχής είναι να περνάμε από παντού με τα δυο πόδια κάτω... καλό θα είναι να σκεφτόμαστε άλλη κατηγορία μηχανών μέχρι να πάρουμε τον αέρα (κι επειδή τελευταία είμαστε ευερέθιστοί ξεκαθαρίζω πως δεν εννοώ καθαρόαιμα). Η χωμάτινη εκπαίδευση απευθείας με μεγάλες μηχανές είναι πολύ πιο χρονοβόρα και κοστοβόρα υπόθεση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έχεις δίκιο νομίζω οι περισσότεροι μαθαίνουν στο χώμα με κάτι μικρό κι ελαφρυ...οι περισσότεροι ξεκινάνε τα πρώτα τους βήματα και σε μικρότερες ηλικίες όποτε πιο λογικό να έχουν ένα χαμηλού κυβισμού κι ελαφρυ κατσίκι...
Πάντως όποιος ψάχνει adventure μηχάνημα χωρίς να θέλει να δώσει 20 χιλιάρικα και η να πάρει κάτι μικρό νομίζω είναι 2 ιδανικές επιλογές από πολλές απόψεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και το 1050 ουσιαστικά το 1090 είναι. Σε μεταχειρισμένο μπορεί να βρεθεί σε σχετικά καλή τιμή.
Το Τ700 πρέπει να το δούμε γιατί σίγουρα θα είναι value for Money, αλλά θα με χαλάσει αν έχει μόνο μηχανική προφόρτιση της πίσω ανάρτησης και τίποτα άλλο. Ίδωμεν!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν ισχύει ότι το Tenere θα είναι μάξιμουμ 10.000 δύσκολο να έχει περισσότερες επιλογές. Στην Eicma πίσω φαινόταν μόνο προφορτιση αλλά μπορεί να βγάλουν και καμιά rally έκδοση πιο ακριβή με περισσότερες επιλογές...ενώ είναι το πιο όμορφο από όλα όταν κάθεσαι στη σέλα από τα βίντεο φαίνεται η διαφορά στην ποιότητα υπέρ των άλλων εταιριών...φαίνεται σαν να έχουν κάνει φτηνές επιλογές...άμα δεν τα δούμε από κοντά δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά. Και φυσικά αν δεν τα οδηγήσουμε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στο πρώτο βίντεο ωραία την πάει την Αφρικάνα ο μπαγάσας :ok:

Από την άλλη, ο χοντρούλης με το 1090R είναι σα να βλέπω τον εαυτό μου, χαχαχαχα....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To 1090 δεν ειναι 80-20 χωμα, ταξιδευει τριβαλιτσο Α Ν Ε Τ Α εθνικη, και ειδικα με την πιο ανετη σελα/αξεσουαρ της ΚΤΜ το πιτσιπωπακι μου αρχιζει και δεινοπαθει κατω απο τα 110κιλα μου μετα τις 2-3 ωρες, και με τη Vario ζελατινα της MRA το ΝΕΧΧ δεν κουναει καθολου.

Απο εκει και περα ο οικοπεδοφαγος αρχοντας στο 1ο βιντεο το παει ταπα , ουτε σε 20 χρονια δεν πιανω το επιπεδο του, αλλα ρε φουστη μου σε ΑΤ εξατμιση αντιγραφο akrapovic 1290 Superduke απο το ebay ειναι πιο καφριλα και απο μπλε λεντακια στα πιτσιλιστιρια... Το μασπιε που αφησε πισω του στο πεδιο της μαχης δεν ειναι δικο του σφαλμα, η Χοντα τα κολλαει με μπλου τακ στο πλαισιο.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Ας μιλήσω και εγω που εχω οδηγήσει και της 3
Και εξηγούμαι.
Στον πηγαιμό για την αγορα ειχα καταλήξει αναμεσα στο Africa & ΚΤΜ
Πρωην κάτοχος ΚΤΜ 990 ειχα αποφασισει απο πριν οτι η αναλογια θα ηταν 80-20 αντε βαρια (πολύ βαριά όμως) 70-30 χρήση.
Στο Honda ηταν σα ανεβηκα για χιλιοστη φορά.Ολα βολικα. αδειος κινητηρας, ησυχος, κιβωτιο βουτυρο,αισθηση οτι δεν θα χαλάσει ποτε,ταξιδι ικανοποιητικό χωρίς να σε βάλει ποτε στην μπριζα.
Στο 1090R ολα σε υπερθετικο βαθμό.Ολα ομως.Στο χωμα σε αλλο πλανητη, στο στροφιλίκι καλύτερο απο το Africa οχι όμως στο ταξιδι,Κιβωτιο σκουπίδι,Φρενάρες!!Σε βαζει σε μια διαδικασια να εισαι στην μπριζα μονιμος και σε κανει καλύτερο οδηγό.
Οταν ξαναγυρισα στην αντιπροσωπεία ειπα να οδηγήσω και το απλό 1090.Εδω εισαι!!!! Στροφιλικι απο αλλο πλανητη,ταξιδι αααααανετα με τριβαλιτσο και 2 ατομα στην Ευρώπη, στο χωμα μια εβδομάδα στη Βαλια καλντα ελιωσα τα λαστιχα και πηγα παντου χωρις να κολλήσω πουθενα (εντουρας 20 χρόνια γαρ).Μετα τα λάστιχα τα πεταξα φυσικά.Μου την σπάει που θέλεις μια περιουσία για κάποια extra που χρειάζονται (350€ για κεντρικο σταντ?????)
Πηρα το 1090 το απλό.
Λαθος - σωστό δεν ξέρω!!!
Ξερω όμωςοτι καθε φορά που ανεβαίνω γίνομαι καγκουρας με πιθανότητες για αυτόφορο!!!!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για τα εξτρα θες μια περιουσια για ολα πλεον, οχι μονο για τα ΚΤΜ, ειδικα για τα γνησια εξτρα. Σταντ κεντρικο γιατι 350? 250 εχει χωρις οποιαδηποτε εκπτωση.

Και ερωτηση κρισεως: Γιατι "κιβωτιο σκουπιδι"?
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Πόσες φορές εχεις πιάσει τον ευατό σου να ψαχνει νεκρά?

Και μην ανοιξουμε συζητηση για λαδια,συντηρηση κλπ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πόσες φορές εχεις πιάσει τον ευατό σου να ψαχνει νεκρά?

Και μην ανοιξουμε συζητηση για λαδια,συντηρηση κλπ
Οτι το κιβωτιο ειναι σφιχτο και στα πρωτα χιλιομετρα η νεκρα ηταν δυσκολη ναι. Με το στρωσιμο ομως εχει καλυτερεψει πολυ, και φυσικα ποτε δεν ειχα θεμα με καμια αλλη ταχυτητα , παρα μονο με τη νεκρα , αστρωτο, με κρυα λαδια.

Για τα λαδια/συντηρηση αν εννοεις σχετικα με το κιβωτιο μαζι σου, συμφωνω, δεν εχει νοημα καμια συζητηση. Αλλα θεματα με αστρωτο κιβωτιο ειχα πχ και με το DL650 οταν ηταν αστρωτο, που σχεδον παντα εβρισκα μια "ψευτονεκρα" μεταξυ 5ης και 6ης.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Κυρίως λόγω σέλας, ζελατίνας (με την μανισια πάντα) υψήσιχνων κραδασμών
Προσοχη για το 1090R ομως. Στο απλο τα πράγματα εξισορροπούνται!!!
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Πόσες φορές εχεις πιάσει τον ευατό σου να ψαχνει νεκρά?

Και μην ανοιξουμε συζητηση για λαδια,συντηρηση κλπ
Οποιος είχε Aprilia με τον κλασσικο υπερτουμπανο V2 της Rotax (Tuono, RSV Mille, Caponord) τοτε ξέρει τι σημαινει να μην βρισκεις νεκρα :fun

Συγνωμη για το σπαμ...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κυρίως λόγω σέλας, ζελατίνας (με την μανισια πάντα) υψήσιχνων κραδασμών
Προσοχη για το 1090R ομως. Στο απλο τα πράγματα εξισορροπούνται!!!
Σε ευχαριστoύμε για το feedback! και ο 800άρης ο BMW κάπου ανάμεσα στις 4000 με 4500 εμφάνιζε κάποιους κραδασμούς που προκαλούσαν ένα είδος συντονισμού στο τιμόνι και ηταν λιγο ενοχλητικό αλλά μόλις έδινες λίγο γκάζι εξαφανίζονταν, ηταν σε παρα πολυ μικρός εύρος στροφών. Ο κινητήρας όμως είναι ο ίδιος τόσο το απλο 1090 όσο και στο R...περίεργο στο ένα να εμφανιζονται και στο άλλο οχι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To 1090 δεν ειναι 80-20 χωμα, ταξιδευει τριβαλιτσο Α Ν Ε Τ Α εθνικη, και ειδικα με την πιο ανετη σελα/αξεσουαρ της ΚΤΜ το πιτσιπωπακι μου αρχιζει και δεινοπαθει κατω απο τα 110κιλα μου μετα τις 2-3 ωρες, και με τη Vario ζελατινα της MRA το ΝΕΧΧ δεν κουναει καθολου.

Απο εκει και περα ο οικοπεδοφαγος αρχοντας στο 1ο βιντεο το παει ταπα , ουτε σε 20 χρονια δεν πιανω το επιπεδο του, αλλα ρε φουστη μου σε ΑΤ εξατμιση αντιγραφο akrapovic 1290 Superduke απο το ebay ειναι πιο καφριλα και απο μπλε λεντακια στα πιτσιλιστιρια... Το μασπιε που αφησε πισω του στο πεδιο της μαχης δεν ειναι δικο του σφαλμα, η Χοντα τα κολλαει με μπλου τακ στο πλαισιο.
Αν απαντάς σε εμένα, εγώ δεν έγραψα πουθενά ότι το 1090 είναι 80/20 χώμα . Άλλο έγραψα και μάλιστα το ανέλυσα τόσο ώστε να μη παρεξηγηθεί το γραπτό μου. Από εκεί και πέρα όλα υποκειμενικά είναι φυσικά, τη γνώμη μας καταθέτουμε.
 
Top Bottom