Honda CB4X

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Φαίνεται πως οδεύει προς την παραγωγή το concept CB4X το οποίο είχε παρουσιαστεί στην EICMA...το δημοσίευμα μάλιστα αναφέρει και λεπτομέρειες για το 4κύλινδρο crossover/sport-touring... ισχύς 95 περίπου ίππων και τιμή κοντά στα 9-9,5 χιλιάρικα στην Ευρώπη.
H φωτο είναι από το concept.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν πλησιάσει ελάχιστα το concept... Θα ανανεώσουν τα tdm τα καγκουρια
Έχει ενδιαφέρον πάντως. Σημειώνω πως εδώ έχουμε 4 κυλίνδρους σε σχεδόν On/off-άδικο στήσιμο.
Τα "καγκούρια" τακτοποιήθηκαν με το Tracer 900.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Έχει ενδιαφέρον πάντως. Σημειώνω πως εδώ έχουμε 4 κυλίνδρους σε σχεδόν On/off-άδικο στήσιμο.
Τα "καγκούρια" τακτοποιήθηκαν με το Tracer 900.

δεν ειναι ον οφ, ειναι ψηλο στριτ , βασικα ειναι η τελειοποιηση του tdm που ξεκινησε η yamaha πολλα χρονια πισω...το εκανε και η μπεμβε με το σ1000χρ που ειναι πραγματικα απιστευτο μηχανακι, και ηταν αρκετα μπροστα σαν συλληψη και υλοποιηση απο την εποχη του, αυτο το εφαγε (μαζι με το απαισιο λουκ)

αν αρχιζουν να βγαζουν ολοι τετοια ομορφα ψηλα 4κυλιδρα, τοτε θα μιλαμε για τρομερα συνολα, το μηχανακι της χοντα στο κονσεπτ παντως ειναι πολυ ομορφο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δεν ειναι ον οφ, ειναι ψηλο στριτ , βασικα ειναι η τελειοποιηση του tdm που ξεκινησε η yamaha πολλα χρονια πισω...το εκανε και η μπεμβε με το σ1000χρ που ειναι πραγματικα απιστευτο μηχανακι, και ηταν αρκετα μπροστα σαν συλληψη και υλοποιηση απο την εποχη του, αυτο το εφαγε (μαζι με το απαισιο λουκ)

αν αρχιζουν να βγαζουν ολοι τετοια ομορφα ψηλα 4κυλιδρα, τοτε θα μιλαμε για τρομερα συνολα, το μηχανακι της χοντα στο κονσεπτ παντως ειναι πολυ ομορφο
Μπορεί να μη το διατύπωσα σωστά. Με το "σχεδόν" εννοούσα την όρθια θέση οδήγησης, τίποτα περισσότερο. Και το Tracer στην ίδια οικογένεια ανήκει σε 3κύλινδρη εκδοχή αλλά με καθαρά στρητ χαρακτήρα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μπορεί να μη το διατύπωσα σωστά. Με το "σχεδόν" εννοούσα την όρθια θέση οδήγησης, τίποτα περισσότερο. Και το Tracer στην ίδια οικογένεια ανήκει σε 3κύλινδρη εκδοχή αλλά με καθαρά στρητ χαρακτήρα.
ολα τα μηχανακια αυτης της κατηγοριας ειναι τρομερες επιλογες...η γιαμαχα βεβαια με το tracer τα εκανε λιγο μανταρα απο αποψη γεωμετριας...αμα το γυρισουν ολοι απο ιαπωνια στα ψηλα 4κυλιδρα θα μιλαμε για τρομερες διαθεσιμες επιλογες
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ολα τα μηχανακια αυτης της κατηγοριας ειναι τρομερες επιλογες...η γιαμαχα βεβαια με το tracer τα εκανε λιγο μανταρα απο αποψη γεωμετριας...αμα το γυρισουν ολοι απο ιαπωνια στα ψηλα 4κυλιδρα θα μιλαμε για τρομερες διαθεσιμες επιλογες
Αυτό με τα Tracer 900 1ης γενιάς ήταν τόσο χοντρό που για μένα ήταν γεγονός που κάθε ιδιοκτήτης έπρεπε να χειριστεί με μηνύσεις. Απορούσα πως συνέχιζε και πουλούσε και μάλιστα σε ψηλά νούμερα. Αυτή η ιστορία δεν αφορούσε κάποια αστοχία ανταλλακτικού αλλά γεωμετρικό λάθος που δεν διορθώνεται με μια ανάκληση. Μαύρη σελίδα στην ιστορία της Yamaha.
Επίσης τραγικό ήταν πως όσο υπήρχε στην αγορά, σχεδόν όλος ο ειδικός τύπος (ηλεκτρονικός και έντυπος) στη χειρότερη περίπτωση τους χάιδευε στη καλύτερη στρογγύλευε την φρασεολογία. Από τη στιγμή που ήρθε το 2ης γενιάς άρχισαν να μιλούν και να γράφουν για "πρόβλημα" στο 1ης γενιάς... το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι μια επιεικώς ξεδιάντροπη συμπεριφορά απέναντι σε πελάτες (αναγνωστικό κοινό). Αν δεν υπάρχει αναγνωστικό κοινό δεν μπορείς να διεκδικήσεις διαφημίσεις από καμία εταιρεία του μοτοσυκλετιστικού κόσμου. Οπότε... πρέπει να βάζεις τις σωστές προτεραιότητες στην απόδοση του σεβασμού και του γλειψίματος.
 
Top Bottom