Honda CB500 X

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Πέρασα και από ένα δεύτερο εξουσιοδοτημένο και αυτός θεωρησε ότι ο ήχος επειδή ήταν πιο χαλαρή η αλυσίδα την έσφιξε (κι άλλο) όμως ο ήχος παραμένει και στο ερώτημα αν τ φάνηκε ταλαιπωρημένη η αλυσίδα είπε όχι και ότι όπως την βλέπει δεν έχει κανένα θέμα .. Οπότε δεν ξέρω και εγώ τι να πω γιατι έχω να κάνω και ταξίδι.
Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις θα το κοιτάξω και αυτό μήπως αγοράσω μια επώνυμη αφτερμαρκετ και την πάω σε κάποιο άλλο αν μου τα πούμε περίεργα τη Δευτέρα που θα ξαναπάρω ένα τηλ στο αρχικό εξουσιοδοτημένο
 

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Επανέρχομαι με νεότερα . Όσον αφορά την αλυσίδα επειδή πήρα και άλλες γνώμες προς το παρόν μένουμε στο ότι έχει ψωμιά ακόμα ( θα δούμε πόσα)
. Σχετικά με την ποδιά η λύση π είχε προτείνει ο Georgecibix όντως κουμπώνει με τα κάτω κάγκελα της givi. Tο μόνο θέμα ίσως είναι κάποια σημεία στήριξης αυτής που θα το δείξει ο χρόνος. Ενημερώνω ώστε κάτοχοι cb με παρόμοιο πρόβλημα να έχουν έναν μπούσουλα .
 

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Ετοιμάζομαι για αλλαγή ελαστικών. Σκέφτομαι τα pirelli str με χρήση που αφορά περιστασιακές χωμάτινες διελεύσεις . Για τον πίσω τροχό απο ξένα φόρουμ είδα ότι βάζουν 150/70 αντί του 160/60 που είναι τα εργοστασιακά κερδίζοντας έτσι και λίγο ύψος από το έδαφος χωρίς ουσιαστική αλλαγής στη συμπεριφορά της μηχανής. Έχεις κάνεις εμπειρία από τα λάστιχα αυτά σε cb ?
Όσον αφορά την ποδιά επανέρχομαι με πολύ καλές εντυπώσεις . Απροβληματιστη χωρίς θέμα στα σημεία στήριξης .
 

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Επισκέφθηκα προχτές γνωστό κατάστημα ελαστικών που μου προτείνανε τα anakee adventure , τα οποία βγαίνουν και στις εργοστασικές διαστάσεις (δεν υπήρχαν διαθέσιμα με κοντινότερη ημερομηνία παράδοσης τις 2 εβδομάδες) . Έτσι μίλησα επίσης με άλλο πολύ γνωστό κατάστημα όπου όταν ρώτησα τη διαθεσιμότητα για τα ελαστικά αυτά (+ TKC70) μου είπανε ότι όλα τα παραπάνω ελαστικά λόγω δείκτη v δεν κάνουν για το cb500x και ότι ουσιαστικά μόνο αλλαγή με εκ νέου τοποθέτηση των εργοστασιακών ήταν η ιδεατή λύση. Αφενός ισχυει κάτι τέτοιο ( σε διάφορα forum βλεπω ότι έχουν δοκιμαστεί όλα τα γνωστα ελαστικά σε cb χωρίς να έχει σχολιαστεί κάπου αυτό το ζήτημα) και δεύτερον μεταξύ tkc 70 και anakee θυα προτείνατυε κάποιο για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Τι εννοούν δεν κάνουν για το cb; Θα ταξιδεύεις με 180+; Το θεωρώ λίγο άτοπο..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τι εννοούν δεν κάνουν για το cb; Θα ταξιδεύεις με 180+; Το θεωρώ λίγο άτοπο..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ζεσταίνονται Δημήτρη.
Εκεί είναι το πρόβλημα ,θα χορτάσει γλυστριματα
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Ναι αλλά στα on off λειτουργούν κανονικά! Εκεί λόγω άλλων διαστάσεων λειτουργούν καλύτερα;

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ναι αλλά στα on off λειτουργούν κανονικά! Εκεί λόγω άλλων διαστάσεων λειτουργούν καλύτερα;

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι όλα .
Κάποια θέλουν βαριά μηχανάκια για να ξεδιπλωθουν
 

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Με προβλημάτισε που ήταν τόσο κάθετος . Ενώ από ότι βλέπω στο ίντερνετ έχουν πολυφορεθει όλα τα παραπάνω λάστιχα και που ο πρώτος μου τα πρότεινε ο ίδιος σαν λύση .
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Αν μιλάμε για τις εργοστασιακές διαστάσεις τα TKC70 ( όχι το rocks ) υπάρχουν κανονικά για το CB , έχω κλείσει 15 χιλιάδες απροβλημάτισα χιλιόμετρα μαζί τους και είμαι φουλ ευχαριστημένος κι ας πάνε τώρα για αλλαγή. Από την πρώτη μέρα ως τώρα κράταγαν - κρατάνε πολύ καλύτερα από τα πρώτης τοποθέτησης Dunlop Trailmax Mixtour. Θα δοκιμάσω τώρα τα anakee adventure οπότε θα μπορώ να σου πω και για αυτά. Τώρα όσον αφορά την αλλαγή διάστασης για τον πίσω τροχό ώστε να ανοίγει η γκάμα 50/50 ελαστικών που θες να βάλεις δεν το ξέρω , δεν το έχω δοκιμάσει οπότε δεν έχω γνώμη.
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Λοιπόν, πολύ φρέσκια εμπειρία , από τα πρώτα 250 χλμ με τα Anakee Adventure. Για αρχή, έχουν ένα βόμβο ( υψίσυχνο το μπροστά, πιο μπάσο το πίσω όταν πλαγιάζει ) προσωπικά δεν με απασχολεί απλά το αναφέρω. Η κορώνα του σε σχέση με τα TKC 70 είναι πιο V και το καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή σαν να πέφτει με φόρα σε κλίση και κάπως να κάθεται εκεί. Αυτό έχει το καλό πως δίνει κλίση γρήγορα και νιώθεις πως σε κλίση κάθεται χωρίς να χαζεύει από την άλλη στις εναλλαγές κλίσεων αριστερά δεξιά δεν έχει την ομοιόμορφη αίσθηση που θα έδινε ένα πιο round προφίλ.
Τώρα για κράτημα νομίζω πως κρατάει σε άσφαλτο καλύτερα από το TKC αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα. Οι πιέσεις που τα έχω είναι οι κλασσικές το CB 2 bar μπροστά kai 2.8 bar πίσω
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Σε άσφαλτο το θεωρώ ένα από τα κορυφαία all around λάστιχα! Ζεσταίνονται γρήγορα, κρατάνε μέχρι εξαντλήσεως του πέλματος και στη βροχή είναι εξαιρετικά! Επειδή είναι μαλακά, τετραγωνίζουν εύκολα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Panda44

Μέλος
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
Cb500x
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Από εβδομάδα που γυρνάω Αθήνα θα πάω για τα anakee . petrouil πώς σου φαίνονται τα anakee τελικά?
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Από εβδομάδα που γυρνάω Αθήνα θα πάω για τα anakee . petrouil πώς σου φαίνονται τα anakee τελικά?
Κάλλιο αργά παρά ποτέ, απλά τώρα πήρα το cb από το συνεργείο ( το μεγάλο σέρβις των 24Κ ).
Οπότε είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τα Anakee στην βρεγμένη και σε σημεία με καταρρακτώδη βροχή Εγνατία από Γρεβενά έως Γιάννενα.
Ευχαριστημένος γενικά, νομίζω εδώ τα TKC 70 υπερτερούν ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου έδωσαν όταν έφαγα αντίστοιχη βροχή στο Πήλιο. Η διαφορά δεν είναι αισθητή απλά το anakee είχε μερικά μικρά χαζογλυστρήματα αναπαίσθητα όταν η ρόδα ακολουθούσε τις ανωμαλίες το οδοστρώματος αλλά τώρα αυτά είναι πολύ πολύ ψηλά γράμματα. Πολύ ευχαριστημένος λοιπόν με τα Michelin, καιρού θέλοντος ΣΚ θα έχει εξόρμηση οπότε θα πατηθεί και λίγο χώμα για να υπάρξει all around γνώμη. Μέχρι ώρας παντος σε σχέση με το TKC 70 οι διαφορές είναι τελικά θέμα γούστου με μόνη τρανταχτη τον θόρυβο. Αυτά και σόρι που άργησα τόσο να σου απαντήσω
 

Stakaman

Μέλος
Όνομα
Stathis
Μοτό
XR 125 BMW 1600GTL CB500X desert X
Το λοιπόν πήγα το τέσταρα και το έκλεισα σε χακί. Ήθελα ένα μηχανάκι για commuting κυρίως γιατί στην Αθήνα που επέστρεψα πλέον δεν την παλεύω ούτε με την Κ1600 ούτε και με το χασκι. Επίσης είναι η μηχανή entry level για τον γιο μου που τώρα οδηγεί το xrάκι μέχρι να ψηθεί λιγάκι οπότε σε κανένα χρόνο θα του την δώσω και μαλλον θα πάω σε κάτι άλλο ( άλλο που δεν ήθελα ).
Σαν κατασκευή είναι πολύ ποιοτική και στο δρόμο είναι πανεύκολο σαν παπί. Ήπιο χωρίς ξεσπάσματα και δράματα και χωρίς κραδασμούς με πολύ καλά φρένα και εξαιρετική ομοιογένεια σαν κατασκευή, Αυτό που ήθελα δηλαδή συν την δεδομένη αξιοπιστία καθώς το μοντέλο έχει ωριμάσει πλέον αρκετά. Συμπλέκτης βούτηρο και κιβώτιο ακριβές και μαλακό, σέλα μου έκατσε μια χαρά. Στα μείον ο φτωχός εξοπλισμός. (δεν εχει πχ στανταρ ουτε καν μπριζάκι usb δεν συζητάω για διπλό σταντ).
Φυσικά δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Μπορώ να πω όμως οτι είναι ζωηρούλι και ταξιδεύει άνετα με 120 σε εθνική . Για επαρχιακό δεν το συζητάω , πιστεύω ιδανικό.
Στα εξτρα έβαλα κάγκελα, διπλό στάντ, συναγερμό, χούφτες, βαλίτσα και διάφορα τσουτσουμπλέκια σύνολο 9000 . Είναι κάμποσα το ξερω οπότε με τις υγείες μας γεροί να μαστε να παίρνουμε μηχανάκια .
Τέσταρα επίσης και το νεό χόρνετ. Πολύ ψυχομενο μηχανάκι που σου βγάζει τον κανίβαλο από μέσα σου. Λίγο μικροσκοπικό για το ύψος μου αλλα γενικά πανευκολο με ωραια φρένα και αναρτήσεις. Κινητήρας διαμάντι πραγματικό. Ασχημο από κοντα δεν το λες αλλα σιγουρα σε εμφάνιση υπάρχουν πολύ ομορφότερα μηχανάκια στην κατηγορία.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom