Honda CB500 X

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Παιδιά τι λάστιχα θα προτείνατε για 50-50 χρήση στην ανανεωμένο cb 500x 2019???


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παιδιά τι λάστιχα θα προτείνατε για 50-50 χρήση στην ανανεωμένο cb 500x 2019???


Nikos Note 20 ultra snapdragon
Pirelli Scorpion Rally STR.
Δεν ειναι ακριβώς 50/50 αλλά εξαρτάται τι εννοείς 50/50.

Ειναι ένα λαστιχο το οποίο θα σε πάει παντού, χωρίς ιδιαίτερο κραδασμό με υψηλό δείκτη ταχύτητας και αν βάζεις σωστές πιέσεις θα σε βγάλει πάνω από 8-9Κ το πίσω. Το μπροστα βγάζει πάνω από 10-12Κ.

Εχει αρκετά καλή συμπεριφορά στο ξερό χώμα το οποίο για τουριστική χρήση είναι ιδανικό.

Τώρα αν θες λαστιχο για να λαμβάνεις μέρος σε χωματοβολτες χειμερινές αλλά και να έχεις καλή συμπεριφορά σε στεγνή άσφαλτο, τότε θα πρέπει να πας σε κάτι πιο hard όπως TKC80, anakee wild, mitas E09.
Μπορείς να παίξεις και με συνδυασμούς, όπως TKC80 μπροστά και mitas E09 πίσω, και γενικά να πειραματιστεις αν έχεις όρεξη.

Δεν υπάρχει λαστιχο που τα κάνει όλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα που είδα το νήμα, θυμήθηκα ότι πριν λίγες μέρες διάβασα πως ο "τρελός" που είχε τρέξει με το σκουτερο-πράγμα x-adv πέρυσι στον ευρωπαϊκό αγώνα αντοχής/ράλι Γιβραλτάρ, φέτος έτρεξε με το CB500X στο ALP TT και... κέρδισε πάλι.


google translate
Χίλια πεντακόσια χιλιόμετρα σε πέντε στάδια: το Alps Tourist Trophy International, η εκδήλωση Adventouring που διοργανώθηκε από την Moto Raid Experience που μόλις τελείωσε.

Η νίκη της κατηγορίας, και κυρίως η γενική, πήγε στον Renato Zocchi, έναν γνωστό πρώην cross cross και Dakarian, οδηγώντας ένα Honda CB500X

Η συνεργασία μεταξύ Honda Italia και Renato Zocchi δεν είναι καινούργια. Ξεκίνησε το 2017 με το CRF 250 Rally, συνεχίστηκε το 2018 με αποκορύφωμα το 2019 με τη νίκη στην κατηγορία 2 στον αγώνα του Γιβραλτάρ, οδηγώντας το Honda X-ADV maxiscooter του οποίου η Zocchi ακολούθησε επίσης την τεχνική ανάπτυξη της προσαρμογής σε ανταγωνιστικές εκτός δρόμου δρόμους.
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Τώρα που είδα το νήμα, θυμήθηκα ότι πριν λίγες μέρες διάβασα πως ο "τρελός" που είχε τρέξει με το σκουτερο-πράγμα x-adv πέρυσι στον ευρωπαϊκό αγώνα αντοχής/ράλι Γιβραλτάρ, φέτος έτρεξε με το CB500X στο ALP TT και... κέρδισε πάλι.


google translate
Χίλια πεντακόσια χιλιόμετρα σε πέντε στάδια: το Alps Tourist Trophy International, η εκδήλωση Adventouring που διοργανώθηκε από την Moto Raid Experience που μόλις τελείωσε.

Η νίκη της κατηγορίας, και κυρίως η γενική, πήγε στον Renato Zocchi, έναν γνωστό πρώην cross cross και Dakarian, οδηγώντας ένα Honda CB500X

Η συνεργασία μεταξύ Honda Italia και Renato Zocchi δεν είναι καινούργια. Ξεκίνησε το 2017 με το CRF 250 Rally, συνεχίστηκε το 2018 με αποκορύφωμα το 2019 με τη νίκη στην κατηγορία 2 στον αγώνα του Γιβραλτάρ, οδηγώντας το Honda X-ADV maxiscooter του οποίου η Zocchi ακολούθησε επίσης την τεχνική ανάπτυξη της προσαρμογής σε ανταγωνιστικές εκτός δρόμου δρόμους.
Και του χρόνου με goldwing...
 

BIDAS7

Μέλος
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
HONDA CB500XA 2014
Καλησπέρα και από εμένα κάτοχός cb500x του 2014 Δυστυχώς η Honda κατάλαβε την πατάτα που έκανε και το έβάλε από το 2019 και μετά με 19 άρι τροχό για να γίνει και off. Κατά τα άλλα όμως τίμιο. Θα χρειάζονταν όμως και 10 άλογα παραπάνω. Εγώ πάντως το πάω παντού αν και ο 17άρης τροχός της έκδοσης του 2013 δεν σου δίνει πολλές επιλογές ελαστικών.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ανανεωμένο το κορίτσι...και με νέο χρώμα για το 2022.
Το CB500X κερδίζει νέο (για πρώτη φορά ανάποδο) πιρούνι Showa 41 mm SF-BP ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει ρυθμιστεί από την αρχή.


Ένα ακόμη σημείο είναι ο διπλασιασμός των δίσκων μπροστά -σε διάσταση 296 mm έκαστος- που αντικαθιστούν τον μονό δίσκο των 310 mm του προηγούμενου μοντέλου. Οι συμβατικές διπίστονες δαγκάνες είναι της Nissin.

Νέο και ελαφρύτερο όμως είναι και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας (με λεπτότερα τοιχώματα 2 mm αντί για 2,3 mm προηγουμένως), επανασχεδιασμένος ο μπροστινός τροχός των 19 ιντσών, πιο δυνατά τα φώτα.

Βελτιωμένος είναι και ο ψεκασμός, ελαφρύτεροι οι τροχοί με πιο λεπτά μπράτσα, μεγαλύτερο είναι το μπροστινό φτερό, νέο το προστατευτικό της αλυσίδας, ενώ νέο και ελαφρύτερο κατά 92 γραμμάρια είναι το ψυγείο της υγρόψυξης.


Το γεμάτο βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται επίσημα στα 199 κιλά (2 κιλά βαρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο), με το μεταξόνιο να παραμένει στα 1.445 mm, και το ύψος σέλας στα 830 mm.

Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει 47 hp / 8.600 rpm και 4,4 kgm / 6.500 rpm, ίδια ακριβώς νούμερα με το μοντέλο του 2021.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το βάρος έχει έλθει κατά τι πιο μπροστά (48.7 εμπρός / 51.3 πίσω) για καλύτερη φόρτιση του μπροστινού τροχού και καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.


Όπως και πριν, η LCD ψηφιακή οθόνη οργάνων έχει και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, τα φώτα είναι full LED με βελτιωμένη δέσμη τόσο στη μεσαία όσο και στη μεγάλη σκάλα, ενώ στα φώτα θέσης ανάβουν και τα μπροστινά φλας.

Για το 2022 η Honda δεν προχώρησε σε προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων στο CB500X, το οποίο διαθέτει δικάναλο ABS, αλλά όχι Riding Modes, Traction Control, Cruise Control κ.α.

Η ζελατίνα στο φέρινγκ ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, στα 1.445 mm και στα 1.410 mm, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 17,5 λίτρα καυσίμου
.

 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Όμορφο το χακι!!
Κλασικές συνταγές Χοντα. Μοτοσυκλετα για κάποιον που επιθυμεί χαλαρές βόλτες ήρεμη μετακίνηση κ δυνατότητα ταξιδιών με κάποιους συμβιβασμούς.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έχει αρκετές αλλαγές - βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο... ;)
Ναι γιατί αν βγει το 490 το δικυλινδρο στα 60-65 άλογα στα 8500 ευρώ θα κλάψουν μανουλες...πολύς κόσμος το περιμένει...στο εξωτερικό...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και γιατί οι Κινέζοι κάνουν επιθετικό μάρκετινγκ επίσης.


Ακόμα έχουν άφρικες του 2018 στον κατάλογο...;
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
το περνα χθες!πολυ μου κανει για τα για το γουστο μου..!
Εβαλα την αγγελια πιο πολυ για την τιμη
Λεει σε 45 μερες
Μεταχειρισμενο !!!!
Και τιμη τωρινου καινουργιου
Ουτε στο εξωτερικο δεν ξερουν τιμη
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ναι γιατί αν βγει το 490 το δικυλινδρο στα 60-65 άλογα στα 8500 ευρώ θα κλάψουν μανουλες...πολύς κόσμος το περιμένει...στο εξωτερικό...
Πρωτη φορα το ακουω
Νομιζα οτι το επομενο ειναι το νεο Transalp με 800 ή 850 cc
 
Top Bottom