Honda CL500 2023

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Είπα να ανοίξω ένα νήμα για το ανανεωμένο CL500.

Το νέο Honda CL500 είναι μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει την κλασική αισθητική με την σύγχρονη, και αποτελεί μια νέα επιλογή από τα μοντέλα της εταιρείας.

Με έναν κινητήρα τετράχρονου, υγρόψυκτου, με χωρητικότητα 471κυβικών εκατοστών (ιδιο κινητήρα με cb500x κλπ) και ισχύ 47 ίππων, το Honda CL500 προσφέρει μια τίμια επιλογή που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του αναβάτη τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν στιβαρό πλαίσιο που την καθιστά αρκετά ευκίνητη στην οδήγηση.

Στον σχεδιασμό της Honda CL500 δίνεται μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και στο στυλ, με αποτέλεσμα μια μοναδική εμφάνιση που σίγουρα θα προκαλέσει το εντύπωση. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν σύγχρονο πίνακα οργάνων, ένα εργονομικό τιμόνι και ένα άνετο κάθισμα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη του. Εννοείται πως το σασί του είναι σχεδόν ίδιο με του Rebel 500, με κάποιες αλλαγές στο airflow.

Πιστέυω πως θα μισηθεί από πολλούς που δεν γουστάρουν τα σκράμπλερ, αλλά μπορεί να αγαπηθεί από αλλους. Είναι ιδανικό για Α2, αλλά περισσότερο για ανθρώπους που ψάχνουν χαμηλές μηχανές αφού με την χαμηλή του σέλα (790mm) ταιριάζει και σε πιο μικρόσωμες/ους αναβάτες.






Τιμη στην Ελλάδα : 7.450 €
Τιμή στην Αυστρία : 7.490 €
Τιμή στη Γερμανία : 6.990 €
Τιμή στην Ιταλία : 7.190 €
Τιμή στην Ισπανία : 6.750 € (που έκανε και ντεπούντο)
Τιμή στην Αγγλία: 5999 pounds (~6814 € ισοτιμία 04/23)

Κλασικά στο Ελλάντα πάμε καλά.
Είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Νοέμβριο, και πριν λίγες μέρες έγινε η press δοκιμή στην Σεβίλλη.


Προδιαγραφές από το επίσημο σαιτ:

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας12V 7Ah
Γωνία κάστερ27°
Ακτίνα στροφής (μ.)2.6
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά)155
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά)192
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ)2.175 x 831 x 1.135
Ίχνος (χλστ)108
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ)3,61/100
Μεταξόνιο (χλστ)1485
Τύπος πλαισίουΑτσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι
Ύψος σέλας (χλστ)790
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)12
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤροφοδοσίαΗλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης10.7:1
ΤύποςΥγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 4-βάλβιδος DOHC, 2-κύλινδρος
ΜίζαΗλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ)67 x 66.8
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)-
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)86
Κυβισμός (cc)471
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές34,3(47)/ 8.500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)43,4/6.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα)3.2
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτηΥγρός πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης Assisted Slipper Clutch
Λειτουργία συμπλέκτη-
Τελική ΜετάδοσηΑλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσηςΜηχανικό
Quick Shifter-
ΤΡΟΧΟΙ

ABS SystemNAI
Φρένα ΕμπρόςΜονός πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονη δαγκάνα
Φρένα ΠίσωΜονός δίσκος 240mm, μονοπίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση ΕμπρόςΤηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 150mm
Ανάρτηση ΠίσωΔιπλό αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων
Εμπρός ελαστικόR19M
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού110/80R19M/C 59H
Πίσω ελαστικόR17M
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού150/70R17M/C 69H
Τροχός ΕμπρόςΧυτό Αλουμίνιο
Τροχός ΠίσωΧυτό Αλουμίνιο
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket-
ΠροβολέαςLED
Πίνακας οργάνωνΌργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, upshift indicator (ένδειξη αλλαγής σχέσης
Πίσω φωςLED
Φώτα ημέρας-
Φώτα στροφής-
Συνδεσιμότητα-
ΠρίζαΠροαιρετική
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας-
Cruise Control-
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγηςNAI
ΑσφάλειαHISS
 
Τελευταία επεξεργασία:

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Φοράει το κύριο πλαίσιο του CMX 300/500 (Rebel) κάτι που δυστυχώς του δίνει μια περίεργη αρχική εικόνα. Μου αρέσει αρκετά και περιμένω να το δω από κοντά για πιθανό μελλοντικό.
Στην Ελλάδα κλασσικά δεν θα πουλήσει πολύ. Εκτός έχει ήδη αρχίσει να γίνεται φασαρία, όπως έγινε και με την τεράστια επιτυχία των Rebel.
Εδώ την έχουμε δει όλοι γρήγοροι adventureαδες και δεν καταδεχόμαστε ταπεινά 471cc :wacky:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τουλάχιστον φαίνεται να στρίβει. Το ρεμπελ που έκανε επιτυχία δεν στρίβει. Απορώ που το μαρκετινκ το έσπρωχνε σαν μηχανάκι για αρχάριους. Να το πάρει κάποιος και νέος οδηγός και απότο σηχτηρι να μην ξανασχοληθεί με μοτοσυκλέτα ποτέ...
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Τουλάχιστον φαίνεται να στρίβει. Το ρεμπελ που έκανε επιτυχία δεν στρίβει. Απορώ που το μαρκετινκ το έσπρωχνε σαν μηχανάκι για αρχάριους. Να το πάρει κάποιος και νέος οδηγός και απότο σηχτηρι να μην ξανασχοληθεί με μοτοσυκλέτα ποτέ...
Έχοντας οδηγήσει και τα 4 Rebel, το 250 έφηβος και τα μοντέρνα 300, 500 και 1100 θα πω πως τα μοντέρνα στρίβουν μια χαρά. Με τα mid controls που έχουν δεν είναι διόλου περίεργα. Μεταμορφώνονται με forward controls αλλά εκεί πλέον δεν είναι για αρχάριους.

Έχοντας μάθει 2 άτομα σε Rebel 500 και κάνοντας σύγκριση μετά με το CB και οι δύο βρήκανε το Rebel άπειρα βολικότερο.
Και οι 2 αγόρασαν Rebel 500 τελικά. Η μια μάλιστα έχει γυρίσει και ολόκληρη την Ευρώπη πλέον και πάει για άλλα.

Κάποιος που οδηγεί 40 χρόνια σε μια άλλη στάση είναι αδύνατο να ανέβει πάνω σε ένα cruiser style και να νοιώσει άνετα αμέσως. Θέλει κατανόηση των διαφορών, χρόνο και χιλιόμετρα.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Αυτό δεν είναι σκραμπλερ...πιο πολυ με custom chopper μοιαζει παρά με scrambler...
Ακριβώς αυτό είναι. Ίσως για αυτό μου αρέσει. Το βρίσκω περίεργα ομορφοάσχημο!!
Όσο μεγαλώνω χαζεύω νομίζω :wacky:

Με μια εξάτμιση χαμηλά θα έδειχνε 2 φορές καλύτερα.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Τουλάχιστον φαίνεται να στρίβει. Το ρεμπελ που έκανε επιτυχία δεν στρίβει. Απορώ που το μαρκετινκ το έσπρωχνε σαν μηχανάκι για αρχάριους. Να το πάρει κάποιος και νέος οδηγός και απότο σηχτηρι να μην ξανασχοληθεί με μοτοσυκλέτα ποτέ...
Πριν από κάποιους μήνες συνταξίδευα με ένα rebel500 που το καβαλούσε ένας νεανίας που ήταν μια ανάσα από το να πατήσει τα 80
Ε στις στροφές δεν τον έπιανα ….
Και γενικά με εντυπωσίασε το 500αρακι rebel και δεν του το είχα ….
Και ο Μιχαλιος κατέβαινε πιο ξεκούραστος από εμάς ….

Και δεν είναι θέμα μάρκετιγκ όπως το είδα εγώ ….
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πριν από κάποιους μήνες συνταξίδευα με ένα rebel500 που το καβαλούσε ένας νεανίας που ήταν μια ανάσα από το να πατήσει τα 80
Ε στις στροφές δεν τον έπιανα ….
Και γενικά με εντυπωσίασε το 500αρακι rebel και δεν του το είχα ….
Και ο Μιχαλιος κατέβαινε πιο ξεκούραστος από εμάς ….

Και δεν είναι θέμα μάρκετιγκ όπως το είδα εγώ ….
Έγραψε ο skritikos ποιο πάνω ότι αν οδηγάς χ χρόνια σε άλλη στάση ανεβαίνεις σε στιλ cruiser παθαίνεις ένα σοκ.
Εγώ το οδηγησα από ένα συνάδελφο που ήταν το πρώτο του μηχανάκι και ήταν πολύ ενθουσιασμένος.
Εμένα μου φάνηκε παράξενο. Ειδικά για καθημερινό μεταφορικό.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Πριν από κάποιους μήνες συνταξίδευα με ένα rebel500 που το καβαλούσε ένας νεανίας που ήταν μια ανάσα από το να πατήσει τα 80
Ε στις στροφές δεν τον έπιανα ….
Και γενικά με εντυπωσίασε το 500αρακι rebel και δεν του το είχα ….
Και ο Μιχαλιος κατέβαινε πιο ξεκούραστος από εμάς ….
Και δεν είναι θέμα μάρκετιγκ όπως το είδα εγώ ….
Πολύ χαίρομαι όταν ακούω για ανθρώπους που χαίρονται ακόμη τις μοτοσυκλέτες τους χωρίς να κοιτάνε τα νούμερα (χρόνια)!
Το Rebel, ειδικά το 500 είναι διαμαντάκι και μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη πλην του off road.
Με ένα σετ forward controls (footpegs) για τους ψηλότερους γίνεται και ένα πολύ άνετο, αξιόπιστο και οικονομικό cruiser.


Έγραψε ο skritikos ποιο πάνω ότι αν οδηγάς χ χρόνια σε άλλη στάση ανεβαίνεις σε στιλ cruiser παθαίνεις ένα σοκ.
Εγώ το οδηγησα από ένα συνάδελφο που ήταν το πρώτο του μηχανάκι και ήταν πολύ ενθουσιασμένος.
Εμένα μου φάνηκε παράξενο. Ειδικά για καθημερινό μεταφορικό.
Η τεράστια διαφορά για κάποιον που οδηγεί χρόνια είναι το πόσο χαμηλά κάθεται και το ότι χάνει μέρος από το οπτικό πεδίο που έχει με τα ψηλότερα. Η στοκ σέλα του είναι στα 690χιλ!
Συν την θέση των ποδιών που είναι πιο μπροστά σε σχέση με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μένα είναι ασύνδετο αισθητικά με στοιχεία από scrambler custom δε ξέρω τι. Επίσης βλέποντας αυτό το παπισιο ψαλίδι με τα αμορτισερακια πίσω με απευθείας έδραση και το πηρουνακι του κενερωμσ τελείως.

Από την άλλη honda είναι και σε κουφάρι ζώου να βάλει το σηματακι θα τρέξουν κάποιο για παραγγελία
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Ίδιας σχεδίασης ψαλίδι φοράνε επιτυχώς όλα τα Rebel, ακόμη και αυτό με τα 85 άλογα και 230 κιλά βάρος (1100cc)
Κάτι ξέρει και η Honda, προφανώς.

Το CL 500 είναι όντως περίεργο. Περίεργο με έναν περίεργο τρόπο (!). Πιστεύω πως θα πουλήσει πολύ στην Ευρώπη.

Όταν το πρωτοείδα απόρησα. Λίγες μέρες μετά που το ξαναείδα έκανε ένα κλικ. Τώρα πια τολμώ να πω πως μου αρέσει (εγώ το λέω Honda factor αυτό).
Είναι προσεγμένο αισθητικά σε κάθε λεπτομέρεια και ας είναι budget category για την Honda.

Γενικά, όταν είδα τα νούμερα των πωλήσεων της 500 πλατφόρμας της Honda κατάλαβα το πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει στο να αισθάνονται και να δημιουργούν ανάγκες.
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Για μένα είναι ασύνδετο αισθητικά με στοιχεία από scrambler custom δε ξέρω τι. Επίσης βλέποντας αυτό το παπισιο ψαλίδι με τα αμορτισερακια πίσω με απευθείας έδραση και το πηρουνακι του κενερωμσ τελείως.

Από την άλλη honda είναι και σε κουφάρι ζώου να βάλει το σηματακι θα τρέξουν κάποιο για παραγγελία
Το λεπτό ψαλίδι του πίσω και εμένα με φέρνει σε σκέψεις... φαινεται περιέργα λεπτο
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Το λεπτό ψαλίδι του πίσω και εμένα με φέρνει σε σκέψεις... φαινεται περιέργα λεπτο
Ένα νορμάλ ψαλίδι στρογγυλής διατομής είναι με πολύ χοντρό μέταλλο και μια γέφυρα μπροστά από τον τροχό.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Σίγουρα οι κατασκευαστές ξέρουν πολύ καλύτερα από εμενα σε ποιες κατηγορίες θα εχουν πωλήσεις.

Αλλά μου κάνει εντύπωση που ως 500αρι (ή και 750 με μοτέρ hornet/Transalp) δεν έβγαλαν ένα πιο ρετρό στρογγυλοφάναρο στριτακι, κάτι σαν το Z650RS της Kawa ή το πως-το-λενε Mt-07.

Θα υπέθετα ότι έχει περισσότερη πέραση η κατηγορία σε σχέση με τα cruiser.
 
Top Bottom