Honda CRF250 L και CRF250 Rally 2017

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
H Honda παρουσίασε και επίσημα το νέο CRF250 Rally, το μικρό "πολιτικό" αδελφάκι του εργοστασιακού CRF450 Rally. Βασίζεται στο ανανεωμένο για το 2017 CRF250L, που έχει περισσότερη δύναμη (24,4HP/8500 και 2,3kgm/6750) ενώ παράλληλα περνάει τις προδιαγραφές Εuro4. Nέο είναι και το ψηφιακό του όργανο, με επιπλέον στροφόμετρο, όπως και η εμφάνισή του. Πλαίσιο και αναρτήσεις δεν έχουν αλλαγές στο L.
Στο νέο Rally η "αιωρούμενη" ζελατίνα του φαίρινγκ, τα φώτα, τα πλαϊνά που συνεχίζονται μέχρι την ποδιά θυμίζουν το 450. Το ρεζερβουάρ είναι 10,1 λίτρων και η Ηοnda υποστηρίζει πως η κατανάλωσή του σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις είναι 3,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που θα σημαίνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων.
Αναβαθμισμένες σε σχέση με το L είναι και οι αναρτήσεις, με το 43άρι πιρούνι να έχει την ίδια διαδρομή μπροστά στα 250mm, αλλά να είναι 5cm μακρύτερο ενώ πίσω η διαδρομή έχει αυξηθεί στα 265mm, από 240, με νέο μοχλικό. Νέος και στα δύο είναι και ο εμπρός άξονας, που ανέβηκε στα 17mm από 15. Μεγαλύτερος είναι και ο εμπρός δίσκος, στα 296mm, όπως και το βάρος, στα 157kg γεμάτο (το L είναι 146). Στην αύξηση του βάρους έχει συμβάλλει τόσο το φαίρινγκ και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, όσο και το δικάναλο ΑΒS, που απενεργοποιείται για τον πίσω τροχό. Η σέλα του Rally έχει ύψος 895mm, ενώ του L 875. Λίγο πιο αργή είναι η γεωμετρία του Rally, για μεγαλύτερη σταθερότητα.
Πιο πλούσια εξοπλισμένο το Rally, με χούφτες, επιπλέον προστασία από τον αέρα και το ψηφιακό του όργανο ψηλά πίσω από την ζελατίνα, ενώ οι δύο προβολείς του είναι ασσύμετροι.





Πηγή
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τόσο ωραία σκέψη και ένα μοτεράκι 250 κυβικά να σέρνεσαι σαν το βάτραχο..

Δεν υπάρχει Rallye με 250 κυβικά.

Άμα δεν έχεις 40-45 άλογα τουλάχιστον δεν κάνεις τίποτα.. Τουλάχιστον αν σου αρέσει η οδηγική απόλαυση. Αν είσαι χαλαρός και πας βολτούλα μια χαρά.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Ενδιαφέρον κίνηση η έκδοση rally...
Περίμενα να δω αν θα το έβγαζε στην παραγωγή η Honda και τώρα που θα το βγάλει αν έρθει στην Ελλάδα θα το πάρω....θα στρίβω τσιγάρο κάτω από κανένα έλατο και θα την χαζεύω..!
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Όντως. Λίγο πιο δυνατό να ήταν...

Βλέπω να μας τα τρώει η Yamaha Τ7 τελικά. Μόνο στην ΚΤΜ έχω πια ελπίδες.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Είναι πολύ κοντά στα δικά μου γούστα...
Δεν κριτικαρω συνηθως αλλα τι να πω...επισημη παρουσιαση στο χωμα ειναι,δεν μπορουσαν να βρουν δυο καλα οδηγακια?εχω δει ατομα απο εδω μεσα που πανε πιο καλα πανω στις μπετονιερες τους
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν κριτικαρω συνηθως αλλα τι να πω...επισημη παρουσιαση στο χωμα ειναι,δεν μπορουσαν να βρουν δυο καλα οδηγακια,εχω δει ατομα απο εδω μεσα που πανε πιο καλα πανω στις μπετονιερες τους
Οι δικοι μας εχουν τελειωσει το level 25 τις ΦΑΡΣΑ , αυτοι ειναι γατακια , μηπως να γινει η ΦΑΡΣΑ international?
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Φωτογραφίες του CRF 250 Rally σε κατάστημα στη Φουκουόκα της Ιαπωνίας, του φίλου μου στο FB Yuji Kurose, που είναι και μέλος στην σελίδα
μας στο Facebook...Δεν ξέρουμε αν θα έρθει στην Ευρώπη, αλλά και να έρθει, ακατανόμαστος θα το κοστολογήσει όσο ένα τρανσαλπ, πάντως θα ήταν καλή φάση για όσους από εμάς δεν μπορούμε να οδηγήσουμε μεγάλα ραλί...



 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν ξέρουμε αν θα έρθει στην Ευρώπη, αλλά και να έρθει, ακατανόμαστος θα το κοστολογήσει όσο ένα τρανσαλπ, πάντως θα ήταν καλή φάση για όσους από εμάς δεν μπορούμε να οδηγήσουμε μεγάλα ραλί...
Στο car.gr υπάρχει τιμή απο μαγαζί στην Θεσσαλονίκη,6490 ευρω
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Στο car.gr υπάρχει τιμή απο μαγαζί στην Θεσσαλονίκη,6490 ευρω
To ίδιο μαγαζί που "φέρνει" και το Versys X300 χωρίς να το έχει φέρει ακόμα η ΤΕΟΜΟΤΟ :D:laugh::roflmao:

Ο ακατανόμαστος δεν το έχει ούτε καν στην γκάμα του ακόμα.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Είναι λίγο( ; ) ασχημούλι μπροστά και λίγο ακριβούλι αλλά δεν το λες κακό :p
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Απορώ που ακόμα δεν έχουν βάλει τον 500αρη κινητήρα των CB500 X/R/F με τα 47hp σε τέτοιο πλαίσιο/σχέδιο, με πιο Adventure ορίζοντες σε σχέση με το Χ.
ΚΙ αυτό μου αρέσει, αλλά 6500 ευρώ γι 250cc είναι πολλά. Τόσο (και λιγότερο) πήρα το ΜΤ-07, είναι 700cc και φτιάχνεται Ιαπωνία, δηλαδή πιο ακριβά εργατικά χέρια.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Απορώ που ακόμα δεν έχουν βάλει τον 500αρη κινητήρα των CB500 X/R/F με τα 47hp σε τέτοιο πλαίσιο/σχέδιο, με πιο Adventure ορίζοντες σε σχέση με το Χ.
ΚΙ αυτό μου αρέσει, αλλά 6500 ευρώ γι 250cc είναι πολλά. Τόσο (και λιγότερο) πήρα το ΜΤ-07, είναι 700cc και φτιάχνεται Ιαπωνία, δηλαδή πιο ακριβά εργατικά χέρια.
Είναι στα σκαριά ένα 500άρι τύπου rally.
Όντως η τιμή είναι τσουχτερή,1500 ευρώ πάνω απ'το CRF250L στο οποίο βασίζεται.Πάντως τον τίτλο του πιο ακριβού 250 on-off είχε το πολύ καλό (made in Japan) Yamaha WR250R που είχε 7-7500(δεν θυμάμαι ακριβώς).
Πέρα απ'την τιμή είναι πολύ ωραίο το Honda(εκτός απ'τα φανάρια).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πέρα απ'την τιμή είναι πολύ ωραίο το Honda(εκτός απ'τα φανάρια).
Ετσι ακριβως Γιωργο. Πηγα σημερα το CRF1000 για το πρωτο σερβις των 1000χμ και ειδα οτι το ειχανε φερει στο μαγαζι στην τιμη των 5200GBP / 6000€, οποτε το ειδα απο κοντα, το καβαλησα και εβγαλα μερικες φωτο διπλα στο CRF1000 του μαγαζιου. Ξεχνωντας τον σχετικα αναιμικο κινητηρα που ομως απ'οτι λενε οι Αμερικανοι - που λατρευουνε το απλο CRF250 - ζωντανευει με καποιες μοντες, το μηχανακι δειχνει πολυ ομορφο απο κοντα με εξαιρεση αυτο το απαισιο διπλο φαναρι / μασκα αλοιθωρου δυτη :thumbsdown: :mad: :muted:

Για παραδειγμα απο το πλαϊ που δεν φαινεται πολυ το φαναρι δειχνει πολυ ωραιο.




Αλλα οσο παμε απο μπροστα, αστα να πανε.. :rolleyes:







Αν βγαλουν Rally με τον κινητηρα του CB500X, ελπιζω να του βαλουν διπλά φωτα σε στυλ Αφρικα..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom