Αυτό το κουκλί το περίμενα από το 2015 όπου η Honda το είχε παρουσιάσει σαν concept. Εκείνο τον καιρό είχα ένα Africa 750 το οποίο το υπέρ αγαπούσα αλλά στο χώμα δυσανασχετουσα σε κάποια δύσκολα περάσματα λόγω των κιλών που είχε μιας και δεν είμαι και κανένα ντερεκι. Οπότε ήθελα μια μηχανή να είναι ελαφρυτερη από το Africa και επίσης ήθελα να μειώσω το κόστος χρήσης αλλά και συντήρησης.
Το rally είναι αυτό που ζητούσα τελικά!
Είναι πολύ άνετο στις χωματινες εξορμήσεις (157 κιλα πλήρες υγρών) και επίσης λόγω του fairing που έχει θα σε ταξιδέψει άνετα στην άσφαλτο με ταχύτητες 110-120 χωρίς να είναι πιεσμενο το μοτέρ (να σημειώσω πως με το Africa με 110 ταξίδευα). Την κατανάλωση ας μην την κουβεντιάσουμε ( με 10,1 λίτρα ρεζερβουάρ βγάζει περίπου 330χλμ)!
Στον τομέα των αναρτήσεων τώρα, πολύ είναι αυτοί που τις θεωρούν μαλακές και άλλοι ότι είναι εντάξει…εγώ τις θεωρώ καλές γιατί στο χώμα μου χαρίζουν άνεση και γυρίσω σπίτι ξεκούραστος μετά από 12 ώρες οδήγηση. Για τους πιο ανήσυχους βγαίνουν αναρτήσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο απ’ όλες τις after market εταιρείες και για όλα τα βαλάντια.
Στον τομέα της δύναμης βγάζει 25 άλογα και για εξορμήσεις σε βουνό πιστέψτε με είναι αρκετά καλά αν λάβουμε υπόψη ότι είναι ένα on off και όχι enduro.
Στον τομέα της συντήρησης τώρα, θέλει αλλαγή λαδιών και 12000χλμ και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 24000χλμ.
Τα φρένα του είναι τέλεια με μπρος και πίσω ABS και κουμπί απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό για το χώμα!
Τα φώτα και τα φλας είναι led και αρκετά δυνατά.
Έχει και μπαράκι πάνω από το κοντέρ για να βάλεις βάση για κινητό ή GPS.
Και για να κλείσω…ήταν μία συνειδητή αγορά και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή!!!
Αυτά από μένα και για οποιαδήποτε απορία στην διάθεσή σας !
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk