Θεωρω πως ναι...βεβαια καποιος κατοχος θα ξερει καλυτερα...αλλα απο το συγκριτικο γνωστου περιοδικου κανανε μπολικα χιλιομετρα και σε τετοιες ταχυτητες λεγανε ειναι ανετα.απλα εγω θα απεφευγα αυτοκινητοδρομους με crf250.για να τ ευχαριστηθω περισσοτερο.Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
Ανετοτατα...αλλά να ξέρεις ότι αγαπάει το επαρχιακό δίκτυο χωρίς όμως να πει όχι και στον αυτοκινητόδρομο...Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
Το έχω σχεδόν 2 χρόνια...άνετα πας, πας και με 110-120 και αναρτήσεις σαπούνι , και πάνω από 300km. Εχω κάνει μονοήμερο Αθήνα->Παύλιανη->Οιτη (το βουνό από χώμα ως Υπάτη->Λαμία->Αθήνα. Προτιμώ κυρίως επαρχιακό και όχι εθνική. Τό μόνο θέμα που έχω είναι με τη σέλα στα μεγάλα ταξίδια και όταν πάω από εθνική που απλά κάθεσαι και πας...Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
Κατσε σε κανα 2 εβδομαδες που θα γραψω αλλα 1000χλμ και θα σου πω παρατηρησεις , το απλο CRF250L εχω.Ετσι για λόγους εμπλουτισμού του θέματος (λέω εγω...) μπορεί να γράψει κανείς από τους ιδιοκτήτες εντυπώσεις από τη χρήση του τωρά που βάζουν χιλιόμετρα? Πιθανά προβλήματα, αναβαθμίσεις που έχουν κάνει, αξιοπιστία, κλπ.
Ετσι ρωτάω για ένα φίλο...:stm:
Ναι, ναι, σε πιστέψαμε για το "φίλο" ρωτάς....Ετσι ρωτάω για ένα φίλο... :stm:
Χαχαχαχα με μυρίστηκες! Με τρώει ο κώλος μου, προσπαθώ να καταλάβω τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μου. Ένα μίκρο σαν αυτό η το Τ7 που μου τρέχουν τα σάλια;Ναι, ναι, σε πιστέψαμε για το "φίλο" ρωτάς....
Στέφανε να σε βοηθήσω, σύμφωνα με το δικό μου τρόπο σκέψης.Χαχαχαχα με μυρίστηκες! Με τρώει ο κώλος μου, προσπαθώ να καταλάβω τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μου. Ένα μίκρο σαν αυτό η το Τ7 που μου τρέχουν τα σάλια;
???Σηκώνει πολύ κουβέντα το θέμα... Το βρίσκω δύσκολο να έχω κανένα συντηρώ 2 μηχανές.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Χαχαχχα μας έχει πεθάνει το auto correct. Σωστός!Και να
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στεφανε επειδη σε ειδα στο Πευκι διπλο, φορτωμενο και τακουνατο, πρεπει να βεβαιωθεις πρωτα οτι το Τ700 καλυπτει τις αναγκες σου σ'αυτο τον τομεα (στο διπλος και φορτωμενος εννοω). Αν ναι, τοτε αυτος ειναι μονοδρομος το πρωτο σοβαρο μεσαιο 2κυλινδρο on-OFF που βγαλανε οι τζαπανεζοι μετα τα ΑΤ650/750 και ΤΑ600/650 (απο τα οποια το τελευταιο, το ΤΑ650 βγηκε ..19 χρονια πριν το Τ700 ).Χαχαχαχα με μυρίστηκες! Με τρώει ο κώλος μου, προσπαθώ να καταλάβω τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μου. Ένα μίκρο σαν αυτό η το Τ7 που μου τρέχουν τα σάλια;
Να πω την αμαρτία μου σήμερα το πρωί πήγα και το έκανα ενα test ride το Τ700 και ενώ μου άρεσε πολυ (κινητήρας, πλάισιο, φρένα, κλπ.) με προβλημάτιζε η ιδέα του δικάβαλος όπως λες. Η ανάρτηση σόλο δουλευε μια χαρά αν και μαλακή, αλλά σκεφτόμουν οτι αν το φορτώσω όπως το ΤΑ θα πρέπει να κάνω αλλαγές, τόσο στο πίσω αμορτισέρ, όσο σε σέλα, αποσκευές κλπ. Επίσης η ανεμοκάλυψη ήταν υποδεέστερη από του ΤΑ. Θα ψάξω να βρω και το μικρό για δοκιμή να έχω σφαιρική άποψη επί του θέματος.Στεφανε επειδη σε ειδα στο Πευκι διπλο, φορτωμενο και τακουνατο, πρεπει να βεβαιωθεις πρωτα οτι το Τ700 καλυπτει τις αναγκες σου σ'αυτο τον τομεα (στο διπλος και φορτωμενος εννοω). Αν ναι, τοτε αυτος ειναι μονοδρομος το πρωτο σοβαρο μεσαιο 2κυλινδρο on-OFF που βγαλανε οι τζαπανεζοι μετα τα ΑΤ650/750 και ΤΑ600/650 (απο τα οποια το τελευταιο, το ΤΑ650 βγηκε ..19 χρονια πριν το Τ700 ).
Κατι αλλο: το 2010 και 2011 την ειχα βγαλει για δυο χρονιες στις χωματαδες με ενα παλιο XLR250 που εχω. Αν και αυτο δεν παραπονεθηκε ποτε, εμενα με κουρασε και ειδικα στις μακρινες χωματαδες με επιστροφη απο Εθνικη. Θυμαμαι γυρναγαμε μια φορα απο Βαρδουσια με τον Γιαννη-Tifla - με 650αρι αυτος - και λιγο ελειψε να το "καψω" καθως το πηγαινα σχεδον τερμα γκαζι. Βεβαια το μοντερνα 250αρια ειναι αλλιως αλλα δεν παυουν να ειναι ..well ..250αρια.
Να πω την αμαρτία μου σήμερα το πρωί πήγα και το έκανα ενα test ride το Τ700 και ενώ μου άρεσε πολυ (κινητήρας, πλάισιο, φρένα, κλπ.) με προβλημάτιζε η ιδέα του δικάβαλος όπως λες. Η ανάρτηση σόλο δουλευε μια χαρά αν και μαλακή, αλλά σκεφτόμουν οτι αν το φορτώσω όπως το ΤΑ θα πρέπει να κάνω αλλαγές, τόσο στο πίσω αμορτισέρ, όσο σε σέλα, αποσκευές κλπ. Επίσης η ανεμοκάλυψη ήταν υποδεέστερη από του ΤΑ. Θα ψάξω να βρω και το μικρό για δοκιμή να έχω σφαιρική άποψη επί του θέματος.
Φοράει ήδη WP, αλλά σήμερα που καβάλησα το Τ7 μου φάνηκε έντονα ότι, ό,τι και να κάνω στο ΤΑ πάντα θα είναι απλά ανεπαρκές. Η διαφορά είναι χαοτική σε οποιαδήποτε σύγκριση (πλαισιο, φρενα, κλπ.).Και γιατί να αλλάξεις το τρανσαλπ σου? Αφού σου κάνει τα κεφια κρατά το.
Κι αν θες να ανανεώσεις τον έρωτα βαλτου ένα επώνυμο αμορτισέρ και θα είσαι σούπερ. Μη σου πω να βρεις και ένα δεύτερο μοτέρ να το έχεις στην άκρη και να το φρεσκαρεις σιγά σιγά.
Σχετικά με αυτό... μπορώ να σου αποδείξω ότι είναι σα να συντηρείς σχεδόν μία. Τα επιπλέον σου έξοδα σε ετήσια βάση θα είναι περίπου 120 ευρώ (10 ευρώ το μήνα μηνιαίο κόστος που συμπεριλαμβάνει, τέλη κυκλοφορίας, ετήσια ασφάλεια και λάδια).Σηκώνει πολύ κουβέντα το θέμα... Το βρίσκω δύσκολο να έχω κανένα συντηρώ 2 μηχανές.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα!Αυτό μπορώ να σου αποδείξω ότι συντηρείς ΄σχεδόν μία.
Τα επιπλέον σου έξοδα σε ετήσια βάση θα είναι περίπου 120 ευρώ (10 ευρώ το μήνα μηνιαίο κόστος που συμπεριλαμβάνει, τέλη κυκλοφορίας, ετήσια ασφάλεια και λάδια).
Τα λάδια-ξύδια θα προκύπτουν από τη διαφορά των χιλιομέτρων που έκανες μέχρι σήμερα έτσι και αλλιώς με το Transalp στις χωμάτινες