Honda crf250 rally

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
Θεωρω πως ναι...βεβαια καποιος κατοχος θα ξερει καλυτερα...αλλα απο το συγκριτικο γνωστου περιοδικου κανανε μπολικα χιλιομετρα και σε τετοιες ταχυτητες λεγανε ειναι ανετα.απλα εγω θα απεφευγα αυτοκινητοδρομους με crf250.για να τ ευχαριστηθω περισσοτερο.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
Ανετοτατα...αλλά να ξέρεις ότι αγαπάει το επαρχιακό δίκτυο χωρίς όμως να πει όχι και στον αυτοκινητόδρομο...

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Θα μπορούσε κάποιος να κάνει ταξίδια του στυλ 300 χλμ την ημέρα με 100χλμ την ώρα μέγιστη ταχύτητα , μονός και χωρίς πολύ βάρος αποσκευές με σχετική άνεση με το Rally?
Το έχω σχεδόν 2 χρόνια...άνετα πας, πας και με 110-120 και αναρτήσεις σαπούνι :), και πάνω από 300km. Εχω κάνει μονοήμερο Αθήνα->Παύλιανη->Οιτη (το βουνό από χώμα ως Υπάτη->Λαμία->Αθήνα. Προτιμώ κυρίως επαρχιακό και όχι εθνική. Τό μόνο θέμα που έχω είναι με τη σέλα στα μεγάλα ταξίδια και όταν πάω από εθνική που απλά κάθεσαι και πας...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ετσι για λόγους εμπλουτισμού του θέματος (λέω εγω...) μπορεί να γράψει κανείς από τους ιδιοκτήτες εντυπώσεις από τη χρήση του τωρά που βάζουν χιλιόμετρα? Πιθανά προβλήματα, αναβαθμίσεις που έχουν κάνει, αξιοπιστία, κλπ.

Ετσι ρωτάω για ένα φίλο...:stm:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ετσι για λόγους εμπλουτισμού του θέματος (λέω εγω...) μπορεί να γράψει κανείς από τους ιδιοκτήτες εντυπώσεις από τη χρήση του τωρά που βάζουν χιλιόμετρα? Πιθανά προβλήματα, αναβαθμίσεις που έχουν κάνει, αξιοπιστία, κλπ.

Ετσι ρωτάω για ένα φίλο...:stm:
Κατσε σε κανα 2 εβδομαδες που θα γραψω αλλα 1000χλμ και θα σου πω παρατηρησεις , το απλο CRF250L εχω.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ναι, ναι, σε πιστέψαμε για το "φίλο" ρωτάς....
Χαχαχαχα με μυρίστηκες! Με τρώει ο κώλος μου, προσπαθώ να καταλάβω τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μου. Ένα μίκρο σαν αυτό η το Τ7 που μου τρέχουν τα σάλια;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χαχαχαχα με μυρίστηκες! Με τρώει ο κώλος μου, προσπαθώ να καταλάβω τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μου. Ένα μίκρο σαν αυτό η το Τ7 που μου τρέχουν τα σάλια;
Στέφανε να σε βοηθήσω, σύμφωνα με το δικό μου τρόπο σκέψης.
Το ιδανικό σχήμα αυτή τη στιγμή είναι ένα μικρό και ένα μεγάλο. Άρα τι θα έκανα εγώ αν είχα το τόσο περιποιημένο Transalp που έχεις. Θα έπαιρνα το μικρό που είναι πιο εύκολη αγορά και θα κρατούσα το Transalp. To "μικρό" πέρα από το κόστος κτίσης δε στοιχίζει τίποτα σε συντήρηση, ειδικά ένα καινούριο.
Κρατάς και ένα "όνειρο" ζωντανό για το μέλλον.

Αν δεν είχα τίποτα θα έπαιρνα το Tenere 700, δεν το συζητώ. Αλλά αν είχα ένα μεγάλο ή έστω μεσαίο θα το κράταγα και θα έπαιρνα ΚΑΙ ένα μικρό, είναι μια μικρή πολυτέλεια που θα ήθελα να την είχα (διαπίστωση που έχω κάνει ζώντας μαζί του 3 χρόνια τώρα).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χαχαχαχα με μυρίστηκες! Με τρώει ο κώλος μου, προσπαθώ να καταλάβω τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μου. Ένα μίκρο σαν αυτό η το Τ7 που μου τρέχουν τα σάλια;
Στεφανε επειδη σε ειδα στο Πευκι διπλο, φορτωμενο και τακουνατο, πρεπει να βεβαιωθεις πρωτα οτι το Τ700 καλυπτει τις αναγκες σου σ'αυτο τον τομεα (στο διπλος και φορτωμενος εννοω). Αν ναι, τοτε αυτος ειναι μονοδρομος :ok: το πρωτο σοβαρο μεσαιο 2κυλινδρο on-OFF που βγαλανε οι τζαπανεζοι μετα τα ΑΤ650/750 και ΤΑ600/650 (απο τα οποια το τελευταιο, το ΤΑ650 βγηκε ..19 χρονια πριν το Τ700 :oops:).

Κατι αλλο: το 2010 και 2011 την ειχα βγαλει για δυο χρονιες στις χωματαδες με ενα παλιο XLR250 που εχω. Αν και αυτο δεν παραπονεθηκε ποτε, εμενα με κουρασε και ειδικα στις μακρινες χωματαδες με επιστροφη απο Εθνικη. Θυμαμαι γυρναγαμε μια φορα απο Βαρδουσια με τον Γιαννη-Tifla - με 650αρι αυτος - και λιγο ελειψε να το "καψω" καθως το πηγαινα σχεδον τερμα γκαζι. Βεβαια το μοντερνα 250αρια ειναι αλλιως αλλα δεν παυουν να ειναι ..well ..250αρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Στεφανε επειδη σε ειδα στο Πευκι διπλο, φορτωμενο και τακουνατο, πρεπει να βεβαιωθεις πρωτα οτι το Τ700 καλυπτει τις αναγκες σου σ'αυτο τον τομεα (στο διπλος και φορτωμενος εννοω). Αν ναι, τοτε αυτος ειναι μονοδρομος :ok: το πρωτο σοβαρο μεσαιο 2κυλινδρο on-OFF που βγαλανε οι τζαπανεζοι μετα τα ΑΤ650/750 και ΤΑ600/650 (απο τα οποια το τελευταιο, το ΤΑ650 βγηκε ..19 χρονια πριν το Τ700 :oops:).

Κατι αλλο: το 2010 και 2011 την ειχα βγαλει για δυο χρονιες στις χωματαδες με ενα παλιο XLR250 που εχω. Αν και αυτο δεν παραπονεθηκε ποτε, εμενα με κουρασε και ειδικα στις μακρινες χωματαδες με επιστροφη απο Εθνικη. Θυμαμαι γυρναγαμε μια φορα απο Βαρδουσια με τον Γιαννη-Tifla - με 650αρι αυτος - και λιγο ελειψε να το "καψω" καθως το πηγαινα σχεδον τερμα γκαζι. Βεβαια το μοντερνα 250αρια ειναι αλλιως αλλα δεν παυουν να ειναι ..well ..250αρια.
Να πω την αμαρτία μου σήμερα το πρωί πήγα και το έκανα ενα test ride το Τ700 και ενώ μου άρεσε πολυ (κινητήρας, πλάισιο, φρένα, κλπ.) με προβλημάτιζε η ιδέα του δικάβαλος όπως λες. Η ανάρτηση σόλο δουλευε μια χαρά αν και μαλακή, αλλά σκεφτόμουν οτι αν το φορτώσω όπως το ΤΑ θα πρέπει να κάνω αλλαγές, τόσο στο πίσω αμορτισέρ, όσο σε σέλα, αποσκευές κλπ. Επίσης η ανεμοκάλυψη ήταν υποδεέστερη από του ΤΑ. Θα ψάξω να βρω και το μικρό για δοκιμή να έχω σφαιρική άποψη επί του θέματος.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να πω την αμαρτία μου σήμερα το πρωί πήγα και το έκανα ενα test ride το Τ700 και ενώ μου άρεσε πολυ (κινητήρας, πλάισιο, φρένα, κλπ.) με προβλημάτιζε η ιδέα του δικάβαλος όπως λες. Η ανάρτηση σόλο δουλευε μια χαρά αν και μαλακή, αλλά σκεφτόμουν οτι αν το φορτώσω όπως το ΤΑ θα πρέπει να κάνω αλλαγές, τόσο στο πίσω αμορτισέρ, όσο σε σέλα, αποσκευές κλπ. Επίσης η ανεμοκάλυψη ήταν υποδεέστερη από του ΤΑ. Θα ψάξω να βρω και το μικρό για δοκιμή να έχω σφαιρική άποψη επί του θέματος.

Και γιατί να αλλάξεις το τρανσαλπ σου? Αφού σου κάνει τα κεφια κρατά το.

Κι αν θες να ανανεώσεις τον έρωτα βαλτου ένα επώνυμο αμορτισέρ και θα είσαι σούπερ. Μη σου πω να βρεις και ένα δεύτερο μοτέρ να το έχεις στην άκρη και να το φρεσκαρεις σιγά σιγά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Και γιατί να αλλάξεις το τρανσαλπ σου? Αφού σου κάνει τα κεφια κρατά το.

Κι αν θες να ανανεώσεις τον έρωτα βαλτου ένα επώνυμο αμορτισέρ και θα είσαι σούπερ. Μη σου πω να βρεις και ένα δεύτερο μοτέρ να το έχεις στην άκρη και να το φρεσκαρεις σιγά σιγά.
Φοράει ήδη WP, αλλά σήμερα που καβάλησα το Τ7 μου φάνηκε έντονα ότι, ό,τι και να κάνω στο ΤΑ πάντα θα είναι απλά ανεπαρκές. Η διαφορά είναι χαοτική σε οποιαδήποτε σύγκριση (πλαισιο, φρενα, κλπ.).

Δίχως να θέλω να χαλάσω άλλο το θέμα αναμένω εντυπώσεις από το μικρό από τους κατόχους. :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σηκώνει πολύ κουβέντα το θέμα... Το βρίσκω δύσκολο να έχω κανένα συντηρώ 2 μηχανές.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Σχετικά με αυτό... μπορώ να σου αποδείξω ότι είναι σα να συντηρείς σχεδόν μία. Τα επιπλέον σου έξοδα σε ετήσια βάση θα είναι περίπου 120 ευρώ (10 ευρώ το μήνα μηνιαίο κόστος που συμπεριλαμβάνει, τέλη κυκλοφορίας, ετήσια ασφάλεια και λάδια).

Μια σχετική εξοικονόμηση (στα λάδια-ξύδια) θα προκύπτει και από τη διαφορά των χιλιομέτρων που έκανες μέχρι σήμερα έτσι και αλλιώς με το Transalp στις χωμάτινες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτό μπορώ να σου αποδείξω ότι συντηρείς ΄σχεδόν μία.
Τα επιπλέον σου έξοδα σε ετήσια βάση θα είναι περίπου 120 ευρώ (10 ευρώ το μήνα μηνιαίο κόστος που συμπεριλαμβάνει, τέλη κυκλοφορίας, ετήσια ασφάλεια και λάδια).

Τα λάδια-ξύδια θα προκύπτουν από τη διαφορά των χιλιομέτρων που έκανες μέχρι σήμερα έτσι και αλλιώς με το Transalp στις χωμάτινες
Συμφωνώ απόλυτα!
Τα αγοράζεις και τα ξεχνάς!!! ("Τα ξεχνάς", με τη σωστή έννοια)!!!
 
Top Bottom