Honda crf250 rally

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Απο οτι διαβαζω εξωτερικο και απο οτι βλεπω, μικρες διαφορες φαινεται να εχει με τα προηγουμενα οπως το δικο μου. Οταν βγουν τα επισημα specs τοτε θα ξερουμε.
Επισης...μονοκομματο πλαισιο????? No thank you! :laugh:
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Στο advrider.com λένε ότι είναι πολυ πιθανό να έχει διπλό μπουζί και traction control
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Στο advrider.com λένε ότι είναι πολυ πιθανό να έχει διπλό μπουζί και traction control
Το TC το βρίσκω τελείως βλακωδες σε 250 κυβικά μηχανάκι. Εύχομαι να έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις που ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το TC το βρίσκω τελείως βλακωδες σε 250 κυβικά μηχανάκι. Εύχομαι να έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις που ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ας το κάνουν κάποια στιγμή 400-450 κυβικά που έχουν εξαφανιστεί εντελώς από τον χάρτη και μας έχουν αφήσει να παιδευόμαστε με τα σαπάκια.

Το 390 της ΚΤΜ πουλάει τρελά, δεν το βλέπουν αυτό ρπμ?
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ας το κάνουν κάποια στιγμή 400-450 κυβικά που έχουν εξαφανιστεί εντελώς από τον χάρτη και μας έχουν αφήσει να παιδευόμαστε με τα σαπάκια.

Το 390 της ΚΤΜ πουλάει τρελά, δεν το βλέπουν αυτό ρπμ?
Μα το κάνανε, αλλά εδώ έρχεται μόνο με παραγγελία, και αν θυμάμαι καλά στοιχίζει και κάπου 10 χιλιάρικα o_O:muted:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μα το κάνανε, αλλά εδώ έρχεται μόνο με παραγγελία, και αν θυμάμαι καλά στοιχίζει και κάπου 10 χιλιάρικα o_O:muted:
Θέλουμε ένα 450-500-550-600 ον οφ όπως παλιά, με άνετη σέλα, ροπάτο, με αραιά διαστήματα σερβις, με ενδοτικές αναρτήσεις, με δυνατότητα φόρτωσης, με θέση για συνεπιβάτη και οχι ένα detuned enduro με σέλα σερβιετα και μάλιστα με φτερα λόγω χόνδα .
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Θέλουμε ένα 450-500-550-600 ον οφ όπως παλιά, με άνετη σέλα, ροπάτο, με αραιά διαστήματα σερβις, με ενδοτικές αναρτήσεις, με δυνατότητα φόρτωσης, με θέση για συνεπιβάτη και οχι ένα detuned enduro με σέλα σερβιετα και μάλιστα με φτερα λόγω χόνδα .
Ναι καταλαβαίνω τι λες και πράγματι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ωστόσο αν δεν κόστιζε μια περιουσία θα ήταν μια καλή βάση για περισσότερα από αυτά, εκτός τον συνεπιβάτη.
Απο την άλλη συνειδητοποιείς ότι βάση αυτής της τιμή ή η Yamaha το δίνει χάρισμα το T700 ή η Honda θέλει να πουλήσει το 450 για χρυσάφι.



Δεν μας λέει και ο άλλος που βρήκε τις λίρες να ψάξουμε :laugh::roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ή η Yamaha το δίνει χάρισμα το T700 ή η Honda θέλει να πουλήσει το 450 για χρυσάφι.
Ένσταση κύριε πρόεδρε.
Το κοτόφτερο είναι ένα εντούρο που... τόσο πωλούνται εδώ και χρόνια, στο "δεκάρικο" συν πλην λίγο. Το ότι έπνιξαν λίγο το μοτέρ και ουδέν άλλο πρακτικά (και κάποιος έγραψε ότι ανοίγει πάλι εύκολα) δεν το κάνει "τουριστικό" κατά καμία έννοια.
Το πιάνο με ρόδες είναι ένα μηχανάκι σχεδιασμένο να στοιχίζει τόσο.

Ο πελάτης δεν είναι ο ίδιος για το κάθε ένα. Πχ αυτός που ζητάει "μηχανάκι για όλα" στο άλλο νήμα είναι ιδιοκτήτης Τ700 έτοιμος ψημένος, αλλά δεν έχει τα λεφτά.

Ας μην μας πεί που τις βρήκε ας μας πεί που τις έχει :D:D:D
Είπε ότι "δεν είναι όσες έγραψε", σας έβαλε τώρα στο τριπάκι να σκεφτείτε είναι 10, είναι 1000, καλό τρόλι και δαύτος, λες και δεν ξέρει τι είναι το γκουγκλ και το παπιοπαπιοφύγε να κάνει αναζήτηση "τιμή λίρας χρυσής πριν από το 1911" ασούμε.


Την εμμονή με τα 250 δεν καταλαβαίνω, εκτός αν την νομοθεσία του Ιράν που απαγορεύεται οτιδήποτε μεγαλύτερο την έχουν μιμηθεί και άλλοι.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ένσταση κύριε πρόεδρε.
Το κοτόφτερο είναι ένα εντούρο που...
Εντάξει, μου πήρε κάποια δευτερόλεπτα να κάνω σύνδεση :roflmao::roflmao::roflmao:

Στην ουσία τώρα, μα αυτό ακριβώς λέω, αν τα δεις σαν δυο μηχανικά σύνολα με την ίδια τιμή είναι τόσο καλά τα περιφερειακά του 450 ή είναι τόσο τσάμπα πράμα το T700?
Για τα καθαρά που λες μιλάμε για αγωνιστικά μηχανάκια. Αν το 450 είναι ένα detuned αγωνιστικό με φλας και κόρνα τότε ναι δικαιολογεί την τιμή του.
Δεν το γνωρίζω, απορία εκφράζω
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η Ταϊλάνδη εκτός από τον καπετάνιο της καρδιάς μας έχει και πιο προικισμένο χοντα από την Ευρώπη.

Θα είναι σαν το 250 αλλά 300, με 6 ίππους περισσότερους.



 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά όταν αποφασίσουν να κουμπώσουν κάνα μοτέρ 500 επάνω στο rally το ξανασυζητάμε. Όσοι πάνε για φωτογραφία στο βουνό τους κάνει. Όσοι θέλουν να απολαύσουν οδήγηση με μοτεράκια 250 και 300 κυβικά ξεψυχησμένα δε κάνεις τίποτα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αυτός που θέλει 40 -50 ίππους θέλει και τις ανάλογες αναρτήσεις και λοιπά περιφερειακά ώστε να το ευχαριστηθεί και εκεί το κόστος θα ξεφύγει πολυυυ.....
Συμφωνώ όμως απόλυτα μαζί σου :ok:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για κοινους θνητους τα 25 αλογα του 250 ειναι οκ στο χωμα. Οτιδηποτε παραπανω σημαινει πεταω πετρες και χρηματα προς τα πισω χωρις να πηγαινω και πολυ μπροστα. Για εκδρομικους τυπους φτιαχτηκε, οχι γθα κρισμπιρτς.

Στο δρομο τωρα μεχρι το χωμα με 25 αλογα......εκει ειναι που θελει να τα εχεις βρει πολυ καλα με τον μοτοσυκλετιστικο σου εαυτο. Απο την αλλη αν γουσταρεις να φορας τακουνι, τοτε και παλι τα 25 αλογα ειναι μια χαρα για να μη γινει το λαστιχο σλικ μεχρι να φτασεις στο βουνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Προσωπικά καθόλου δεν θα με χάλαγαν τα 31 αλογάκια από το 300αρι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αμα τα 25 ή τα 31 αλο-γατάκια ήταν πραγματικά(τροχό),και ουχί θεωρητικά(στρόφαλο) μια χαρά θα ήταν.

Βέβαια ,ακόμα κι έτσι ,είναι αξιόλογα ΟνΟφφάκια ,για αναβάτες που τους ενδιαφέρει αξιοπιστία κ εκδρομική χρήση ,χωρίς απαιτήσεις αδρεναλίνης.
 
Top Bottom