Η πιο safe μοντα για να κανεις το 250αρι πιο δυνατο ειναι να του βαλεις σωθικα απο CB300. Τωρα απο οτι λενε ολες οι αλλες μοντες, εξατμιση , fuel controller κλπ απλα βοηθανε στην αποκριση του γκαζιου και παιρνεις λιγο ροπη παραπανω στα χαμηλα η οπου το ρυθμισεις εσυ με κοστος ομως την καταναλωση.
Για 305cc big bore kit που το ψιλομελετουσα, η πιο αξιοπιστη λυση ειναι το κιτ της Takegawa αλλα κοστιζει αρκετα και δεν ξερω αν αξιζει να ριξεις χρημα.
Ο Αμερικανος εχει τελικο FMF , ΕJK Fuel controller, φιλτρο ΚΝ και γραναζωμα 13/42. Αυτες ειναι οι πιο κοινες αναβαθμισεις κατα 90% που κανουν ολοι.