Honda crf250 rally

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργη το XR650L έχει μίζα...
Το είχε ο Άγγελος ο Σινάνης Aggelo μια εποχή...
Θενο, οπως εγραψε ο Μανιακ πιο πανω, ειναι τελειως αλλα μηχανακια και επισης το L δεν εχει ερθει ποτε επισημα Ελλαδα, μονο εισαγωγες απο Αμερικη νομιζω, και ειναι δυσευρετο. Το L εχει τον αρχαιο κινητηρα του Ντομι ενω το R εχει καινουργιο υγροψυκτο πολυ δυνατο κινητηρα (61 αλογα στροφαλο), αλουμινενιο πλαισιο-νταμαρι και ειναι οπλο (μειον τη μανιβελα για πιο γενικη χρηση).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το μόνο μηχανάκι που πραγματικά αξίζει κάποιος να αγοράσει για γνήσιο χωμάτινο νομίζω αυτή τη στιγμή τέλειο σε όλα είναι ένα 690R και να βάλει και ένα ζελατινάκι μπροστά τύπου rallye ή κάτι τέτοιο. Αλλά 12 χιλιάρικα..
Τα μοντελα που αξιζουν ειναι απο το 2019 και μετα οποτε το μηχανακι ειχε σημαντικες αλλαγες. Αλλαξε αρκετα το 2019 μετα απο 10 χρονια και αλλαξε παλι λιγο φετος. Αλλα η τιμη του 2021 εχει γινει πολυ αλμυρη στα 11800€ και θελει και λ7 για να το στησει κανεις για πιο γενικη χρηση (ζελατινα/μασκα ραλυ μπροστα, μεταποιηση στη σελα, σοβαρη ποδιά και καποια αλλα). Τα υπολοιπα σχετικα με το 690 στο σχετικο νημα, back to topic :)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μειον τη μανιβελα, που ειναι σοβαρος αποτρεπτικος παραγοντας.



Ετσι. Γι'αυτο και εγραψα πιο πανω τι παιζει με αυξηση ιπποδυναμης/ροπης, εχοντας στο μυαλο μου το 300αρι που εχει παρει στα χαρτια 5 αλογα και 4.6 Nm ροπης (28 HP και 26.6 Nm οι τιμες). Αν βγει παλι καποια big-bore μετατροπη να το παει στα 350cc (οπως υπαρχει για το 250 που το κανει 305cc) τοτε ..we might start talking. Σημειωση: η αυξηση στα 300cc εχει γινει με αυξηση διαδρομης, που σημαινει οτι το 300L ειναι και πιο ροπατο.
Γιώργο με τίποτα ένα μοτέρ πολιτικό 300cc δεν μπορεί να φτάσει τα 4,6Nm ροπής, μάλλον έχεις κάνει ορθογραφικό λάθος.

Είχα και γω XR 250 R με το πλαστικό ντεπόζιτο και ήθελε σε ανοιχτές διαδρομές παντού τέρμα γκάζι με τα 22 αλογάκια που είχε τροχό.

Όπως και να το κάνουμε είναι λίγα τα 250cc για εκδρομικό. Τα ιδανικά κυβικά πάντα ήταν 500-600 cc αλλά σε Ιαπωνία μεριά δεν παίζει τίποτα πια που να μπορεί να έρθει Ευρώπη.

Δεν υπάρχει εδώ και χρόνια τέτοια μοτοσυκλέτα με εξαίρεση τα ευρωπαϊκά 690 και 701 που είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ναι, σωστά, εψαξα για τιτλους με CRF250 αλλα επειδη ο συγκεκριμενος τιτλος ειναι CRF250L δεν μου τοβγαλε.


Και για να γυρισουμε στο θεμα, το CRF250L ειναι underpowered αλλα υπαρχουν διαφορα κιτ μοντιφιαρισματος, απο ecu reflash με εξατμιση/φιλτρο μεχρι big bore στα 305cc. Ο τρελαμενος αμερικανος του οποιου το βιδεο εβαλα πιο πανω πρεπει να τοχει πειραξει καθως ακουγεται δυνατο και κανει σουζες για πλακα. Εσεις παιδες με τα CRF250L, εχετε πιθανα ψαξει τι/ποσο μπορει να παρει με τετοιες μοντες?
Η πιο safe μοντα για να κανεις το 250αρι πιο δυνατο ειναι να του βαλεις σωθικα απο CB300. Τωρα απο οτι λενε ολες οι αλλες μοντες, εξατμιση , fuel controller κλπ απλα βοηθανε στην αποκριση του γκαζιου και παιρνεις λιγο ροπη παραπανω στα χαμηλα η οπου το ρυθμισεις εσυ με κοστος ομως την καταναλωση.
Για 305cc big bore kit που το ψιλομελετουσα, η πιο αξιοπιστη λυση ειναι το κιτ της Takegawa αλλα κοστιζει αρκετα και δεν ξερω αν αξιζει να ριξεις χρημα.

Ο Αμερικανος εχει τελικο FMF , ΕJK Fuel controller, φιλτρο ΚΝ και γραναζωμα 13/42. Αυτες ειναι οι πιο κοινες αναβαθμισεις κατα 90% που κανουν ολοι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η πιο safe μοντα για να κανεις το 250αρι πιο δυνατο ειναι να του βαλεις σωθικα απο CB300. Τωρα απο οτι λενε ολες οι αλλες μοντες, εξατμιση , fuel controller κλπ απλα βοηθανε στην αποκριση του γκαζιου και παιρνεις λιγο ροπη παραπανω στα χαμηλα η οπου το ρυθμισεις εσυ με κοστος ομως την καταναλωση.
Για 305cc big bore kit που το ψιλομελετουσα, η πιο αξιοπιστη λυση ειναι το κιτ της Takegawa αλλα κοστιζει αρκετα και δεν ξερω αν αξιζει να ριξεις χρημα.

Ο Αμερικανος εχει τελικο FMF , ΕJK Fuel controller, φιλτρο ΚΝ και γραναζωμα 13/42. Αυτες ειναι οι πιο κοινες αναβαθμισεις κατα 90% που κανουν ολοι.
Μην το σκαλισεις καινούργιο μηχανάκι αγορι μου
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο με τίποτα ένα μοτέρ πολιτικό 300cc δεν μπορεί να φτάσει τα 4,6Nm ροπής, μάλλον έχεις κάνει ορθογραφικό λάθος.
Κωστα οτι ειδα εγραψα αλλα δε μου φαινονται λαθος τα νουμερα, για Nm μιλαμε και οχι για kgm. Το CRF250L το εδινε η Χονδα 23 HP / 22 Nm ενω το CRF300L το δινει 28 HP / 26.6 Nm δηλ. 5 αλογα και 4.6 Nm παραπανω. Οι αντιστοιχες τιμες σε kgm ειναι 2.24 kgm για το 250 και 2.71 kgm για το 300.

ΥΓ Οταν πχ για το CRF1000 η Χονδα δινει 98 Nm, μου φαινεται λογικο το 300αρι να εχει 26.6 που ειναι λιγο λιγοτερο απο τα 3/10τα που ειναι η αναλογια των κυβικων.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ο Αμερικανος εχει τελικο FMF , ΕJK Fuel controller, φιλτρο ΚΝ και γραναζωμα 13/42. Αυτες ειναι οι πιο κοινες αναβαθμισεις κατα 90% που κανουν ολοι.
Αν το 250αρι του αμερικανου σηκωνει σουζες διαρκειας μ'αυτες τις μετατροπες - και φαινεται να "αρπαζει" πολυ καλα στο βιδεακι και ναχει, εστω και μικρο, fun factor - τοτε πιθανα με τα ιδια το 300αρι να ειναι αυτο που χρειαζεται :ok:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστα οτι ειδα εγραψα αλλα δε μου φαινονται λαθος τα νουμερα, για Nm μιλαμε και οχι για kgm. Το CRF250L το εδινε η Χονδα 23 HP / 22 Nm ενω το CRF300L το δινει 28 HP / 26.6 Nm δηλ. 5 αλογα και 4.6 Nm παραπανω. Οι αντιστοιχες τιμες σε kgm ειναι 2.24 kgm για το 250 και 2.71 kgm για το 300.

ΥΓ Οταν πχ για το CRF1000 η Χονδα δινει 98 Nm, μου φαινεται λογικο το 300αρι να εχει 26.6 που ειναι λιγο λιγοτερο απο τα 3/10τα που ειναι η αναλογια των κυβικων.
Ναι εγώ έκανα λάθος, μπερδεύτηκα με τα kgm.

Είναι πολλά τα χρήματα για το 300 + την αναβάθμιση. Αν δεν το βάζεις μονοπάτια, παίρνεις ένα Τ7 και είσαι άρχοντας. Θα κάνει και πιο εύκολα σούζα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπαρχει και σοβαρο κιτ μιζας, αλλα δεν θα ασχολουμουν καν. Λιγοτερα καλωδια κατω απο τη σελα. Τα xr παιρνουν μπροστα με την πρωτη οταν ειναι ζεστα και με την τριτη οταν ειναι κρυα. Καποιοι τα βαζουν μπρος και με το χερι.
Εγώ που δεν είναι δικό μου -το XR650R- ποτέ δεν έριξα παραπάνω από δύο μανιβελιές για να πάρει εμπρός. Επίσης και μετά από πτώση δεν το είδα ποτέ να ζορίζεται να πάρει, παρά μια φορά μόνο που τελικά αποδείχθηκε πως ήταν στο πέρασμα προς ρεζέρβα. Ένα σωστά ρυθμισμένο καρμπυρατέρ αρκεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ που δεν είναι δικό μου ποτέ δεν έριξα παραπάνω από δύο μανιβελιές για να πάρει εμπρός. Επίσης και μετά από πτώση δεν το είδα ποτέ να ζορίζεται να πάρει, παρά μια φορά μόνο που τελικά αποδείχθηκε πως ήταν στο πέρασμα προς ρεζέρβα. Ένα σωστά ρυθμισμένο καρμπυρατέρ. αρκεί.
Έχεις δίκιο Στεφανε, αλλά δεν θα θεωρήσουμε και πλεονέκτημα, την έλλειψη μιζας
Υπάρχουν συχνά περιπτώσεις που δεν έχεις κουράγιο να πατήσεις το κουμπάκι της μίζας από την κούραση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχεις δίκιο Στεφανε, αλλά δεν θα θεωρήσουμε και πλεονέκτημα, την έλλειψη μιζας
Υπάρχουν συχνά περιπτώσεις που δεν έχεις κουράγιο να πατήσεις το κουμπάκι της μίζας από την κούραση.
Όπως έχουμε γράψει σχεδόν όλοι μας, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχουν όλες οι μηχανές και άρα και όλες οι On/Off, είναι θέμα προσέγγισης.
Προφανώς η απουσία μίζας δεν είναι πλεονέκτημα, είναι όμως το αντάλλαγμα για άλλες χαρές.
Αν το XR650R είχε μίζα θα υπήρχε μεγάλο πρόβλημα στην αγορά του ανταγωνισμού. Ακόμη και 10 κιλά να προσθέταμε δε θα ξεπερνούσε τα 150 κιλά.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Έχεις δίκιο Στεφανε, αλλά δεν θα θεωρήσουμε και πλεονέκτημα, την έλλειψη μιζας
Υπάρχουν συχνά περιπτώσεις που δεν έχεις κουράγιο να πατήσεις το κουμπάκι της μίζας από την κούραση.
Πλεονεκτημα δεν ειναι σε καμια περιπτωση, αλλα δεν ειναι και τετοιο μειονεκτημα που εμενα πχ θα με απετρεπε απο το να το παρω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πλεονεκτημα δεν ειναι σε καμια περιπτωση, αλλα δεν ειναι και τετοιο μειονεκτημα που εμενα πχ θα με απετρεπε να το παρω.
Μιας και μιλάμε για μειονεκτηματα
Πως σχολιάζεις την τιμή ενός xr650r 20ετιας,σε σχέση με ένα 690 για παράδειγμα?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εννοώ... Ότι και το δικό σου μηχανάκι, έχει σταματήσει εδώ και μια 5ετια να παραγεται
Ααα... γιατί εγώ νόμισα ότι απέκτησα κι άλλον έτερο αδελφό πλην του ALEX1250 :p

Για την ακρίβεια έχει σταματήσει εδώ και μια 4ετία να πωλείται στην Ευρώπη. Ευτυχώς συνεχίζει να παράγεται απαράλλαχτο και να πωλείται σε Ιαπωνία, Αμερική, Καναδά και Αυστραλία. Και λέω ευτυχώς γιατί αυτό παρατείνει την υποστήριξη του σε ανταλλακτικά και στην Ευρώπη/Ελλάδα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιας και μιλάμε για μειονεκτηματα
Πως σχολιάζεις την τιμή ενός xr650r 20ετιας,σε σχέση με ένα 690 για παράδειγμα?
Αναλογικά ίδιες είναι. Τα XR650R ξεκίνησαν το 2000 και σταμάτησαν το 2005 (2006 τα Dall'ara).
Ένα XR650R του 2003 πωλείται συνήθως σε ένα εύρος από 2500 έως 3500 ευρώ. Του 2006 έχω δει τιμή και 5000 ευρώ.
Ένα 690R του 2008 πωλείται συνήθως σε ένα εύρος από 4000 έως 6000 ευρώ.
 
Top Bottom