Honda crf250 rally

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αναλογικά ίδιες είναι. Τα XR650R ξεκίνησαν το 2000 και σταμάτησαν το 2005 (2006 τα Dall'ara).
Ένα XR650R του 2003 πωλείται συνήθως σε ένα εύρος από 2500 έως 3500 ευρώ. Του 2006 έχω δει τιμή και 5000 ευρώ.
Ένα 690R του 2008 πωλείται συνήθως σε ένα εύρος από 4000 έως 6000 ευρώ.
Κοντά λοιπόν σε τιμή με ένα 690
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κοντά συνυπολογίζοντας τη διαφορά στις χρονολογίες.
Αλλά να είσαι σίγουρος πως και το XR έχει τεράστιο κοινό,
Φυσικά...
Οπως και το xt550
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ααα... γιατί εγώ νόμισα ότι απέκτησα κι άλλον έτερο αδελφό πλην του ALEX1250 :p

Για την ακρίβεια έχει σταματήσει εδώ και μια 4ετία να πωλείται στην Ευρώπη. Ευτυχώς συνεχίζει να παράγεται απαράλλαχτο και να πωλείται σε Ιαπωνία, Αμερική, Καναδά και Αυστραλία. Και λέω ευτυχώς γιατί αυτό παρατείνει την υποστήριξη του σε ανταλλακτικά και στην Ευρώπη/Ελλάδα.
Σε τι τιμές πάνω κάτω παίζουν τα wrr εκεί;
Στις ίδιες περίπου που πωλούνταν και στην Ελλάδα;;;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις ψηθεί καλά για το πορτοκαλί ε; Στο εύχομαι!
Για χάρη της κουβέντας... Και πάνω σε αυτό που είπε ο βαγγελης παραπάνω και με βρίσκει πολυ συμφωνω.
Το 690 δεν έχει αντίπαλο και στα μεταχειρισμένα
Για τα καινούργια... Φυσικα δεν το συζηταμε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για χάρη της κουβέντας... Και πάνω σε αυτό που είπε ο βαγγελης παραπάνω και με βρίσκει πολυ συμφωνω.
Το 690 δεν έχει αντίπαλο και στα μεταχειρισμένα
Για τα καινούργια... Φυσικα δεν το συζηταμε
Όλα σχετικά είναι. Δεν υπάρχει τίποτα απόλυτο. Ωραία μηχανή είναι και το 690.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μιας και μιλάμε για μειονεκτηματα
Πως σχολιάζεις την τιμή ενός xr650r 20ετιας,σε σχέση με ένα 690 για παράδειγμα?
Σε σχεση με τι 690?
2ο χερι του 08 με 4000€ ?
Το ενα το θεωρω απο τα πιο ενδιαφεροντα μονοκυλινδρα μηχανακια εβερ και το αλλο το πιο προβληματικο κτμ εβερ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Πάντως ρε παιδιά το crf250rally που έχω, ποτέ μου δεν κατάφερα να τερματισω την δύναμη του στο χώμα ώστε να φτάσω στο σημείο και να πω "άρε γαμωτο να είχε λίγο παραπάνω δύναμη"!
Η αγορά που έκανα ήταν συνειδητή σε σημείο που αν μου το κλεβανε πάλι το ίδιο θα αγόραζα με κλειστά μάτια!


Αυτά από μένα!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως ρε παιδιά το crf250rally που έχω, ποτέ μου δεν κατάφερα να τερματισω την δύναμη του στο χώμα ώστε να φτάσω στο σημείο και να πω "άρε γαμωτο να είχε λίγο παραπάνω δύναμη"!
Η αγορά που έκανα ήταν συνειδητή σε σημείο που αν μου το κλεβανε πάλι το ίδιο θα αγόραζα με κλειστά μάτια!


Αυτά από μένα!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάρα πολύ ωραίο !
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ που δεν είναι δικό μου -το XR650R- ποτέ δεν έριξα παραπάνω από δύο μανιβελιές για να πάρει εμπρός. Επίσης και μετά από πτώση δεν το είδα ποτέ να ζορίζεται να πάρει, παρά μια φορά μόνο που τελικά αποδείχθηκε πως ήταν στο πέρασμα προς ρεζέρβα. Ένα σωστά ρυθμισμένο καρμπυρατέρ αρκεί.
Εγώ στο husaberg το 450 του 05 που είχα βγάλει την μπαταρία και την μίζα είχα γλιτώσει 5.5 κιλά και το μηχανάκι έπαιρνε με την μία μανιβελια μπροστά...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πάντως ρε παιδιά το crf250rally που έχω, ποτέ μου δεν κατάφερα να τερματισω την δύναμη του στο χώμα ώστε να φτάσω στο σημείο και να πω "άρε γαμωτο να είχε λίγο παραπάνω δύναμη"!
Η αγορά που έκανα ήταν συνειδητή σε σημείο που αν μου το κλεβανε πάλι το ίδιο θα αγόραζα με κλειστά μάτια!


Αυτά από μένα!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο χωμα φτανει και περισσευει η δυναμη του crfl. Στο δρομο χρειαζεται κατι τις παραπανω ομως. Κατα τ αλλα κουκλα!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά πούλησα ένα εξαιρετικό μηχανάκι tt600r επειδή κατά βάση βαρέθηκα τη μανιβέλα. Να φοράω επιγονατιδες, μπότες, θωρακες και να βαράω μανιβέλα. Και να σβήσει σε ανήφορι η κατηφορι απότομο να ψάχνω πως θα βαρέσω και να ιδρώνω. Δεν το προτείνω. Αντε για ένα διχρονακι 100 κιλά κάπως το φτιάχνεις. 4κυλινδρο 150-160 κιλά Έλα πες μου. Στη θεωρία όλα εύκολα είναι. Για αγοράστε τα να δω κάτι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλά πούλησα ένα εξαιρετικό μηχανάκι tt600r επειδή κατά βάση βαρέθηκα τη μανιβέλα. Να φοράω επιγονατιδες, μπότες, θωρακες και να βαράω μανιβέλα. Και να σβήσει σε ανήφορι η κατηφορι απότομο να ψάχνω πως θα βαρέσω και να ιδρώνω. Δεν το προτείνω. Αντε για ένα διχρονακι 100 κιλά κάπως το φτιάχνεις. 4κυλινδρο 150-160 κιλά Έλα πες μου. Στη θεωρία όλα εύκολα είναι. Για αγοράστε τα να δω κάτι.
Επειδη εχω ζησει με μικρα και μεγαλα τετραχρονα μηχανακια με μανιβελα συμφωνω απολυτα (και με διχρονα, αλλα αυτα ειν'αλλιως). Θυμαμαι Βαγγελη εκεινη τη χωματινη στην Πελοποννησο που ειχαμε παει, την πρωτη με το TT-R, οπου σταματαγαμε και δεν εσβηνες το μηχανακι για να μη χρειαστεις ξανα τη μανιβελα. Και οταν μετα απο λιγο εσβηνες επειδη δεν ξεκινουσαμε, πχ ψαχναμε καποιο περασμα, αντε παλι καθε φορα 2-3 μανιβελιες στο 600αρι με μεγαλη συμπιεση μεχρι να παρει. Θυμαμαι καποτε μ'ενα XR250 επεσα/μουσβησε καθως ανεβαινα μια πολυ αποτομη πλαγια υπο γωνια και μου βγηκε η πιστη να το ξαναβαλω μπροστα, και να μη μπορω να βαρεσω καλα μανιβελιες λογω θεσης :oops:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ttr 600 πρεπει να ειναι ιδιαιτερη περιπτωση μηχανης με μανιβελα. Δεν ετυχε ποτε να συναντηθουν οι στρατες μας, αλλα δυο τρεις κατοχους που ετυχε να γνωρισω υποστηριζαν πως τους δυσκολευε ιδιαιτερα.
 
Top Bottom