Θα μπορούσες να το βάλεις εδώ XLGeorgeΑν και το θεμα ειναι για το Rally (του φιλτατου thanosxrv), επεσα πανω στο επομενο βιδεακι ενος τρελαμενου αμερικ(λ)ανου που εκθιαζει το απλο CRF250. Μετα απο διάφορα και πολυ πιο δυνατα off μηχανακια που ειχε, μεταξυ των οποιων και το CRF450 για το οποιο κανει ενδιαφεροντα σχολια (εν συνοψει, δεν του αρεσε), εχει κρατησει το 250αρι και φαινεται "ερωτευμενος" μαζι του. Και βεβαια ..he wheelies the hell out of it - και οχι ψιλο-σουζιτσες
Why As An EXPERIENCED Rider, I Still Own A CRF250L
Στεφανε εισαι 100% σωστος! Κοντευω χρονο με το 250L και πραγματικα τα εξοδα ειναι μηδαμινα!Το μεγάλο-μεγάλο ατού των σύγχρονων μικρών και ικανών On/Off είναι πως έχουν πολύ καλές ικανότητες στο χώμα με απειροελάχιστες οικονομικές απαιτήσεις συντήρησης.
Μπορεί να μοιάζουν πολλά τα 5,5 χιλιάρικα για ένα καινούριο π.χ. CRF250L αλλά κάθε χρόνο -αν κάποιος κάνει 10.000 χλμ- γλιτώνει περίπου 300 ευρώ σε βενζίνες, αφού είναι περίπου 2 λίτρα κάτω η κατανάλωση. Λάδια 15-30 ευρώ το χρόνο μαζί με φίλτρο λαδιού και τέλη κυκλοφορίας 22 ευρώ συν 90 ευρώ μια ετήσια ασφάλεια (με 130-150 ευρώ ετησίως έχεις καθαρίσει, οπότε... γιατί να δώσεις κάτι που δε σου στοιχίζει τίποτα, το αγοράζεις μια φορά και το ξεχνάς. Αποδεδειγμένα τα περισσότερα είναι και full αξιόπιστα και ότι και να θέλεις να κάνεις είναι εκεί για σένα.
Για τη χρήση που κάνουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα -η εντύπωση που έχω σχηματίσει- είναι πως όποιος τολμήσει το downsizing δεν επιστρέφει εύκολα σε κάτι μεγάλο. Νομίζω πως στο φετινό troffy αυτό θα φανεί και του χρόνου ακόμη περισσότερο.
Μεγάλο μειονέκτημα είναι η διάνυση αποστάσεων στην άσφαλτο. Και αυτό ξεπερνιέται όμως αν η παρέα έχει ομοιομορφία και γιατί όχι αν ενσωματώσεις ακόμη περισσότερα χιλιόμετρα από χώμα.
Είναι εύκολα, δε σε στρεσάρουν, δεν ανησυχείς τι θα πάθεις σε μια τούμπα αν σε πλακώσει η μηχανή και κυρίως σε ωθεί να τολμήσεις πολύ περισσότερα από όσα φανταζόσουν ότι μπορείς να κάνεις (και ως γνωστόν η αυτοπεποίθηση στην οδήγηση στο χώμα είναι σημαντικό εργαλείο). Οι περισσότερες τούμπες με τα μεγάλα οφείλονται στο φόβο.
Τέσσερα χρόνια μαζί του και -παρά τον καημό για μια μεγάλη μηχανή για τις ασφάλτινες- δεν έχω σκεφθεί ούτε μια στιγμή να το δώσω.
Μια παρέα με π.χ. πέντε 250άρια προγραμματίζει το ταξίδι της προσαρμοσμένα στις ικανότητες τους και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εγώ δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα να συνταξιδέψω με οποιοδήποτε μονοκύλινδρο ανεξαρτήτως κυβισμού.Στεφανε εισαι 100% σωστος! Κοντευω χρονο με το 250L και πραγματικα τα εξοδα ειναι μηδαμινα!
Βολτα με ενα 10ευρο βενζινη , λαδια φιλτρο 15-20 ευρω μαξ, δεν σπαει τιποτα στις περισσοτερες πτωσεις κλπ
Μονο στις αποστασεις στην ασφαλτο ειναι λιγο βασανο αλλα αμα συμβιβαστεις με αυτο εισαι οκ.
Το δικο σου ειναι και περιπτωση ομως λογω κιβωτιου. Αλλα στην τελικη με κανενα εντουρακι σερβιετακι δε θες να πας πανω απο 100 για πολυ ωρα ετσι κι αλλιως, για λογους που δεν εχουν να κανουν κυριως με τα κυβικα.Μια παρέα με π.χ. πέντε 250άρια προγραμματίζει το ταξίδι της προσαρμοσμένα στις ικανότητες τους και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εγώ δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα να συνταξιδέψω με οποιοδήποτε μονοκύλινδρο ανεξαρτήτως κυβισμού.
ΟΚ, για αυτό έγραψα για ομοιογενή παρέα που μπορεί να προσαρμοστεί στο είδος των μοτοσυκλετών που έχουν. Πιο συχνές στάσεις κτλ.Το δικο σου ειναι και περιπτωση ομως λογω κιβωτιου. Αλλα στην τελικη με κανενα εντουρακι σερβιετακι δε θες να πας πανω απο 100 για πολυ ωρα ετσι κι αλλιως, για λογους που δεν εχουν να κανουν κυριως με τα κυβικα.
Ναι, σωστά, εψαξα για τιτλους με CRF250 αλλα επειδη ο συγκεκριμενος τιτλος ειναι CRF250L δεν μου τοβγαλε.
Υπαρχει το μηχανακι και το λενε xr650r!2 παράγοντες δεν μπορεί έυκολα να ξεπεράσει κάποιος στα λίγα κυβικά και το λέω έχοντας παλαιότερα στην κατοχή μου και XR 250 και KLX 250.
1)Γκάζι-Ροπή. Όπως και να το κάνεις εαν σου αρέσει το γκάζι και θες να χουφτώνεις το γκάζι και να σουζάρεις με 2α-3η και να ντριφτάρεις με τρίτες και να ευχαριστειέσαι αυτή τη κλωτσιά και να ανεβαίνεις τα ανηφόρια αέρα τότε θές γκάζι. Ο μαγικός αριθμός είναι 40-45 άλογα τουλάχιστον. Απο εκεί και κάτω δουλέυεις με τη φόρα. Σίγουρα πιο εύκολο και φιλικό, σίγουρα πιο βαρετό. Είσαι τύπος που δεν τρελαίνεσαι και για το πολύ γκάζι, θα είσαι άρχοντας και με το 250 και θα πάς ΠΑΝΤΟΥ κανοντας χαβαλέ
2)Ταξίδι. ¨Εχω ταξιδέψει και 2ήμερα με τα 250. Ο el-Gatto θυμάται και συζητάμε καμιά φορά για το 2ήμερο επάνω Τζουμέρκα που ήμουν με το XR εγώ και με το TTR 250 Αυτός και 2 μέρες είχαμε κλειδωμένο το γκάζι. Αλλά στα ανοιχτά κομμάτια και τις εθνικές βογκήξαμε!
Ιδανικά αν υπάρχει μηχανάκι μέχρι 150 κιλά, ύψος σέλας μέχρι 900mm, clearance ποδιά 280mm+, αναρτήσεις πλαίσιο κομπλέ, κυβικά 400-500cc, άλογα 45-50, μια σέλα αξιοπρεπής και μια ζελατινούλα στοιχειώδης όλοι θα το θέλαμε.
Θα τολμούσα να πώ πώς αν το CRF300 rallye το έβγαζαν με ένα μοτέρ πολιτικό 450cc και 45 άλογα και τιμή 8000-8500€ εγώ αύριο αγόραζα..
Σωστός... Αλλά πάνε για 20ετια και αυταΥπαρχει το μηχανακι και το λενε xr650r!
....σα το καλο κρασι!Σωστός... Αλλά πάνε για 20ετια και αυτα
Αυτό ακριβώς και από εμένα. Με το 2 όχι και τόσο, μιας και με το μεγάλο με τακούνια πήγαινα σιγά έτσι και αλλιώς (110-120) και απλά είναι θέμα υπομονής. Θυμάμαι με φίλο με 950 κοντό γραναζωμένο δε παιρνάγαμε τα 110. Τώρα που έχω το ttr του γάτου από το να το πηγαίνω τέρμα στην εθνική ξεκινάω πιο νωρίς από τους άλλους στις 2 βόλτες που έχω πάει. Αλλά το 1 δεν μπορείς να το προσπεράσεις με τίποτα. Τελικά νομίζω το 690 είναι η χρυσή τομή.2 παράγοντες δεν μπορεί έυκολα να ξεπεράσει κάποιος στα λίγα κυβικά και το λέω έχοντας παλαιότερα στην κατοχή μου και XR 250 και KLX 250.
1)Γκάζι-Ροπή. Όπως και να το κάνεις εαν σου αρέσει το γκάζι και θες να χουφτώνεις το γκάζι και να σουζάρεις με 2α-3η και να ντριφτάρεις με τρίτες και να ευχαριστειέσαι αυτή τη κλωτσιά και να ανεβαίνεις τα ανηφόρια αέρα τότε θές γκάζι. Ο μαγικός αριθμός είναι 40-45 άλογα τουλάχιστον. Απο εκεί και κάτω δουλέυεις με τη φόρα. Σίγουρα πιο εύκολο και φιλικό, σίγουρα πιο βαρετό. Είσαι τύπος που δεν τρελαίνεσαι και για το πολύ γκάζι, θα είσαι άρχοντας και με το 250 και θα πάς ΠΑΝΤΟΥ κανοντας χαβαλέ
2)Ταξίδι. ¨Εχω ταξιδέψει και 2ήμερα με τα 250. Ο el-Gatto θυμάται και συζητάμε καμιά φορά για το 2ήμερο επάνω Τζουμέρκα που ήμουν με το XR εγώ και με το TTR 250 Αυτός και 2 μέρες είχαμε κλειδωμένο το γκάζι. Αλλά στα ανοιχτά κομμάτια και τις εθνικές βογκήξαμε!
Ιδανικά αν υπάρχει μηχανάκι μέχρι 150 κιλά, ύψος σέλας μέχρι 900mm, clearance ποδιά 280mm+, αναρτήσεις πλαίσιο κομπλέ, κυβικά 400-500cc, άλογα 45-50, μια σέλα αξιοπρεπής και μια ζελατινούλα στοιχειώδης όλοι θα το θέλαμε.
Θα τολμούσα να πώ πώς αν το CRF300 rallye το έβγαζαν με ένα μοτέρ πολιτικό 450cc και 45 άλογα και τιμή 8000-8500€ εγώ αύριο αγόραζα..
Μειον τη μανιβελα, που ειναι σοβαρος αποτρεπτικος παραγοντας.Υπαρχει το μηχανακι και το λενε xr650r!
Ετσι. Γι'αυτο και εγραψα πιο πανω τι παιζει με αυξηση ιπποδυναμης/ροπης, εχοντας στο μυαλο μου το 300αρι που εχει παρει στα χαρτια 5 αλογα και 4.6 Nm ροπης (28 HP και 26.6 Nm οι τιμες). Αν βγει παλι καποια big-bore μετατροπη να το παει στα 350cc (οπως υπαρχει για το 250 που το κανει 305cc) τοτε ..we might start talking. Σημειωση: η αυξηση στα 300cc εχει γινει με αυξηση διαδρομης, που σημαινει οτι το 300L ειναι και πιο ροπατο.Σε σχεση με τα αλογα τωρα δε νομιζω να χρειαζομαστε 40+ Και τα 30+ μια χαρα ειναι για ξεβραχωμα αρκει να ειναι ροπατα.
Γιώργη το XR650L έχει μίζα...Μειον τη μανιβελα, που ειναι σοβαρος αποτρεπτικος παραγοντας.
Ετσι. Γι'αυτο και εγραψα πιο πανω τι παιζει με αυξηση ιπποδυναμης/ροπης, εχοντας στο μυαλο μου το 300αρι που εχει παρει στα χαρτια 5 αλογα και 4.6 Nm ροπης (28 HP και 26.6 Nm οι τιμες). Αν βγει παλι καποια big-bore μετατροπη να το παει στα 350cc (οπως υπαρχει για το 250 που το κανει 305cc) τοτε ..we might start talking. Σημειωση: η αυξηση στα 300cc εχει γινει με αυξηση διαδρομης, που σημαινει οτι το 300L ειναι και πιο ροπατο.
Σε παλιά μηχανάκια το 640 που έχω μια χαρά με καλύπτει στα περισσότερα, είχα και πριν ένα TT600R επίσης εξαιρετικό αλλά μανιβέλα, όπως και το Honda που λες. Σε καινούργια τί γίνεται..Υπαρχει το μηχανακι και το λενε xr650r!
Σε σχεση με τα αλογα τωρα δε νομιζω να χρειαζομαστε 40+ Και τα 30+ μια χαρα ειναι για ξεβραχωμα αρκει να ειναι ροπατα.
Ντεμέκ χωμάτινο είναι και αυτό.. Μετα το 640 που έχω δε κάνει κάτι τέτοιο.tc-drift το adventure 390 δεν ταιριάζει με τα γραφόμενα σου;
Ίσως οι ζάντες να ειναι ενα μείον αλλα θεωρώ οτι ταιριάζει στην περιγραφή σου.
Αυτό είναι domi, με σκελετό xr
Υπαρχει και σοβαρο κιτ μιζας, αλλα δεν θα ασχολουμουν καν. Λιγοτερα καλωδια κατω απο τη σελα. Τα xr παιρνουν μπροστα με την πρωτη οταν ειναι ζεστα και με την τριτη οταν ειναι κρυα. Καποιοι τα βαζουν μπρος και με το χερι.Μειον τη μανιβελα, που ειναι σοβαρος αποτρεπτικος παραγοντας.