Honda CRF300L

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin


Εδώ θα κουβεντιάζουμε για το εν λόγο μηχανάκι καθώς επίσης θα σας ενημερώνω για αξεσουάρ που θα προσθέτω ώστε να έχει μια εικονα όποιος ενδιαφέρεται για CRF300L.

Λοιπόν, ως πρώην κάτοχος του CRF250RALLY και νυν του CRF300L θα σας πω, πως η μεγάλη αλλαγή που έχουν είναι στο μοτέρ και στο σασμαν. Το 300αρι είναι πιο ροπατο χαμηλά και στο σασμαν έχουν κοντινη την πρώτη, δευτέρα, τρίτη, τετάρτη, πέμπτη και έχουν μακρίνοι την έκτη. Οπότε σε συνδυασμό και τον δυο βελτιώσεων (μοτέρ-σασμαν) έχουμε ενα παιχνιδιαρικο αποτέλεσμα τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο γιατί δεν χρειάζεται να "στιβεις" το γκάζι για να αποδώσει το μηχανάκι!
Το πλαίσιο έχει κολλημένο το υποπλαισιο και όχι διαιρούμενο όπως ήταν στα crf250rally και crf250l. Αλλά αυτό δεν στάθηκε αποτρεπτικος παράγοντας για την αγορά γιατί μπορεί να μην είναι διαιρούμενο αλλά είναι πιο ενισχυμένο απο τα 250αρια!
Οι αναρτήσεις του είναι μαλακές αλλά όχι σε βαθμό που να χρειάζονται άμεση αλλαγή (εδώ βοηθάνε τα 70 κιλά μου).
Η γεωμετρία του είναι πιο γρήγορη από το rally και ίδια με το 250l.
Τα φρένα του είναι αποτελεσματικά και με ads το οποίο απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.
Η κατανάλωση του είναι 2,7l/100 σε πορεία στην άσφαλτο πηγαίνοντας με 90 χιλιόμετρα και 3,3l/100 στο χώμα.
Οπότε με το ντεπόζιτο του που είναι 7,8 λίτρα έχω αυτονομία για πάνω από 200 χιλιόμετρα!
Από αξεσουάρ έχω προσθέσει:
Ποδιά από την AXP.

Βάση πινακίδας απο την H2C.

Χούφτες από την acerbis.

Τιμόνι από την renthal.

Προστατευτικά πλαισίου από την rally raid.

Αυτά από μένα και για ότι νεότερο θα ενημερώνω το θέμα.

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ενδιαφέρον. Ποιοί ήταν η λόγοι που διάλεξες το L και δεν πήγες πάλι για το RALLY ;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
όταν κάθισα πάνω αν και έπρεπε να είμαι στις μύτες πατούσε σχεδόν το μισό πέλμα. σε βάρος είμαστε πολύ κοντά, οπότε νομίζω φταίει το μαλακό πίσω ελατήριο. και σκέψου ότι όταν γεμίσει το ρεζερβουάρ και κάνει και κάποια χλμ θα κάτσει λίγο ακόμα. το rally πιστεύω έπρεπε να βγαίνει με 450 κινητήρα. πάντως αφού είχαν διαιρούμενο υποπλαίσιο στο 250 έπρεπε να το κρατήσουν και στο 300. καλορίζικο και καλά χλμ
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Ενδιαφέρον. Ποιοί ήταν η λόγοι που διάλεξες το L και δεν πήγες πάλι για το RALLY ;
Επειδή ο προσανατολισμός μου είναι περισσότερο χωματινος και ότι αν υπάρξει μία πτώση δεν θα "κοστίσει" κάτι απο ζημιές ενώ στο rally το fairing είναι υποψήφιο για σπάσιμο.


Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
όταν κάθισα πάνω αν και έπρεπε να είμαι στις μύτες πατούσε σχεδόν το μισό πέλμα. σε βάρος είμαστε πολύ κοντά, οπότε νομίζω φταίει το μαλακό πίσω ελατήριο. και σκέψου ότι όταν γεμίσει το ρεζερβουάρ και κάνει και κάποια χλμ θα κάτσει λίγο ακόμα. το rally πιστεύω έπρεπε να βγαίνει με 450 κινητήρα. πάντως αφού είχαν διαιρούμενο υποπλαίσιο στο 250 έπρεπε να το κρατήσουν και στο 300. καλορίζικο και καλά χλμ
Συμφωνώ σε όλα όπως και για το υποπλαισιο, αλλά δεν στάθηκε αποτρεπτικος παράγοντας που δεν είναι διαιρούμενο γιατί το έψαξα αρκετά ώστε να προχωρήσω στην αγορά του!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Daggers in Brothel
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Ενδιαφέρον θέμα για ένα μηχανακι που έξω βλέπω έχει πουλήσει πολλές μονάδες στην Ελλάδα δεν το έχουμε πολύ δει στα βουνά. Τι διάολο για παπί το παίρνουν?

Νομίζω πάντως πως να κάποιαν στιγμή πεις να το κάνεις σοβαρό σοβαρό εργαλείο θες ένα κιτ andreani μπροστα και ένα αμορτισέρ πίσω. Γιατί αν κάπου υστερεί είναι οι αναρτήσεις.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Συμφωνώ σε όλα όπως και για το υποπλαισιο, αλλά δεν στάθηκε αποτρεπτικος παράγοντας που δεν είναι διαιρούμενο γιατί το έψαξα αρκετά ώστε να προχωρήσω στην αγορά του!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To 250 είχε και αυτό μονό ελατήριο μπροστά;
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ενδιαφέρον θέμα για ένα μηχανακι που έξω βλέπω έχει πουλήσει πολλές μονάδες στην Ελλάδα δεν το έχουμε πολύ δει στα βουνά. Τι διάολο για παπί το παίρνουν?

Νομίζω πάντως πως να κάποιαν στιγμή πεις να το κάνεις σοβαρό σοβαρό εργαλείο θες ένα κιτ andreani μπροστα και ένα αμορτισέρ πίσω. Γιατί αν κάπου υστερεί είναι οι αναρτήσεις.
Kι όμως, για παπί το έχουν. Άνετο, μαλακο, με τίμια δύναμη, οικονομικό κααι στο δρόμο συναντώ πολλά μαμά με μπαγκαζιέρα.
Επειδή καταλάθος το έψαχνα μήπως το πάρω πριν λίγο καιρό, οι κουτοπόνηροι ιδιοκτήτες τους, μιας και είδαν το hyper που έχει το πολιτικό endurάκι, έχουν πάει τη μέση τιμή του...250cc παρακαλώ (4.900€ καινούριο) στα 4.000€. :mkms:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Kι όμως, για παπί το έχουν. Άνετο, μαλακο, με τίμια δύναμη, οικονομικό κααι στο δρόμο συναντώ πολλά μαμά με μπαγκαζιέρα.
Επειδή καταλάθος το έψαχνα μήπως το πάρω πριν λίγο καιρό, οι κουτοπόνηροι ιδιοκτήτες τους, μιας και είδαν το hyper που έχει το πολιτικό endurάκι, έχουν πάει τη μέση τιμή του...250cc παρακαλώ (4.900€ καινούριο) στα 4.000€. :mkms:
Το κοίταζα και εγώ και δεν το πίστευα, απορώ αν βρίσκουν αγοραστές σε αυτή την τιμή!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Καλοταξιδο το 300αρι σου και πιστευω θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο απο το 250 Rally που ειχες για τους λογους που ανεφερες!

Ενδιαφέρον θέμα για ένα μηχανακι που έξω βλέπω έχει πουλήσει πολλές μονάδες στην Ελλάδα δεν το έχουμε πολύ δει στα βουνά. Τι διάολο για παπί το παίρνουν?
Βαγγο ΝΑΙ για παπι το παιρνουνε οι περισσοτεροι.

Στην εντουροβολτα βετερανων στα Μεγαρα ειδα δυο CRF300 και ξαφνιαστηκα γιατι μεχρι τοτε δεν ειχα δει κανενα 250/300L στο βουνο!
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 250 RALLY
Η σειρά των crf 250-300 l-rally έχει ένα πρόβλημα το οποίο λύνεται με λιγότερα από 300 ευρώ. Ένα σετ ελατήρια μπρος πίσω, ρύθμιση το sag και το μηχανάκι μεταμορφώνεται ακόμα και για σοβαρό χώμα τύπου 250 χλμ χώματος ημερησίως. Εννοείται ότι είναι μόνο για ένα άτομο αυστηρά. Το πλεονέκτημα όμως είναι στο τέλος μιας τέτοιας βόλτας που είσαι "ξεκούραστος" και ικανοποιημένος με την επιλογή του τι καβαλάς. Το μόνο σίγουρο είναι πως όποιος μπορεί να βάλει andreani ή κάτι παρόμοιο, θα δει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση, αλλά πιστεύω λίγοι είναι οι αναβάτες που δεν θα καλυφθούν με την αλλαγή μόνο των ελατηρίων. Είναι σοβαρή και ταυτόχρονα παρεξηγημένη πρόταση, η σειρά αυτή των crf και εννοείται όσο πιο καινούργιο, τόσο πιο βελτιωμένο σε σημεία.
Καλοτάξιδο thanosxrv !!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'


Εδώ θα κουβεντιάζουμε για το εν λόγο μηχανάκι καθώς επίσης θα σας ενημερώνω για αξεσουάρ που θα προσθέτω ώστε να έχει μια εικονα όποιος ενδιαφέρεται για CRF300L.

Λοιπόν, ως πρώην κάτοχος του CRF250RALLY και νυν του CRF300L θα σας πω, πως η μεγάλη αλλαγή που έχουν είναι στο μοτέρ και στο σασμαν. Το 300αρι είναι πιο ροπατο χαμηλά και στο σασμαν έχουν κοντινη την πρώτη, δευτέρα, τρίτη, τετάρτη, πέμπτη και έχουν μακρίνοι την έκτη. Οπότε σε συνδυασμό και τον δυο βελτιώσεων (μοτέρ-σασμαν) έχουμε ενα παιχνιδιαρικο αποτέλεσμα τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο γιατί δεν χρειάζεται να "στιβεις" το γκάζι για να αποδώσει το μηχανάκι!
Το πλαίσιο έχει κολλημένο το υποπλαισιο και όχι διαιρούμενο όπως ήταν στα crf250rally και crf250l. Αλλά αυτό δεν στάθηκε αποτρεπτικος παράγοντας για την αγορά γιατί μπορεί να μην είναι διαιρούμενο αλλά είναι πιο ενισχυμένο απο τα 250αρια!
Οι αναρτήσεις του είναι μαλακές αλλά όχι σε βαθμό που να χρειάζονται άμεση αλλαγή (εδώ βοηθάνε τα 70 κιλά μου).
Η γεωμετρία του είναι πιο γρήγορη από το rally και ίδια με το 250l.
Τα φρένα του είναι αποτελεσματικά και με ads το οποίο απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.
Η κατανάλωση του είναι 2,7l/100 σε πορεία στην άσφαλτο πηγαίνοντας με 90 χιλιόμετρα και 3,3l/100 στο χώμα.
Οπότε με το ντεπόζιτο του που είναι 7,8 λίτρα έχω αυτονομία για πάνω από 200 χιλιόμετρα!
Από αξεσουάρ έχω προσθέσει:
Ποδιά από την AXP.

Βάση πινακίδας απο την H2C.

Χούφτες από την acerbis.

Τιμόνι από την renthal.

Προστατευτικά πλαισίου από την rally raid.

Αυτά από μένα και για ότι νεότερο θα ενημερώνω το θέμα.

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα συνονόματε! Να έρθεις μαζί μας βόλτα την επόμενη Κυριακή να ανταλλάξουμε απόψεις!

Από τις καλύτερες βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις, είναι ένα γρανάζι -1 μπροστά. Με κόστος 10€ + εργασία το μηχανάκι γίνεται όσο κοντό θες να είναι στο χώμα. Εθνική και με -1 μπορείς να κινηθείς με 120km.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Η σειρά των crf 250-300 l-rally έχει ένα πρόβλημα το οποίο λύνεται με λιγότερα από 300 ευρώ. Ένα σετ ελατήρια μπρος πίσω, ρύθμιση το sag και το μηχανάκι μεταμορφώνεται ακόμα και για σοβαρό χώμα τύπου 250 χλμ χώματος ημερησίως. Εννοείται ότι είναι μόνο για ένα άτομο αυστηρά. Το πλεονέκτημα όμως είναι στο τέλος μιας τέτοιας βόλτας που είσαι "ξεκούραστος" και ικανοποιημένος με την επιλογή του τι καβαλάς. Το μόνο σίγουρο είναι πως όποιος μπορεί να βάλει andreani ή κάτι παρόμοιο, θα δει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση, αλλά πιστεύω λίγοι είναι οι αναβάτες που δεν θα καλυφθούν με την αλλαγή μόνο των ελατηρίων. Είναι σοβαρή και ταυτόχρονα παρεξηγημένη πρόταση, η σειρά αυτή των crf και εννοείται όσο πιο καινούργιο, τόσο πιο βελτιωμένο σε σημεία.
Καλοτάξιδο thanosxrv !!!
Μπροστα ενα ελατηριο στα κιλα του αναβατη ειναι ο,τι πρεπει. Για το πισω αμορτισερ δεν ειναι θεμα τοσο το ελατηριο οσο η αποσβεση που...δεν υπαρχει απλα.
Εχω ρυθμισει το sag στο δικο μου αλλα και παλι εχει θεμα οταν ζοριζει το τερρεν.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 250 RALLY
Μπροστα ενα ελατηριο στα κιλα του αναβατη ειναι ο,τι πρεπει. Για το πισω αμορτισερ δεν ειναι θεμα τοσο το ελατηριο οσο η αποσβεση που...δεν υπαρχει απλα.
Εχω ρυθμισει το sag στο δικο μου αλλα και παλι εχει θεμα οταν ζοριζει το τερρεν.
Έχεις αλλάξει μπρος πίσω ελατήρια;
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Έχεις αλλάξει μπρος πίσω ελατήρια;
Μπροστα εβαλα ενα προοδευτικο hyperpro και βελτιωθηκε παρα πολυ. Πισω ρυθμισα την προφορτιση (οσο γινοτανε) για τα κιλα μου αλλα και παλι μικρη βελτιωση.
Θεωρω οτι δεν αξιζει απλα να βαλεις ενα ελατηριο πισω, με 340 ευρω βρισκεις αμορτισερ YSS που ειναι τιμιο.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
660€ μου είχανε πει τιμή για το φουλ ρυθμιζόμενο της yss στον Τογκελο που είχα ρωτησει. Καπου 350€ εχει και το απλό της yss.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

tc-drift

Daggers in Brothel
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Το μπροστινό του crf δεν έχει cartridge και αυτό από μόνο του το κάνει μέτριο στο χώμα. Είναι ένα πολύ απλό πηρουνι σε κατασκευή και στα δύσκολα δεν ανταποκρίνεται. Νομίζω αν κάποιος βάλει ένα cartridge andreani η άλλης εταιρείας θα δει τεράστια διαφορά. Εντάξει ξέρω 1000-1200 ευρό δεν ειναι μικρό ποσό να κάνεις μια σοβαρή βελτίωση μπρος πίσω αλλά αν κάποιος έχει σκοπό να το κρατήσει χρόνια αξίζει και με το παραπάνω. Από λεφτά σε εξάτμιση πάντως και άλλα αξεσουάρ καλύτερα αξίζει.
 
Top Bottom