notakos600
Μέλος
Απόλυτα κατανοητό.Λογικο αλλα δυστυχως μη συγκρισιμος ο κινητηρας του ΧΤ(?) με του crf
Το ίδιο βάζω και στις άλλες μοτο μου, βασικά δεν καβαλάω μοτο κάτω από 18 βαθμούς.
Απόλυτα κατανοητό.Λογικο αλλα δυστυχως μη συγκρισιμος ο κινητηρας του ΧΤ(?) με του crf
Εξαρτάται φυσικά σε ποιό γεωγραφικό μήκος και πλάτος βρίσκεσαι και με τι θερμοκρασίες καβαλάς.Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
Συμφωνοι αλλα το 10-40 δεν υπερκαλυπτει και το 10-30;Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
Το πινακακι είναι για xr650.Πόσες φορές θα βάλεις το μηχανάκι μπροστά στους - 10 Κελσίου για να χρειαστείς το 10W?
Σύμφωνα με το πινακάκι οι καλύτερες προδιαγραφές είναι το 15W-40
Θα συμφωνήσω απόλυτα καθώς έχω την ίδια άποψη!Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
Και εδώ υπάρχει αντίλογος. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και οι συχνές αλλαγές προκαλούν φθορά στο μοτέρ μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.Μήπως τελικά ισχύει ότι περισσότερες αλλαγές λαδιών-μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα?
Κατά τα λοιπά, ότι έγραψε ο Γιάννης από πάνω.
Μα αυτό συμβαίνει πάντα...... μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
Εντάξει Κώστα, δεν είπαμε να αλλάζουμε κάθε 1000.Και εδώ υπάρχει αντίλογος. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και οι συχνές αλλαγές προκαλούν φθορά στο μοτέρ μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
Φρέσκο λάδι και ζημιά στον κινητήρα, ακούγεται τρελό.Και εδώ υπάρχει αντίλογος. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και οι συχνές αλλαγές προκαλούν φθορά στο μοτέρ μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
Δεν τα λες και ωραία ....Μπηκαν και τα προστατευτικα του πλαισιου