Honda CRF300L

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Λογικο αλλα δυστυχως μη συγκρισιμος ο κινητηρας του ΧΤ(?) με του crf
Απόλυτα κατανοητό.
Το ίδιο βάζω και στις άλλες μοτο μου, βασικά δεν καβαλάω μοτο κάτω από 18 βαθμούς.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
Εξαρτάται φυσικά σε ποιό γεωγραφικό μήκος και πλάτος βρίσκεσαι και με τι θερμοκρασίες καβαλάς.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
Συμφωνοι αλλα το 10-40 δεν υπερκαλυπτει και το 10-30;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Νομίζω ότι περισσότερο έχει σημασία η τεχνολογία του κινητήρα.

Αν δεν κάνω λάθος ο δεύτερος αριθμός (30 ή 40) είναι δείκτης για το ιξώδες στους 100C (θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα). Σε αυτούς τους βαθμούς το 30άρι είναι πιο λεπτό από το 40άρι. Ο κατασκευαστής λέει ότι αυτό είναι οκ. Σε ακόμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες πχ (130C) που το ιξώδες μειώνεται κι άλλο το 40άρι θα έχει καλύτερη συμπεριφορά γιατί αντέχει σε μεγαλύτερη θερμική καταπόνηση.

Σε ένα σύγχρονο υδρόψυκτο μοτέρ πόσο αλλάζει η θερμοκρασία λειτουργίας σε σχέση με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος? Έχω την αίσθηση όχι πολύ. Δέν είναι αερόψυκτο ή αεροελαιόψυκτο σαν το xr ή το dr που με 40 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία αλλάζει η θερμοκρασία λειτουργίας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πόσες φορές θα βάλεις το μηχανάκι μπροστά στους - 10 Κελσίου για να χρειαστείς το 10W?

Σύμφωνα με το πινακάκι οι καλύτερες προδιαγραφές είναι το 15W-40
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Μήπως τελικά ισχύει ότι περισσότερες αλλαγές λαδιών-μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα?
Κατά τα λοιπά, ότι έγραψε ο Γιάννης από πάνω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πόσες φορές θα βάλεις το μηχανάκι μπροστά στους - 10 Κελσίου για να χρειαστείς το 10W?

Σύμφωνα με το πινακάκι οι καλύτερες προδιαγραφές είναι το 15W-40
Το πινακακι είναι για xr650.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Εγώ θα έλεγα να μείνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής. 10W-30. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πιο μικρούς αυλούς και διόδους για το λάδι και χρειάζονται πιο ρευστά λάδια στις θερμοκρασίες λειτουργίας από ότι τα παλιά μονοκύλινδρα πχ xr650.
Θα συμφωνήσω απόλυτα καθώς έχω την ίδια άποψη!
Αν έπαιζε τόσο πολύ ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία για το συγκεκριμένο κινητήρα πιστεύω πως η honda δεν θα έγραφε στο manual βάλτε λάδι 10w30 αλλά αντιθέτως θα έβαζε τον πίνακα επιλογής λαδιού βάση της εξωτερικής θερμοκρασίας της εκάστοτε χώρας!


Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Στρωμένα ή άστρωτα μοτέρ, ιξώδη σύμφωνα με τον κατασκευαστή ή όχι και τόσο απαραίτητα, ποτέ δεν κόλλησαν.
Τα μηχανάκια κολλάνε από έλλειψη λαδιού (αμέλεια) ή από βλάβη της αντλίας λαδιού.
Επίσης από μη σωστή επίστρωση των μάγουλων των εκκεντροφόρων.
Ποτέ δεν κόλλησαν ή είχαν πρόωρη φθορά από διαφορετικό ιξώδες.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μήπως τελικά ισχύει ότι περισσότερες αλλαγές λαδιών-μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα?
Κατά τα λοιπά, ότι έγραψε ο Γιάννης από πάνω.
Και εδώ υπάρχει αντίλογος. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και οι συχνές αλλαγές προκαλούν φθορά στο μοτέρ μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
... μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
Μα αυτό συμβαίνει πάντα...
Είτε έχεις 500 km με το λάδι είτε 5.000...
Ούτως ή άλλως τα μέταλλα ποτέ δεν "στεγνώνουν" τελείως με τακτική χρήση.
Συμφωνώ με την πιο συχνή αλλαγή όσον αφορά ορυκτέλαια και ημισυνθετικά.
Τα συνθετικά δεν χάνουν τις ιδιότητές τους τόσο σύντομα χιλιομετρικά...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Και εδώ υπάρχει αντίλογος. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και οι συχνές αλλαγές προκαλούν φθορά στο μοτέρ μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
Εντάξει Κώστα, δεν είπαμε να αλλάζουμε κάθε 1000.
Τουλάχιστον κάθε 3000-3500 θεωρώ πως για ένα μονοκύλινδρο είναι ότι πρέπει.
Εξαιρούνται τα αγωνιστικά φυσικά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εδώ υπάρχει αντίλογος. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και οι συχνές αλλαγές προκαλούν φθορά στο μοτέρ μέχρι να ανέβει το λάδι από τα Κάρτερ κατά την εκκίνηση.
Φρέσκο λάδι και ζημιά στον κινητήρα, ακούγεται τρελό.
Στα δικά μου οχήματα πάντα αλλάζω πιο νωρίς λάδια και στην μαύρη ήταν στα 300000 όλα σαν καινούργια μέσα.
Το φορτηγό της δουλειάς έχει ένα εκατομμύριο χλμ χωρίς να καίει λάδια.
Νομίζω ότι η ζωή ενός κινητήρα είναι το φρέσκο λαδι
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν είναι δική μου άποψη αλλά καταλαβαίνω την λογική. Κάπου το είχα διαβάσει και εν μέρη έχει λογική. Αν ένα μοτέρ δεν χρησιμοποιείτε συχνά και κατέβει το λάδι στο Κάρτερ κατά την εκκίνηση γίνεται μικρή φθορά στο μοτέρ παρότι μένει (?) ένα λεπτό φιλμ λαδιού στα μέταλλα. Και μάλιστα το είχε γράψει ανθρώπους που είχε boxer και για αυτό το λόγο προτιμούσε συνθετικό λάδι μικρότερου ιξωδες πχ10-40 αντί για 15-50.

Στο 1150 βαζω ημισυνθετικο 15-50 και το αλλάζω κάθε 5.000.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
konkost Κώστα βάλε ότι προτείνει ο κατασκευαστής,άμα δείτε πως γίνονται οι λαδοτρυπες και οποία άλλη δίοδο έχει μέσα σε έναν κινητήρα το λάδι από λάθος η κακής ποιότητας λαδι θα τραβάτε τα μαλλια σας.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με το ακριβες ιξωδες λαδιου, και στο CRF1000 η Χονδα δινει 10w-30 οποτε οταν το πρωτοπηρα ειχα κι'εγω την ιδια απορια. Η οποια μου λυθηκε οταν στο πρωτο σερβις των 600μλ/1000χμ ο εξουσιοδοτημενος στο Νησι εβαλε 10w-40. Οταν ρωτησα γιατι δεν βαζετε λαδι 10w-30 μου απαντησανε οτι αυτη η διαφορα στο ιξωδες ειναι πολυ μικρη και σε 10w-40 υπαρχουν πολυ περισοτερα λαδια στην αγορα.

Πληροφοριακα βαλανε Motul 5100 10w-40 καθως στο Νησι παιζουν κυριως Castrol και Motul. Το ιδιο συνεχισα να βαζω κι'εγω καθως τις επομενες αλλαγες τις εκανα ολες μονος μου και το μηχανακι κοντευει τα 65000χμ χωρις κανενα προβλημα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η χοντα απο καποια χρονια και μετα σε ολες της μοτο συκλετες της συνιστα 10-30 Αυτην την απαντηση πηρα σε εξουσιοδοτημενο που ρωτησα χτες Επισης με διαβεβαιωσαν πως τιποτα δεν θα παθει ο κινητηρας αν μπει 10-40 γιατι οπως ειπανε και στον XLGeorge ειναι μιλκρη η διαφορα στα ιξωδες
Νομιζω δε οτι ηταν απο το 2008 που ξεκινησε αυτη η συσταση Εκεινη την χρονια βγηκε και το ΤΑ700 στο οποιο αν και παλιας τεχνολογιας κινητηρας προτεινε παλι 10-30
 
Top Bottom