Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Φαινονται λιγο πιο χοντροκομμενα απο οτι τα δικα μου για το 250L, ισως επειδη ειναι μονοχρωμα.

Ισως γιατι κατα τα αλλα μοιαζουν πολυ Εγω παντως τα ηθελα μονοχρωμα μαυρα Η δε φωτο ξεγελαει Απο κοντα μια χαρα (μου) φαινονται
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Μπηκαν και τα προστατευτικα του πλαισιου
Μπορώ να έχω μια φωτό από την εργαλειοθήκη ;;; Πολύ όμορφη και πρωτότυπη κατασκευή έτσι όπως το βλέπω από δω....καλορίζικα και από μένα δεν τα έχουμε πει!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπορώ να έχω μια φωτό από την εργαλειοθήκη ;;; Πολύ όμορφη και πρωτότυπη κατασκευή έτσι όπως το βλέπω από δω....καλορίζικα και από μένα δεν τα έχουμε πει!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το απογευμα (ελπιζω να το θυμηθω) θα ανεβασω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπορώ να έχω μια φωτό από την εργαλειοθήκη ;;; Πολύ όμορφη και πρωτότυπη κατασκευή έτσι όπως το βλέπω από δω....καλορίζικα και από μένα δεν τα έχουμε πει!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βγάλτα πάλι ρε φίλε..
Θα πάρεις ένα γιλεκο για εργαλεία και σαμπρέλες.
Κρίμα το ομορφουλικο...
Εγώ εννοούσα τη βρωμιά.
Η εργαλειοθήκη είναι από "μαμά". Άσε να υπάρχει, τόσα Ευρωπαϊκά κυκλοφορούν στα βουνά, είναι θέμα αλληλεγγύης,
Πέρα από τη πλάκα όμως, αυτή η εργαλειοθήκη (έστω και άδεια) σε συνδυασμό με την θερμοπροστασία της εξάτμισης βοηθούν πολύ τη καλή στήριξη πλαίνών σαμαριών.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ εννοούσα τη βρωμιά.
Η εργαλειοθήκη είναι από "μαμά". Άσε να υπάρχει, τόσα Ευρωπαϊκά κυκλοφορούν στα βουνά, είναι θέμα αλληλεγγύης,
Πέρα από τη πλάκα όμως, αυτή η εργαλειοθήκη (έστω και άδεια) σε συνδυασμό με την θερμοπροστασία της εξάτμισης βοηθούν πολύ τη καλή στήριξη πλαίνών σαμαριών.
Eπισης η εργαλειοθηκη η οποια ανοιγει με το κλειδι (βολικοτατο) περιεχει εκτος των αλλων και ενα κλειδι αλεν ωστε να μπορω να βγαζω την σελα Στην οποια σελα απο κατω εχω τοποθετησει το γνησιο αδιαβροχο σακουλακι της χοντα το οποιο περιεχει τα απαραιτητα χαρτια (πλην διπλωματος) που θα ζητηθουν σε καποιο τροχαιο ελεγχο (ποτε δηλ) και το οποιο δεν χωραει στην εργαλειοθηκη Του λαχιστον οχι δηλ χωρις να τσαλακωθει


(η ασπρη λωριδα ειναι το χαρτι απο το αυτοκολητο βελκρο -αυτο ειχα, αυτο εβαλα Θα αντκατασταθει με απλο λιαν συντομως)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
1055 χλ
Eγινε η πρωτη αλλαγη λαδιου και φιλτρου (στο σπιτι απο μενα)

Castrol power1 10-30
Τελικα επελεξα τα 10-30 γιατι ειδα τα specs των castrol 10-30 kai 10-40 και υπαρχει μια ημαντικη κατα την γνωμη μου διαφορα στο ιξωδες στους 100c της ταξης του 30%
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
1055 χλ
Eγινε η πρωτη αλλαγη λαδιου και φιλτρου (στο σπιτι απο μενα)

Castrol power1 10-30
Τελικα επελεξα τα 10-30 γιατι ειδα τα specs των castrol 10-30 kai 10-40 και υπαρχει μια ημαντικη κατα την γνωμη μου διαφορα στο ιξωδες στους 100c της ταξης του 30%
Ωραίος!
Να ρωτήσω, η σφραγίδα στο βιβλιαράκι για την εγγύηση?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τοποθετησα χουφτες της polisport (απλες και φτηνες)

Η συγκεκριμενη μαρκα προτιμηθηκε εχοντας σαν δεδομενο οτι της ιδιας μαρκας εχουν αντεξει επι περιπου 22 χρονια αρχικα στο lc4 και κατοπιν στο transalp με μονη φθορα απο τις τουμπες μερικες μονο γρατζουνιες και χωρις σχεδον να εχουν ξεθωριασει!

Επισης προτιμησα να μην εχουν αλουμινενια μπαρα Γιατι δεν νομιζω οτι θα μπορουσαν να μπουν λογω της σχεδιαστικης "παραξενιας" της χοντα που εχει τις ντιζες του γκαζιου να βγαινουν μπροστα απο την γκαζιερα Επισης ενοχλει και το σωληνακι του φρενου
Ετσι και τις απλες που πηρα αναναγκαστηκα να τις σφαξω για να μπουν


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τοποθετησα χουφτες της polisport (απλες και φτηνες)

Η συγκεκριμενη μαρκα προτιμηθηκε εχοντας σαν δεδομενο οτι της ιδιας μαρκας εχουν αντεξει επι περιπου 22 χρονια αρχικα στο lc4 και κατοπιν στο transalp με μονη φθορα απο τις τουμπες μερικες μονο γρατζουνιες και χωρις σχεδον να εχουν ξεθωριασει!

Επισης προτιμησα να μην εχουν αλουμινενια μπαρα Γιατι δεν νομιζω οτι θα μπορουσαν να μπουν λογω της σχεδιαστικης "παραξενιας" της χοντα που εχει τις ντιζες του γκαζιου να βγαινουν μπροστα απο την γκαζιερα Επισης ενοχλει και το σωληνακι του φρενου
Ετσι και τις απλες που πηρα αναναγκαστηκα να τις σφαξω για να μπουν


Αφαιρείς από τη μάσκα το αυτοκόλλητο της Polisport σήμερα. Αφήνεις κοτόπουλο.
 
Top Bottom