Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μου ηρθε απο τα βαθη της Κινας μια βαση πινακιδας και αφαιρεσα ολη αυτη την γκουμουτσα που ειχε για λασπωτηρα και βαση η χονδα
Κατασκευη απο αλουμινιο και ιδιαιτερα ποιοτικη για φτηνη κινεζικη Και στο πακετο περιεχονταν οτι χρειαζοταν για την τοποθετηση Ακομα και φισα για να ταιριαξει με την μαμα φυσα που δινει ρευμα στο φως της πινακιδας!

Το μονο που εκανα πριν την τοποθετηση ηταν να κοψω τα "αυτια" με τις τρυπες που μαλλον προοριζονταν για να μπει εκει καποιος ανανακλαστηρας
Το κερδος σε βαρος ηταν κατι παραπανω απο μισο κιλο
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μου ηρθε απο τα βαθη της Κινας μια βαση πινακιδας και αφαιρεσα ολη αυτη την γκουμουτσα που ειχε για λασπωτηρα και βαση η χονδα
Κατασκευη απο αλουμινιο και ιδιαιτερα ποιοτικη για φτηνη κινεζικη Και στο πακετο περιεχονταν οτι χρειαζοταν για την τοποθετηση Ακομα και φισα για να ταιριαξει με την μαμα φυσα που δινει ρευμα στο φως της πινακιδας!

Το μονο που εκανα πριν την τοποθετηση ηταν να κοψω τα "αυτια" με τις τρυπες που μαλλον προοριζονταν για να μπει εκει καποιος ανανακλαστηρας
Το κερδος σε βαρος ηταν κατι παραπανω απο μισο κιλο
Κώστα είναι σταθερή η πινακίδα η τρεμει με τους κραδασμούς; Έχει αρκετό ψαχνό από πίσω να πατάει; Ρωτάω μήπως και κοπεί με τη χρήση.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κώστα είναι σταθερή η πινακίδα η τρεμει με τους κραδασμούς; Έχει αρκετό ψαχνό από πίσω να πατάει; Ρωτάω μήπως και κοπεί με τη χρήση.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ίσως καλύτερα είναι να βάλεις ένα έξτρα φύλο 2mm αλουμίνιο με μέγεθος όσο η πινακίδα να πιάσεις την πινακίδα πάνω σε αυτο.
Το σκεφτηκα αυτο με την εξτρα ενισχυση ομως προς το παρον το αφηνω ετσι γιατι και η βαση ειναι αρκουντος χοντρη και καλυπτει την μιση πινακιδα και την εχω πιασει πανω και με 4 βιδες
Κραδασμους δεν παρατηρησα στην πινακιδα οσες ξερογκαζιες στατικα και να εριξα
...θα δειξει
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Χρωματικά ταιριάζει καθότι μπλε-κόκκινο αλλά...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Κώστα είναι σταθερή η πινακίδα η τρεμει με τους κραδασμούς; Έχει αρκετό ψαχνό από πίσω να πατάει; Ρωτάω μήπως και κοπεί με τη χρήση.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Μια παρόμοια που είχα βάλει στο ΧΤ μου έκαναν ράγισμα οι κραδασμοι, βέβαια θα μου πεις άλλοι κραδασμοι στο 300 και άλλοι στο 600.
Στο τέλος γύρισα ξανά στον μαμά πλαστικό λασπωτηρα, κάτι περισσότερο ξέρουν αυτοί που τα φτιάχνουν έτσι υποθέτω.
Καλοριζικες οι χούφτες και η βάση

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Για πείτε ρε παιδιά οι έχοντες, τι μπόι είστε; Βολευεστε στο μηχανάκι η είστε λίγο "μαζεμένοι";
Είναι κανένας άνω του 1,85;; Για μετρηθειτε :D
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Για πείτε ρε παιδιά οι έχοντες, τι μπόι είστε; Βολευεστε στο μηχανάκι η είστε λίγο "μαζεμένοι";
Είναι κανένας άνω του 1,85;; Για μετρηθειτε :D
Εγω με 1,95 και αυτο σαν παπι μου ηταν.
Βασικα ολα σαν παπια μου ειναι! :p
Παντως ημουν ανετα σαν θεση οδηγησης.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Για πείτε ρε παιδιά οι έχοντες, τι μπόι είστε; Βολευεστε στο μηχανάκι η είστε λίγο "μαζεμένοι";
Είναι κανένας άνω του 1,85;; Για μετρηθειτε :D
Εγώ είμαι 1.78cm. Μου κάθεται καλά, αλλά έναν αποστάτη τιμονιού (+3cm) τον χρειάζεται οπωσδήποτε.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στo 1.78 και 90 κιλα ειμαι και εγω
Ανετα νοιωθω πανω του Στριμωχνομαι λιγο μονο οταν ανεβαινει και η γυναικα μου για καμια κοντινη αποσταση
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο φιλος μου ο @ stf ηταν πολυ τυχερος που βρηκε και αγορασε απο το ebay την σχαρα που εχει στο wr του Και αυτο γιατι οι σχαρες scaggs αν εχω καταλαβει καλα πουλιουνται μονο στις ΗΠΑ και ειναι και μαλλον δυσευρετες σαν μεταχειρισμενες
ScaggsMotoDesigns

Εκτος αυτου η scaggs δεν εχει βγαλει σχαρα για το crf 300l παρα μονο για το 250 Και αυτο ισως γιατι στο υποπλαισιο του 300 κατω απο το φτερο δεν μπορει να βιδωσει καπου το μεταλικο στηριγμα που δινουν μαζι με την σχαρα και πανω στο οποιο βιδωνει τελικα αυτη


Επισης νομιζω οτι αυτος (και ισως και το οτι δεν χρειαζεται να τρυπηθει το φτερο) ειναι και ο λογος που ολες οι σχαρες που εχω δει μεχρι τωρα για το crf 300l πιανουν εξωτερικα στα 4 σπειρωματα που υπαρχουν ηδη στο υποπλαισιο (2 για τις βιδες της σελας και 2 για τις βιδες του φτερου)
Πχ της adventure spec(ισως η πιο ωραια και πρακτικη ταυτοχρονα):


Αρα η μονη μου επιλογη αν ηθελα να διατηρησω τα πιαστρακια-βιδες αλλα και να εχω και ενα κομψο (κατα το δικο μου γουστο) αποτελεσμα ηταν να αντιγραψω την ηδη υπαρχουσα σχαρα του 250 και να την τροποποιησω ελαφρως ωστε να ταιριαξει οπως εγω θελω

Και επισης με μικροπατεντες να δημιουργησω και τις βασεις στο υποπλαισιο πανω στις οποιες θα βιδωνε
Με 2 στηριγματα λοιπον για σωληνες νερου, 4 μουφες Μ6, λιγο τσερκι, 4 βιδες, 4 λαμακια, λιγο θερμοσυστελομενο και μερικα αυτασφαλιζομενα παξιμαδια η δουλεια εγινε!
Η μπροστα βαση αγκαλιαζει και σφιγγει στους διαμηκης σωληνες του υποπλαισιου

Η πισω βαση ειναι ενα απλο λαμακι στο οποιο ομως απο κατω εβαλα δυο πλαστικα στις ακρες του και με τα οποια πλεον παταει πανω στο μικρο σωληνα στο τελος του υποπλαισιου
Το ολο συστημα των βασεων μενει σταθερο στη θεση του με δυο λαμακια και με δυο κομματια τσερκι τα οποια τα πρωτα πιανουν στις βασεις του πισω φαναριου και τα δευτερα στις βιδες που κρατανε τη βαση της πινακιδας πανω στο υποπλαισιο
Οι βασεις ηταν ετοιμες πλεοννα υποδεχτουν την σχαρα


Για τη σχαρα εφτιαξα δυο παρομοια σχεδια που η μονη αλλα σημαντικη τους διαφορα ηταν τα σημεια που θα ανοιγονταν κατοπιν οι τρυπες για το βιδωμα της πανω στις βασεις
Και εδωσα να μου κοψουν την σχαρα σε 6αρι αλουμινιο
...Μονο που εδωσα το λαθος σχεδιο

Οι επιλογες μου πλεον ηταν δυο: Η θα εκλαιγα το 50αρικο που εδωσα για κοπη και αλουμινιο ή θα προσαρμοζα με καποιο τροπο την λαθος σχαρα
Διαλεξα το δευτερο

Εκοψα λοιπον ενα κομματι απο 4αρι αλουμινιο και το ενσωματωσα βιδωνοντας το απο κατω στη σχαρα Και πανω σε αυτο το κομματι ανοιχτηκαν σωστα πλεον οι τρυπες ωστε να βιδωθει στις βασεις που ειχα ετοιμασει


Το κομματι αυτο επειδη ειχε πολλες επιφανειακες γρατζουνιες το καλυψα αρχικα με μαυρο και αργοτερα, αλλαζοντας γνωμη, με κοκκινο λεπτο πλαστικο ωστε να ειναι πιο διακριτικο Το λεπτο αυτο πλαστικο κοπηκε απο ενα φακελο-ντοσιε για Α4



Τρυπηθηκε και το φτερο στα σημεια που επρεπε


Μπηκαν και οι αποστατες
Οι οποιοι εμειναν στη θεση τους πανω στο φτερο βαζοντας O-rings που αγορασα απο το κοντινο καταστημα υδραυλικων ειδων Τα Ο-rings αυτα θα στεγανοποιουν, εστω και μερικως (ελπιζω), και θα αποτρεπουν την εισροη νερου


Και τελος βιδωθηκε και η σχαρα στις βασεις


Στην οποια ομως σχαρα πριν ειχα ανοιξει μια τρυπα 9,5mm στο καταλληλο σημειο στην οποια τρυπα μπηκε καρφωτο στο αλουμινιο απο την κατω μερια ενα βυσμα Μ8 για ξυλο


Στο βυσμα αυτο θα βιδωνει με το χερι μια βιδα (απο παλιο ανεμιστηρα) που θα κραταει στη σχαρα ενα μικρο τσαντακι για μικροπραγματα




Και για επιπλεον σταθεροτητα με ενα μικρο ιμαντα θα δενει και στο πισω μερος της σχαρας


Με αυτο τον τροπο το τσαντακι ειναι και πολυ σταθερο οσο βαρος και να κουβαλαει και αφαιρειται και γρηγορα σε δευτερολεπτα


Επειδη ομως η σχαρα δεν εχει το φινιρισμα που θα ηθελα, καποια στιγμη ισως ασχοληθω λιγο για να την γυαλισω ή ενναλακτικα να την παω για βαφη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραία δουλειά Κώστα, είσαι μερακλής!
Στη πράξη έχεις εφαρμόσει την ίδια τακτική τοποθέτησης της σχάρας που έχει και το WRR με μόνη διαφορά ότι η Yamaha είχε προβλέψει τις αναμονές στο υποπλαίσιο κάτω από το πίσω φτερό και για αυτό το λόγο η εσωτερική πλευρά του φτερού είναι προσημαδεμένη από το εργοστάσιο για να ανοιχθούν οι τρύπες στο σωστό σημείο. Η πατέντα με το βίδωμα του tail bag έξυπνη!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο φιλος μου ο @ stf ηταν πολυ τυχερος που βρηκε και αγορασε απο το ebay την σχαρα που εχει στο wr του Και αυτο γιατι οι σχαρες scaggs αν εχω καταλαβει καλα πουλιουνται μονο στις ΗΠΑ και ειναι και μαλλον δυσευρετες σαν μεταχειρισμενες
ScaggsMotoDesigns

Εκτος αυτου η scaggs δεν εχει βγαλει σχαρα για το crf 300l παρα μονο για το 250 Και αυτο ισως γιατι στο υποπλαισιο του 300 κατω απο το φτερο δεν μπορει να βιδωσει καπου το μεταλικο στηριγμα που δινουν μαζι με την σχαρα και πανω στο οποιο βιδωνει τελικα αυτη


Επισης νομιζω οτι αυτος (και ισως και το οτι δεν χρειαζεται να τρυπηθει το φτερο) ειναι και ο λογος που ολες οι σχαρες που εχω δει μεχρι τωρα για το crf 300l πιανουν εξωτερικα στα 4 σπειρωματα που υπαρχουν ηδη στο υποπλαισιο (2 για τις βιδες της σελας και 2 για τις βιδες του φτερου)
Πχ της adventure spec(ισως η πιο ωραια και πρακτικη ταυτοχρονα):


Αρα η μονη μου επιλογη αν ηθελα να διατηρησω τα πιαστρακια-βιδες αλλα και να εχω και ενα κομψο (κατα το δικο μου γουστο) αποτελεσμα ηταν να αντιγραψω την ηδη υπαρχουσα σχαρα του 250 και να την τροποποιησω ελαφρως ωστε να ταιριαξει οπως εγω θελω

Και επισης με μικροπατεντες να δημιουργησω και τις βασεις στο υποπλαισιο πανω στις οποιες θα βιδωνε
Με 2 στηριγματα λοιπον για σωληνες νερου, 4 μουφες Μ6, λιγο τσερκι, 4 βιδες, 4 λαμακια, λιγο θερμοσυστελομενο και μερικα αυτασφαλιζομενα παξιμαδια η δουλεια εγινε!
Η μπροστα βαση αγκαλιαζει και σφιγγει στους διαμηκης σωληνες του υποπλαισιου

Η πισω βαση ειναι ενα απλο λαμακι στο οποιο ομως απο κατω εβαλα δυο πλαστικα στις ακρες του και με τα οποια πλεον παταει πανω στο μικρο σωληνα στο τελος του υποπλαισιου
Το ολο συστημα των βασεων μενει σταθερο στη θεση του με δυο λαμακια και με δυο κομματια τσερκι τα οποια τα πρωτα πιανουν στις βασεις του πισω φαναριου και τα δευτερα στις βιδες που κρατανε τη βαση της πινακιδας πανω στο υποπλαισιο
Οι βασεις ηταν ετοιμες πλεοννα υποδεχτουν την σχαρα


Για τη σχαρα εφτιαξα δυο παρομοια σχεδια που η μονη αλλα σημαντικη τους διαφορα ηταν τα σημεια που θα ανοιγονταν κατοπιν οι τρυπες για το βιδωμα της πανω στις βασεις
Και εδωσα να μου κοψουν την σχαρα σε 6αρι αλουμινιο
...Μονο που εδωσα το λαθος σχεδιο

Οι επιλογες μου πλεον ηταν δυο: Η θα εκλαιγα το 50αρικο που εδωσα για κοπη και αλουμινιο ή θα προσαρμοζα με καποιο τροπο την λαθος σχαρα
Διαλεξα το δευτερο

Εκοψα λοιπον ενα κομματι απο 4αρι αλουμινιο και το ενσωματωσα βιδωνοντας το απο κατω στη σχαρα Και πανω σε αυτο το κομματι ανοιχτηκαν σωστα πλεον οι τρυπες ωστε να βιδωθει στις βασεις που ειχα ετοιμασει


Το κομματι αυτο επειδη ειχε πολλες επιφανειακες γρατζουνιες το καλυψα αρχικα με μαυρο και αργοτερα, αλλαζοντας γνωμη, με κοκκινο λεπτο πλαστικο ωστε να ειναι πιο διακριτικο Το λεπτο αυτο πλαστικο κοπηκε απο ενα φακελο-ντοσιε για Α4



Τρυπηθηκε και το φτερο στα σημεια που επρεπε


Μπηκαν και οι αποστατες
Οι οποιοι εμειναν στη θεση τους πανω στο φτερο βαζοντας O-rings που αγορασα απο το κοντινο καταστημα υδραυλικων ειδων Τα Ο-rings αυτα θα στεγανοποιουν, εστω και μερικως (ελπιζω), και θα αποτρεπουν την εισροη νερου


Και τελος βιδωθηκε και η σχαρα στις βασεις


Στην οποια ομως σχαρα πριν ειχα ανοιξει μια τρυπα 9,5mm στο καταλληλο σημειο στην οποια τρυπα μπηκε καρφωτο στο αλουμινιο απο την κατω μερια ενα βυσμα Μ8 για ξυλο


Στο βυσμα αυτο θα βιδωνει με το χερι μια βιδα (απο παλιο ανεμιστηρα) που θα κραταει στη σχαρα ενα μικρο τσαντακι για μικροπραγματα




Και για επιπλεον σταθεροτητα με ενα μικρο ιμαντα θα δενει και στο πισω μερος της σχαρας


Με αυτο τον τροπο το τσαντακι ειναι και πολυ σταθερο οσο βαρος και να κουβαλαει και αφαιρειται και γρηγορα σε δευτερολεπτα


Επειδη ομως η σχαρα δεν εχει το φινιρισμα που θα ηθελα, καποια στιγμη ισως ασχοληθω λιγο για να την γυαλισω ή ενναλακτικα να την παω για βαφη
Πολύ ωραία δουλειά !!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ζήτω οι πατέντες...!
Μπράβο μαστρο - Κώστα...! :friendship:
Εξαιρετική δουλειά!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μου ηρθε απο τα βαθη της Κινας μια βαση πινακιδας και αφαιρεσα ολη αυτη την γκουμουτσα που ειχε για λασπωτηρα και βαση η χονδα
Κατασκευη απο αλουμινιο και ιδιαιτερα ποιοτικη για φτηνη κινεζικη Και στο πακετο περιεχονταν οτι χρειαζοταν για την τοποθετηση Ακομα και φισα για να ταιριαξει με την μαμα φυσα που δινει ρευμα στο φως της πινακιδας!

Το μονο που εκανα πριν την τοποθετηση ηταν να κοψω τα "αυτια" με τις τρυπες που μαλλον προοριζονταν για να μπει εκει καποιος ανανακλαστηρας
Το κερδος σε βαρος ηταν κατι παραπανω απο μισο κιλο
Μέχρι τι ποσό έρχονται πράγματα από Κίνα χωρίς τον φόβο του τελωνείου;
Κάτι θυμόμουν για 21 ευρώ, έχει αλλάξει;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μέχρι τι ποσό έρχονται πράγματα από Κίνα χωρίς τον φόβο του τελωνείου;
Κάτι θυμόμουν για 21 ευρώ, έχει αλλάξει;
22 ευρω ηταν και ναι εχει αλλαξει Τωρα χωρις τελωνειο ερχονται στην πορτα σου ολα οσα ειναι μεχρι τα 150 ρυρω Ομως για ολα πληρωνει ο αγοραστης το ΦΠΑ ανεξαρτητως ποσου
https://elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
22 ευρω ηταν και ναι εχει αλλαξει Τωρα χωρις τελωνειο ερχονται στην πορτα σου ολα οσα ειναι μεχρι τα 150 ρυρω Ομως για ολα πληρωνει ο αγοραστης το ΦΠΑ ανεξαρτητως ποσου
https://elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx
Οπότε αντικείμενο έως 150€ + ΦΠΑ το οποίο καταβάλλεται κατά την παραλαβή του αντικειμένου?
 
Top Bottom