Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κώστα πως κόλλησες το σφουγγάρι στο λαστιχένιο πλαίσιο?
Δεν το κολλησα Το εκοψα 2-3 χιλ. μεγαλυτερο οποτε μπανει ελαφρως σφηνωτα Τα δυο tie wrap που εβαλα αποκλειουν καθε πιθανοτητα να βγει τυχαια το σφουγγαρι απο την πλαστικη θηκη Αφαιρειται ομως ευκολα με το χερι προκειμενου να πλυθει ή να αντικατασταθει
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
1055 χλ
Eγινε η πρωτη αλλαγη λαδιου και φιλτρου (στο σπιτι απο μενα)

Castrol power1 10-30
Τελικα επελεξα τα 10-30 γιατι ειδα τα specs των castrol 10-30 kai 10-40 και υπαρχει μια ημαντικη κατα την γνωμη μου διαφορα στο ιξωδες στους 100c της ταξης του 30%
1.Αν είναι εύκολο θα ήθελα τον κώδικο φίλτρου λαδιού και τσίμουχας για το καπάκι του
ή έστω λινκ απο που τα αγόρασες.
2.Λινκ για τα προστατευτικά πλαισίου;
3.Λινκ για χούφτες;
Ευχαριστώ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
1.Αν είναι εύκολο θα ήθελα τον κώδικο φίλτρου λαδιού και τσίμουχας για το καπάκι του
ή έστω λινκ απο που τα αγόρασες.
2.Λινκ για τα προστατευτικά πλαισίου;
3.Λινκ για χούφτες;
Ευχαριστώ.
Ο κωδικος του φιλτρου λαδιου ειναι 15410-KYJ-902
Και της φλατζας ειναι 15412-KYJ-901
Φλατζα μπορει και να μην χρειαζεσαι και αν δεις μετα την αλλαγη φιλτρου οτι εχεις διαρροη μπορεις να την αλλαξεις εκ των υστερων (πρεπει σε αυτην την περιπτωση σχεδον να ξαπλωσεις το μηχανακι ωστε ναμην χυθουν τα λαδια)
Τα προστατευτικα του πλαισιου απο εδω
1 Set Motorcycle Frames Guard Set Infill Side for CRF 300L | eBay
αλλα τα βρισκεις και αλλου οπως πχ εδω
Honda CRF300L/LR Frame Protectors
Θελουν λιγο ζεσταμα για να εφαρμοσουν ακριβως στο πλαισιο Δες το βιντεο
Οι χουφτες αγοραστηκαν απο εδω
ΧΟΥΦΤΕΣ EVOLUTION INTEGRAL 22mm ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ | POLISPORT
Λογω των ντιζων του γκαζιου δεν μπαινει "κουτι" η δεξια και θελει λιγο κοψιμο για να πρνανε οι ντιζες
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Ο κωδικος του φιλτρου λαδιου ειναι 15410-KYJ-902
Και της φλατζας ειναι 15412-KYJ-901
Φλατζα μπορει και να μην χρειαζεσαι και αν δεις μετα την αλλαγη φιλτρου οτι εχεις διαρροη μπορεις να την αλλαξεις εκ των υστερων (πρεπει σε αυτην την περιπτωση σχεδον να ξαπλωσεις το μηχανακι ωστε ναμην χυθουν τα λαδια)
Τα προστατευτικα του πλαισιου απο εδω
1 Set Motorcycle Frames Guard Set Infill Side for CRF 300L | eBay
αλλα τα βρισκεις και αλλου οπως πχ εδω
Honda CRF300L/LR Frame Protectors
Θελουν λιγο ζεσταμα για να εφαρμοσουν ακριβως στο πλαισιο Δες το βιντεο
Οι χουφτες αγοραστηκαν απο εδω
ΧΟΥΦΤΕΣ EVOLUTION INTEGRAL 22mm ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ | POLISPORT
Λογω των ντιζων του γκαζιου δεν μπαινει "κουτι" η δεξια και θελει λιγο κοψιμο για να πρνανε οι ντιζες
Ωραία,ευχαριστώ.
Ναι,έχω δεί το πόστ πως έβαλες τις χούφτες με λίγο κόψιμο και θα πάρω τις ίδιες.
Απο e-bay ψάχνω κι εγώ λόγω pay pal για τα προστατευτικά αλλά δεν έχει Eυρώπη.
Με το τελωνείο είχες θέμα;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ωραία,ευχαριστώ.
Ναι,έχω δεί το πόστ πως έβαλες τις χούφτες με λίγο κόψιμο και θα πάρω τις ίδιες.
Απο e-bay ψάχνω κι εγώ λόγω pay pal για τα προστατευτικά αλλά δεν έχει Eυρώπη.
Με το τελωνείο είχες θέμα;
Κανενα θεμα με τελωνειο Το ΦΠΑ μονο πληρωσα στα ΕΛΤΑ οταν μου παρεδωσαν το δεμα
Ψαξε και για τα προστατευτικα της acerbis Ειναι σχεδον ιδια και ισως να μπορεις να τα βρεις και Ελλαδα ή Ευρωπη και να μην περιμενεις πολυ καιρο για την παραλαβη οπως με το ebay Η τιμη τους πρεπει να ειναι λιγο μεγαλυτερη απο τα κινεζικα
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Κανενα θεμα με τελωνειο Το ΦΠΑ μονο πληρωσα στα ΕΛΤΑ οταν μου παρεδωσαν το δεμα
Ψαξε και για τα προστατευτικα της acerbis Ειναι σχεδον ιδια και ισως να μπορεις να τα βρεις και Ελλαδα ή Ευρωπη και να μην περιμενεις πολυ καιρο για την παραλαβη οπως με το ebay Η τιμη τους πρεπει να ειναι λιγο μεγαλυτερη απο τα κινεζικα
Παράγγειλα χούφτες απο το ίδιο site καθώς και τα ίδια αυτοκόλλητα καλαμιών με εσένα χθές και σήμερα
ήρθαν..
Προστατευτικό κάρτερ έχω παραγγείλει Acerbis και θα το έχω απο βδομάδα
αλλά προστατευτικά πλαισίου δεν έχει μονόχρωμα η Acerbis και δεν μου αρέσουν τα δίχρωμα οπότε η Κίνα είναι μονόδρομος.
Ίδιο θα το κάνω :oops: γιά πές τί άλλο θα βάλουμέ;χαχαχα:ll:
 

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Καλησπέρα σε όλους.
Μιας και το κοιτάζω για επόμενο καθημερινό μηχανάκι, έχει κάποιος από τους ιδιοκτήτες το εγχειρίδιο συντήρησης?

Αυτά που έχω βρει έχουν σαν "πρώτη" επιλογή τα μίλια και μου φαίνεται λίγο περίεργο να πρέπει να αλλάζεις λάδια κάθε 11.800 χλμ για παράδειγμα.

Φαντάζομαι θα έχει βγει κάποιο αντίστοιχο που θα στρογγυλοποιει τις αλλαγές και τους ελέγχους με βάση τα χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα σε όλους.
Μιας και το κοιτάζω για επόμενο καθημερινό μηχανάκι, έχει κάποιος από τους ιδιοκτήτες το εγχειρίδιο συντήρησης?

Αυτά που έχω βρει έχουν σαν "πρώτη" επιλογή τα μίλια και μου φαίνεται λίγο περίεργο να πρέπει να αλλάζεις λάδια κάθε 11.800 χλμ για παράδειγμα.

Φαντάζομαι θα έχει βγει κάποιο αντίστοιχο που θα στρογγυλοποιει τις αλλαγές και τους ελέγχους με βάση τα χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα Απλα στρογγυλοποιησετα εσυ μονος σου
Αν σου λεει πχ αλλαγη λαδιων στα 8000 μιλια δηλαδη στα 12800 χλμ τοτε αλλα ζεις στα 12000 χλμ και εισαι ΟΚ (Αν και προσωπικα δεν θα αφηνα για 12000 χλμ τα ιδια λαδια Ειδικα σε ενα μικρο μονοκυλιδρο Θα τα αλλαζα καθε 6000)

Αν παντως θελεις (ή οποιος αλλος) το πληρες service manual μου λες
 

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα Απλα στρογγυλοποιησετα εσυ μονος σου
Αν σου λεει πχ αλλαγη λαδιων στα 8000 μιλια δηλαδη στα 12800 χλμ τοτε αλλα ζεις στα 12000 χλμ και εισαι ΟΚ (Αν και προσωπικα δεν θα αφηνα για 12000 χλμ τα ιδια λαδια Ειδικα σε ενα μικρο μονοκυλιδρο Θα τα αλλαζα καθε 6000)

Αν παντως θελεις (ή οποιος αλλος) το πληρες service manual μου λες
Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω να μην είναι "στρογγυλά" τα χιλιόμετρα συντήρησης και μου φάνηκε περίεργο.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα Απλα στρογγυλοποιησετα εσυ μονος σου
Αν σου λεει πχ αλλαγη λαδιων στα 8000 μιλια δηλαδη στα 12800 χλμ τοτε αλλα ζεις στα 12000 χλμ και εισαι ΟΚ (Αν και προσωπικα δεν θα αφηνα για 12000 χλμ τα ιδια λαδια Ειδικα σε ενα μικρο μονοκυλιδρο Θα τα αλλαζα καθε 6000)

Αν παντως θελεις (ή οποιος αλλος) το πληρες service manual μου λες
12 η χρόνος
Σε ένα χρόνο αν κανεις 12χιλ. χλμ δεν είναι τίποτα για την τεχνολογία(επωνύμων) λαδιών να κρατήσουν αναλλοίωτη την σύνθεση τους.
Για την περίπτωση να κάψει λίγο λάδι το μοτέρ σε ακραίες συνθήκες ο κατασκευαστής συνιστά τακτικό έλεγχο στάθμης(πχ μια φορά τον μήνα η όποτε χρησιμοποιείται σε ακραίες Συνθήκες) και συμπλήρωμα από τον αναβάτη.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δηλαδη αν εχω κανει 8000 μιλια και πρεπει να αλλαξω παλι λαδια στα 16000 μιλια, θα πρεπει να το μετατρεψω σε 12800 χλμ αρα λαδια στα 25600 χλμ, ας τα αλλαξω στα 25000 χλμ?
Και τι θα πρεπει να λεει το κοντερ σε μιλια τοτε?
:hh::ha
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έχει και στα 6400km έλεγχο.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Αν και δεν μπορω να διακρινω τι λεει στις φωτο που ανεβασες ειμαι σιγουρος οτι δεν λεει για ελεγχο λαδιων στα 6400 χλμ
Ουτε το owners manual ουτε το service manual λενε κατι τετοιο
Και κανενα μανουαλ απο οσα εχω δει δεν λεει για περιοδικο ελεγχο λαδιων στις Χ χιλ. χλμ παρα μονο ελεγχο πριν ξεκινησουμε το μοτερ καθε φορα που θα οδηγησουμε
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Ναι, γενικους έλεγχους συμπεριλαμβάνει το σέρβις των 6400km.

Οι περισσότεροι βέβαια αλλάζουν και λάδια σε αυτό το σέρβις, ή και νωρίτερα όταν γίνεται χρήση εκτος δρόμου.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
12 η χρόνος
Σε ένα χρόνο αν κανεις 12χιλ. χλμ δεν είναι τίποτα για την τεχνολογία(επωνύμων) λαδιών να κρατήσουν αναλλοίωτη την σύνθεση τους.
Για την περίπτωση να κάψει λίγο λάδι το μοτέρ σε ακραίες συνθήκες ο κατασκευαστής συνιστά τακτικό έλεγχο στάθμης(πχ μια φορά τον μήνα η όποτε χρησιμοποιείται σε ακραίες Συνθήκες) και συμπλήρωμα από τον αναβάτη.
Τα συγχρονα λαδια φυσικα και αντεχουν 12000 χλμ και παραπανω σε ιδανικες συνθηκες!
Αλλα για παραδειγμα η συχνη κινηση σε πυκνη κυκλοφορια πολης ή σε σκονισμενες χωματινες διαδρομες ή η συχνη διανυση λιγων χλμ χωρις να προλαβουν τα λαδια να φτασουν την σωστη θερμοκρασια κλπ κλπ δεν ειναι ιδανικες συνθηκες Μαλιστα καποια μανουαλς προτεινουν συχνοτερη αλλαγη λαδιων αν η μοτο οδηγειται συχνα σε τετοιες συνθηκες
Δεν βλεπω τον λογο λοιπον καποιος και για μερικα ευρω να μην κανει μια αλλαγη λαδιων και στις 6000 χλμ και οχι μονο στις 12000

Λαδι καινε ολοι οι κινητηρες και οχι μονο σε ακραιες συνθηκες, αλλοι πολυ και αλλοι λιγοτερο Πολλες φορες δε τοσο λιγο που δεν το αντιλαμβανομαστε απο αλλαγη σε αλλαγη

Ο ελεγχος της σταθμης σε κανενα μανουαλ δεν εχω δει να προτεινετε να γινει μια φορα τον μηνα ή σε ακραιες συνθηκες Αντιθετως λενε να γινεται καθε φορα που θα οδηγησουμε
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλαδη αν εχω κανει 8000 μιλια και πρεπει να αλλαξω παλι λαδια στα 16000 μιλια, θα πρεπει να το μετατρεψω σε 12800 χλμ αρα λαδια στα 25600 χλμ, ας τα αλλαξω στα 25000 χλμ?
Και τι θα πρεπει να λεει το κοντερ σε μιλια τοτε?
:hh::ha
Τρυκυμια? :roflmao:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Aνα 6.000 μια αλλαγη και εισαι οκ, τα 12.800 μου φαινονται too much...
Εξαρταται και η χρηση βεβαια οπως ειπανε πιο πανω.
 
Top Bottom