al800
Μέλος
Θα βγουν 2 διαφορετικά μπροστινά και 2 πισω αμορτισερ απο Rally-Raid...
Εγώ έχω βάλει μπρος πίσω hyperpro ελατήρια μόνο και έχω δει πάρα πολύ μεγάλη βελτίωση. Θα επαναλάβω αυτό που έγραψα παραπάνω, πολύ λίγοι θα θέλουν κάτι παραπάνω.Μπροστα εβαλα ενα προοδευτικο hyperpro και βελτιωθηκε παρα πολυ. Πισω ρυθμισα την προφορτιση (οσο γινοτανε) για τα κιλα μου αλλα και παλι μικρη βελτιωση.
Θεωρω οτι δεν αξιζει απλα να βαλεις ενα ελατηριο πισω, με 340 ευρω βρισκεις αμορτισερ YSS που ειναι τιμιο.
Το μηχανάκι το έχω 2.5 χρόνια και το έχω για βόλτες. Λίγα είναι τα χλμ εντός πόλης. Οι βόλτες είναι στα 200-250 χλμ περίπου και τα 2/3 χώμα. Δεν κάνω Enduro και δεν είναι για Enduro η σειρά L αν και σε λάιτ καταστάσεις εννοείται ότι θα καταφέρει άνετα. Δυστυχώς τα πολυήμερα ταξίδια μου είναι αρκετά περιορισμένα και έχω κάνει μόνο 4 διήμερα.Δημήτρη τι χρήση κάνεις πάνω κάτω με το μηχανακι;
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!Καλοταξιδο το 300αρι σου και πιστευω θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο απο το 250 Rally που ειχες για τους λογους που ανεφερες!
Βαγγο ΝΑΙ για παπι το παιρνουνε οι περισσοτεροι.
Στην εντουροβολτα βετερανων στα Μεγαρα ειδα δυο CRF300 και ξαφνιαστηκα γιατι μεχρι τοτε δεν ειχα δει κανενα 250/300L στο βουνο!
Γεια σου Νάσο και ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά μένω Λάρισα!Καλησπέρα συνονόματε! Να έρθεις μαζί μας βόλτα την επόμενη Κυριακή να ανταλλάξουμε απόψεις!
Από τις καλύτερες βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις, είναι ένα γρανάζι -1 μπροστά. Με κόστος 10€ + εργασία το μηχανάκι γίνεται όσο κοντό θες να είναι στο χώμα. Εθνική και με -1 μπορείς να κινηθείς με 120km.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Βαγγέλη θα συμφωνήσω πως η καλύτερη βελτίωση που μπορείς να κάνεις είναι adreani μπροστά και ohlins πίσω.Το μπροστινό του crf δεν έχει cartridge και αυτό από μόνο του το κάνει μέτριο στο χώμα. Είναι ένα πολύ απλό πηρουνι σε κατασκευή και στα δύσκολα δεν ανταποκρίνεται. Νομίζω αν κάποιος βάλει ένα cartridge andreani η άλλης εταιρείας θα δει τεράστια διαφορά. Εντάξει ξέρω 1000-1200 ευρό δεν ειναι μικρό ποσό να κάνεις μια σοβαρή βελτίωση μπρος πίσω αλλά αν κάποιος έχει σκοπό να το κρατήσει χρόνια αξίζει και με το παραπάνω. Από λεφτά σε εξάτμιση πάντως και άλλα αξεσουάρ καλύτερα αξίζει.
Κώστας 6080€+70€ για πινακίδα.Πόσο έχει Θανάση?
Σωστά.To 250 είχε και αυτό μονό ελατήριο μπροστά;
Ακριβό δεν το λες όταν το SH350i έχει 5.750...Θεωρω οτι ειναι ενα πολυ ακριβο μηχανακι δεδομενου κυριως των μαλλον ανεπαρκων αναρτησεων του
Ομως, ειναι η μοναδικη αυτη την στιγμη επιλογη για καποιον που θελει ενα μικρο ον OFF με αξιοπρεπη δυναμη, οικονομικο στη χρηση και συντηρηση, με πληθωρα after market αξεσουαρ και καλυψη σε γνησια ανταλλακτικα για τουλαχιστον μια δεκαετια
ΝΑΙ, μου αρεσει!!
Ο κατάλογος χονδα είναι πριμιουμΑκριβό δεν το λες όταν το SH350i έχει 5.750...
Άσχετο και αποτυχημένο σαν παράδειγμα αλλά θέλω να δώσω μια τιμή μεγεθών, στον τιμοκατάλογο της Honda τουλάχιστον.
Θα συμφωνήσω πως είναι η μοναδική επιλογή αυτή τη στιγμή στη κατηγορία, αλήθεια ποιός εγκέφαλος σκέφτηκε να κόψει από την παραγωγή τα WR250, KLX250-300, DRZ400...
Ο κατάλογος Honda είναι premium φυσικά, βλέπω και το NT1100 και με πιάνει νευρικό γέλιο, αλλά ας μην σπαμάρω περισσότερο...Ο κατάλογος χονδα είναι πριμιουμ