Δεν έχω πρόβλημα με το ύψος καθώς το WRR έχει 30cm απόσταση από το έδαφος αλλά δεν εμπιστευόμουν το βάρος της μοτοσυκλέτας σε αυτού του τύπου τα σταντ που είναι κατασκευασμένα για τα καθαρόαιμα εντούρο και mx που σπάνια θα ξεπεράσουν τα 120 κιλά. Το δικό μου μετά τις μοντιφιές που έχει φάει άγγιξε τα 151 κιλά με το ντεπόζιτο των 14,2 λίτρων γεμάτο. Και 140 κιλά να ήταν δε θα αισθανόμουν ήσυχος.
Έτσι το σχετικό αναβατόριο (που το έχω από την εποχή που είχα ένα Husky WR250 2007) δέχθηκε και αυτό μετατροπή. Αφαιρέθηκε ο μοχλός που πατιέται με το πόδι και τοποθετήθηκε γρύλος από Skoda Octavia. Τώρα -αν αντέξει το κόντρα πλακέ θαλάσσης- σηκώνω και αυτοκίνητο
Έτσι το σχετικό αναβατόριο (που το έχω από την εποχή που είχα ένα Husky WR250 2007) δέχθηκε και αυτό μετατροπή. Αφαιρέθηκε ο μοχλός που πατιέται με το πόδι και τοποθετήθηκε γρύλος από Skoda Octavia. Τώρα -αν αντέξει το κόντρα πλακέ θαλάσσης- σηκώνω και αυτοκίνητο