Honda CRF300L

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έχω πρόβλημα με το ύψος καθώς το WRR έχει 30cm απόσταση από το έδαφος αλλά δεν εμπιστευόμουν το βάρος της μοτοσυκλέτας σε αυτού του τύπου τα σταντ που είναι κατασκευασμένα για τα καθαρόαιμα εντούρο και mx που σπάνια θα ξεπεράσουν τα 120 κιλά. Το δικό μου μετά τις μοντιφιές που έχει φάει άγγιξε τα 151 κιλά με το ντεπόζιτο των 14,2 λίτρων γεμάτο. Και 140 κιλά να ήταν δε θα αισθανόμουν ήσυχος.

Έτσι το σχετικό αναβατόριο (που το έχω από την εποχή που είχα ένα Husky WR250 2007) δέχθηκε και αυτό μετατροπή. Αφαιρέθηκε ο μοχλός που πατιέται με το πόδι και τοποθετήθηκε γρύλος από Skoda Octavia. Τώρα -αν αντέξει το κόντρα πλακέ θαλάσσης- σηκώνω και αυτοκίνητο

:ha







 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έτσι το σχετικό αναβατόριο (που το έχω από την εποχή που είχα ένα Husky WR250 2007) δέχθηκε και αυτό μετατροπή. Αφαιρέθηκε ο μοχλός που πατιέται με το πόδι και τοποθετήθηκε γρύλος από Skoda Octavia. Τώρα -αν αντέξει το κόντρα πλακέ θαλάσσης- σηκώνω και αυτοκίνητο

:ha



Εγω εβαλα υδραυλικο γρυλακι, αντι για μηχανικό :happy: !!!
Του εχω κανει και τρυπες στα πλαγια, για να περναω πειρους να το ασφαλιζω, σε περιπτωση που παθει κατι το υδραυλικο.
Δεν εχω αφαιρεσει το μοχλο του ποδιου. Υπαρχει και λειτουργει και αυτο, οταν το χρειαζομαι!!!

Α, εμενα ειναι κοκκινο :laugh:!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγω εβαλα υδραυλικο γρυλακι, αντι για μηχανικό :happy: !!!
Του εχω κανει και τρυπες στα πλαγια, για να περναω πειρους να το ασφαλιζω, σε περιπτωση που παθει κατι το υδραυλικο.
Δεν εχω αφαιρεσει το μοχλο του ποδιου. Υπαρχει και λειτουργει και αυτο, οταν το χρειαζομαι!!!

Α, εμενα ειναι κοκκινο :laugh:!!!!
Κι εμένα βιδωμένο είναι το γρυλάκι, έχει μοχλικό που κάνει γωνίες μόνο του στο άνω σημείο και ακολουθεί.
Βάλε καμιά φωτό να βλέπουμε, όλο και κάποιος θα βρει μια λύση μέσα από τις προτάσεις μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κι εμένα ιδωμένο είναι το γρυλάκι, έχει μοχλικό που κάνει γωνίες μόνο του στο άνω σημείο και ακολουθεί.
Βάλε καμιά φωτό να βλέπουμε, όλο και κάποιος θα βρει μια λύση μέσα από τις προτάσεις μας.
Μολις γυρισω σπιτι για χειμωνα, θα το τραβηξω φωτογραφιες και θα σου τις στειλω στο κινητο, για να τις ανεβασεις εσυ Στεφ. ;)
Και βιντεακι αμα λάχει, ναούμ :happy:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κι εμένα ιδωμένο είναι το γρυλάκι, έχει μοχλικό που κάνει γωνίες μόνο του στο άνω σημείο και ακολουθεί.
Βάλε καμιά φωτό να βλέπουμε, όλο και κάποιος θα βρει μια λύση μέσα από τις προτάσεις μας.
Εχει ζητησει και ενα φιλαρακι, να του φτιαξω ενα ιδιο.
Εχει δει το δικο μου, τα εχει παρει ολα, και θα με περιμενει στο.......... λιμανι :laugh: !
Απο αυτον, δεν υπαρχει περιπτωση να ξεφυγω, οποτε οι φωτογραφιες θα σου ερθουν σιγουρα, σε περιπτωση που ξεχασω να τραβηξω το δικο μου :p

Α, εκεινου νομιζω ειναι μαυρο :ha
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν έχω πρόβλημα με το ύψος καθώς το WRR έχει 30cm απόσταση από το έδαφος αλλά δεν εμπιστευόμουν το βάρος της μοτοσυκλέτας σε αυτού του τύπου τα σταντ που είναι κατασκευασμένα για τα καθαρόαιμα εντούρο και mx που σπάνια θα ξεπεράσουν τα 120 κιλά. Το δικό μου μετά τις μοντιφιές που έχει φάει άγγιξε τα 151 κιλά με το ντεπόζιτο των 14,2 λίτρων γεμάτο. Και 140 κιλά να ήταν δε θα αισθανόμουν ήσυχος.
Aυτα τα σταντ αναφερουν ως μεγιστο βαρος ανυψωσης τα 150 κιλα Ομως αντεχουν παραπανω αν και εφοσον καποιος απο τους δυο τροχους ακουμπαει στο εδαφος οποτε και μοιραζεται το βαρος μεταξυ σταντ και τροχου
Και νομιζω οτι τα μεταλα οι βιδες και οι κολησεις τους ετσι και αλλιως αντεχουν παραπανω (οσο τα 150 κιλα εφαρμοζονται καθετα) Ο περιορισμος κιλων μαλλον αφορα στον μοχλο ανυψωσης που "κλειδωνει" στο τερμα του, κατι το οποιο λυνεται αν καποιος πχ ανοιξει διαμπερες τρυπα και βαλει εναν πειρο

Στο δικος σου που λειτουργουσε διαφορετικα αν θυμαμαι καλα εσπασε ενα ροδακι που ειχε -ισως αναμενομενο καποια στιγμη λογω φθορας
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μολις γυρισω σπιτι για χειμωνα, θα το τραβηξω φωτογραφιες και θα σου τις στειλω στο κινητο, για να τις ανεβασεις εσυ Στεφ. ;)
Και βιντεακι αμα λάχει, ναούμ :happy:
Απορια:
Και γιατι δεν τις ανεβαζεις εσυ;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Aυτα τα σταντ αναφερουν ως μεγιστο βαρος ανυψωσης τα 150 κιλα Ομως αντεχουν παραπανω αν και εφοσον καποιος απο τους δυο τροχους ακουμπαει στο εδαφος οποτε και μοιραζεται το βαρος μεταξυ σταντ και τροχου
Και νομιζω οτι τα μεταλα οι βιδες και οι κολησεις τους ετσι και αλλιως αντεχουν παραπανω (οσο τα 150 κιλα εφαρμοζονται καθετα) Ο περιορισμος κιλων μαλλον αφορα στον μοχλο ανυψωσης που "κλειδωνει" στο τερμα του, κατι το οποιο λυνεται αν καποιος πχ ανοιξει διαμπερες τρυπα και βαλει εναν πειρο

Στο δικος σου που λειτουργουσε διαφορετικα αν θυμαμαι καλα εσπασε ενα ροδακι που ειχε -ισως αναμενομενο καποια στιγμη λογω φθορας
Να Κώστα, τα έχουμε πει αυτά δια ζώσης. Στη περίπτωση μου το πλαστικό ροδάκι και είχε πολυμεριστεί και είχε γίνει οβάλ με αποτέλεσμα να μη δίνει ομαλή ανύψωση, ήρθε η ώρα του κι έκανε κρακ. Αν υπάρχει πειράκι (ή τοποθετηθεί εκ των υστέρων) όλα καλά. Το ίδιο λέμε πάνω-κάτω, όπως είναι τα περισσότερα από το εργοστάσιο κατασκευασμένα, δεν τα πολυεμπιστεύομαι, αν έχουν κάποιο τρόπο να κλειδώνει με ασφάλεια στο τέρμα αλλάζει το πράγμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Απορια:
Και γιατι δεν τις ανεβαζεις εσυ;

Κάποτε πριν πολλά χρονια είχα έναν λογαριασμό στο "image... κάτι" και έκανα την διαδικασία. Κάποτε.....
Τώρα πια, μέσω email, viber ή what's up !!!

Επιλογή, αποστολή, τέλος!!!!
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Κάποτε πριν πολλά χρονια είχα έναν λογαριασμό στο "image... κάτι" και έκανα την διαδικασία. Κάποτε.....
Τώρα πια, μέσω email, viber ή what's up !!!

Επιλογή, αποστολή, τέλος!!!!
και καλά κανεις, αυτές οι σελίδες ανάρτησης φωτο στο πέραν χρόνων είτε κάνουν shutdown είτε αλλάζουν σέρβερ και χάνονται όλα τα δεδομένα, είτε αναβαθμίζονται σε not free με αποτέλεσμα να χρειάζονται λεφτά για να ανεβάσεις δεδομένα
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
https://i.postimg.cc/Bn3cNCHq/1.jpg
https://i.postimg.cc/QCnS4rvF/297636751-10225889695321937-5321597279125515903-n.jpg
Καλησπέρα συμφορουμίτες, ως νεοεισερχόμενος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και ως νέος κάτοχος CRF 300L χαιρετώ την ομάδα και οφείλω να πω ότι έχω κατατοπιστεί αρκετά στην αναζήτηση περιφερειακών για το μηχανάκι αλλά και ιδέες για μελλοντικές βελτιώσεις. Καλή συνέχεια και πάντα όρθιοι να είμαστε.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
https://i.postimg.cc/Bn3cNCHq/1.jpg
https://i.postimg.cc/QCnS4rvF/297636751-10225889695321937-5321597279125515903-n.jpg
Καλησπέρα συμφορουμίτες, ως νεοεισερχόμενος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και ως νέος κάτοχος CRF 300L χαιρετώ την ομάδα και οφείλω να πω ότι έχω κατατοπιστεί αρκετά στην αναζήτηση περιφερειακών για το μηχανάκι αλλά και ιδέες για μελλοντικές βελτιώσεις. Καλή συνέχεια και πάντα όρθιοι να είμαστε.
Καλώς ήρθες.Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Κι εγώ νέος στο CRF και οι έμπειροι εδώ θα μας κατατοπίσουν.
Πόσα χλμ έχεις κάνει μέχρι στιγμής;
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
peristeriotis το δικό σου πρέπει να είναι αυτό Ο τάκος δεν είναι πρόβλημα για εμένα.Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω,είναι αν έχεις ψωνίσει από εκεί μετά το Brexit.
Βάζοντας το προιόν στο καλάθι ενσωματώνει φόρο 24% για Ελλάδα που μεταβάλλεται αν αλλάξεις χώρα αλλά τελικό
ποσό μένει ίδιο.Βάζω πχ. Βουλγαρία,αλλάζει σε 20% φόρο αλλά τελική τιμή μένει ίδια.
Έχει μετά κάποια άλλη χρέωση;εκτελωνισμό;γιατί έχω ακούσει ότι η DHL με την οποία στέλνει,χρεώνει τρελά ποσά για εκτελωνισμό
απο τρίτες χώρες.

konkost το δικό σου όταν το σηκώνεις ελευθερώνει μπρός-πίσω τροχό;Σου παλατζάρει;λέει πλάτος 6 εκατοστα.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Ναι αυτο ειναι

Εχω παρει διαφορα με φίλους μετά το brexit. Δεν έχεις κίνδυνο για τελωνείο, το 24.mx είναι σουηδικό site

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Έλα ντε,πώς κόλλησα ότι είναι Εγγλέζικο,το γράφει κιόλας χαμηλά.......
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Καλώς ήρθες.Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Κι εγώ νέος στο CRF και οι έμπειροι εδώ θα μας κατατοπίσουν.
Πόσα χλμ έχεις κάνει μέχρι στιγμής;
450 χιλιόμετρα μέχρι τώρα. Τώρα μου φαίνεται στρώνει σιγά σιγά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
450 χιλιόμετρα μέχρι τώρα. Τώρα μου φαίνεται στρώνει σιγά σιγά.
Βασικά στρωμένο είναι απλά δε το πας ακραία μέχρι τα 1000-1500 χλμ. Μετά σπάστο, δε έχει ανάγκη. Τον κινητήρα θα τον νιώθεις να "ανοίγει" μέχρι και τα 10.000 χλμ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πραγματι οπως εχω διαπιστωσει τωρα που ειμαι κοντα στα 5000 χλμ ο κινητηρας ειναι πιο ζωηρος απο οτι ηταν για παραδειγμα στα 2000 χλμ
 
Reactions: Noe

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
peristeriotis το δικό σου πρέπει να είναι αυτό Ο τάκος δεν είναι πρόβλημα για εμένα.Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω,είναι αν έχεις ψωνίσει από εκεί μετά το Brexit.
Βάζοντας το προιόν στο καλάθι ενσωματώνει φόρο 24% για Ελλάδα που μεταβάλλεται αν αλλάξεις χώρα αλλά τελικό
ποσό μένει ίδιο.Βάζω πχ. Βουλγαρία,αλλάζει σε 20% φόρο αλλά τελική τιμή μένει ίδια.
Έχει μετά κάποια άλλη χρέωση;εκτελωνισμό;γιατί έχω ακούσει ότι η DHL με την οποία στέλνει,χρεώνει τρελά ποσά για εκτελωνισμό
απο τρίτες χώρες.

konkost το δικό σου όταν το σηκώνεις ελευθερώνει μπρός-πίσω τροχό;Σου παλατζάρει;λέει πλάτος 6 εκατοστα.
Ψωνισε αφοβα απο το 24mx Εχω αγορασει πραγματα απο αυτους για το crf και ολα καλα

Στο δικο μου σταντ ο ενας τροχος πρεπει να ακουμπαει κατω αλλιως παλατζαρει
 
Reactions: Noe

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

Και μία ενδιαφέρουσα σύγκριση της κινέζας ανταγωνίστριας με το CRF. Γενικά ο τύπος κάνει honest κριτικές και δεν τα μασάει. Το ρεζουμέ σύμφωνα με αυτόν είναι ότι το Voge έχει καλύτερες αναρτήσεις (βασικά πιο σκληρές) και δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε θέμα ποιότητας υλικών, με επιπλέον ζελατίνα, χούφτες, μπάρες και καρίνα. Βέβαια όταν πάνε τα πράγματα στον κινητήρα και στην βαρύτητα της εταιρείας (αναφορικά με τα ανταλακτικά και το third party support) εκεί καταλαβαίνουμε ότι έχει ακόμα η εταιρία χρόνια για να φτάσει την αξιοπιστία της Χόντα, αν φυσικά επιβιώσει και δεν είναι ένα πυροτέχνημα. Επίσης, σύμφωνα με αυτόν, μετά τα 100 το Voge έχει πολύ περισσότερους κραδασμούς και φτάνει στα όριά του, ενώ το CRF μέχρι και τα 120 τα κρατάει άνετα. Πάντως μπράβο στους κινέζους που έχουν κάνει τέτοια βήματα, αλλά νομίζω πως έχουν δρόμο ακόμη.
 
Top Bottom