Honda CRF300L

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Πολλά λεφτά για κάτι που δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο απο την πλαστική,το αντίθετο θα έλεγα,
και όχι καλαίσθητο.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Τελος επισης πατεντα εγινε προκειμενου να μπορεσουν να βιδωσουν οι χουφτες πανω στο fatbar τιμονι αφου αυτες προερχονταν και τις ειχα στο μαμα τιμονι το οποιο φυσικα ειναι 22mm
:yew:
 

whoisleft

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
Honda CRF 300L
Καλησπέρα, θα ήθελα να αλλάξω τιμόνι και να πάω σε fatbar γιατί σαν πολλά να μαζεύτηκαν και δεν έχω χώρο. Εάν έχε κάποιος χρόνο από τους κατόχους crf300l θα ήμουν ευγνώμων να μου προτείνει ένα τιμόνι με αποστάτες.

Ευχαριστώ πολύ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα, θα ήθελα να αλλάξω τιμόνι και να πάω σε fatbar γιατί σαν πολλά να μαζεύτηκαν και δεν έχω χώρο. Εάν έχε κάποιος χρόνο από τους κατόχους crf300l θα ήμουν ευγνώμων να μου προτείνει ένα τιμόνι με αποστάτες.

Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα.
Έχει πιο μεγάλο μήκος ένα τιμονι fatbar από ένα των 22mm...?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλησπέρα.
Έχει πιο μεγάλο μήκος ένα τιμονι fatbar από ένα των 22mm...?
Δε νομίζω, εξαρτάται απο τα specs του κάθε τιμονιού 22 ή 28. Στο 22 μπαίνουν πιο εύκολα όλα τα παπαρακια και τα καβλιτζεκια του τιμονιού. Στα 28 λόγω μεταβλητής διατομής δυσκολεύουν τα πράγματα.

Προτείνω pro taper την ακριβή σειρά γιατί έχουν ελαστικότητες που βοηθάνε στην πολύωρη οδήγηση στο χώμα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα, θα ήθελα να αλλάξω τιμόνι και να πάω σε fatbar γιατί σαν πολλά να μαζεύτηκαν και δεν έχω χώρο. Εάν έχε κάποιος χρόνο από τους κατόχους crf300l θα ήμουν ευγνώμων να μου προτείνει ένα τιμόνι με αποστάτες.

Ευχαριστώ πολύ.
Oπως ειπε ο kordix εξαρταται απο τα χαρακτηριστικα του καθε τιμονιου
Πχ εδω φαινονται του protaper contour

Kαι εδω του evo
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Την ορίτζιναλ ή κάποια άλλη;
Μεταλλικη να ειναι, και οποια θα μου άρεσε περισσοτερο.
Δεν εχω κολλημα αν θα ειναι "γνησια" ή οχι!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

whoisleft

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
Honda CRF 300L
Oπως ειπε ο kordix εξαρταται απο τα χαρακτηριστικα του καθε τιμονιου
Πχ εδω φαινονται του protaper contour

Kαι εδω του evo
Υπάρχει κάποιο μοντέλο που είναι το πιο σύνηθες; Έχει αρκετά και δεν γνωρίζω τι τιμόνι μου ταιριάζει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δάκρυσα με το factory Suzuki/KTM stock. Τόσο καιρό διαβάζουμε γκρίνια για τα τιμόνια της Suzuki. Μόνο. Γιατί placebo effect;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Υπάρχει κάποιο μοντέλο που είναι το πιο σύνηθες; Έχει αρκετά και δεν γνωρίζω τι τιμόνι μου ταιριάζει.
Δυστυχώς με τα τιμόνια είναι λίγο μπέρδεμα. Πρέπει να το κρατήσεις στα χέρια σού πάνω στο μηχανάκι για να είσαι σίγουρος. Άλλο βολεύει εμένα, αλλο εσένα είναι πολλά που παίζουν ρόλο και κυρίως η στάση οδήγησης, ο σωματοτυπος σού κλπ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το Evo είναι τιμονάρα !!!
Πραγματι! To διαπιστωσα στην πραξη
Αλλα δυστυχως μονο με πατεντα μπαινουν σωστα τα χειριστηρια του crf300 (ποστ 433)
Παντως καπου στο νετ πηρε το ματι μου και protaper evo πανω σε crf300l που εγραφε πανω adventure και ηταν ΟΚ για τα χειριστηρια
 

whoisleft

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
Honda CRF 300L
Πραγματι! To διαπιστωσα στην πραξη
Αλλα δυστυχως μονο με πατεντα μπαινουν σωστα τα χειριστηρια του crf300 (ποστ 433)
Παντως καπου στο νετ πηρε το ματι μου και protaper evo πανω σε crf300l που εγραφε πανω adventure και ηταν ΟΚ για τα χειριστηρια
Εδώ δεν βλέπω να έχει κάνει κάποια πατέντα.

 

whoisleft

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
Honda CRF 300L
Σωστα αλλα αυτο εινaι το condour
Αυτό δεν το πρόσεξα, με συγχωρείς.

Όποτε να πάω καλύτερα στο contour για να αποφύγω τις πατέντες. Βρήκα αυτό που καταλαβαινω ότι είναι και το πιο σύνηθες. Τιμόνι Protaper Contour CR High Black

Εσύ με τα καβαλέτα τι έκανες; Έβαλες pro taper ή άλλη εταιρεία;
 
Top Bottom