Honda CRF300L

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Κάτσε να δεις τώρα που ακόμα δεν έχω πει στη γυναίκα ότι η μηχανή δεν κάνει για 2 άτομα. Όλο αναβάλλω τη βόλτα αλλά έρχεται η ώρα μου...
Πες στον ξάδερφο τον αυγολέμονο,θα σε βοηθήσει...:p

Πέρα από την πλάκα,εγώ μια χαρά είμαι στο δικάβαλο.
Στο νησί που μένεις μια χαρά το CRF και μονός και διπλός
Αν η γυναίκα σου είναι μικροκαμωμένη ούτε που θα το καταλάβεις.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Ας γράψω λοιπόν τί αυτονομία μού έβγαλε στην μέτρηση.
Γέμισμα μέχρι τα 2 σιδεράκια που έχει όταν ανοίγεις τάπα.
Από τις 6 μπάρες που έχει σε τί χλμ. άρχισαν να φεύγουν και τί έδειχνε η κατανάλωση που έχει κάνει σε λίτρα:
6η 27χλμ -------0,9L
5η 57χλμ -------1,8L
4η 86χλμ -------2,5L
3η 119χλμ ------3,4L
2η 150 χλμ -----4,4 L
1η 178χλμ -----5,3 L άρχισε να αναβοσβήνει
στα 238χλμ έμεινα και έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1L (περίεργο).
Ανοίγω τάπα και δεν υπήρχε ούτε σταγόνα.
Έχω μαζί μπετονάκι μετρημένο 2,5L ρίχνω και πάω βενζινάδικο στα 2χλμ.
Γεμίζω πάλι μέχρι σιδεράκια και πέρνει 5,4L
Σύνολο 7,9 λίτρα.Ας πούμε λίγο το κλέψιμο,λίγο το γέμισμα,μικρή απόκλιση απο τα 7,8 λίτρα του κατασκευαστή.
Όμως το όργανο έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1λ. όταν έμεινα και χωρίς υπόλοιπο μέσα,πού πήγαν τα υπόλοιπα;:mad:

Οι συνθήκες.....
Τα πρώτα 130χλμ. έγιναν δικάβαλο ανέβα-κατέβα Παρνασσό και τα τελευταία 5χλμ. μονός,εύκολο χώμα και ίσως για αυτό να μήν έμεινε σταγόνα μέσα
και τα υπόλοιπα πήγαινε-έλα δουλειά μονός με ταχύτητες 80-90 στο κοντέρ.
Με δεδομένο ότι το ταχύμετρο κλέβει στα 100χλμ. 10%,αν ταυτόχρονα κλέβει και ο χιλιομετρητής
η πραγματική μου αυτονομία είναι στα 214χλμ.
Το συμπέρασμά μου είναι ότι εκτός το ταχύμετρο,είναι αισιόδοξες και οι ενδείξεις κατανάλωσης είτε στην στιγμιαία,είτε στην συνολική.

ΥΓ.όταν έμεινε απο βενζίνη,άναψε το τσέκ.Γέμισα,έκανα 2 χλμ. και δεν έσβησε.
έβγαλα πόλο για μισή ώρα και δεν έσβησε.
Τελικά στα 8χλμ. περίπου έσβησε μόνος του εν κινήσει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για μικρες αποστασεις εντος πολης μια χαρα βολευομαστε δικαβαλο με την συζηγο
Για πιο μακρια ομως... Μια φορα πηγαμε μεχρι το Λαυριο για καφε και τρεις στασεις χρειαστηκε για να ξεμουδιασει, μια στο πηγαινε και δυο στο ελα :hungover:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ας γράψω λοιπόν τί αυτονομία μού έβγαλε στην μέτρηση.
Γέμισμα μέχρι τα 2 σιδεράκια που έχει όταν ανοίγεις τάπα.
Από τις 6 μπάρες που έχει σε τί χλμ. άρχισαν να φεύγουν και τί έδειχνε η κατανάλωση που έχει κάνει σε λίτρα:
6η 27χλμ -------0,9L
5η 57χλμ -------1,8L
4η 86χλμ -------2,5L
3η 119χλμ ------3,4L
2η 150 χλμ -----4,4 L
1η 178χλμ -----5,3 L άρχισε να αναβοσβήνει
στα 238χλμ έμεινα και έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1L (περίεργο).
Ανοίγω τάπα και δεν υπήρχε ούτε σταγόνα.
Έχω μαζί μπετονάκι μετρημένο 2,5L ρίχνω και πάω βενζινάδικο στα 2χλμ.
Γεμίζω πάλι μέχρι σιδεράκια και πέρνει 5,4L
Σύνολο 7,9 λίτρα.Ας πούμε λίγο το κλέψιμο,λίγο το γέμισμα,μικρή απόκλιση απο τα 7,8 λίτρα του κατασκευαστή.
Όμως το όργανο έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1λ. όταν έμεινα και χωρίς υπόλοιπο μέσα,πού πήγαν τα υπόλοιπα;:mad:

Οι συνθήκες.....
Τα πρώτα 130χλμ. έγιναν δικάβαλο ανέβα-κατέβα Παρνασσό και τα τελευταία 5χλμ. μονός,εύκολο χώμα και ίσως για αυτό να μήν έμεινε σταγόνα μέσα
και τα υπόλοιπα πήγαινε-έλα δουλειά μονός με ταχύτητες 80-90 στο κοντέρ.
Με δεδομένο ότι το ταχύμετρο κλέβει στα 100χλμ. 10%,αν ταυτόχρονα κλέβει και ο χιλιομετρητής
η πραγματική μου αυτονομία είναι στα 214χλμ.
Το συμπέρασμά μου είναι ότι εκτός το ταχύμετρο,είναι αισιόδοξες και οι ενδείξεις κατανάλωσης είτε στην στιγμιαία,είτε στην συνολική.

ΥΓ.όταν έμεινε απο βενζίνη,άναψε το τσέκ.Γέμισα,έκανα 2 χλμ. και δεν έσβησε.
έβγαλα πόλο για μισή ώρα και δεν έσβησε.
Τελικά στα 8χλμ. περίπου έσβησε μόνος του εν κινήσει.
Με το δεδομενο της αισιοδοξης αποκλισης κατα 8-10% του χιλιομετρητη τοτε λογικο ειναι να στεγνωσε ενω εδειχνε 7,1 λιτρα καταναλωση (κανε τον υπολογισμο)
Επισης να ξερεις οτι στις αντλιες βενζινης δεν τους αρεσει να στεγνωνουν...
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Με το δεδομενο της αισιοδοξης αποκλισης κατα 8-10% του χιλιομετρητη τοτε λογικο ειναι να στεγνωσε ενω εδειχνε 7,1 λιτρα καταναλωση (κανε τον υπολογισμο)
Επισης να ξερεις οτι στις αντλιες βενζινης δεν τους αρεσει να στεγνωνουν...
Δεν ''έπιασα'' αυτό που θές να πείς...η ένδειξη κατανάλωσης δεν είναι ανεξάρτητη;δεν έπρεπε να φτάσει μέχρι τα 7,8 λίτρα άσχετα
απο τό πόσα χιλιόμετρα λέει ο χιλιομετρητής;

Για την αντλία το έχω υπόψιν, μια φορά μόνο για να ξέρω που περίπου είναι η αυτονομία μέχρι τέλους.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για την αντλία το έχω υπόψιν, μια φορά μόνο για να ξέρω που περίπου είναι η αυτονομία μέχρι τέλους.
Θα σου ξανατύχει :p!!!!
Είναι βέβαιο αυτό. Όπως σε όλους μας βέβαια :happy: !!!
 
Reactions: Noe

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L


Για όποιον ενδιαφέρεται το πως κάθεται πάνω στο μηχανάκι η μαμά ποδιά. Τελικά αυτή έβαλα γιατί οπτικά δεν μου άρεσε η πλαστική. Μέχρι στιγμής δεν παρατήρησα κάτι σχετικό με κραδασμούς αλλά θα δείξει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Για όποιον ενδιαφέρεται το πως κάθεται πάνω στο μηχανάκι η μαμά ποδιά. Τελικά αυτή έβαλα γιατί οπτικά δεν μου άρεσε η πλαστική. Μέχρι στιγμής δεν παρατήρησα κάτι σχετικό με κραδασμούς αλλά θα δείξει.
Θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο ελαστικός με το μου αρέσει/δε μου αρέσει γιατί βλέπω πως αφήνει αρκετά εκτεθειμένη την αντλία στα αριστερά, πράγμα που δεν κάνει η πλαστική, τουλάχιστον η Acerbis που έχω δει από κοντά κυριολεκτικά "αγκαλιάζει" όλη τη περιοχή στα αριστερά και προσφέρει σημαντική προστασία και δεξιά στο κινητήρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l


Για όποιον ενδιαφέρεται το πως κάθεται πάνω στο μηχανάκι η μαμά ποδιά. Τελικά αυτή έβαλα γιατί οπτικά δεν μου άρεσε η πλαστική. Μέχρι στιγμής δεν παρατήρησα κάτι σχετικό με κραδασμούς αλλά θα δείξει.
Ωραια και μινιμαλ η ποδια!
Βαλε οπως ειπε και ο doctoras κατι ελαστικο μεταξυ ποδιας και πλαισιου (πχ κομματια σαμπρελας νομιζω οτι θα κανουν) Θα μειωσει τους κραδασμους αν και εφοσον υπαρχουν και θα προστατεψουν και το πλαισιο απο την επαφη με την ποδια και λογω των οποιων μικροδονησεων

Τα αυτοκολητα στους τροχους απο που? Δωσε λινκ!
 
Reactions: Noe

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ωραια και μινιμαλ η ποδια!
Βαλε οπως ειπε και ο doctoras κατι ελαστικο μεταξυ ποδιας και πλαισιου (πχ κομματια σαμπρελας νομιζω οτι θα κανουν) Θα μειωσει τους κραδασμους αν και εφοσον υπαρχουν και θα προστατεψουν και το πλαισιο απο την επαφη με την ποδια και λογω των οποιων μικροδονησεων

Τα αυτοκολητα στους τροχους απο που? Δωσε λινκ!
Της πλάκας είναι από Ali Express.

Και πήρα και αυτό το προστατευτικό καντράν
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο ελαστικός με το μου αρέσει/δε μου αρέσει γιατί βλέπω πως αφήνει αρκετά εκτεθειμένη την αντλία στα αριστερά, πράγμα που δεν κάνει η πλαστική, τουλάχιστον η Acerbis που έχω δει από κοντά κυριολεκτικά "αγκαλιάζει" όλη τη περιοχή στα αριστερά και προσφέρει σημαντική προστασία και δεξιά στο κινητήρα.
Δίκιο έχεις, εγώ είμαι ξεροκέφαλος.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δίκιο έχεις, εγώ είμαι ξεροκέφαλος.
Εγώ να δεις. Καμιά φορά βιάζομαι και οι απαντήσεις μου φαίνονται κάπως μονόχνοτες.
Όλες οι θετικές πράξεις και συμβουλές παράγονται από την εμπειρία. Και τα γούστα μας αλλάζουν ενίοτε -ευτυχώς- επηρεασμένα από την εμπειρία. Έχω δαπανήσει πολλά χρήματα επειδή είμαι ξεροκέφαλος και κάνω τα δικά μου μέχρι να μάθω. Ευτυχώς υπάρχει πια το διαδίκτυο και μαθαίνουμε κάποια πράγματα που μετριάζουν τη ξεροκεφαλιά μας (και πάλι όχι πάντα).

Εγώ πάντως, προτιμώ πάντα το μέταλλο, από οποιοδήποτε πλαστικό!!!! :ok:
Σαν αισθητική δε συγκρίνεται το μέταλλο θα συμφωνήσω. Συγκεκριμένα όμως το WR250R παράγει έντονο μεταλλικό ήχο από το μοτέρ του, με αλουμινένια ποδιά θα ήταν σα να τοποθετούσα ένα ψευδοηχείο που ενίσχυε αυτό το ηχητικό πρόβλημα. Η πλαστική ποδιά στη περίπτωση του WR250R ήταν σωτήρια για τα αυτιά μου όπως και τα αυτιά όσων με ακολουθούν. Και αισθητικά έχω κάνει αρκετές παρεμβάσεις με μαύρα τμήματα οπότε μια χαρά (για τα δικά μου γούστα πάντα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Τοποθετησα το μασκακι-πυργο της adventure specs






O "πυργος" εχει ετοιμες τις τρυπες για να δεχτει δυο πριζες και επισης και καποια βαση για gps ή κινητο
Κοβει παρα πολυ αερα απο το στηθος και το κρανος χωρις να προκαλει καμια ασταθεια στο μπροστινο, μεχρι τα 130 τουλαχιστον που μπορεσα να το δοκιμασω
Ποιοτικα και σε συναρτηση με την τιμη που κοστιζει θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο Θα μπορουσε ας πουμε το κυριως σωμα να ηταν απο αλουμινιο ή το μασκακι να ηταν ρυθμιζομενο
Το κυριως προβλημα ομως με την κατασκευη ειναι οτι πλεον δεν φαινονται τα ενδεικτικα λαμπακια της νεκρας, των φλας κλπ
Εικαζω οτι αυτο συμβαινει γιατι η as δεν επανασχεδιασε το μασκακι αλλα απλα δινει το ιδιο που ειχε για το crf250l Το οποιο ομως εχει αλλο οργανο και εκει ολα μαλλον φαινονται
Το προβλημα αυτο το ηξερα πριν το παραγγειλω αφου η as το αναφερει ξεκαθαρα Ομως σε ετοιμη λυση ηταν η μοναδικη που αισθητικα μου αρεσε, με δευτερη επιλογη αυτη της πολυ πιο ποιοτικης zeta, η οποια ομως ειναι δυσευρετη στην ευρωπη
Για το προβλημα με τα λαμπακια εχω σκεφτει ηδη καποια λυση και μενει μονο να βρω χρονο ωστε να την υλοποιησω
Τυχαία ψάχνοντας, νομίζω έβγαλε και το ανανεωμένο που φαίνονται τα λαμπάκια.

 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τυχαία ψάχνοντας, νομίζω έβγαλε και το ανανεωμένο που φαίνονται τα λαμπάκια.

Πραγματι! Γιατι πριν για το 300αρι πουλουσαν αυτο του crf250l :rolleyes:
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μπήκαν και χούφτες της Acebris σε χρώμα ταμάμ. Απλά το μόνο δύσκολο ήταν η τοποθέτηση στην πλευρά της γκαζιέρας και του συμπλέκτη γιατί οι συγκεκριμένες χούφτες ήρθαν με τις κλασικές βίδες Μ8, ενω το στοκ τιμόνι δέχεται τις μικρότερες Μ6. Οπότε έπαιξε πατέντα, πήγαμε με το μηχανικό σε ένα μηχανουργείο και μας έφτιαξε 2 αποστατήρες για να ταιριάξουν οι χούφτες όπως βλέπετε στις φώτο.



 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε αυτα τα 4000χλμ δεν του εχω βρει ακομα κανενα σοβαρο μειον περαν βεβαιως εκεινο των αναρτησεων Και κυριως του αμορτισερ Του οποιου και το ελατηριο ειναι υπερβολικα μαλακο αλλα και οι αποσβεσεις του ειναι γτπ Οταν μαλιστα ζεσταθει τοτε γινεται ακομα χειροτερο (λογικο) Το μπροστινο παρ ολο που και αυτο ειναι μαλακο λειτουργει ικανοποιητικα
Παρ ολα αυτα ομως και παραδοξως για απλη χωματινη τουριστικη διελευση πασης φυσης χωματοδρομων αλλα και καποιων αργων σφιχτων περασματων (το 99% δηλαδη νομιζω της χρησης μιας μικρης ον οφ) δεν με εχουν προβληματισει οι αναρτησεις Μαλιστα -και αυτο ισως ειναι ενδεικτικο της λειτουργειας των αναρτησεων του- το μεγαλυτερο μερος των χωματινων διαδρομων που εχω κανει με το 300αρι μεχρι τωρα τις εχω κανει καθιστος
Συμφωνα λοιπον με τα ανωτερω θεωρω οτι δεν επειγει η αναβαθμιση και μου δινεται η ανεση χρονου να προγραμματισω την αναποφευκτη καποια στιγμη δαπανηρη αναβαθμιση των αναρτησεων
Αρκετα καλα φρενα με το πισω να ειναι αριστο σε αισθηση και δυναμη παντου
- Η σελα ειναι απροσμενα ανετη και αποτελεσε για μενα μεγαλη εκπληξη!
Για παραδειγμα Κανοντας κοντα 1000 χλμ στο φετινο troffy με τα 750 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα απο και προς το καμπιγκ γυρισα σπιτι σχετικα ξεκουραστος και μονο 4-5 φορες χρειαστηκε να σηκωθω ορθιος σε αυτα τα 750 χλμ προκειμενου να ξεμουδιασω
Eπανερχομαι σε αυτα που εγραψα πριν λιγο καιρο για να πω τα εξης:
Η πισω αναρτηση δεν ειναι απλα κακη Ειναι ΑΘΛΙΑ! Στο laspotherapy οπου μεγαλο κομματι των διαδρομων ειχε μπολικη πετρα μετα απο κανα μισαωρο οταν πλεον η αναρτηση ειχε ζεσταθει ηταν σαν απλα να εχει μονο ελατηριο Καμια σχεδον αποσβεση κατα την συμπιεση και απολυτως ανεξελεκτη κατα την επαναφορα
Και υποψιαζομαι πλεον οτι περαν της ισως οδηγικης μου επιπολαιοτητας το οικοπεδακι που αγορασα περνοντας μια στροφη οφειλοταν κατα κυριο λογο στην πισω αναρτηση

Το πισω φρενο -και διορθωνω αυτο που ειχα γραψει- θα το ηθελα μαλλον λιγοτερο δυνατο για οδηγηση στο χωμα Πιστευω οτι με αλλα τακακια καποια στιγμη θα το φερω στα μετρα μου
Εκτος και αν για την οχι τελεια λειτουργεια του φταιει η ελειψη αποσβεσης της πισω αναρτησης που κανει τον τροχο να χανει συνεχως την προσφυση
Θα δειξει...

Κανοντας 972 συνολικα χλμ το 3ημερο του laspotherapy με περιπου τα 730 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα προς και απο την Ελατη η σελα δεν με κουρασε καθολου και η αναγκη για σταση ηταν πολυ μικρη και ερχοταν καπου πριν τα 150 χλμ που ομως ετσι και αλλιως σταματουσα για βενζινη Σηκωθηκα ορθιος μονο 2-3 φορες συνολικα για ξεμουδιασμα και αυτο μονο για λιγα δευτερολεπτα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κατα την χωματινη βολτα την 2η μερα παρατηρησα οτι το βεντιλατερ δουλευε πιο συχνα απο οτι θα περιμενα Αλλα η μεγαλη δυσαρεστη εκπληξη ηρθε οταν κατα την επιστροφη και με ταχυτητα κοντα στα 100-110 πραγματικα χλμ το βεντιλατερ ξανα δουλεψε και μαλιστα για πολυ ωρα!
Προσπαθησα στην Αθηνα να το κανω να ξανασυμβει αλλα δεν εγινε τιποτα παραξενο Ανοιξετο βεντιλατερ μεν αλλα οταν πραγματικα υπηρχε αναγκη
Σε καθε περιπτωση σιγουρα υπηρξε καποια δισλειτουργια του συστηματος ψυξης και θα πρεπει καποια στιγμη αν το ξανακανει να το παω για ελεγχο σε καποιον εξουσιοδοτημενο λογω εγγυησης
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κατα την χωματινη βολτα την 2η μερα παρατηρησα οτι το βεντιλατερ δουλευε πιο συχνα απο οτι θα περιμενα Αλλα η μεγαλη δυσαρεστη εκπληξη ηρθε οταν κατα την επιστροφη και με ταχυτητα κοντα στα 100-110 πραγματικα χλμ το βεντιλατερ ξανα δουλεψε και μαλιστα για πολυ ωρα!
Προσπαθησα στην Αθηνα να το κανω να ξανασυμβει αλλα δεν εγινε τιποτα παραξενο Ανοιξετο βεντιλατερ μεν αλλα οταν πραγματικα υπηρχε αναγκη
Σε καθε περιπτωση σιγουρα υπηρξε καποια δισλειτουργια του συστηματος ψυξης και θα πρεπει καποια στιγμη αν το ξανακανει να το παω για ελεγχο σε καποιον εξουσιοδοτημενο λογω εγγυησης
Νομίζω ότι φταίει η λάσπη που κολλησε παντού....το ίδιο πράγμα έπαθα με τον Γκάντι που δούλευε στους 110 βαθμούς στην εθνική το βράδυ.
Το έπλυνα και τέλος
 
Top Bottom