Ας γράψω λοιπόν τί αυτονομία μού έβγαλε στην μέτρηση.
Γέμισμα μέχρι τα 2 σιδεράκια που έχει όταν ανοίγεις τάπα.
Από τις 6 μπάρες που έχει σε τί χλμ. άρχισαν να φεύγουν και τί έδειχνε η κατανάλωση που έχει κάνει σε λίτρα:
6η 27χλμ -------0,9L
5η 57χλμ -------1,8L
4η 86χλμ -------2,5L
3η 119χλμ ------3,4L
2η 150 χλμ -----4,4 L
1η 178χλμ -----5,3 L άρχισε να αναβοσβήνει
στα 238χλμ έμεινα και έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1L (περίεργο).
Ανοίγω τάπα και δεν υπήρχε ούτε σταγόνα.
Έχω μαζί μπετονάκι μετρημένο 2,5L ρίχνω και πάω βενζινάδικο στα 2χλμ.
Γεμίζω πάλι μέχρι σιδεράκια και πέρνει 5,4L
Σύνολο 7,9 λίτρα.Ας πούμε λίγο το κλέψιμο,λίγο το γέμισμα,μικρή απόκλιση απο τα 7,8 λίτρα του κατασκευαστή.
Όμως το όργανο έδειχνε ότι έχει καταναλώσει 7,1λ. όταν έμεινα και χωρίς υπόλοιπο μέσα,πού πήγαν τα υπόλοιπα;
Οι συνθήκες.....
Τα πρώτα 130χλμ. έγιναν δικάβαλο ανέβα-κατέβα Παρνασσό και τα τελευταία 5χλμ. μονός,εύκολο χώμα και ίσως για αυτό να μήν έμεινε σταγόνα μέσα
και τα υπόλοιπα πήγαινε-έλα δουλειά μονός με ταχύτητες 80-90 στο κοντέρ.
Με δεδομένο ότι το ταχύμετρο κλέβει στα 100χλμ. 10%,αν ταυτόχρονα κλέβει και ο χιλιομετρητής
η πραγματική μου αυτονομία είναι στα 214χλμ.
Το συμπέρασμά μου είναι ότι εκτός το ταχύμετρο,είναι αισιόδοξες και οι ενδείξεις κατανάλωσης είτε στην στιγμιαία,είτε στην συνολική.
ΥΓ.όταν έμεινε απο βενζίνη,άναψε το τσέκ.Γέμισα,έκανα 2 χλμ. και δεν έσβησε.
έβγαλα πόλο για μισή ώρα και δεν έσβησε.
Τελικά στα 8χλμ. περίπου έσβησε μόνος του εν κινήσει.