Honda CRF300L

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Νομίζω ότι φταίει η λάσπη που κολλησε παντού....το ίδιο πράγμα έπαθα με τον Γκάντι που δούλευε στους 110 βαθμούς στην εθνική το βράδυ.
Το έπλυνα και τέλος
Έχεις ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ στο dominator?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ στο dominator?
Όχι φυσικά....αλλά είχε κολλήσει αυτό το πράμα παντού μέσα στις ψήκτρες και δεν άφηνε να κρυώσει

Κάτι τέτοιο φαντάζομαι να είχε χωθεί και στο εργαλείο του Κωστή



advphone
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Όχι φυσικά...
Στο DR πάντως η προσθήκη βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού βοηθούσε όσο ήταν ελλάδα.
Τεσπά διαφορετικά μηχανάκια με διαφορετικά προβλήματα.
Για το dominator πάντως πιο πολύ πρόβλημα θεωρώ είναι η ροή αέρα στην κεφαλή, ειδικά άμα έχεις αλλάξει τεπόζιτο ή τους αεραγωγούς, παρά η συγκέντρωση λάσπης στην ποδιά και στους λαιμούς.
Για το crf στην εθνική νομίζω ότι στο βεντιλατέρ παίζει λιγότερο ρόλο από όσο η ροή του αέρα στα 110χαω. Οπότε ή έιχε πολύ λάσπη στα προστατευτικά και μπλόκαρε τον αέρα ή απλά είχε περισσότερη ζέστη στον γυρισμό. Δεν είδα πολύ λάσπη στη βόλτα σας οπότε τείνω προς το δεύτερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο DR πάντως η προσθήκη βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού βοηθούσε όσο ήταν ελλάδα.
Τεσπά διαφορετικά μηχανάκια με διαφορετικά προβλήματα.
Για το dominator πάντως πιο πολύ πρόβλημα θεωρώ είναι η ροή αέρα στην κεφαλή, ειδικά άμα έχεις αλλάξει τεπόζιτο ή τους αεραγωγούς, παρά η συγκέντρωση λάσπης στην ποδιά και στους λαιμούς.
Για το crf στην εθνική νομίζω ότι στο βεντιλατέρ παίζει λιγότερο ρόλο από όσο η ροή του αέρα στα 110χαω. Οπότε ή έιχε πολύ λάσπη στα προστατευτικά και μπλόκαρε τον αέρα ή απλά είχε περισσότερη ζέστη στον γυρισμό. Δεν είδα πολύ λάσπη στη βόλτα σας οπότε τείνω προς το δεύτερο.
Είχε αυτή την λασποσκονη που κολλάει στα μέταλλα....εμένα πρώτη φορά μου κράταγε τόσο ψηλά θεμροκρασια.....στην εθνική
Ψυγείο λαδιού είναι στο πρόγραμμα να μπει
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Είχε αυτή την λασποσκονη που κολλάει στα μέταλλα....εμένα πρώτη φορά μου κράταγε τόσο ψηλά θεμροκρασια.....στην εθνική
Ψυγείο λαδιού είναι στο πρόγραμμα να μπει
Πώς το κατάλαβες..;;;
Καίγονταν οι γαμπιτσες σου..;;;
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Eπανερχομαι σε αυτα που εγραψα πριν λιγο καιρο για να πω τα εξης:
Η πισω αναρτηση δεν ειναι απλα κακη Ειναι ΑΘΛΙΑ! Στο laspotherapy οπου μεγαλο κομματι των διαδρομων ειχε μπολικη πετρα μετα απο κανα μισαωρο οταν πλεον η αναρτηση ειχε ζεσταθει ηταν σαν απλα να εχει μονο ελατηριο Καμια σχεδον αποσβεση κατα την συμπιεση και απολυτως ανεξελεκτη κατα την επαναφορα
Και υποψιαζομαι πλεον οτι περαν της ισως οδηγικης μου επιπολαιοτητας το οικοπεδακι που αγορασα περνοντας μια στροφη οφειλοταν κατα κυριο λογο στην πισω αναρτηση
Πόσο δίκιο έχεις και πόσο συμφωνώ...

Έχω ακριβώς την ίδια άποψη. Το μηχανάκι είναι τέλειο και όταν ξεκινάς τη βόλτα η ανάρτηση είναι μεν μαλακή αλλά δε με χαλάει ιδιαίτερα. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν ζεσταθουν τα λάδια μετά από συνεχόμενη πέτρα συνήθως. . εκεί πραγματικά δεν υπάρχουν υδραυλικά πλέον και δουλεύει μόνο το ελατήριο, όπου η αίσθηση είναι απαράδεκτη γίνεται ανεξέλεκτο.
Θεωρώ η λύση είναι αλλαγή πίσω αναρτηση και ένα revalving (ίσως και ελατήριο) μπροστά..

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Kosko όργανο....τα πάντα όλα, αλλά που να ξες εσύ με την παλιατζουρα
Σωστά.. τό είχα ξεχάσει..
Αυτό μέχρι και τη χοληστερίνη του αναβάτη μετράει..!!!!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομίζω ότι φταίει η λάσπη που κολλησε παντού....το ίδιο πράγμα έπαθα με τον Γκάντι που δούλευε στους 110 βαθμούς στην εθνική το βράδυ.
Το έπλυνα και τέλος
Το μονο σημειο που ειχε αρκετη λασπη ηταν ο λαιμος Το ψυγειο και οι γριλιες του ηταν καθαρο Αρα δεν νομιζω να ηταν θεμα λασπης και υποψιαζομαι σαν ενοχο ειτε δυσλειτουργια της βαλβιδας βεντιλατερ ειτε το ψυκτικο υγρο ως ανεπαρκες
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο DR πάντως η προσθήκη βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού βοηθούσε όσο ήταν ελλάδα.
Τεσπά διαφορετικά μηχανάκια με διαφορετικά προβλήματα.
Για το dominator πάντως πιο πολύ πρόβλημα θεωρώ είναι η ροή αέρα στην κεφαλή, ειδικά άμα έχεις αλλάξει τεπόζιτο ή τους αεραγωγούς, παρά η συγκέντρωση λάσπης στην ποδιά και στους λαιμούς.
Για το crf στην εθνική νομίζω ότι στο βεντιλατέρ παίζει λιγότερο ρόλο από όσο η ροή του αέρα στα 110χαω. Οπότε ή έιχε πολύ λάσπη στα προστατευτικά και μπλόκαρε τον αέρα ή απλά είχε περισσότερη ζέστη στον γυρισμό. Δεν είδα πολύ λάσπη στη βόλτα σας οπότε τείνω προς το δεύτερο.
Ζεστη δεν ειχε στο γυρισμο αλλα αν τελικα δεν ηταν καποια δυσλειτουργια τοτε ισως ανεβασε θερμοκρασια γιατι το πιεσα αρκετα σε καποια παρατεταμενα ανηφορικα (που και παλι δεν θα πρεπε)
Επισης σκεφτομαι μηπως ο ενοχος για την ανοδο της θερμοκρασιας ηταν το βουλωμενο απο την σκονη δυο χωματινων ΣΚ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Eπανερχομαι σε αυτα που εγραψα πριν λιγο καιρο για να πω τα εξης:
Η πισω αναρτηση δεν ειναι απλα κακη Ειναι ΑΘΛΙΑ! Στο laspotherapy οπου μεγαλο κομματι των διαδρομων ειχε μπολικη πετρα μετα απο κανα μισαωρο οταν πλεον η αναρτηση ειχε ζεσταθει ηταν σαν απλα να εχει μονο ελατηριο Καμια σχεδον αποσβεση κατα την συμπιεση και απολυτως ανεξελεκτη κατα την επαναφορα
Και υποψιαζομαι πλεον οτι περαν της ισως οδηγικης μου επιπολαιοτητας το οικοπεδακι που αγορασα περνοντας μια στροφη οφειλοταν κατα κυριο λογο στην πισω αναρτηση

Το πισω φρενο -και διορθωνω αυτο που ειχα γραψει- θα το ηθελα μαλλον λιγοτερο δυνατο για οδηγηση στο χωμα Πιστευω οτι με αλλα τακακια καποια στιγμη θα το φερω στα μετρα μου
Εκτος και αν για την οχι τελεια λειτουργεια του φταιει η ελειψη αποσβεσης της πισω αναρτησης που κανει τον τροχο να χανει συνεχως την προσφυση
Θα δειξει...

Κανοντας 972 συνολικα χλμ το 3ημερο του laspotherapy με περιπου τα 730 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα προς και απο την Ελατη η σελα δεν με κουρασε καθολου και η αναγκη για σταση ηταν πολυ μικρη και ερχοταν καπου πριν τα 150 χλμ που ομως ετσι και αλλιως σταματουσα για βενζινη Σηκωθηκα ορθιος μονο 2-3 φορες συνολικα για ξεμουδιασμα και αυτο μονο για λιγα δευτερολεπτα
Έχεις απόλυτο δίκιο, ακόμα και εγώ που είμαι άπειρος, στην τελευταία βόλτα που έκανα σε βουνό με εναλλαγές φυτεμένης πέτρας και σκαμμένου χώματος, παρατήρησα αλλαγή της συμπεριφοράς μετά από κανένα τέταρτο σε χώμα, ειδικά σε στροφές με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα. Φαντάσου, ο μηχανικός που το πήγα, το έκανε ένα δεκάλεπτο βόλτα και με το που γύρισε μου είπε ότι το πρώτο πράγμα που θα άλλαζε θα ήταν η πίσω ανάρτηση.
 
Reactions: Noe

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Απο κατασκευης για να βγει η σελα στο crf πρεπει να αφαιρεθουν οι δυο βιδες εκατερωθεν αυτης Οι οποιες μαζι με αλλες δυο ομοιες στο πισω φτερο χρησιμευουν περαν της στερεωσης σελα και φτερου και ωστε να μπορει να δεθει καποιο μικρο αντικειμενο ή μικρη αποσκευη


Οι βιδες αυτες στο δικο μου crf δεν υπαρχουν πια αφου εβαλα πισω καγκελα για σαμαρια τα οποια στερεωνονται με απλες μεν αλενοβιδες αρκετα μεγαλες σε μηκος ομως οι οποιες διαπερνουν τα καγκελα και καποιους αναγκαια μεγαλους αποστατες
Ετσι η αρχικη απλοτητα για το βγαλε- βαλε της σελας δεν υπηρχε πια


Ομως κατω απο την σελα βρισκεται η ασφαλειοθηκη της μηχανης και εκει απο κατω ηθελα να εχω μονιμα τα χαρτια της μηχανης και ισως να βολεψω τους λεβιεδες ή και την τρομπα


Προσφατως λοιπον εκανα μια μοντα ετσι ωστε η χαμενη "απλοτητα" αφαιρεσης της σελας να επιστρεψει Και μαλιστα τωρα πια χωρις να χρειαζεται κανενα εργαλειο
Για το σκοπο αυτο αφαιρεσα το λαμακι απο την σελα μεσω του οποιου περνανε οι βιδες και την κρατανε στη θεση της


Στη συνεχεια τρυπησα στο καταλληλο σημειο το πισω φτερο και περασα και στερεωσα με αυτασφαλιζομενο παξιμαδι μια βιδα Μ6



Εκοψα, διαμορφωσα, και βιδωσα στη θεση του λαμακιου που εβγαλα ενα κομματι απο αλουμινιο το οποιο βγαινει εξω απο το πισω μερος της σελας
Στο αλουμινενιο αυτο κομματι ανοιξα καθετα μια οβαλ τρυπα ωστε η βιδα στο φτερο να περνα ετσι ευκολα στην τρυπα


Για την στερεωση και για την αφαιρεση χωρις εργαλεια χρησιμοποιησα το παξιμαδι (?) απο ενα μπλοκαζ για παλουκοσελο ποδηλατου που ειχα
Το (ας πουμε) παξιμαδι αυτο εχει στο τελος του σπειρωματος της ενα λαστιχο και ετσι δεν μπορει να ξεβιδωθει ευκολα απο κραδασμους παρα μονο με το χερι



Και το τελικο αποτελεσμα μετα απο την ολιγοωρη ενασχοληση μου ηταν αυτο:

Σημ:Θα μπορουσα ισως να βαλω και βιδα μισης στροφης ...αγωνιαρικη αλλα ...ποιος να τρεχει να αγορασει τωρα…!
Και καποια στιγμη ισως βαψω το αλουμινενιο κομματι ή ισως απλα να το περασω με ενα μαυρο αυτοκολλητο Επισης μαλλον θα βαλω καποια σττιγμη ενα μικρο αυτοκολλητο ενθετο (δερμα, πλαστικο ή μεταλο) στο μικρο εκεινο κομματι της σελας οπου υπαρχει (μικρη) πιθανοτητα να ακουμπησει υπο ιδιαιτερες συνθηκες το παξιμαδι
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Εκουαδόρ - Αλάσκα για την ακρίβεια. Ναι είναι ένα καλό τεστ.
Ναι, έχεις δίκιο γιατί ξεκίνησε με Himalayan. Και νομίζω πέρα από τα λάστιχα, η μόνη ουσιαστική αλλαγή που του έκανε ήταν η πίσω ανάρτηση μόλις μπήκε στις ΗΠΑ.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Επειδή ήρθε ο καιρός να αλλαχτούν τα κινέζικα τα λάστιχα, έχετε υπόψη κάποιο λάστιχο που να είναι ικανοποιητικό σε off road και να έχει καλή συμπεριφορά σε βρεγμένη άσφαλτο για το CRF; Από όλα τα βίντεο που βλέπω έχω καταλήξει στα Michelin Anakkee Wild ή στα Continental TKC 80, αλλά θα εκτιμούσα τη γνώμη σας, ιδιαίτερα αν έχετε εμπειρία σε βρεγμένο οδόστρωμα.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Εγω θα σου προτεινα τα Michelin!
Τα εχω φορεσει και εμεινα πολυ ευχαριστημενος σε ολα τα τερεν εκτος του χιονιου:p!
Τα φορουσα στο crf250 rally και κρατησαν 8000 με 8500χλμ!!!
Στην επομενη αλλαγη θα τα βαλω στο crf300 με κλειστα ματια.
 
Top Bottom