Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και το 2009 ο βασικος μισθος ηταν αρκετα μεγαλυτερος Προσθεσε και τον πληθωρισμο ολων αυτων των ετων και πλεον καμια εκπληξη που μεταχειρισμενα μικρα (και οχι μονο) κρατανε παραλογα υψηλες τιμες
Και ακομα καμια εκπληξη οταν και τα λιγα κυβικα ισως να ειναι σε λιγο μια πολυτελης ψυχαγωγια για λιγους!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ακριβό δεν το λες όταν το SH350i έχει 5.750...
Άσχετο και αποτυχημένο σαν παράδειγμα αλλά θέλω να δώσω μια τιμή μεγεθών, στον τιμοκατάλογο της Honda τουλάχιστον.
Θα συμφωνήσω πως είναι η μοναδική επιλογή αυτή τη στιγμή στη κατηγορία, αλήθεια ποιός εγκέφαλος σκέφτηκε να κόψει από την παραγωγή τα WR250, KLX250-300, DRZ400...
Για το Wr250R και το DRZ400 δεν ξέρω αν συνεχίζεται η παραγωγή του αλλά το KLX συνεχίζει σαν KLX 300 στην Αμερική και άλλες χώρες και μάλιστα σε συγκριτικά με το CRF300 βγαίνει καλύτερο σε αναρτήσεις τουλάχιστον. Μπροστά νομίζω έχει Cartridge και ρυθμίσεις και πίσω ρυθμίσεις
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Καλοτάξιδο και καλολάσπωτο να είναι Θάνο thanosxrv
Τα υπόλοιπα τα έχουμε υπεραναλύσει οι δυο μας και νομίζω πως γνωρίζουμε πολύ καλά τη χρήση και τις ανάγκες μας.
Ελπίζω σύντομα να βρεθούμε και από κοντά.

:friendship:
Ευχαριστώ Στέφανε...!
Να ξέρεις πως μετράω πολύ την γνώμη σου, η οποία με βοήθησε αρκετά σε πολλά θέματα!
Να ανοίξει λίγο ο καιρός και θα βρεθούμε σίγουρα.

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Για την ιστορία να αναφέρω πώς το 2009 αγόρασα κούτα Kawasaki KLX250 ψεκαστό 4400€ μετρητά. Έχει ξεφύγει λίγο η φασούλα..
Επίσης, το 2010, 4200 καινούριο, προσφορά βέβαια, μιας κι έκλεινε ο αντιπρόσωπος εδώ.

Το crf300l, αν έπαιρνα μικρό, μάλλον θα ήταν η επιλογή μου, πανέμορφο είναι. Καλοτάξιδο φίλε.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Καλοτάξιδο, καλολασπωτο και να το χαρείς για πολλά πολλά χρόνια.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Για το Wr250R και το DRZ400 δεν ξέρω αν συνεχίζεται η παραγωγή του αλλά το KLX συνεχίζει σαν KLX 300 στην Αμερική και άλλες χώρες και μάλιστα σε συγκριτικά με το CRF300 βγαίνει καλύτερο σε αναρτήσεις τουλάχιστον. Μπροστά νομίζω έχει Cartridge και ρυθμίσεις και πίσω ρυθμίσεις
Το klx 300 πρέπει να είναι απίστευτο εργαλείο.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ο κατάλογος για aftermarket δεν είναι και τόσο μεγάλος.
Επίσης πλαστικά δεν βγάζει καμία εταιρεία για να βρεις εύκολα όπως στα υπόλοιπα enduro/mx.

H τιμή είναι πολύ υψηλή για αυτό που προσφέρει δυστυχώς, διότι όπως ειχω ξαναπεί, χτυπάει το ότι είναι μονοπώλιο.

Μία λογική τιμή θα ήταν 4.800 το L και 5.200 το Rally. Να πεις ότι αξίζει να δώσεις για καινούριο.

7.500€ το Rally, απλά γελάω.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Καλοτάξιδο, καλολασπωτο και να το χαρείς για πολλά πολλά χρόνια.

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο κατάλογος για aftermarket δεν είναι και τόσο μεγάλος.
Επίσης πλαστικά δεν βγάζει καμία εταιρεία για να βρεις εύκολα όπως στα υπόλοιπα enduro/mx.

H τιμή είναι πολύ υψηλή για αυτό που προσφέρει δυστυχώς, διότι όπως ειχω ξαναπεί, χτυπάει το ότι είναι μονοπώλιο.

Μία λογική τιμή θα ήταν 4.800 το L και 5.200 το Rally. Να πεις ότι αξίζει να δώσεις για καινούριο.

7.500€ το Rally, απλά γελάω.
Για αφτερ μαρκετ ριξε μια ματια απο Ασια μερια που ειναι και παμφτηνα Συν οτι μοιραζεται και αρκετα με το 250 Πχ ποδια κινητηρα accerbis με περιπου 70 ευρω (στην Ελλαδα)

Τα πλαστικα του ειναι σχετικα φτηνα στην Ευρωπη και παφτηνα απο Ασια Ασε που δεν σπανε κιολας
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο κατάλογος για aftermarket δεν είναι και τόσο μεγάλος.
Επίσης πλαστικά δεν βγάζει καμία εταιρεία για να βρεις εύκολα όπως στα υπόλοιπα enduro/mx.

H τιμή είναι πολύ υψηλή για αυτό που προσφέρει δυστυχώς, διότι όπως ειχω ξαναπεί, χτυπάει το ότι είναι μονοπώλιο.

Μία λογική τιμή θα ήταν 4.800 το L και 5.200 το Rally. Να πεις ότι αξίζει να δώσεις για καινούριο.

7.500€ το Rally, απλά γελάω.
Εσύ που λατρεύεις τα κινέζικα έχεις έτοιμη λύση στα μέτρα σου μην αγχωνεσαι!!

Μέσα στο 2022 θα έρθει το voge 300 rally σε τιμή λογικά 4300-4500ευρο..

Έχω και καλή ηλεκτροκολληση όπου ανοίγει θα το ραβουμε επιτόπου!!
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Δεν έχουν την ελαστικότητα των καθαρών mx/enduro αλλά οκ. Δεν είναι πολύ ακριβά και τα μαμά.
Θελω να πω από λεβιέδες, μανετες, tail tidy κλπ, μόνο από aliexpress βρίσκεις.
Ίσως μόνο ποδιά και καμιά σχάρα να βρεις εγχώρια. Πράγμα το οποίο επίσης μου φαίνεται πολύ περίεργο με γνώμονα το πόσα αξεσουάρ και μπλιμπλίκια υπάρχουν δε Αμερική και Ασία.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Εσύ που λατρεύεις τα κινέζικα έχεις έτοιμη λύση στα μέτρα σου μην αγχωνεσαι!!

Μέσα στο 2022 θα έρθει το voge 300 rally σε τιμή λογικά 4300-4500ευρο..

Έχω και καλή ηλεκτροκολληση όπου ανοίγει θα το ραβουμε επιτόπου!!
Εγώ λατρεύω τα κινέζικα;
o_O
Ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα. :D

Υ. Γ. Αν είναι ειρωνεία, τότε πέτυχε 10000% :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ λατρεύω τα κινέζικα;
o_O
Ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα. :D

Υ. Γ. Αν είναι ειρωνεία, τότε πέτυχε 10000% :roflmao:
Voge θα λέτε και θα κλαίτε ρε!!

Αν θυμάμαι καλά είπες είχες κάνει βόλτα το 650 dsx. Αν δεν ήξερες πως ήταν κινεζικο πως σου φάνηκε γενικά σαν μηχανή?
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Voge θα λέτε και θα κλαίτε ρε!!

Αν θυμάμαι καλά είπες είχες κάνει βόλτα το 650 dsx. Αν δεν ήξερες πως ήταν κινεζικο πως σου φάνηκε γενικά σαν μηχανή?
Δεν ήμουν εγώ. Δεν νομίζω να σπαταλούσα ώρες της ζωής μου πότε για να κάνω test ride κινέζικο μηχανάκι.
Με το ζόρι για :p ιαπωνικό.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Ο κατάλογος για aftermarket δεν είναι και τόσο μεγάλος.
Επίσης πλαστικά δεν βγάζει καμία εταιρεία για να βρεις εύκολα όπως στα υπόλοιπα enduro/mx.

H τιμή είναι πολύ υψηλή για αυτό που προσφέρει δυστυχώς, διότι όπως ειχω ξαναπεί, χτυπάει το ότι είναι μονοπώλιο.

Μία λογική τιμή θα ήταν 4.800 το L και 5.200 το Rally. Να πεις ότι αξίζει να δώσεις για καινούριο.

7.500€ το Rally, απλά γελάω.
Ο κατάλογος για aftermarket δεν είναι και τόσο μεγάλος.
Επίσης πλαστικά δεν βγάζει καμία εταιρεία για να βρεις εύκολα όπως στα υπόλοιπα enduro/mx.

H τιμή είναι πολύ υψηλή για αυτό που προσφέρει δυστυχώς, διότι όπως ειχω ξαναπεί, χτυπάει το ότι είναι μονοπώλιο.

Μία λογική τιμή θα ήταν 4.800 το L και 5.200 το Rally. Να πεις ότι αξίζει να δώσεις για καινούριο.

7.500€ το Rally, απλά γελάω.
1. Κοιτάς honda. Εχεις δει που έχουν πάει γενικά οι τιμές στα μηχανακια; cruisym 300 εχει 5300€ καινουριο. Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε ποσό είχε πριν 5 χρόνια το 250. Όλα έχουν πάρει +30-40% πάνω.

2. Αφτερ μαρκετ έχω βρει τα πάντα. Πολλά δεν υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα λόγω covid κυρίως.

3. 5900€ κούτα σου φαινεται ακριβό, 10κ για 10ετιας ντουκατι είναι καλή τιμή...

Μια χαρά τιμή είναι αρκεί να ξέρεις για ποιο λόγο το παίρνεις και τι περιμένεις να κάνεις με αυτό. Αν θες αναρτησαρες κλπ παίρνεις καθαρό ή τα σκας 3πλα για ktm, ή δίνεις άλλα 1100€ για μπρος πίσω ανάρτηση και κάνεις ότι θες μετά.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Top Bottom