Honda CRF300L

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Έχω κάμποσο καιρό που έχω βάλει την συγκεκριμένη πεπλατυσμένη προέκταση από τη Givi και είδα μικρή αλλά χρήσιμη διαφορά, ειδικά σε χώμα. Αυτό το ενάμισι με δύο εκατοστά που σου δίνει, καθώς και η μεγαλύτερη βάση βοηθάει. Επίσης δεν ενοχλεί όταν είναι σηκωμένο το σταντ, και ούτε χτυπάει.

Παρόμοια προέκταση έχω βάλει και εγώ, αν δεις φαίνεται και στη φώτο. Σηκώθηκε ελάχιστα σε ύψος, και όντως βοηθάει στη λάσπη, αλλά όταν υπάρχει η παραμικρή κλίση προς τα αριστερά το μηχανάκι κατεβαίνει αρκετά χαμηλά. Στα βενζινάδικα νομίζουν ότι θα μου πέσει το μηχανάκι μερικές φορές όταν κατεβαίνω


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Παρόμοια προέκταση έχω βάλει και εγώ, αν δεις φαίνεται και στη φώτο. Σηκώθηκε ελάχιστα σε ύψος, και όντως βοηθάει στη λάσπη, αλλά όταν υπάρχει η παραμικρή κλίση προς τα αριστερά το μηχανάκι κατεβαίνει αρκετά χαμηλά. Στα βενζινάδικα νομίζουν ότι θα μου πέσει το μηχανάκι μερικές φορές όταν κατεβαίνω


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Μάλλον δεν το έχω προσέξει γιατί μέχρι τώρα δεν έχω κατέβει σε βενζινάδικο. Τα καλά της επαρχίας, σου βάζουν βετζίνα όσο είσαι πάνω στο μηχανάκι. :ha
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω κάμποσο καιρό που έχω βάλει την συγκεκριμένη πεπλατυσμένη προέκταση από τη Givi και είδα μικρή αλλά χρήσιμη διαφορά, ειδικά σε χώμα. Αυτό το ενάμισι με δύο εκατοστά που σου δίνει, καθώς και η μεγαλύτερη βάση βοηθάει. Επίσης δεν ενοχλεί όταν είναι σηκωμένο το σταντ, και ούτε χτυπάει.
Αυτό που έβαλες, όπως και όλα οσα είναι παρόμοια με αυτό, η δουλειά τους είναι για το χώμα. Να μην "βυθίζεται" ή να περιορίζει το οποίο βύθισμα του σταντ στο χώμα!
Αυτό, οπως το βλέπω στη φωτογραφία, αποκλείεται να δίνει ενάμιση με δυο πόντους "ύψος"! Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά δεν νομίζω!!!
Όλα αυτού του τύπου, δεν ενοχλούν όταν είναι σηκωμένα και δεν "χτυπάνε/ακούγονται" γιατί είναι απο ελαφρύ αλουμίνιο. Το ελατήριο του σταντ, τα "σηκώνει" άνετα.
Αντιθέτως, τα "παπούτσια/προεκτάσεις" όπως τα λέω εγώ, είναι συνήθως βαριά (άλλοι τα έχουν φτιάξει από τεφλόν, άλλοι από ξύλο, και άλλοι από καουτσούκ) και το ελατήριο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις λακούβες με αυτό το έξτρα βάρος στην άκρη του σταντ, και ανεβοκατεβαίνει. Αναλόγως την λακούβα, ακούγεται ή όχι!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μάλλον δεν το έχω προσέξει γιατί μέχρι τώρα δεν έχω κατέβει σε βενζινάδικο. Τα καλά της επαρχίας, σου βάζουν βετζίνα όσο είσαι πάνω στο μηχανάκι. :ha
Έτσι.
Και εγώ δεν κατεβαίνω ποτέ, και πάντα βάζω εγώ βενζίνη. Αν δεν θέλουν, πάω στο επόμενο!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κι εμένα το Yamaha γέρνει αρκετά μετά το revalving, πράγμα τέλειο για να μπορώ να ανεβαίνω και να κατεβαίνω εύκολα.

:roflmao:

Στο γκαράζ βάζω μια καμπάνα από παπί για να έρχεται στα ίσα του.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κι εμένα το Yamaha γέρνει αρκετά μετά το revalving, πράγμα τέλειο για να μπορώ να ανεβαίνω και να κατεβαίνω εύκολα.

:roflmao:

Στο γκαράζ βάζω μια καμπάνα από παπί για να έρχεται στα ίσα του.
Είδες για να είμαστε πρώτο... μπόι, τι τραβάμε;;; :laugh:
Στο μοσχάρι, κάτω απ'το σταντ της, στο πάρκινγκ, βάζω μονιμα μια ξυλόσφηνα για να έρχεται στα ίσια της :wacky:!!!!
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Διαβάζοντας την κουβέντα για πιο μακρύ σταντ CRF300L να πω για όποιον τον ενδιαφέρει αλλά πιθανώς δεν έχει την δυνατότητα να το μακρύνει μόνος του οτι υπάρχει και έτοιμο πιο μακρύ 20mm από την rally raid products που το δινει για CRF300L που έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις με αποτέλεσμα και έχει αλλάξει το SAG της μοτοσυκλέτας και να χρειάζεται πιο μακρύ σταντ.
Εκτός από το πιο μακρύ βγάζουν και ένα 20mm πιο κοντό σταντ από το μαμά για χαμηλωμένα CRF300L.
Και αναφέρουν ότι τα σταντ τους είναι 50% πιο ανθεκτικά από τα μαμά λόγω μεγαλύτερου πάχους. 25mm είναι τα δικά τους αντί για 22mm που είναι τα μαμα.
Και το ελατήριο του σταντ που βγάζουν για το CRF300L αναφέρουν ότι είναι 30% πιο δυνατό από το μαμα.
Δεν ξέρω βέβαια αν ισχύουν αυτά που γράφουν γιατί δεν έχει χρειαστεί να τα χρησιμοποιήσω ακόμα.



 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Διαβάζοντας την κουβέντα για πιο μακρύ σταντ CRF300L να πω για όποιον τον ενδιαφέρει αλλά πιθανώς δεν έχει την δυνατότητα να το μακρύνει μόνος του οτι υπάρχει και έτοιμο πιο μακρύ 20mm από την rally raid products που το δινει για CRF300L που έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις με αποτέλεσμα και έχει αλλάξει το SAG της μοτοσυκλέτας και να χρειάζεται πιο μακρύ σταντ.
Εκτός από το πιο μακρύ βγάζουν και ένα 20mm πιο κοντό σταντ από το μαμά για χαμηλωμένα CRF300L.
Και αναφέρουν ότι τα σταντ τους είναι 50% πιο ανθεκτικά από τα μαμά λόγω μεγαλύτερου πάχους. 25mm είναι τα δικά τους αντί για 22mm που είναι τα μαμα.
Και το ελατήριο του σταντ που βγάζουν για το CRF300L αναφέρουν ότι είναι 30% πιο δυνατό από το μαμα.
Δεν ξέρω βέβαια αν ισχύουν αυτά που γράφουν γιατί δεν έχει χρειαστεί να τα χρησιμοποιήσω ακόμα.



Ωραίος!!!! :ok:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Καλό το rallyraid το χα δει και εγώ, αλλά κοστίζει 100€ + μεταφορικά + τελωνείο από Αγγλία, το έφτασες το 200ρι.

Πλέον έχουν αντιπρόσωπο στην Ολλανδία για τα προϊόντα τους (βασικά για Τενερε 700 και CRF300)


 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Καλή φάση. Έχουν ωραία προϊόντα.. Πριν κάνα 6μηνο που τους ειχα ρωτήσει δεν είχανε αντιπρόσωπο και έπαιζε τελωνείο.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Αλλαξες αμορτισερ και πλεον γερνει υπερβολικα;

Oταν το κοψεις μετρα σε παρακαλω την εσωτερικη του διαμετρο και πες μου γιατι με ενδιαφερει
1. Ναι , εβαλα k-tech πισω και ψηλωσε κάνα 1-2cm.. Αλλά το μακρύτερο σταντ θα έλεγα ότι χρειαζεται και χωρίς πίσω ανάρτηση..

2. 18mm η εσωτερική τρύπα

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έγινε η δουλειά με επιτυχία !

+24mm ύψος. Θα δοκιμαστεί το ΣΚ..



Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Πολύ ωραίο. Με εσωτερική ενίσχυση.
Θα έρθει πιο ίσια τώρα, και θα παίρνει πολύ λιγότερο ζόρι το σταντ.
Όχι ότι είναι βαρύ μηχανάκι, αλλά τώρα θα είσαι άρχοντας με αυτο!!! :ok:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραία δουλίτσα μπράβο.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L


Βόλτα με το φίλο Mario Floyd με την καινούργια του RE Classic. Οδήγησα λίγο το RE και η δευτέρα του είναι σαν την 5η του CRF :D. Εξαιρετικό μηχανάκι για όσους τους αρέσει η άνεση, κάθεσαι στην πολυθρόνα και πας χαλαρά και απολαυστικά.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Μια βοήθεια που θα βρω,γιατί δεν βρίσκω,σαμπρέλες επώνυμες heavy duty 80/100-21 και 120/80-18 για το CRF;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Προχθές βρήκα στο tyreshop στο Περιστέρι. Αλλά λογικά θα έχουν κι άλλοι με χωμάτινα λάστιχα.
Edit: Michelin έβαλα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μια βοήθεια που θα βρω,γιατί δεν βρίσκω,σαμπρέλες επώνυμες heavy duty 80/100-21 και 120/80-18 για το CRF;
Φανταζομαι οτι ολα τα μοτολαστιχαδικα θα εχουν Εγω πριν λιγες μερες πηρα vee rubber για τον πισω τροχο απο το tyre shop

Παντως και οι σαμπρελες που φοραει απο καινουριο επωνυμες ειναι (irc) και heavy duty αλλα μαλλον δυσκολο να τις βρεις ελλαδα
 
Reactions: Noe
Top Bottom