Honda CRF300L

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Την περασμενη βδομαδα παρελαβα εξ Ιταλιας το 14 λιτρων τεποζιτο της acerbis το οποιο ειχα παραγγειλει εδω και περιπου εναμιση μηνα


Kαι προχτες Κυριακη το τοποθετησα στο crf
Η τοποθετηση δεν ηταν δυσκολη και δεν θα ηταν ουτε και χρονοβορα αν ειχα φροντισει απο πριν να μαθω πως ακριβως απασφαλιζει ο ταχυσυνδεσμος στο σωληνακι της βενζινης και αν ειχα φροντισει να εχει μεσα και ελαχιστη βενζινη Επισης με παιδεψε λιγο μεχρι να βρω μια λυση το γεγονος οτι το acerbis εβρισκε στο προστατευτικο του ψυγειου της adventure specs που εχω βαλει Τελος ενα μικρο θεμα εφαρμογης αντιμετωπισα και με το δεξι πλαστικο καλυμα του τεποζιτου αλλα τελικα μπηκε σχετικα ευκολα και αυτο






Την ιδια κιολας μερα της τοποθετησης το φουλαρα μεχρι ταπα και κανοντας μια μικρη διαδρομη διαπιστωσα οτι η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας δεν αλλαξε πολυ Εχει σχεδον την ιδια με πριν αναλαφρη αισθηση και το μπροστινο δεν βυθιζεται πολυ περισσοτερο απο πριν κατα τα εντονα φρεναρισματα Τελος σχετικα με την θεση οδηγησης καθιστος ανοιγουν ελαφρως περισσοτερο απο πριν τα ποδια αλλα κατα την ορθια οδηγηση δεν αλλαξε κατι αφου τα ποδια σφιγγουν το τμημα εκεινο της μοτο οπου βρισκεται το στενο τμημα του ρεζερβουαρ και η σελα

Το πλαστικο του φαινεται ιδιαιτερα ποιοτικο με το εμφανες πανω τμημα του να εχει εντονο ματ αναγλυφο Εμφανισιακα δεν μπορω να πω οτι με τρελαινει (αν και ηδη αρχισα να το συνηθιζω) αλλα μπρος στη αναμενομενη αυτονομια των 350 εως 400 χλμ (αναλογως χρησης και ...κεφιου) παραβλεπω οτι οι ιταλοι θα μπορουσαν να κανουν και καλυτερη δουλεια στο αισθητικο κομματι
Μία χαρά δείχνει...:ok:
Πρακτικά και αισθητικά είναι τέλειο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αντίθετα, εγώ θεωρώ ότι ταιριάζει πάρα πολύ με το CRF το ντεπόζιτο, φαίνεται υπέροχο. Με γεια και καλά γεμίσματα. Ερωτήσεις:

1) Πως κούμπωσε με τα πλαστικά;

2) Το σωληνάκι τι σκοπό έχει;

3) Tankbag μπορεί να μπει τώρα ή θα είναι άβολο;
Οπως εγραψα μονο το δεξι πλαστικο δεν ταιριαξε ακριβως Συγκεκριμενα υπαρχει μια αποκλιση 3-4mm(?) μεταξυ της πανω τρυπας του πλαστικου απο οπου περναει η βιδα και του σπειρωματος του ρεζερβουαρ Ομως επειδη το πλαστικο ειναι ευκαμπτο τελικα με λιγο ζορισμα ευθυγραμμιστηκε και βιδωσε Θελω να πιστευω οτι με τον καιρο και με την ζεστη απο τον κινητηρα θα παρει το πλαστικο την "σωστη" φορμα και οταν θα χρειαστει να το ξαναβγαλω καποτε δεν θα ζοριστω κατα τη επανατοποθετηση

Το σωληνακι ειναι για την εξαερωση του ρεζερβουαρ Συνδεεται με το μαμα σωληνακι μεσω μιας ανεπιστροφης βαλβιδας (περιεχεται στη συσκευασια) και καταληγει στο κανιστρο για τις αναθυμιασεις

Tankbag δεν χρησιμοποιω οποτε δεν ξερω, αλλα νομιζω οτι πλεον θα ειναι αβολο αν μπει εκτος και αν ειναι ιδιαιτερα μικρο
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
konkost πολύ ωραίο το ντεπόζιτο και σίγουρα αξίζει η αναβάθμιση για μεγάλες εκδρομές..

2 ερωτήσεις

1. Ισχύει ότι από βάρος το ντεπόζιτο είναι πάνω κάτω ίδιο και πιο ελαφρύ από το εργοστασιακό;

2. Αλλάζει κάτι τώρα με τις ενδείξεις του καυσίμου;

#############
#Dirt Alert# youtube channel
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
konkost πολύ ωραίο το ντεπόζιτο και σίγουρα αξίζει η αναβάθμιση για μεγάλες εκδρομές..

2 ερωτήσεις

1. Ισχύει ότι από βάρος το ντεπόζιτο είναι πάνω κάτω ίδιο και πιο ελαφρύ από το εργοστασιακό;

2. Αλλάζει κάτι τώρα με τις ενδείξεις του καυσίμου;

#############
#Dirt Alert# youtube channel
Το acerbis αν και πολυ μεγαλυτερο απο το μαμα ειναι κατα 690 γραμμαρια ελαφρυτερο! ( :secret:...ναι τα ζυγισα )

Ο δεικτης σιγουρα λειτουργει Αλλα μενει να διαπιστωσω αν υπαρχει αποκλιση και ποσο Βασικα αυτο που πρακτικα ενδιαφερει ειναι να ξερω ποσο καυσιμο ακομα μενει οταν αρχισει να αναβοσβηνη η κοκκινη παυλα
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Την περασμενη βδομαδα παρελαβα εξ Ιταλιας το 14 λιτρων τεποζιτο της acerbis το οποιο ειχα παραγγειλει εδω και περιπου εναμιση μηνα


Kαι προχτες Κυριακη το τοποθετησα στο crf
Η τοποθετηση δεν ηταν δυσκολη και δεν θα ηταν ουτε και χρονοβορα αν ειχα φροντισει απο πριν να μαθω πως ακριβως απασφαλιζει ο ταχυσυνδεσμος στο σωληνακι της βενζινης και αν ειχα φροντισει να εχει μεσα και ελαχιστη βενζινη Επισης με παιδεψε λιγο μεχρι να βρω μια λυση το γεγονος οτι το acerbis εβρισκε στο προστατευτικο του ψυγειου της adventure specs που εχω βαλει Τελος ενα μικρο θεμα εφαρμογης αντιμετωπισα και με το δεξι πλαστικο καλυμα του τεποζιτου αλλα τελικα μπηκε σχετικα ευκολα και αυτο






Την ιδια κιολας μερα της τοποθετησης το φουλαρα μεχρι ταπα και κανοντας μια μικρη διαδρομη διαπιστωσα οτι η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας δεν αλλαξε πολυ Εχει σχεδον την ιδια με πριν αναλαφρη αισθηση και το μπροστινο δεν βυθιζεται πολυ περισσοτερο απο πριν κατα τα εντονα φρεναρισματα Τελος σχετικα με την θεση οδηγησης καθιστος ανοιγουν ελαφρως περισσοτερο απο πριν τα ποδια αλλα κατα την ορθια οδηγηση δεν αλλαξε κατι αφου τα ποδια σφιγγουν το τμημα εκεινο της μοτο οπου βρισκεται το στενο τμημα του ρεζερβουαρ και η σελα

Το πλαστικο του φαινεται ιδιαιτερα ποιοτικο με το εμφανες πανω τμημα του να εχει εντονο ματ αναγλυφο Εμφανισιακα δεν μπορω να πω οτι με τρελαινει (αν και ηδη αρχισα να το συνηθιζω) αλλα μπρος στη αναμενομενη αυτονομια των 350 εως 400 χλμ (αναλογως χρησης και ...κεφιου) παραβλεπω οτι οι ιταλοι θα μπορουσαν να κανουν και καλυτερη δουλεια στο αισθητικο κομματι
Πολύ ωραίο, ψήνομαι κι' εγώ να το τοποθετήσω........
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την περασμενη βδομαδα παρελαβα εξ Ιταλιας το 14 λιτρων τεποζιτο της acerbis το οποιο ειχα παραγγειλει εδω και περιπου εναμιση μηνα


Kαι προχτες Κυριακη το τοποθετησα στο crf
Η τοποθετηση δεν ηταν δυσκολη και δεν θα ηταν ουτε και χρονοβορα αν ειχα φροντισει απο πριν να μαθω πως ακριβως απασφαλιζει ο ταχυσυνδεσμος στο σωληνακι της βενζινης και αν ειχα φροντισει να εχει μεσα και ελαχιστη βενζινη Επισης με παιδεψε λιγο μεχρι να βρω μια λυση το γεγονος οτι το acerbis εβρισκε στο προστατευτικο του ψυγειου της adventure specs που εχω βαλει Τελος ενα μικρο θεμα εφαρμογης αντιμετωπισα και με το δεξι πλαστικο καλυμα του τεποζιτου αλλα τελικα μπηκε σχετικα ευκολα και αυτο






Την ιδια κιολας μερα της τοποθετησης το φουλαρα μεχρι ταπα και κανοντας μια μικρη διαδρομη διαπιστωσα οτι η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας δεν αλλαξε πολυ Εχει σχεδον την ιδια με πριν αναλαφρη αισθηση και το μπροστινο δεν βυθιζεται πολυ περισσοτερο απο πριν κατα τα εντονα φρεναρισματα Τελος σχετικα με την θεση οδηγησης καθιστος ανοιγουν ελαφρως περισσοτερο απο πριν τα ποδια αλλα κατα την ορθια οδηγηση δεν αλλαξε κατι αφου τα ποδια σφιγγουν το τμημα εκεινο της μοτο οπου βρισκεται το στενο τμημα του ρεζερβουαρ και η σελα

Το πλαστικο του φαινεται ιδιαιτερα ποιοτικο με το εμφανες πανω τμημα του να εχει εντονο ματ αναγλυφο Εμφανισιακα δεν μπορω να πω οτι με τρελαινει (αν και ηδη αρχισα να το συνηθιζω) αλλα μπρος στη αναμενομενη αυτονομια των 350 εως 400 χλμ (αναλογως χρησης και ...κεφιου) παραβλεπω οτι οι ιταλοι θα μπορουσαν να κανουν και καλυτερη δουλεια στο αισθητικο κομματι
Πως είναι έτσι; Χάλια!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειάζεστε μεγάλα τεποζιτα...:friend:

Κούκλα εγινε
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειάζεστε μεγάλα τεποζιτα...:friend:
Θέλουν να γίνουν κυρίαρχοι στη θέση του κυρίαρχου... :friend:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Την περασμενη βδομαδα παρελαβα εξ Ιταλιας το 14 λιτρων τεποζιτο της acerbis το οποιο ειχα παραγγειλει εδω και περιπου εναμιση μηνα


Kαι προχτες Κυριακη το τοποθετησα στο crf
Η τοποθετηση δεν ηταν δυσκολη και δεν θα ηταν ουτε και χρονοβορα αν ειχα φροντισει απο πριν να μαθω πως ακριβως απασφαλιζει ο ταχυσυνδεσμος στο σωληνακι της βενζινης και αν ειχα φροντισει να εχει μεσα και ελαχιστη βενζινη Επισης με παιδεψε λιγο μεχρι να βρω μια λυση το γεγονος οτι το acerbis εβρισκε στο προστατευτικο του ψυγειου της adventure specs που εχω βαλει Τελος ενα μικρο θεμα εφαρμογης αντιμετωπισα και με το δεξι πλαστικο καλυμα του τεποζιτου αλλα τελικα μπηκε σχετικα ευκολα και αυτο






Την ιδια κιολας μερα της τοποθετησης το φουλαρα μεχρι ταπα και κανοντας μια μικρη διαδρομη διαπιστωσα οτι η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας δεν αλλαξε πολυ Εχει σχεδον την ιδια με πριν αναλαφρη αισθηση και το μπροστινο δεν βυθιζεται πολυ περισσοτερο απο πριν κατα τα εντονα φρεναρισματα Τελος σχετικα με την θεση οδηγησης καθιστος ανοιγουν ελαφρως περισσοτερο απο πριν τα ποδια αλλα κατα την ορθια οδηγηση δεν αλλαξε κατι αφου τα ποδια σφιγγουν το τμημα εκεινο της μοτο οπου βρισκεται το στενο τμημα του ρεζερβουαρ και η σελα

Το πλαστικο του φαινεται ιδιαιτερα ποιοτικο με το εμφανες πανω τμημα του να εχει εντονο ματ αναγλυφο Εμφανισιακα δεν μπορω να πω οτι με τρελαινει (αν και ηδη αρχισα να το συνηθιζω) αλλα μπρος στη αναμενομενη αυτονομια των 350 εως 400 χλμ (αναλογως χρησης και ...κεφιου) παραβλεπω οτι οι ιταλοι θα μπορουσαν να κανουν και καλυτερη δουλεια στο αισθητικο κομματι
Φίλος το μπουλάς??
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L


Για όποιον ενδιαφέρεται το πως κάθεται πάνω στο μηχανάκι η μαμά ποδιά. Τελικά αυτή έβαλα γιατί οπτικά δεν μου άρεσε η πλαστική. Μέχρι στιγμής δεν παρατήρησα κάτι σχετικό με κραδασμούς αλλά θα δείξει.
Ερώτηση...
Στην συσκευασία δείχνει 3 τεμάχια για κάθε πλευρα ρόδας,είναι έτσι και εσύ προτίμησες να μην τα βάλεις όλα;ή έχει 2 για κάθε πλευρά;
Επίσης τα μπροστινά το έχεις βάλεις με ανάποδη φορά σε σχέση με το πίσω;;;;:rolleyes:
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Την περασμενη βδομαδα παρελαβα εξ Ιταλιας το 14 λιτρων τεποζιτο της acerbis το οποιο ειχα παραγγειλει εδω και περιπου εναμιση μηνα

Οοοοο,να είσαι καλά να το γεμίζεις και να το αδειάζεις στα όρη,τα βουνά και τα λαγκάδια.
Μια χαρά του πάει και καλά έκανες που το πήρες σε μαύρο,όχι εκείνο το ημιδιάφανο.....
Λογικά ο δείκτης μια χαρά θα δείχνει,απλά θα αργεί κάθε μπάρα να φεύγει σε σχέση με πρίν ή τουλάχιστον
οι 2 πρώτες να αργούν υπερβολικά και οι υπόλοιπες με λίγο πιο αργό ρυθμό σε σχέση με πρίν.
Μεγάλη αυτονομία πάντως....

Άλλαξες χούφτες;
Αν μπορείς info για χούφτες,καθρέπτες και αυτοκόλλητα στις ζάντες.
 
Top Bottom