Honda CRF300L

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Για αφτερ μαρκετ ριξε μια ματια απο Ασια μερια που ειναι και παμφτηνα Συν οτι μοιραζεται και αρκετα με το 250 Πχ ποδια κινητηρα accerbis με περιπου 70 ευρω (στην Ελλαδα)

Τα πλαστικα του ειναι σχετικα φτηνα στην Ευρωπη και παφτηνα απο Ασια Ασε που δεν σπανε κιολας
Η καρίνα δεν είναι ίδια του 250 με του 300..θέλει άλλες τρύπες και δεν αξίζει το κόπο για πατεντες.. φέρνουν την acerbis με 69€ στο xmoto.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ Στέφανε...!
Να ξέρεις πως μετράω πολύ την γνώμη σου, η οποία με βοήθησε αρκετά σε πολλά θέματα!
Να ανοίξει λίγο ο καιρός και θα βρεθούμε σίγουρα.

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μόνο που ξέρω είναι πως η συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσυκλετισμού (On/Off) έχει δεκάδες παραλλαγές ακόμη και εντός των χωμάτινων τερέν, σε βουνά και δάση.
Στη μικρή κατηγορία των 250+ το ταξιδιωτικό εντούρο δίνει μια διαφορετική γεύση που νομίζω πως δεν έχει σχέση με αυτή των μεγάλων, ειδικά στα διήμερα και στα τριήμερα. Διασχίζοντας πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα, επί δυο και τρεις ημέρες με μικρή μοτοσυκλέτα... Εύχομαι σύντομα να αναπτύξουμε τέτοιες εκδρομές και να κερδίσουμε πολλούς φίλους στη μικρή κατηγορία.
Το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως και τα γούστα μας και τα χνώτα μας ταιριάζουν Θάνο, αυτό είναι όλο κι όλο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η καρίνα δεν είναι ίδια του 250 με του 300..θέλει άλλες τρύπες και δεν αξίζει το κόπο για πατεντες.. φέρνουν την acerbis με 69€ στο xmoto.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Eχεις δικιο δεν ταιριαζουν οι τρυπες Αλλα σιγα τις πατεντες δηλαδη, να ανοιξει καποιος δυο καινουριες τρυπες
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
1. Κοιτάς honda. Εχεις δει που έχουν πάει γενικά οι τιμές στα μηχανακια; cruisym 300 εχει 5300€ καινουριο. Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε ποσό είχε πριν 5 χρόνια το 250. Όλα έχουν πάρει +30-40% πάνω.

2. Αφτερ μαρκετ έχω βρει τα πάντα. Πολλά δεν υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα λόγω covid κυρίως.

3. 5900€ κούτα σου φαινεται ακριβό, 10κ για 10ετιας ντουκατι είναι καλή τιμή...

Μια χαρά τιμή είναι αρκεί να ξέρεις για ποιο λόγο το παίρνεις και τι περιμένεις να κάνεις με αυτό. Αν θες αναρτησαρες κλπ παίρνεις καθαρό ή τα σκας 3πλα για ktm, ή δίνεις άλλα 1100€ για μπρος πίσω ανάρτηση και κάνεις ότι θες μετά.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Όταν ένα καθαρόαιμο 250άρι έχει 10 και 11 χιλιάδες πως γίνεται να είναι ακριβό την σήμερον ημέρα ένα On/Off 250cc στις 6 χιλιάδες; Πόσο μάλλον με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας τα τελευταία 2 χρόνια. Όλες οι μοτοσυκλέτες ακρίβυναν και είναι λογικό τα μικρά να ακριβύναν αναλογικά περισσότερο καθώς η ζήτηση τους ανεβαίνει γιατί σου εξασφαλίζουν χαμηλότερο κόστος χρήσης. Αυτά δεν είναι καινούρια πράγματα. Αιώνες λειτουργούν έτσι οι νόμοι της αγοράς.

Όπως έχω πει οι 6.000 ευρώ είτε είναι για ένα 250άρι, είτε είναι για ένα 700άρι είναι πάντα 6.000 ευρώ. Δεν αλλάζει η πραγματική αξία των χρημάτων. Αυτά τα χρήματα λοιπόν μπορεί να είναι για την ίδια μοτοσυκλέτα... λίγα ή και πολλά! Σημασία λοιπόν έχει η σωστή χρήση.
Μπορείς να δώσεις 6.000 ευρώ για ένα καλομεταχειρισμένο καθαρόαιμο εντούρο 250cc και να έχεις πετάξει τα λεφτά σου γιατί δε μπορεί να κάνει αυτό που θέλω να κάνω εγώ μαζί του. Και βάζω εσκεμμένα ένα ακραίο παράδειγμα γιατί το πιστεύω 100%. Αυτό που μπορείς να κάνεις με ένα τέτοιο On/Off δε μπορείς να το κάνεις χωρίς επιπτώσεις με ένα καθαρόαιμο. Φυσικά ισχύει και το ανάποδο και για αυτό επαναλαμβάνω το απλό: "σημασία έχει η χρήση". Ενστάσεις θα υπάρχουν πολλές, αλλά ένα είναι σίγουρο, πως υπάρχει μια μοτοσυκλέτα για κάθε χρήση. Το πως βλέπει και βιώνει ο κάθε ένας τα πράγματα είναι προσωπική υπόθεση. Πάντως όταν μια επιλογή είναι λανθασμένη δεν φταίει η μοτοσυκλέτα ούτε για τη τιμή της.

Για τις αναρτήσεις.... αν από το εργοστάσιο είχε τις αναρτήσεις ενός καθαρόαιμου είναι αυτονόητο ότι δε θα είχε 6.000 αλλά 8000 ευρώ και τότε να δω πόσοι θα αγόραζαν για να κάνουν On/Off-άδες...
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Όταν ένα καθαρόαιμο 250άρι έχει 10 και 11 χιλιάδες πως γίνεται να είναι ακριβό την σήμερον ημέρα ένα On/Off 250cc στις 6 χιλιάδες; Πόσο μάλλον με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας τα τελευταία 2 χρόνια. ..
Συμφωνώ απόλυτα. Απλά κάποιοι (βλέπε Hackman) περιμένουν το όνειρο. Να βγει μηχανάκι με αναρτήσεις καθαρού, μοτέρ άσπαστο που δε χρειάζεται ποτέ σέρβις,στα 125 κιλά και αν είναι δυνατόν στα 3990€.. εεεεε δε γίνεται!


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Συμφωνώ απόλυτα. Απλά κάποιοι (βλέπε Hackman) περιμένουν το όνειρο. Να βγει μηχανάκι με αναρτήσεις καθαρού, μοτέρ άσπαστο που δε χρειάζεται ποτέ σέρβις,στα 125 κιλά και αν είναι δυνατόν στα 3990€.. εεεεε δε γίνεται!


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Ή ποιότητα ενός Ducati 20ετιας είναι 20 φορές ανώτερη από ένα honta τέτοιου βεληνεκούς. Αμιγώς φτιαγμένο σε ασιατικές χώρες εκτός Ιαπωνίας.
Enduro βρίσκεις καινούριο και με 10.000€.

Οι τιμές έχουν ανέβει πολύ και σε όλα τα μηχανάκια. Πολύ παραπάνω και σε αυτό. Απλά είχαν δυνατότητα να πωλείται τουλάχιστον 1.000€ κάτω θεωρώ. Ειδικά το Rally.
Τα έχουμε πει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μια χαρά εργαλείο ειναι το honda. Οκ με τους μισθούς μας όλα ακριβά φαίνονται.

Απλά θα ήθελα να έχει προσπαθήσει λίγο η Honda να ξεπεράσει τον εαυτό της και να παίξει τουλάχιστον στην κατηγορία αναρτήσεων που παίζει το klx300 (άσχετα αν δεν έρχεται Ευρώπη). Δηλαδή ένα cartridge μπροστά και ρυθμίσεις.

Δεν θέλω να γίνομαι γραφικός με τους Κινέζους αλλά αυτή την εποχή θα παίξουν ρόλο στις εξελίξεις. Δηλαδή όταν σκάσει το voge 300 rally στα 3 χιλιάρικα φτηνότερο πρώτοι οι Αμερικανοί που δεν μασάνε να το πάρουν θα το πάρουν θα το σκισουν αμείλικτα και θα απαντήσουν αν όντως αξίζουν τα 3 χιλιάρικα διαφορά. Αν οι διαφορές τους δεν ειναι τέτοιες που να δικαιολογησουν τη διαφορά τιμής τότε η honda για να μείνει στο παιχνίδι θα αναγκαστεί να προσφέρει παραπάνω.

Ήδη το έκανε. Μια ματιά στο φρέσκο cb500x με το usd πηρουνι big piston της showa και τα διπλά δισκόφρενα μπροστά δείχνει πως είναι σε επιφυλακή.

Προς το παρόν το crf300l παίζει μόνο του και αντικειμενικά με ένα δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτέρ δίνει μια καλή βάση για τον χόμπιστα. Ουσιαστικά με μια επέμβαση στις αναρτήσεις και μερικά περιφερειακά με 7.5 χιλιάρικα θα έχεις ένα πολύ ικανό σύνολο.

Σίγουρα οποίος το έχει θα το ευχαριστηθεί και ειναι και πολύ όμορφο το 300 αναβάθμιση σημαντική και σε ομορφιά από το 250.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Συμφωνώ απόλυτα. Απλά κάποιοι (βλέπε Hackman) περιμένουν το όνειρο. Να βγει μηχανάκι με αναρτήσεις καθαρού, μοτέρ άσπαστο που δε χρειάζεται ποτέ σέρβις,στα 125 κιλά και αν είναι δυνατόν στα 3990€.. εεεεε δε γίνεται!


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
To wr 250 r είναι πολύ κοντά σε αυτό που περιγράφεις. Όπως και το CCM που είναι ακόμα πιο πολεμικό αλλά από σέρβις μόνο λάδια φίλτρο (και που και που πηνία).

Nα ευχηθώ και γω στον Θάνο να ειναι καλά να το χαρεί το 300ρι το οποίο το θεωρώ υπέροχη μοτοσυκλέτα. Αν αγόραζα τώρα τέτοιο θα έπαιρνα για αντικαταστάτη του CCM.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Ναι. Αλλά δε πωλειται καινούριο. Και αν το έβγαζε η yamaha σήμερα, θα είχε αρχική τιμη κάπου 7700€+ στην Ελλάδα, αν κρίνω από τα 300ρια σκούτερ της yamaha..!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Aν υπήρχε ανταγωνισμός οι τιμές θα είχαν κρατηθεί σε πιο χαμηλά επίπεδα.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Ακόμα να καταλάβεις ότι δεν είναι η τιμή του αυτή λόγω -μη- ανταγωνισμού.

Το 2011 έπαιρνες 1000ρι gsxr με 13κ, και σήμερα καινούριο έχει 21κ..εκεί δεν υπάρχει ανταγωνισμός;

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Θες να μιλήσουμε με γεγονότα:
2016 τιμή crf 250l: 5040€
2016 τιμή wr250r 7450€

Δεν υπήρχε ανταγωνισμός;



Θα μου πεις ειχε καλύτερο setup το yamaha για αυτό και τόσο ακριβό. Οκ μαζί σου..
Άρα το 5900€ για καινούριο 300L/2022 γιατί το θεωρείς πανάκριβο;



Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Για να τελειωνουμε με τις τιμες κλπ . Το μηχανακι ειναι ελβετικος σουγιας και η τιμη του ειναι αυτη που ειναι, δε μπορουμε να κανουμε κατι αλλο...

Αμα σαρεσει το παιρνεις και το ευχαριστιεσαι και τελος. Και εγω εβρισκα ΚLX ελαφρως μεταχειρισμενα αλλα ηθελα το κοκκινο μοτορι, οποτε τα εσκασα (τα 5520) και το πηρα, simple as that! :)
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
To wr 250 r είναι πολύ κοντά σε αυτό που περιγράφεις. Όπως και το CCM που είναι ακόμα πιο πολεμικό αλλά από σέρβις μόνο λάδια φίλτρο (και που και που πηνία).

Nα ευχηθώ και γω στον Θάνο να ειναι καλά να το χαρεί το 300ρι το οποίο το θεωρώ υπέροχη μοτοσυκλέτα. Αν αγόραζα τώρα τέτοιο θα έπαιρνα για αντικαταστάτη του CCM.
Κωνσταντίνε σ'ευχαριστώ πολύ!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ακόμα να καταλάβεις ότι δεν είναι η τιμή του αυτή λόγω -μη- ανταγωνισμού.

Το 2011 έπαιρνες 1000ρι gsxr με 13κ, και σήμερα καινούριο έχει 21κ..εκεί δεν υπάρχει ανταγωνισμός;

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Καταλαβαίνω ότι υπάρχει πληθωρισμός αλλά και αισχροκέρδια επειδή πληρώνεις... χόντα.

Mιλάμε για το ίδιο μηχανάκι από το 2014 με αλλαγές σε σημεία όσον αφορά το CRF L.
Το GSX-R και όποιο άλλο αντίστοιχο παράδειγμα μοτοσυκλέτας από τότε, έχει αλλάξει 3-4 μοντέλα και έχει φορέσει ένα κάρο ηλεκτρονικά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομίζω ότι ξεφεύγουμε από την ουσία του θέματος...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και που συζητάμε ακόμα για το crf είναι επιτυχία


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Πάντως είναι μεγάλη επιτυχία της Honda το μοναδικό πρόβλημα που βγάζει αυτό το μηχανάκι να είναι η τιμή του... :roflmao:
 
Top Bottom