Honda CRF300L

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως φαίνεται ότι δεν αγαπάς την ΚύπροΝ και τρως τα τελικά ν από άρθρα αντί για τυρόπιτα και μίλκο και οι κραδασμοί του μονοκύλινδρου αλλά και του δικύλινδρου πενφερόταξ κομπρεσέρ σε έχουν κάνει να αστειεύεσαι και με το αμορτΕσέρ χωρΕς εμότζΕ. Και τι α κανς, α κατς α μαλώεις, αφού το πΧιανς το νόημα. Αυτά είναι και τα ανώδυνα της ζωής τέλος πάντων, ας ήταν τα μόνα προβλήματα μας τα ορθογραφικά εδώ και εκεί.
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
:roflmao::roflmao: ...τι μλκς!
Ο άνθρωπος βλέπει μπροστά.
Θα ροζίσει το κοκκινάκι της Όνδα με τα χρόνια πολυμεριζόμενο και θα γίνει πουκαμισί. Ταιριαστό και το καφέ του πέρπερι με το χώμα, η καδένα στον λαιμό ταιριάζει με την ζάντα, ΜΟΝΔΕΛΟ σε φαντάζεται.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τετοια ομορφια σαν του STF δεν φτανεται...!
Σε γλεντάνε γεροντα.... Σου στέλνω σημεία διαδρομής advtrOFFy να τους πετάξεις στο ρέμα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
"Χα-ο-τι-κή"... Κατά amyroukai το ανάγνωσμα!
βλέπεις ότι έχω καταπιέσει τον grammar and syntax nazi, τα λέει ο κυρ Γιάννης.
Ναι ρε πστμ, τρέμει το χέρι μου πριν πατήσω enter και "υποβολή απάντησης".
Ωλι των φωβω του αιχουμαι!
Καλά τα λέει ο konkost ...το σωστό είναι χαωτικη από το χλμ ανά ώρα...
Αλλά ξέρω τι σας χρειάζεται...να σας περιλάβει ένας μίστερ μίστερ...
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχει και καινουρια... :secret:
Δεν διαφωνω αλλα εγω προτεινα την αγγελια σε εκεινον που θελει να παρει καινουριο crf και οχι voge
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Εχει και καινουρια... :secret:
Κοίτα αν βάλεις και την ανάρτηση μιλάμε για 2200 κάτω ο Κινέζος. Ωστόσο δεν ξέρω πόσο εύκολα θα πήγαινα προς τα εκεί. Για την ώρα ακόμα με κερδίζει το κοτόφτερο.
 

SlowMo

Μέλος
Όνομα
nick
Μοτό
CRF 300L
Δεν διαφωνω αλλα εγω προτεινα την αγγελια σε εκεινον που θελει να παρει καινουριο crf και οχι voge
Εννοείται πως το κοίταξα και το έψαξα και αυτό πολύ. Ο μόνος λόγος που δεν θα πάω εκεί είναι καθαρά για λόγους μεταπώλησης . Δηλαδή από την στιγμή που υπάρχει ένα μπάτζετ για μοτο κοντά στα 5.5 δεν μου πάει η καρδιά γιατί σε 2 χρόνια θα το πουλήσω 3.500 στην καλύτερη. Κάπως έτσι το σκέφτομαι , μπορεί να είναι και λάθος.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εννοείται πως το κοίταξα και το έψαξα και αυτό πολύ. Ο μόνος λόγος που δεν θα πάω εκεί είναι καθαρά για λόγους μεταπώλησης . Δηλαδή από την στιγμή που υπάρχει ένα μπάτζετ για μοτο κοντά στα 5.5 δεν μου πάει η καρδιά γιατί σε 2 χρόνια θα το πουλήσω 3.500 στην καλύτερη. Κάπως έτσι το σκέφτομαι , μπορεί να είναι και λάθος.
Μα αν τελικα το voge (ή και το crf) αποδειχτει οτι ειναι αξιοπιστο και οτι κανει για την δουλεια που το αγορασες γιατι να το πουλησεις σε δυο χρονια;
Και νομιζω οτι με το crf τα ιδια ή και περισσοτερα χρηματα θα χασεις αν αναναθμισεις τις αναρτησεις του
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Το 640 πηρα (προφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας)

Το 642 εχει επιπλεον και αποσβεσης συμπιεσης αλλα αφενως ειναι πολυ ακριβοτερο και αφετερου εχει το δοχειο αζωτου πανω στο αμορτισερ και ισως σε μεγαλη συμπιεση του ψαλιδιου η αλυσιδα να χτυπαει πανω του
Απο την αλλη υπαρχει και το 540 αρκετα πιο φτηνο αλλα αυτο δεν εχει καμια ρυθμιση περαν της προφορτισης

Η μονη εναλλακτικη λυση και με αποσβεση συμπιεσης με το δοχειο αζωτου μακρια απο το σωμα του αμορτισερ ειναι αυτη της ohlins Το οποιο φυσικα και αυτο ειναι στο ιδιο επιπεδο τιμης με το 642 της wilbers (934 ευρω)

Στην ιδια κατηγορια τιμης (περι τα 600 ευρω) του 640 wilbers και με μονο αποσβεση επαναφορας ειναι τα ohlins, rally raid και emc
Tο ktech ειναι κανα κατοσταρικο πιο φτηνο αλλα ταυτοχρονα και υποδεεστερο οσον αφορα την διαμετρο του εμβολου αρα και του σωματος κατι που θεωρητικα τουλαχιστον επηρεαζει την λειτουργεια οταν θα δουλευει υπερωρεις
Σχετικά με την ανάρτηση της Ohlins, βρήκα αυτό από γκρουπ στο FB:




 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σχετικά με την ανάρτηση της Ohlins, βρήκα αυτό από γκρουπ στο FB:




Nai αυτο ειναι το ακριβο μοντελο της ohlins (934 ευρω στην Ελλαδα) για το crf που εχει και αποσβεση συμπιεσης
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γιατί το άζωτο πάνω στο μοτέρ; :laugh::eek::p:laugh::eek:
Kαι μενα με παραξενεψε οταν το ειδα Γιατι μπορει να μην βγαζει πολυ ζεστη το μοτερ απο την αριστερη μερια σιγουρα ομως θα μπορουσε να τοποθετηθει και καπου καλυτερα (ψυχροτερα)
 
Top Bottom