Honda CRF300L

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Βασικά το μαρκούτσι σου δίνει δυνατότητα τοποθέτησης όπου εσύ θες (όσο φτάνει βέβαια)

Η θέση αυτή κατά την γνώμη μου το προστατεύει αρκετά στις πτώσεις.

Στις πιο μεγάλες μοτό η τοποθέτησή του συνήθως με βάση στις βίδες του μαρσπιέ του συνεπιβάτη δημιουργεί πρόβλημα στην τοποθέτηση πλαινών βαλιτσών.

Στο Άφρικα 1000 το έβγαζε έτσι, με μαρκούτσι, αλλά για τους παραπάνω λόγους μάλλον κατήργησε το μαρκούτσι και ενσωμάτωσε την προφόρτιση στο σώμα του αμορτισέρ όπως είναι και το ΟΕΜ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βασικά το μαρκούτσι σου δίνει δυνατότητα τοποθέτησης όπου εσύ θες (όσο φτάνει βέβαια)

Η θέση αυτή κατά την γνώμη μου το προστατεύει αρκετά στις πτώσεις.

Στις πιο μεγάλες μοτό η τοποθέτησή του συνήθως με βάση στις βίδες του μαρσπιέ του συνεπιβάτη δημιουργεί πρόβλημα στην τοποθέτηση πλαινών βαλιτσών.

Στο Άφρικα 1000 το έβγαζε έτσι, με μαρκούτσι, αλλά για τους παραπάνω λόγους μάλλον κατήργησε το μαρκούτσι και ενσωμάτωσε την προφόρτιση στο σώμα του αμορτισέρ όπως είναι και το ΟΕΜ
Στο συγκεκριμενο αμορτισερ το δοχειο ειναι αζωτου και το ρυθμιστικο δεν ειναι για προφορτιση αλλα για την ρυθμιση της αποσβεσης συμπιεσης
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χτες καθισα και ασχοληθηκα με το ξηλωμα αυτης της οικολογικης μαλακιας που εχει η χοντα για τις αναθυμιασεις της βενζινης
Με δυο βιδες Μ6 κρατιεται ολες κι ολες αλλα οσο ευκολο ακουγεται για να βγει, τοσο δυσκολο-χρονοβορο ειναι στην πραξη Και αυτο γιατι για να υπαρξει προσβαση στη δεξια βιδα που το κραταει πρεπει να βγει το τελικο της εξατμισης :oops:

Ολο αυτο λοιπον αφαιρεθηκε


απο εδω


Και το crf πλεον ζυγιζει λιγοτερο κατα μισο κιλο και κατι


Για να λειτουργει και παλι καλα ο κινητηρας ταπωσα μια υποδοχη στην εισαγωγη απο οπου εισερχονταν οι αναθυμιασεις για να καουν μαζι με το μειγμα
Επισης για να μην εμφανιζεται μονιμα το check engine γεφυρωσα με ενα συρμα την φυσα που κουμπωνε στο κανιστρο που αφαιρεσα


Ενα tie wrap και κατοπιν μπολικη μονωτικη ταινια διαφυλασουν οτι το συρματακι δεν προκειται να φυγει απο την θεση του και οτι η φυσα ειναι απολυτως στεγανη


Τακτοποιηθηκαν ολα τα καλωδια και μετα απο καμια ωρα το crfακι ηταν ετοιμο για βολτα!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Χτες καθισα και ασχοληθηκα με το ξηλωμα αυτης της οικολογικης μαλακιας που εχει η χοντα για τις αναθυμιασεις της βενζινης....

....και μετα απο καμια ωρα το crfακι ηταν ετοιμο για βολτα!
Αντίστοιχη βλακεία έχω ξηλώσει και εγώ στο klx!!! Καυσαέρια στην εισαγωγή αέρα για λιγότερους ρύπους.....
Άντε γεια!!!!! Με συνοπτικές διαδικασίες μάλιστα :sneaky:
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

Το είδατε καθόλου; Ανακαλούνται κάποια συγκεκριμένα μοντέλα παραγωγής τελών του 2022 - αρχών 2023 για πρόβλημα με διαρροές λαδιού.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αντίστοιχη βλακεία έχω ξηλώσει και εγώ στο klx!!! Καυσαέρια στην εισαγωγή αέρα για λιγότερους ρύπους.....
Άντε γεια!!!!! Με συνοπτικές διαδικασίες μάλιστα :sneaky:
Mηπως εννοεις το συστημα με εισαγωγη αερα μετα την βαλβιδα εξαγωγης ωστε να καιγονται μεσα στην εξατμιση οποια μικρη ποσοτητα ακαυτου μειγματος εχει διαφυγει προς το περιβαλλον;
Γιατι αυτο ειναι διαφορετικο και ενω εχω σκεφτει να το καταργησω και αυτο δεν εχω προχωρησει αφου λογω του αισθητηρα λ δεν γνωριζω τι επιπτωση θα εχει η καταργηση του στο μειγμα και κατ επεκταση και στη λειτουργια του κινητηρα
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Αντιγράφω: «CBF300NA, CRF300LA/LRA – Production dates: 8 December 2022-12 January 2023 (CRF300LA/LRA), 19 February 2022-2 January 2023 (CBF300NA). Model year: 2022 (CBF300NA) and 2023 (CRF300LA/LRA). The oil core plugs situated in the crankcase cover may come out. As a result, hot engine oil may be forced out, causing injuries to the rider. Moreover, the oil may fall onto the rear tyre, causing the rider to experience loss of control and the oil may be ignited if transmitted to the hot exhaust. »
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Mηπως εννοεις το συστημα με εισαγωγη αερα μετα την βαλβιδα εξαγωγης ωστε να καιγονται μεσα στην εξατμιση οποια μικρη ποσοτητα ακαυτου μειγματος εχει διαφυγει προς το περιβαλλον;
Γιατι αυτο ειναι διαφορετικο και ενω εχω σκεφτει να το καταργησω και αυτο δεν εχω προχωρησει αφου λογω του αισθητηρα λ δεν γνωριζω τι επιπτωση θα εχει η καταργηση του στο μειγμα και κατ επεκταση και στη λειτουργια του κινητηρα
Είχε πάνω στον λαιμό της εξάτμισης (και το έχει ακόμα, αλλά ταπωμένο) ένα μεταλλικό σωληνάκι, το οποίο μέσω μιας μεμβράνης υποπίεσης (η οποία έπαιρνε "κίνηση" από την υποπίεση του εμβόλου κατά την φάση της εισαγωγής) πέρναγε μια ποσότητα καυσαερίων ξανά στο φίλτρο αέρος! Όλο αυτό το παπαράκι έφυγε, και ταπωθηκαν: το μεταλλικό σωληνάκι της εξάτμισης και το πλαστικό σωληνάκι που πήγαινε στο φιλτροκούτι!!!
Είναι με καρπυρατερ εμένα, χωρίς αισθητήρες λάμδα κτλ εννοείται, οπότε δεν είχα τέτοια θέματα να σκεφτώ.
Το μηχανάκι όμως παίρνει "ανάσες καθαρές", έχει αλλάξει ο ήχος και η απόδοση του κινητήρα προς το καλύτερο!
Κτεο έχω περάσει δύο φορές από τότε, με την κάρτα καυσαερίων να είναι άψογη!
 

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του Crf300l περίπου 3 μήνες και ήρθε η ώρα να βάλω χούφτες. Αγόρασα τις ακόλουθες χούφτες οι οποίες δεν φαίνεται να ταιριάζουν ( βρίσκει η Μανέτα του μαμα συμπλέκτη και εμποδίζουν τα καλώδια του φρένου). Ποιες after market χούφτες ταιριάζουν στο μαμα τιμόνι και στις μαμα μανετες; Επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό μάστορα να μου τις τοποθετήσει θα το εκτιμούσα πολύ γιατί από το συνεργείο της Honda όπου έκανα και το πρώτο service μου τα μάσαγαν για θέλουν και μια ολόκληρη μέρα για να τις τοποθετήσουν αν κάνουν κιόλας. Όσο για μένα δεν έχω τον κατάλληλο εξοπλισμό ούτε τις κατάλληλες γνώσεις για να κάνω κάτι τέτοιο.
Ευχαριστώ πολύ και καλώς σας βρήκα!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του Crf300l περίπου 3 μήνες και ήρθε η ώρα να βάλω χούφτες. Αγόρασα τις ακόλουθες χούφτες οι οποίες δεν φαίνεται να ταιριάζουν ( βρίσκει η Μανέτα του μαμα συμπλέκτη και εμποδίζουν τα καλώδια του φρένου). Ποιες after market χούφτες ταιριάζουν στο μαμα τιμόνι και στις μαμα μανετες; Επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό μάστορα να μου τις τοποθετήσει θα το εκτιμούσα πολύ γιατί από το συνεργείο της Honda όπου έκανα και το πρώτο service μου τα μάσαγαν για θέλουν και μια ολόκληρη μέρα για να τις τοποθετήσουν αν κάνουν κιόλας. Όσο για μένα δεν έχω τον κατάλληλο εξοπλισμό ούτε τις κατάλληλες γνώσεις για να κάνω κάτι τέτοιο.
Ευχαριστώ πολύ και καλώς σας βρήκα!
Δυστυχως απο οτι εχω δει στο διαδικτυο πολυ λιγες χουφτες μπαινουν ευκολα στο crf Βασικα δηλαδη μονο τρεις εχω εντοπισει και αυτες κατα την γνωμη μου δεν ειναι ακριβες Και ειναι (με καθε επιφυλαξη) ειναι οι παρακατω:
X-FACTORY HANDGUARDS | Acerbis motorsport
NEW Handguard to fit HONDA CRF300L ('21 on) - Barkbusters Moto
- ZETA RACING -
Εγω εχω βαλει καποιες φτηνες φτηνες κινεζικες οι οποιες ομως ηθελαν αρκετο κοψε, στραβωσε, ισιωσε για να μπουν
Αλλα αν επαιρνα τωρα θα επαιρνα της acerbis που τις εχει σε καλη τιμη εδω:
https://www.24mx.eu/product/acerbis-x-factory-hand-protection_pid-0022397.343?gclid=Cj0KCQiA_P6dBhD1ARIsAAGI7HBL6Yl0esHKafhfdEimn4siWN3AHG79k6zst8Hx7GKwm5igOaLqUMUaAmxuEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του Crf300l περίπου 3 μήνες και ήρθε η ώρα να βάλω χούφτες. Αγόρασα τις ακόλουθες χούφτες οι οποίες δεν φαίνεται να ταιριάζουν ( βρίσκει η Μανέτα του μαμα συμπλέκτη και εμποδίζουν τα καλώδια του φρένου). Ποιες after market χούφτες ταιριάζουν στο μαμα τιμόνι και στις μαμα μανετες; Επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό μάστορα να μου τις τοποθετήσει θα το εκτιμούσα πολύ γιατί από το συνεργείο της Honda όπου έκανα και το πρώτο service μου τα μάσαγαν για θέλουν και μια ολόκληρη μέρα για να τις τοποθετήσουν αν κάνουν κιόλας. Όσο για μένα δεν έχω τον κατάλληλο εξοπλισμό ούτε τις κατάλληλες γνώσεις για να κάνω κάτι τέτοιο.
Ευχαριστώ πολύ και καλώς σας βρήκα!
Συμφωνώ με konkost καθώς και εγώ σαν τις δικές σου πήρα τις πλαστικές τις Acerbis και έπαιξε πατέντα με μηχανουργείο για να μπούνε σωστά. Παρά ταύτα ο συμπλέκτης ακουμπάει ελάχιστα πάνω στη δεξιά χούφτα. Επίσης, για να μην κατεβαίνει η αριστερή η χούφτα από τα καλώδια των φρένων, την έχω δέσει με tie wrap από τον καθρέφτη, γιατί όσο και να τη σφίξεις την πιέζουν κάτω τα καλώδια, εκτός και αν κόψεις λίγο από το πλαστικό της σε εκείνο το σημείο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Newbie300L
Eεπισης αν εχεις το γνησιο τιμονι για να μπουν κλειστες χουφτες θα πρεπει α) να τρυπηθει το γκριπ και το κοκκαλο της γκαζιερας (τρυπα τοση οση και η εξωτερικη διαμετρος του τιμονιου) ωστε να μπορει η δεξια χουφτα να πιασει μεσα στο τιμονι
και β) ειτε να αφαιρςσεις τα εσωτερικα αντιβαρα που υπαρχουν μεσα στο τιμονι ειτε αντι για Μ8 βιδα που εχουν οι χουφτες να βαλεις Μ6 που θα βιδωσουν πανω στα αντιβαρα
Κανε μια αναζητηση στο you tube για crf300l handguards για να παρεις μια ιδεα

Γνωμη μου παντως ειναι αφου δεν το εχεις καθολου με τα μαστορεματα να αγορασεις καποιες χουφτες που ταιριαζουν και κατοπιν ή να σε βοηθησει καποιος γνωστος σου να τiς τοποθετησεις ή να απευθυνθεις σε καποιο συνεργειο (οχι απαραιτητα honda)
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να βρούμε τα λαστιχένια μαρσπιέ που έχει το Rally; Όχι όλο το μαρσπιέ, απλά το λαστιχένιο κομμάτι που λείπει από το L.
 
Reactions: Noe

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να βρούμε τα λαστιχένια μαρσπιέ που έχει το Rally; Όχι όλο το μαρσπιέ, απλά το λαστιχένιο κομμάτι που λείπει από το L.
F-24 Step - Frame Parts - CRF300LR Genuine Parts - CRF300L & Rally - CRF Models - Honda
Πολυ φτηνα αν τα παρεις απο το παραπανω λινκ Αλλα τα μεταφορικα πανε κανα 30αρι Οποτε ρωτα μην και αξιζει να τα παρεις απο Ελλαδα
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εκτός του ότι πάνε τάπα, πρέπει να έχει γίνει τρομερή δουλειά στις αναρτήσεις, τόσο σε προϊόντα αλλά και στήσιμο. Οπτικά δείχνουν να κάνουν θαύματα και "σιδερώνουν" τα πάντα, χωρίς να κλωτσάνε.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Εκτός του ότι πάνε τάπα, πρέπει να έχει γίνει τρομερή δουλειά στις αναρτήσεις, τόσο σε προϊόντα αλλά και στήσιμο. Οπτικά δείχνουν να κάνουν θαύματα και "σιδερώνουν" τα πάντα, χωρίς να κλωτσάνε.
Και στα δύο μηχανάκια έχουν τη στοκ ανάρτηση, εκτός από ένα που αναβάθμισαν μόνο το ελατήριο. Νομίζω στο συγκεκριμένο βίντεο έχει την στοκ ανάρτηση χωρίς το ελατήριο.
 
Top Bottom