al800
Μέλος
730 ευρώ το μπροστινό και 550 το αμορτισέρ...
Αν δε κάνω λάθος έχει cartridge στη μπουκάλα που δεν έχει ελατήριο.Το μπροστινό του crf δεν έχει cartridge και αυτό από μόνο του το κάνει μέτριο στο χώμα. Είναι ένα πολύ απλό πηρουνι σε κατασκευή και στα δύσκολα δεν ανταποκρίνεται. Νομίζω αν κάποιος βάλει ένα cartridge andreani η άλλης εταιρείας θα δει τεράστια διαφορά. Εντάξει ξέρω 1000-1200 ευρό δεν ειναι μικρό ποσό να κάνεις μια σοβαρή βελτίωση μπρος πίσω αλλά αν κάποιος έχει σκοπό να το κρατήσει χρόνια αξίζει και με το παραπάνω. Από λεφτά σε εξάτμιση πάντως και άλλα αξεσουάρ καλύτερα αξίζει.
Σωστά, στην μια μπουκάλα έχει cartridge με κανονικές βαλβίδες συμπίεσης και επαναφοράς (κίτρινοι κύκλοι στην φωτο) χωρίς εξωτερικές ρυθμίσεις και σεταρισμένες στο πολύ μαλακό (κοινώς σουμιές απ'οσο έχω διαβάσει).Αν δε κάνω λάθος έχει cartridge στη μπουκάλα που δεν έχει ελατήριο.
Τα 150αρια δεν μας κανουν ¨δηλαδης¨;;;;;Κάποια στιγμή να κάνουμε μια απογραφή στα 250/300 On/Off του forum. Κάτι μου λέει ότι η κατηγορία αρχίζει και τσιμπάει νούμερα!
Εννοείται, όλα από 80 έως 450.Τα 150αρια δεν μας κανουν ¨δηλαδης¨;;;;;
Τη "διευρυνες" την.... κατηγορία!!!!!Εννοείται, όλα από 80 έως 450.
Και άλλη μία "ερώτηξης":Κάποια στιγμή να κάνουμε μια απογραφή στα 250/300 On/Off του forum. Κάτι μου λέει ότι η κατηγορία αρχίζει και τσιμπάει νούμερα!
Όχι, υπηρετούμε τη ταπεινότητα. Μόνο στη μικρή κατηγορία.Και άλλη μία "ερώτηξης":
Όσοι έχουμε και μεγάλες μηχανές (οι περισσότεροι δηλαδή), θα είμαστε ΚΑΙ στις δύο κατηγορίες;
Πάντως μετά από σχετική ψαχτική -αν και μάλλον ακριβότερη λύση- θα επέλεγα τελικά μάλλον τη λύση EVO της Andreani με το foul ρυθμιζόμενο σετάκι που έχει κανονικά διπλά ελατήρια και είναι ολοκληρωμένο από κάθε άποψη, προφόρτιση και στα δυο ελατήρια, απόσβεση συμπίεσης στη μια μπουκάλα και απόσβεση επαναφοράς στην άλλη. Το βρίσκεις γύρω στα 550 ευρώπουλα. Ως μελλοντική επένδυση θα το έκανα.Σωστά, στην μια μπουκάλα έχει cartridge με κανονικές βαλβίδες συμπίεσης και επαναφοράς (κίτρινοι κύκλοι στην φωτο) χωρίς εξωτερικές ρυθμίσεις και σεταρισμένες στο πολύ μαλακό (κοινώς σουμιές απ'οσο έχω διαβάσει).
Η Αμερικανική Race Tech, η Βρετανική K-Tech δίνουν άλλες βαλβίδες με την πρώτη να δίνει και επιπλέον ροδέλες και πληροφορίες για να τις φέρει κάποιος στα μέτρα του.
Θεωρω οτι ειναι ενα πολυ ακριβο μηχανακι δεδομενου κυριως των μαλλον ανεπαρκων αναρτησεων του
Ομως, ειναι η μοναδικη αυτη την στιγμη επιλογη για καποιον που θελει ενα μικρο ον OFF με αξιοπρεπη δυναμη, οικονομικο στη χρηση και συντηρηση, με πληθωρα after market αξεσουαρ και καλυψη σε γνησια ανταλλακτικα για τουλαχιστον μια δεκαετια
ΝΑΙ, μου αρεσει!!
Και το 2009 ο βασικος μισθος ηταν αρκετα μεγαλυτερος Προσθεσε και τον πληθωρισμο ολων αυτων των ετων και πλεον καμια εκπληξη που μεταχειρισμενα μικρα (και οχι μονο) κρατανε παραλογα υψηλες τιμες
Και ακομα καμια εκπληξη οταν και τα λιγα κυβικα ισως να ειναι σε λιγο μια πολυτελης ψυχαγωγια για λιγους!
Για αφτερ μαρκετ ριξε μια ματια απο Ασια μερια που ειναι και παμφτηνα Συν οτι μοιραζεται και αρκετα με το 250 Πχ ποδια κινητηρα accerbis με περιπου 70 ευρω (στην Ελλαδα)
Τα πλαστικα του ειναι σχετικα φτηνα στην Ευρωπη και παφτηνα απο Ασια Ασε που δεν σπανε κιολας
Eχεις δικιο δεν ταιριαζουν οι τρυπες Αλλα σιγα τις πατεντες δηλαδη, να ανοιξει καποιος δυο καινουριες τρυπες
Για πειτε οι κατεχοντες η σελα του 300αριου ειναι ελαφρως πιο μεγαλη σε μηκος απο αυτη του 250αριου ή ειναι ιδεα μου?
Mπορει καποιος να μου πει πoιο ειναι το πλατος της πισω ζαντας και αν αυτη ειναι ιδια με αυτη του 250l?