Honda CRF300L

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλολασπωτο Κονκωστ, μ'αυτο θα πας ακομα πιο αερας στο χωμα! :ok:

Και γραψε εν καιρω τι θα κανεις στις αναρτησεις του.
 
Reactions: STF

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με τα XR 250 R που είχαν "σουμιε" 41mm συμβατικό άνευ φυσίγγίου τάπα πηγαίναμε χωρίς κανένα θέμα παρά την γρήγορη γεωμετρία. Και αγώνες εντούρο τρέξαμε, και αγώνες σκραμπλ οπότε το crf l με το usd πιρουνακι του μια χαρά είναι.


Όσο μένει το γκάζι ανοιχτό θα μένει κάτω βιδωμενο το μικρό crf και λόγω κυβικών είναι εύκολο αυτό οπότε όλα γίνονται πιο εύκολα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Με'γειές και καλοτάξιδο!
Καλολασπωτο Κονκωστ, μ'αυτο θα πας ακομα πιο αερας στο χωμα! :ok:

Και γραψε εν καιρω τι θα κανεις στις αναρτησεις του.
konkost Καλορίζικο, καλοτάξιδο, καλοβόλτιστο, καλολάσπωτο και ατούμπιστο! :friendship:
Πολυεργαλείο τσάκωσες!
Καλορίζικο και καλολασπωτο.
:friendship:
Μεγειές, καλές περιπλανήσεις
Καλοτάξιδο το κουκλί! Καλές βόλτες!
Σας ευχαριστω!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και γραψε εν καιρω τι θα κανεις στις αναρτησεις του.
Με τα XR 250 R που είχαν "σουμιε" 41mm συμβατικό άνευ φυσίγγίου τάπα πηγαίναμε χωρίς κανένα θέμα παρά την γρήγορη γεωμετρία. Και αγώνες εντούρο τρέξαμε, και αγώνες σκραμπλ οπότε το crf l με το usd πιρουνακι του μια χαρά είναι.


Όσο μένει το γκάζι ανοιχτό θα μένει κάτω βιδωμενο το μικρό crf και λόγω κυβικών είναι εύκολο αυτό οπότε όλα γίνονται πιο εύκολα.
Χωμα φυσικα δεν το εβαλα ακομα και σιγουρα δεν το εχω ζορισει ακομα για να δω τις αναρτησεις αφου το στρωνω Ομως ηταν εκπληξη το οτι τις περιμενα εντελως χαλια αλλα φαινεται οτι τελικα ειναι μαλλον απλα αποδεκτες για απλη βολταδικη χρηση
Θα δειξει...
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Χωμα φυσικα δεν το εβαλα ακομα και σιγουρα δεν το εχω ζορισει ακομα για να δω τις αναρτησεις αφου το στρωνω Ομως ηταν εκπληξη το οτι τις περιμενα εντελως χαλια αλλα φαινεται οτι τελικα ειναι μαλλον απλα αποδεκτες για απλη βολταδικη χρηση
Θα δειξει...
Εγώ το έστρωσα στο χώμα

Tip:
Η βάση πινακίδας μου έλυσε μετά από 3 χωματινες βόλτες. Η πρέπει να τσεκάρεις τις βίδες πολύ τακτικά, κατι που δεν έκανα εγώ στις αρχές, ή να τη βγάλεις τελείως.

Κατά τα άλλα όλα τέλεια, το χρησιμοποιώ μόνο για χωμάτινες βόλτες και όλα καλά προς το παρόν!


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
θυμούμενος το KLX250 που είχα (το ψεκαστό του 2009), συγγενές μοντελάκι με το 300 το honda σε φιλοσοφία, αναρτήσεις, βάρος κλπ σε συνθήκες βόλτας δεν αντιμετώπισε ποτέ θέμα. Δούλευε ωραιά, στρωτά, άνετο στα ανώμαλα εδάφη. Εκεί που φαινονταν τα όρια είναι σε πατημένα όταν έβρισκες καμιά πέτρα ή άλλα τέτοια περίεργα ανωμαλίες στο πέρασμα που ήταν τα πράγματα σαφώς πιο απότομα και επικίνδυνα και λιγότερο διασκεδαστικά απο ένα πιο σωστό εργαλείο. Και σε πιο enduro διαδρομές που στην πίεση ήταν μαλακό και με περίεργες αποσβέσεις και σε κούραζε και έριχνες ρυθμό.

Πάντως για βόλτες advride ένα CRF300 και με το βασικό setup είναι μια χαρά επαρκές. Όποιος θέλει το παραπάνω θα τα χώσει σε αναρτήσεις.
 
Top Bottom