snpl
Μέλος
Αναφορικά με τις προστασίες έχω να πώ ότι το αυτοκόλλητο showa δρα καλύτερα και απο κρεμαστο μάτι.Μπηκαν τα πρωτα απαραιτητα εξτρα προστατευτικα
Αντε να ετοιμαζομαστε σιγα σιγα για τα χωματα...
Αναφορικά με τις προστασίες έχω να πώ ότι το αυτοκόλλητο showa δρα καλύτερα και απο κρεμαστο μάτι.Μπηκαν τα πρωτα απαραιτητα εξτρα προστατευτικα
Αντε να ετοιμαζομαστε σιγα σιγα για τα χωματα...
Βάλε και μια μακρινή ρε φίλε να βλέπουμε σύνολα!Μπηκαν τα πρωτα απαραιτητα εξτρα προστατευτικα
Αντε να ετοιμαζομαστε σιγα σιγα για τα χωματα...
Προφανώς δεν είναι απλώς ένα διακοσμητικό αυτοκόλλητο showa, είναι αυτοκόλλητο κάποιου πάχους και αν κρίνω από τα αντίστοιχα που έχω βάλει εγώ και έχουν φάει τις πετριές τους μια χαρά δουλειά κάνουν.Αναφορικά με τις προστασίες έχω να πώ ότι το αυτοκόλλητο showa δρα καλύτερα και απο κρεμαστο μάτι.
Προφανως!Προφανώς δεν είναι απλώς ένα διακοσμητικό αυτοκόλλητο showa, είναι αυτοκόλλητο κάποιου πάχους και αν κρίνω από τα αντίστοιχα που έχω βάλει εγώ και έχουν φάει τις πετριές τους μια χαρά δουλειά κάνουν.
Προφανεστατα!Ναι αλλα η ουσία είναι στο γιαπωνεζικο όνομα! Αυτό είναι που διώχνει τις πετρες και προσφέρει προστασία ...
Εγω για καποιο λογο ακομα δεν εχω βαλει τετοιο και τις πετριες τους εχουνε φαει και....ολο σημαδια ειναιΠροφανώς δεν είναι απλώς ένα διακοσμητικό αυτοκόλλητο showa, είναι αυτοκόλλητο κάποιου πάχους και αν κρίνω από τα αντίστοιχα που έχω βάλει εγώ και έχουν φάει τις πετριές τους μια χαρά δουλειά κάνουν.
googlαρε αυτοκολλητα προστασιας καλαμιων και θα σου βγαλει, κανα 20αρικο εχουνε.Που τα βρίσκουμε τα showa?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Εγω τα πηρα απο δω:Που τα βρίσκουμε τα showa?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Ναι...για 327Στην χθεσινή βόλτα εντυπωσιάστηκα με την ελαστικότητα την ευστροφία και το άπλωμα του μοτέρ...!
Έχουν πετύχει εξαιρετικό συνδυασμό ρύθμισης κινητήρα και κλιμάκωσης του κιβωτίου...
Σίγουρα στον δρόμο δείχνει για μεγαλύτερο από 300cc.
Αυτό φοράμε και εγώ και ο thanosxrvΟλοκληρωσα (σχεδον) χτες την βαρετη διαδικασια του στρωσιματος
Αυτη τη στιγμη το κοντερ γραφει 955 χλμ και αρα τις επομενες μερες θα πρεπει να γινει η πρωτη αλλαγη λαδιων και φιλτρου
Το owners manual δινει συσταση περαν των αλλων προδιαγραφων και για το sae το οποιο θα πρεπει κατα τα γραφομενα να ειναι 10w-30
Ομως απ όσο γνωριζω το μεν πρωτο νουμερο - στην προκειμενη περιπτωση το 10 - αφορα την κρυα εκκινηση του κινητηρα (εξ ου και το w=χειμωνας) το δε δευτερο νουμερο την θερμοκρασια οταν το μοτερ ειναι πλεον σε θερμοκρασια λειτουργιας Και τα δυο νουμερα σε καθε πολυτυπο λαδι κινητηρα αναφερονται και αντιστοιχουν σε καποια εξωτερικη θερμοκρασια
Επισης απ οσο θυμαμαι, ειχα διαβασει καποτε πως κατω απο την κατωτατη θερμοκρασια περιβαλοντος το λαδι πλεον δεν διερχεται ευκολα απο τις διοδους ωστε να λιπανει ειδικα κατα τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας το μοτερ (+ το ζορισμα της τρομπας) Και οτι πανω απο την ανωτατη θερμοκρασια σπαει πλεον η συνεκτικοτητα του και αρα και παλι δεν λιπαινει σωστα!
Πχ απο το manual του xr650
Και αντιστοιχα πινακακια εχουν οσα μανουαλ εχω δει μεχρι τωρα εκτος βεβαιως απο το manual του crf300/250l
Βλεπουμε λοιπον στο ανωτερω πινακακι του παραδειγματος οτι το 10 αφορα θερμοκρασια περιβαλοντος μεχρι και κατι λιγοτερο απο τους -10 και το 30 σε θερμοκρασια περιβαλλοντος μεχρι περιπου τος +35 βαθμους κελσιου
Και αναρωτιεμαι εγω τωρα Ειναι δυνατον η χοντα να συνιστα για το crf το ιδιο sae ειτε το μοτερ θα λειτουργησει πχ στο β. Καναδα ειτε ξερω γω στη Σ.Αραβια?
Και προβληματιζομαι Να βαλω τελικα 10-30 και σε κανα μελοντικο καυσωνα να το κλειδωνω ή να γραψω τη χοντα εκει που δεν πιανει μελανι και να βαλω ενα 10-40 οπως εκανα σε ολα τα μηχανακια μου εδω και κοντα 40 χρονια?
Γιαααα πειτε
Λογικο αλλα δυστυχως μη συγκρισιμος ο κινητηρας του ΧΤ(?) με του crfΕγώ πάντως στην Αττική παίζω με Motul 5100 15W-50, σε 600 αερόψυκτο, χωρίς χειμερινές αποδράσεις.