Honda CRF300L

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μπηκαν τα πρωτα απαραιτητα εξτρα προστατευτικα




Αντε να ετοιμαζομαστε σιγα σιγα για τα χωματα...
Αναφορικά με τις προστασίες έχω να πώ ότι το αυτοκόλλητο showa δρα καλύτερα και απο κρεμαστο μάτι. :roflmao:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αναφορικά με τις προστασίες έχω να πώ ότι το αυτοκόλλητο showa δρα καλύτερα και απο κρεμαστο μάτι. :roflmao:
Προφανώς δεν είναι απλώς ένα διακοσμητικό αυτοκόλλητο showa, είναι αυτοκόλλητο κάποιου πάχους και αν κρίνω από τα αντίστοιχα που έχω βάλει εγώ και έχουν φάει τις πετριές τους μια χαρά δουλειά κάνουν.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ναι αλλα η ουσία είναι στο γιαπωνεζικο όνομα! Αυτό είναι που διώχνει τις πετρες και προσφέρει προστασία ...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Προφανώς δεν είναι απλώς ένα διακοσμητικό αυτοκόλλητο showa, είναι αυτοκόλλητο κάποιου πάχους και αν κρίνω από τα αντίστοιχα που έχω βάλει εγώ και έχουν φάει τις πετριές τους μια χαρά δουλειά κάνουν.
Προφανως!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Προφανώς δεν είναι απλώς ένα διακοσμητικό αυτοκόλλητο showa, είναι αυτοκόλλητο κάποιου πάχους και αν κρίνω από τα αντίστοιχα που έχω βάλει εγώ και έχουν φάει τις πετριές τους μια χαρά δουλειά κάνουν.
Εγω για καποιο λογο ακομα δεν εχω βαλει τετοιο και τις πετριες τους εχουνε φαει και....ολο σημαδια ειναι :ha
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Που τα βρίσκουμε τα showa?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Εγω τα πηρα απο δω:
ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SHOWA 780878 | BLACKBIRD
μαζι με την ποδια του κινητηρα και μια σαμπρελα με 10% εκπτωση στο συνολο και με δωρεαν μεταφορικα

Αλλα τα βρισκεις ευκολα και αλλου πχ
Αυτοκόλλητα αναρτήσεων: Showa

Αυτοκόλλητα SHOWA/ΔΙΑΦΑΝΕΣ-ΚΟΚΚΙΝΟ (BLACKBIRD) - moto-eshop

FORK STICKERS SHOWA CL
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην χθεσινή βόλτα εντυπωσιάστηκα με την ελαστικότητα την ευστροφία και το άπλωμα του μοτέρ...!
Έχουν πετύχει εξαιρετικό συνδυασμό ρύθμισης κινητήρα και κλιμάκωσης του κιβωτίου...
Σίγουρα στον δρόμο δείχνει για μεγαλύτερο από 300cc.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στην χθεσινή βόλτα εντυπωσιάστηκα με την ελαστικότητα την ευστροφία και το άπλωμα του μοτέρ...!
Έχουν πετύχει εξαιρετικό συνδυασμό ρύθμισης κινητήρα και κλιμάκωσης του κιβωτίου...
Σίγουρα στον δρόμο δείχνει για μεγαλύτερο από 300cc.
Ναι...για 327
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Ανέβηκα στο Rally version, στην έκθεση. Όταν ανέβηκα, έχοντας οδηγήσει το 390 adv της ΚΤΜ, με εντυπωσίασε. Δεν το περίμενα. Σαν θέση οδήγησης και κατασκευή μου άρεσε περισσότερο απ το 390. Το μούτρο ασχολίαστο.
Αν ήταν η τιμή του στα 6,000 πιστεύω θα το βλέπαμε πιο συχνά στο δρόμο.

Υ.Γ.: Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν σομιες... Απλά καθόμουν και πήγαινε πάνω κάτω. Έχουν δίκιο όσοι μιλούν για πολύ μαλακες αναρτήσεις.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ολοκληρωσα (σχεδον) χτες την βαρετη διαδικασια του στρωσιματος
Αυτη τη στιγμη το κοντερ γραφει 955 χλμ και αρα τις επομενες μερες θα πρεπει να γινει η πρωτη αλλαγη λαδιων και φιλτρου
Το owners manual δινει συσταση περαν των αλλων προδιαγραφων και για το sae το οποιο θα πρεπει κατα τα γραφομενα να ειναι 10w-30
Ομως απ όσο γνωριζω το μεν πρωτο νουμερο - στην προκειμενη περιπτωση το 10 - αφορα την κρυα εκκινηση του κινητηρα (εξ ου και το w=χειμωνας) το δε δευτερο νουμερο την θερμοκρασια οταν το μοτερ ειναι πλεον σε θερμοκρασια λειτουργιας Και τα δυο νουμερα σε καθε πολυτυπο λαδι κινητηρα αναφερονται και αντιστοιχουν σε καποια εξωτερικη θερμοκρασια
Επισης απ οσο θυμαμαι, ειχα διαβασει καποτε πως κατω απο την κατωτατη θερμοκρασια περιβαλοντος το λαδι πλεον δεν διερχεται ευκολα απο τις διοδους ωστε να λιπανει ειδικα κατα τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας το μοτερ (+ το ζορισμα της τρομπας) Και οτι πανω απο την ανωτατη θερμοκρασια σπαει πλεον η συνεκτικοτητα του και αρα και παλι δεν λιπαινει σωστα!
Πχ απο το manual του xr650

Και αντιστοιχα πινακακια εχουν οσα μανουαλ εχω δει μεχρι τωρα εκτος βεβαιως απο το manual του crf300/250l
Βλεπουμε λοιπον στο ανωτερω πινακακι του παραδειγματος οτι το 10 αφορα θερμοκρασια περιβαλοντος μεχρι και κατι λιγοτερο απο τους -10 και το 30 σε θερμοκρασια περιβαλλοντος μεχρι περιπου τος +35 βαθμους κελσιου

Και αναρωτιεμαι εγω τωρα Ειναι δυνατον η χοντα να συνιστα για το crf το ιδιο sae ειτε το μοτερ θα λειτουργησει πχ στο β. Καναδα ειτε ξερω γω στη Σ.Αραβια?
Και προβληματιζομαι Να βαλω τελικα 10-30 και σε κανα μελοντικο καυσωνα να το κλειδωνω ή να γραψω τη χοντα εκει που δεν πιανει μελανι και να βαλω ενα 10-40 οπως εκανα σε ολα τα μηχανακια μου εδω και κοντα 40 χρονια?

Γιαααα πειτε
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Ολοκληρωσα (σχεδον) χτες την βαρετη διαδικασια του στρωσιματος
Αυτη τη στιγμη το κοντερ γραφει 955 χλμ και αρα τις επομενες μερες θα πρεπει να γινει η πρωτη αλλαγη λαδιων και φιλτρου
Το owners manual δινει συσταση περαν των αλλων προδιαγραφων και για το sae το οποιο θα πρεπει κατα τα γραφομενα να ειναι 10w-30
Ομως απ όσο γνωριζω το μεν πρωτο νουμερο - στην προκειμενη περιπτωση το 10 - αφορα την κρυα εκκινηση του κινητηρα (εξ ου και το w=χειμωνας) το δε δευτερο νουμερο την θερμοκρασια οταν το μοτερ ειναι πλεον σε θερμοκρασια λειτουργιας Και τα δυο νουμερα σε καθε πολυτυπο λαδι κινητηρα αναφερονται και αντιστοιχουν σε καποια εξωτερικη θερμοκρασια
Επισης απ οσο θυμαμαι, ειχα διαβασει καποτε πως κατω απο την κατωτατη θερμοκρασια περιβαλοντος το λαδι πλεον δεν διερχεται ευκολα απο τις διοδους ωστε να λιπανει ειδικα κατα τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας το μοτερ (+ το ζορισμα της τρομπας) Και οτι πανω απο την ανωτατη θερμοκρασια σπαει πλεον η συνεκτικοτητα του και αρα και παλι δεν λιπαινει σωστα!
Πχ απο το manual του xr650

Και αντιστοιχα πινακακια εχουν οσα μανουαλ εχω δει μεχρι τωρα εκτος βεβαιως απο το manual του crf300/250l
Βλεπουμε λοιπον στο ανωτερω πινακακι του παραδειγματος οτι το 10 αφορα θερμοκρασια περιβαλοντος μεχρι και κατι λιγοτερο απο τους -10 και το 30 σε θερμοκρασια περιβαλλοντος μεχρι περιπου τος +35 βαθμους κελσιου

Και αναρωτιεμαι εγω τωρα Ειναι δυνατον η χοντα να συνιστα για το crf το ιδιο sae ειτε το μοτερ θα λειτουργησει πχ στο β. Καναδα ειτε ξερω γω στη Σ.Αραβια?
Και προβληματιζομαι Να βαλω τελικα 10-30 και σε κανα μελοντικο καυσωνα να το κλειδωνω ή να γραψω τη χοντα εκει που δεν πιανει μελανι και να βαλω ενα 10-40 οπως εκανα σε ολα τα μηχανακια μου εδω και κοντα 40 χρονια?

Γιαααα πειτε
Αυτό φοράμε και εγώ και ο thanosxrv
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
10-40 Κωστα θα έλεγα κ εγώ.
Διότι πέραν της θερμοκρασίας το καλοκαίρι είναι κ η χρήση για την οποία το πήρες (εντουραδες) η οποία επιβάλει την λειτουργία του μοτέρ με χαμηλές ταχύτητες ειτε στο ρελαντί αρκετές φορές στάσιμο.
Ανάλογο προβληματισμο είχα κ με το ΤΑ650 όπου με 10.30 το βεμτιλατερ έσπερνε πιο συχνά από ότι με το 10.40 ειδικατους θερινόυς μηνες.
Περαν βέβαια όλων αυτών κ λογω ελαχίστων μετακινήσεων τα καλοκαίρια έβαζα τελικά 10.30 ;)
 
Top Bottom