Honda CRF300L

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Μέχρι τι ποσό έρχονται πράγματα από Κίνα χωρίς τον φόβο του τελωνείου;
Κάτι θυμόμουν για 21 ευρώ, έχει αλλάξει;
Ρώτησε τον προμηθευτή που σ'ενδιαφέρει την χώρα απο την οποία θα παραλάβεις τα πράγματα. Τελευταία επαναπροωθούνται μέσω Ευρωπαικών σταθμών φτάνοντας σ' εσένα ελεύθερα.
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Ο φιλος μου ο @ stf ηταν πολυ τυχερος που βρηκε και αγορασε απο το ebay την σχαρα που εχει στο wr του Και αυτο γιατι οι σχαρες scaggs αν εχω καταλαβει καλα πουλιουνται μονο στις ΗΠΑ και ειναι και μαλλον δυσευρετες σαν μεταχειρισμενες
ScaggsMotoDesigns

Εκτος αυτου η scaggs δεν εχει βγαλει σχαρα για το crf 300l παρα μονο για το 250 Και αυτο ισως γιατι στο υποπλαισιο του 300 κατω απο το φτερο δεν μπορει να βιδωσει καπου το μεταλικο στηριγμα που δινουν μαζι με την σχαρα και πανω στο οποιο βιδωνει τελικα αυτη


Επισης νομιζω οτι αυτος (και ισως και το οτι δεν χρειαζεται να τρυπηθει το φτερο) ειναι και ο λογος που ολες οι σχαρες που εχω δει μεχρι τωρα για το crf 300l πιανουν εξωτερικα στα 4 σπειρωματα που υπαρχουν ηδη στο υποπλαισιο (2 για τις βιδες της σελας και 2 για τις βιδες του φτερου)
Πχ της adventure spec(ισως η πιο ωραια και πρακτικη ταυτοχρονα):


Αρα η μονη μου επιλογη αν ηθελα να διατηρησω τα πιαστρακια-βιδες αλλα και να εχω και ενα κομψο (κατα το δικο μου γουστο) αποτελεσμα ηταν να αντιγραψω την ηδη υπαρχουσα σχαρα του 250 και να την τροποποιησω ελαφρως ωστε να ταιριαξει οπως εγω θελω

Και επισης με μικροπατεντες να δημιουργησω και τις βασεις στο υποπλαισιο πανω στις οποιες θα βιδωνε
Με 2 στηριγματα λοιπον για σωληνες νερου, 4 μουφες Μ6, λιγο τσερκι, 4 βιδες, 4 λαμακια, λιγο θερμοσυστελομενο και μερικα αυτασφαλιζομενα παξιμαδια η δουλεια εγινε!
Η μπροστα βαση αγκαλιαζει και σφιγγει στους διαμηκης σωληνες του υποπλαισιου

Η πισω βαση ειναι ενα απλο λαμακι στο οποιο ομως απο κατω εβαλα δυο πλαστικα στις ακρες του και με τα οποια πλεον παταει πανω στο μικρο σωληνα στο τελος του υποπλαισιου
Το ολο συστημα των βασεων μενει σταθερο στη θεση του με δυο λαμακια και με δυο κομματια τσερκι τα οποια τα πρωτα πιανουν στις βασεις του πισω φαναριου και τα δευτερα στις βιδες που κρατανε τη βαση της πινακιδας πανω στο υποπλαισιο
Οι βασεις ηταν ετοιμες πλεοννα υποδεχτουν την σχαρα


Για τη σχαρα εφτιαξα δυο παρομοια σχεδια που η μονη αλλα σημαντικη τους διαφορα ηταν τα σημεια που θα ανοιγονταν κατοπιν οι τρυπες για το βιδωμα της πανω στις βασεις
Και εδωσα να μου κοψουν την σχαρα σε 6αρι αλουμινιο
...Μονο που εδωσα το λαθος σχεδιο

Οι επιλογες μου πλεον ηταν δυο: Η θα εκλαιγα το 50αρικο που εδωσα για κοπη και αλουμινιο ή θα προσαρμοζα με καποιο τροπο την λαθος σχαρα
Διαλεξα το δευτερο

Εκοψα λοιπον ενα κομματι απο 4αρι αλουμινιο και το ενσωματωσα βιδωνοντας το απο κατω στη σχαρα Και πανω σε αυτο το κομματι ανοιχτηκαν σωστα πλεον οι τρυπες ωστε να βιδωθει στις βασεις που ειχα ετοιμασει


Το κομματι αυτο επειδη ειχε πολλες επιφανειακες γρατζουνιες το καλυψα αρχικα με μαυρο και αργοτερα, αλλαζοντας γνωμη, με κοκκινο λεπτο πλαστικο ωστε να ειναι πιο διακριτικο Το λεπτο αυτο πλαστικο κοπηκε απο ενα φακελο-ντοσιε για Α4



Τρυπηθηκε και το φτερο στα σημεια που επρεπε


Μπηκαν και οι αποστατες
Οι οποιοι εμειναν στη θεση τους πανω στο φτερο βαζοντας O-rings που αγορασα απο το κοντινο καταστημα υδραυλικων ειδων Τα Ο-rings αυτα θα στεγανοποιουν, εστω και μερικως (ελπιζω), και θα αποτρεπουν την εισροη νερου


Και τελος βιδωθηκε και η σχαρα στις βασεις


Στην οποια ομως σχαρα πριν ειχα ανοιξει μια τρυπα 9,5mm στο καταλληλο σημειο στην οποια τρυπα μπηκε καρφωτο στο αλουμινιο απο την κατω μερια ενα βυσμα Μ8 για ξυλο


Στο βυσμα αυτο θα βιδωνει με το χερι μια βιδα (απο παλιο ανεμιστηρα) που θα κραταει στη σχαρα ενα μικρο τσαντακι για μικροπραγματα




Και για επιπλεον σταθεροτητα με ενα μικρο ιμαντα θα δενει και στο πισω μερος της σχαρας


Με αυτο τον τροπο το τσαντακι ειναι και πολυ σταθερο οσο βαρος και να κουβαλαει και αφαιρειται και γρηγορα σε δευτερολεπτα


Επειδη ομως η σχαρα δεν εχει το φινιρισμα που θα ηθελα, καποια στιγμη ισως ασχοληθω λιγο για να την γυαλισω ή ενναλακτικα να την παω για βαφη
Ωραία δουλειά , μπράβο σου που ασχολήθηκες. Τήν ιδια απέχθεια είχα και εγω με τις σχάρες του εμπορίου, και κατέληξα σε μια διακριτική κατασκευή με αλουμίνιο και ανοξείδωτο σωλήνα για το KLX μου. Εαν σε απασχολεί η στεγανότητα με τα o ring θα πρεπει να τα αντικαταστήσεις με άλλα σιλικονούχα γιατι τα μαύρα (Βuna ή NBR) θα σου παρουσιάσουν ρωγμάτωση σε 6 με 9 μήνες με την έκθεσή τους στο φώς.

Με το γυάλισμα της σχάρας θα πετύχεις ενα προσωρινό φινίρισμα αλλά θα συνεχίζει να είναι επιρρεπές σε μαύρισμα και μικρογρατζουνιές. Το καλύτερο είναι ανοδίωση που σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου μπορει να γίνει στο χρώμα του αλουμινίου ή και μαύρο και με χαμηλό κόστος. Εκτός του ότι η κατασκευή σου θα δείξει πολύ , η ανοδίωση προσθέτει επιφανειακή σκληρότητα που θα προστατέψει την σχάρα σου απο μικρογρατζουνιές.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οπότε αντικείμενο έως 150€ + ΦΠΑ το οποίο καταβάλλεται κατά την παραλαβή του αντικειμένου?
Ψωνιζω μονο απο ebay λογω paypal Δεν ξερω λοιπον τι γινεται με αγορες απο αλλου Σε καθε αγορα υπαρχει και ενα ποσο ως VAT που προσαυξανει την τιμη αγορας {+ τα μεταφορικα) Απο κει και περα συνηθως πληρωνω ενα μικρο ποσο της ταξης των 2,5-3,50 ευρω Μερικες φορες και τιποτα οπως εγινε προσφατα με την βαση της πινακιδας
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ωραία δουλειά , μπράβο σου που ασχολήθηκες. Τήν ιδια απέχθεια είχα και εγω με τις σχάρες του εμπορίου, και κατέληξα σε μια διακριτική κατασκευή με αλουμίνιο και ανοξείδωτο σωλήνα για το KLX μου. Εαν σε απασχολεί η στεγανότητα με τα o ring θα πρεπει να τα αντικαταστήσεις με άλλα σιλικονούχα γιατι τα μαύρα (Βuna ή NBR) θα σου παρουσιάσουν ρωγμάτωση σε 6 με 9 μήνες με την έκθεσή τους στο φώς.

Με το γυάλισμα της σχάρας θα πετύχεις ενα προσωρινό φινίρισμα αλλά θα συνεχίζει να είναι επιρρεπές σε μαύρισμα και μικρογρατζουνιές. Το καλύτερο είναι ανοδίωση που σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου μπορει να γίνει στο χρώμα του αλουμινίου ή και μαύρο και με χαμηλό κόστος. Εκτός του ότι η κατασκευή σου θα δείξει πολύ , η ανοδίωση προσθέτει επιφανειακή σκληρότητα που θα προστατέψει την σχάρα σου απο μικρογρατζουνιές.
Βαλε φωτο να δουμε την κατασκευη σου :friendship:
Η στεγανοτητα δεν ηταν το κυριο μελημα μου Απλα προεκυψε Εξαλλου θα μπορουσα απλα να περασω λιγο σιλικονη εσωτερικα του φτερου ή και να μην βαλω απολυτως τιποτα και να μην υπαρχει προβλημα Εδω εχω πνιξει ολοκληρημοτοσυκλετα σε ποταμια θα φοβηθω λιγη βροχη? :roflmao:

Ανοδιωση ή ηλεκτροστατικη βαφη? Για πες Δεν εχω ιδεα για το πιο θα αντεχει περισσοτερο στην κακοποιηση
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
H ηλεκτροστατική αντέχει πολύ. Ανοδίωση δεν υπάρχει στην Ελλάδα...
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
H ηλεκτροστατική αντέχει πολύ. Ανοδίωση δεν υπάρχει στην Ελλάδα...
Εξαρτάται τι θες να βάψεις με την ηλεκτροστατική, οι περισσότερες εφαρμογές συναντώνται σε σιδηρούχα μέταλλα για μεγαλύτερη αντοχή σε οξειδώσεις.
Ανοδίωση φυσικά και υπάρχει στην Ελλάδα και μάλιστα σε μεγαλη επιλογή χρωμάτων.
Ενα γνωστό μαγαζί είναι ο Πέττας αλλα με περιορισμένες εργασίες. Υπάρχουν και μικρότερα μαγαζιά που έχουν την δυνατότητα ακόμα και να αφαιρέσουν με χημικό stripping την παλιά ανοδίωση πριν φρεσκαρουν κάποιο εξάρτημα με νέα.
Εγω σ αυτό το κομψοτέχνημα μόνο ανοδίωση θα έκανα :) , το ίδιο έκανα και στην δικιά μου.
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
konkost
Οι σωλήνες inox αφαιρούνται και παραμένει μόνο το αλουμινένιο τμήμα οταν το θέλω πιο διακριτικό στο οποίο βιδώνει και το μαμά τσαντάκι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
konkost
Οι σωλήνες inox αφαιρούνται και παραμένει μόνο το αλουμινένιο τμήμα οταν το θέλω πιο διακριτικό στο οποίο βιδώνει και το μαμά τσαντάκι.
Aααα! Μα εσυ εισαι καλος!!
Απλη λιτη και ομορφη!!!!!
:clp:

Το αλουμινιο ειναι ανοδιωμενο ή βαμενο?
Εντιτ: Τωρα προσεξα οτιτο αναφερεις παραπανω και οτι εχεις κανει ανοδιωση
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγω σ αυτό το κομψοτέχνημα μόνο ανοδίωση θα έκανα :) , το ίδιο έκανα και στην δικιά μου.
Ποσο σου στοιχισε η ανοδιωση και που την εκανες? Αν δεν θες δημοσια μπορω να εχω ενα πμ?
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Ποσο σου στοιχισε η ανοδιωση και που την εκανες? Αν δεν θες δημοσια μπορω να εχω ενα πμ?
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω κάτω απο 10 ευρώ. Ο συγκεκριμένος είναι στις Αχαρνές και ευχαρίστως να το πώ δημόσια εάν συμφωνεί και το forum; Εαν δεν εξυπηρετεί η περιοχή πες μου που είσαι και ισως σου προτείνω κάποιον κοντά σου.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω κάτω απο 10 ευρώ. Ο συγκεκριμένος είναι στις Αχαρνές και ευχαρίστως να το πώ δημόσια εάν συμφωνεί και το forum; Εαν δεν εξυπηρετεί η περιοχή πες μου που είσαι και ισως σου προτείνω κάποιον κοντά σου.
Μιλήστε ελεύθερα ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω κάτω απο 10 ευρώ. Ο συγκεκριμένος είναι στις Αχαρνές και ευχαρίστως να το πώ δημόσια εάν συμφωνεί και το forum; Εαν δεν εξυπηρετεί η περιοχή πες μου που είσαι και ισως σου προτείνω κάποιον κοντά σου.
Προς τα νοτια εχεις κατι? Αγιο Δημητριο ειμαι
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Προς τα νοτια εχεις κατι? Αγιο Δημητριο ειμαι
Για δοκίμασε εαν συνεχίζει και κάνει εδώ. Γελαδάκης Βασίλης 2109701877, Αγ. Δημήτριος.
Διαφορετικά ισως εξυπηρετεί ο Πέττας χαμηλά στην Πειραιώς;
Οι περιβαλοντικοί όροι εχουν αναγκάσει πολλές επιχειρήσεις του χώρου σε μετεγκατάσταση εκτός Αθηνών με τους περισσότερους να βρισκονται πλέον στον Ασπρόπυργο.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εξαρτάται τι θες να βάψεις με την ηλεκτροστατική, οι περισσότερες εφαρμογές συναντώνται σε σιδηρούχα μέταλλα για μεγαλύτερη αντοχή σε οξειδώσεις.
Ανοδίωση φυσικά και υπάρχει στην Ελλάδα και μάλιστα σε μεγαλη επιλογή χρωμάτων.
Ενα γνωστό μαγαζί είναι ο Πέττας αλλα με περιορισμένες εργασίες. Υπάρχουν και μικρότερα μαγαζιά που έχουν την δυνατότητα ακόμα και να αφαιρέσουν με χημικό stripping την παλιά ανοδίωση πριν φρεσκαρουν κάποιο εξάρτημα με νέα.
Εγω σ αυτό το κομψοτέχνημα μόνο ανοδίωση θα έκανα :) , το ίδιο έκανα και στην δικιά μου.
Κώστα λίγο άσχετη ερώτηση αλλά επειδή μου πέρασε από το μυαλό; Μήπως έχεις αδερφό που τον λένε Σπύρο;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για δοκίμασε εαν συνεχίζει και κάνει εδώ. Γελαδάκης Βασίλης 2109701877, Αγ. Δημήτριος.
Διαφορετικά ισως εξυπηρετεί ο Πέττας χαμηλά στην Πειραιώς;
Οι περιβαλοντικοί όροι εχουν αναγκάσει πολλές επιχειρήσεις του χώρου σε μετεγκατάσταση εκτός Αθηνών με τους περισσότερους να βρισκονται πλέον στον Ασπρόπυργο.
Eυχαριστω!
Ο Γελαδακης δεν κανει
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Εγω με 1,95 και αυτο σαν παπι μου ηταν.
Βασικα ολα σαν παπια μου ειναι! :p
Παντως ημουν ανετα σαν θεση οδηγησης.
Εγώ είμαι 1.78cm. Μου κάθεται καλά, αλλά έναν αποστάτη τιμονιού (+3cm) τον χρειάζεται οπωσδήποτε.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Στo 1.78 και 90 κιλα ειμαι και εγω
Ανετα νοιωθω πανω του Στριμωχνομαι λιγο μονο οταν ανεβαινει και η γυναικα μου για καμια κοντινη αποσταση
Ευχαριστώ πολύ για το feedback. Τελικά το οδήγησα, πολύ ωραίο μηχανάκι, εύστροφο μοτέρ και ο συμπλέκτης δεν παίζεται, σα να μην υπάρχει. Οριακό το μέγεθος του για μένα, όπως όλα τα "μικρά".
Αποστάτες τιμονιού έχετε βάλει, έχει χώρο με τις ντιζες, τα είδα πολύ στριμωγμένα. Βέβαια ήταν όλα πιασμένα με δεματικά
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά ο συμπλέκτης είναι μαγικός! Εγώ στις αρχές νόμιζα πως είναι στα πρόθυρα να κοπεί η ντίζα... ότι δε μπορεί κάτι δε πάει καλά. Και όμως είναι τόσο μαλακός.
Το βρίσκω ένα από τα τεράστια ατού αυτής της μοτοσυκλέτας καθώς στη μικρή κατηγορία κυβισμού και ιπποδύναμης δουλεύεις συχνά μαζί του. Ο δικός μου στο WRR είχε σκληρύνει τόσο κάποια στιγμή που στα κρύα την είχα ακούσει για τα καλά. Ευτυχώς μετά από καθάρισμα συνήλθε αρκετά αλλά του CRF300L είναι πολύ καλύτερος, τον πιέζεις με το μικρό σου δαχτυλάκι εύκολα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom