Ο φιλος μου ο @ stf ηταν πολυ τυχερος που βρηκε και αγορασε απο το ebay την σχαρα που εχει στο wr του Και αυτο γιατι οι σχαρες scaggs αν εχω καταλαβει καλα πουλιουνται μονο στις ΗΠΑ και ειναι και μαλλον δυσευρετες σαν μεταχειρισμενες
ScaggsMotoDesigns
Εκτος αυτου η scaggs δεν εχει βγαλει σχαρα για το crf 300l παρα μονο για το 250 Και αυτο ισως γιατι στο υποπλαισιο του 300 κατω απο το φτερο δεν μπορει να βιδωσει καπου το μεταλικο στηριγμα που δινουν μαζι με την σχαρα και πανω στο οποιο βιδωνει τελικα αυτη
Επισης νομιζω οτι αυτος (και ισως και το οτι δεν χρειαζεται να τρυπηθει το φτερο) ειναι και ο λογος που ολες οι σχαρες που εχω δει μεχρι τωρα για το crf 300l πιανουν εξωτερικα στα 4 σπειρωματα που υπαρχουν ηδη στο υποπλαισιο (2 για τις βιδες της σελας και 2 για τις βιδες του φτερου)
Πχ της adventure spec(ισως η πιο ωραια και πρακτικη ταυτοχρονα):
Αρα η μονη μου επιλογη αν ηθελα να διατηρησω τα πιαστρακια-βιδες αλλα και να εχω και ενα κομψο (κατα το δικο μου γουστο) αποτελεσμα ηταν να αντιγραψω την ηδη υπαρχουσα σχαρα του 250 και να την τροποποιησω ελαφρως ωστε να ταιριαξει οπως εγω θελω
Και επισης με μικροπατεντες να δημιουργησω και τις βασεις στο υποπλαισιο πανω στις οποιες θα βιδωνε
Με 2 στηριγματα λοιπον για σωληνες νερου, 4 μουφες Μ6, λιγο τσερκι, 4 βιδες, 4 λαμακια, λιγο θερμοσυστελομενο και μερικα αυτασφαλιζομενα παξιμαδια η δουλεια εγινε!
Η μπροστα βαση αγκαλιαζει και σφιγγει στους διαμηκης σωληνες του υποπλαισιου
Η πισω βαση ειναι ενα απλο λαμακι στο οποιο ομως απο κατω εβαλα δυο πλαστικα στις ακρες του και με τα οποια πλεον παταει πανω στο μικρο σωληνα στο τελος του υποπλαισιου
Το ολο συστημα των βασεων μενει σταθερο στη θεση του με δυο λαμακια και με δυο κομματια τσερκι τα οποια τα πρωτα πιανουν στις βασεις του πισω φαναριου και τα δευτερα στις βιδες που κρατανε τη βαση της πινακιδας πανω στο υποπλαισιο
Οι βασεις ηταν ετοιμες πλεοννα υποδεχτουν την σχαρα
Για τη σχαρα εφτιαξα δυο παρομοια σχεδια που η μονη αλλα σημαντικη τους διαφορα ηταν τα σημεια που θα ανοιγονταν κατοπιν οι τρυπες για το βιδωμα της πανω στις βασεις
Και εδωσα να μου κοψουν την σχαρα σε 6αρι αλουμινιο
...Μονο που εδωσα το λαθος σχεδιο
Οι επιλογες μου πλεον ηταν δυο: Η θα εκλαιγα το 50αρικο που εδωσα για κοπη και αλουμινιο ή θα προσαρμοζα με καποιο τροπο την λαθος σχαρα
Διαλεξα το δευτερο
Εκοψα λοιπον ενα κομματι απο 4αρι αλουμινιο και το ενσωματωσα βιδωνοντας το απο κατω στη σχαρα Και πανω σε αυτο το κομματι ανοιχτηκαν σωστα πλεον οι τρυπες ωστε να βιδωθει στις βασεις που ειχα ετοιμασει
Το κομματι αυτο επειδη ειχε πολλες επιφανειακες γρατζουνιες το καλυψα αρχικα με μαυρο και αργοτερα, αλλαζοντας γνωμη, με κοκκινο λεπτο πλαστικο ωστε να ειναι πιο διακριτικο Το λεπτο αυτο πλαστικο κοπηκε απο ενα φακελο-ντοσιε για Α4
Τρυπηθηκε και το φτερο στα σημεια που επρεπε
Μπηκαν και οι αποστατες
Οι οποιοι εμειναν στη θεση τους πανω στο φτερο βαζοντας O-rings που αγορασα απο το κοντινο καταστημα υδραυλικων ειδων Τα Ο-rings αυτα θα στεγανοποιουν, εστω και μερικως (ελπιζω), και θα αποτρεπουν την εισροη νερου
Και τελος βιδωθηκε και η σχαρα στις βασεις
Στην οποια ομως σχαρα πριν ειχα ανοιξει μια τρυπα 9,5mm στο καταλληλο σημειο στην οποια τρυπα μπηκε καρφωτο στο αλουμινιο απο την κατω μερια ενα βυσμα Μ8 για ξυλο
Στο βυσμα αυτο θα βιδωνει με το χερι μια βιδα (απο παλιο ανεμιστηρα) που θα κραταει στη σχαρα ενα μικρο τσαντακι για μικροπραγματα
Και για επιπλεον σταθεροτητα με ενα μικρο ιμαντα θα δενει και στο πισω μερος της σχαρας
Με αυτο τον τροπο το τσαντακι ειναι και πολυ σταθερο οσο βαρος και να κουβαλαει και αφαιρειται και γρηγορα σε δευτερολεπτα
Επειδη ομως η σχαρα δεν εχει το φινιρισμα που θα ηθελα, καποια στιγμη ισως ασχοληθω λιγο για να την γυαλισω ή ενναλακτικα να την παω για βαφη