Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κώστα μπορεί να κρατήσει 120-130 για ώρα το 300ρι? Γιατί ο αέρας ενοχλεί μετά τα 120.

Έλεγα και γω να βάλω κάτι τέτοιο στο CCM αλλά ως τα 120max δεν με ενοχλεί ο αέρας. Είναι και 5ταχυτο οπότε συνήθως ταξιδεύω με 110.
Κωστα με το μασκακι δεν το εχω παει ακομα παρατεταμενα Φαινεται ομως οτι πραγματι κανει δουλεια μεχρι τα 130 που εχω παει για πολυ λιγο Σιγουρα παντως θα ξερω μετα το τροφυ
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Σήμερα έβαλα την σχάρα της adventure spec.
Είναι όλη αλουμινένια και πολύ λειτουργική...και όσο την κοιτάζω την συμπαθώ όλο και πιο πολύ γιατί στην αρχή μου φαινόταν υπερβολικά μεγάλη!





Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antonis68

Μέλος
Περιοχή
Σαλαμίνα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Freewind 650 02
Σήμερα έβαλα την σχάρα της adventure spec.
Είναι όλη αλουμινένια και πολύ λειτουργική...και όσο την κοιτάζω την συμπαθώ όλο και πιο πολύ γιατί στην αρχή μου φαινόταν υπερβολικά μεγάλη!





Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κώστα τέλεια η σχάρα!
Και Πολύχρονος με υγεία και πάντα τυχερός!!
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Σήμερα έβαλα την σχάρα της adventure spec.
Είναι όλη αλουμινένια και πολύ λειτουργική...και όσο την κοιτάζω την συμπαθώ όλο και πιο πολύ γιατί στην αρχή μου φαινόταν υπερβολικά μεγάλη!





Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φαίνεται στιβαρή και πολύ όμορφη.
Πολύχρονος και από εδώ!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα έβαλα την σχάρα της adventure spec.
Είναι όλη αλουμινένια και πολύ λειτουργική...και όσο την κοιτάζω την συμπαθώ όλο και πιο πολύ γιατί στην αρχή μου φαινόταν υπερβολικά μεγάλη!





Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θάνο η σχάρα φαίνεται να ακολουθεί τη νοητή ροή των πλαστικών, επομένως σε συνδυασμό με τη πρακτικότητα είναι φανταστική. Καλοφόρτωτη να είναι!
Viva las motos de pequeña aventura!
 

sot econ

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
xl650v
konkost

Κώστα, μετά απο αυτούς του μήνες χρήσης γράψε, αν και όποτε μπορέσεις, τις εντυπώσεις σου.

Κα εάν θέλεις και συγκριτικά με το ΤΑ, στην πόλη και σε ταξιδάκια μονοκάβαλα.
Για το χώμα φαντάζομαι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
konkost

Κώστα, μετά απο αυτούς του μήνες χρήσης γράψε, αν και όποτε μπορέσεις, τις εντυπώσεις σου.

Κα εάν θέλεις και συγκριτικά με το ΤΑ, στην πόλη και σε ταξιδάκια μονοκάβαλα.
Για το χώμα φαντάζομαι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Ωχ ωχ... Σωτήρη το σκέφτεσαι;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
konkost

Κώστα, μετά απο αυτούς του μήνες χρήσης γράψε, αν και όποτε μπορέσεις, τις εντυπώσεις σου.

Κα εάν θέλεις και συγκριτικά με το ΤΑ, στην πόλη και σε ταξιδάκια μονοκάβαλα.
Για το χώμα φαντάζομαι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Λείπει σε διακοπές, υπομονή και θα γράψει. Επειδή όμως είμαστε παρεάκι θα γράψω περιληπτικά πως το TA χρησιμοποιείται πλέον μόνο για τα δικάβαλα ταξίδια.

Πόλη και μονοκάβαλα "ταξιδάκια" πρωταγωνιστεί το CRF300L. Τρία ταξίδια έχουμε κάνει παρέα σε ορεινή Κορινθία, ορεινή Θεσσαλία (advtroffy) και πρόσφατα ορεινή Αρκαδία.

Για λεπτομέρειες λίγη υπομονή μέχρι να επανέλθει εντός των τειχών...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μια δοκιμαστική "βόλτα" θέλω να κάνω (σε κάποιο σχολείο που έκανε πρόσφατα η Νατάσα- δεν θυμάμαι που και σε ποιον) και μάλλον από Σεπτέμβρη Οκτώβρη..... θα "κλειδώσει" η απόφαση!!!!! :happy:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μια δοκιμαστική "βόλτα" θέλω να κάνω (σε κάποιο σχολείο που έκανε πρόσφατα η Νατάσα- δεν θυμάμαι που και σε ποιον) και μάλλον από Σεπτέμβρη Οκτώβρη..... θα "κλειδώσει" η απόφαση!!!!! :happy:
Έχουμε αρχίσει το downsizing...? :p
Στον Θανάση Χούντρα ήταν το σχολείο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχουμε αρχίσει το downsizing...? :p
Στον Θανάση Χούντρα ήταν το σχολείο.
Οχι, "upsizing" θα γινει :laugh:!!!
Θα αντικατασταθει το μικροτερο kawa με αυτο :p!!!
Η μεγαλη, παραμενει στη θεση της ;)!!!

Δεν βοηθά όμως και η Honda.
Πουθενά διαθέσιμο για test ride

Ενταξει. Σε βλεπω και εσενα για τον Χουντρα :happy:!!!
Αυτο δεν θα ειναι απλως test ride, θα ειναι απολαυση!!!!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
A
konkost

Κώστα, μετά απο αυτούς του μήνες χρήσης γράψε, αν και όποτε μπορέσεις, τις εντυπώσεις σου.

Κα εάν θέλεις και συγκριτικά με το ΤΑ, στην πόλη και σε ταξιδάκια μονοκάβαλα.
Για το χώμα φαντάζομαι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Κατ αρχην το crf δεν εχει καμια σχεση με το ΤΑ Ειναι δυο απολυτως ανομοιες μοτοσυκλετες Και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης οχι μονο στο χωμα αλλα και στην πολη!
Το crf εχει γινει πλεον το κυριως μεταφορικο μου μεσον και το ΤΑ το κραταω πλεον μονο για δικαβαλα ταξιδακια με τη συζηγο

Εχω κανει λοιπον μεχρι τωρα περι τα 4000 μεικτα χλμ Σε ασφαλτο και χωμα Εθνικη οδο, επαρχιακοι δρομοι, κινηση στην πολη, χωματοδρομοι αλλα και σφιχτα χωματινα κομματια Περιμενω και τον χειμωνα για να δοκιμαστει (με αλλα λαστιχα) και σε λασπες

Το μηχανακι εφοσον καποιος το χρησιμοποιησει οπως του ταιριαζει δηλαδη σαν ενα μικρο εκδρομικο ον ΟΦ νομιζω δεν θα τον απογοητευσει Πρεπει ομως με το καλημερα να κανει καποια επιπλεον εξοδα περαν του (διολου μικρου) ποσου της αγορας του Χρειαζεται λοιπον απαραιτητως σχαρα, ποδια κινητηρα, και χουφτες Και για τα τρια υπαρχουν αξιολογες προτασεις για ολα τα πορτοφολια

Σε αυτα τα 4000χλμ δεν του εχω βρει ακομα κανενα σοβαρο μειον περαν βεβαιως εκεινο των αναρτησεων Και κυριως του αμορτισερ Του οποιου και το ελατηριο ειναι υπερβολικα μαλακο αλλα και οι αποσβεσεις του ειναι γτπ Οταν μαλιστα ζεσταθει τοτε γινεται ακομα χειροτερο (λογικο) Το μπροστινο παρ ολο που και αυτο ειναι μαλακο λειτουργει ικανοποιητικα
Παρ ολα αυτα ομως και παραδοξως για απλη χωματινη τουριστικη διελευση πασης φυσης χωματοδρομων αλλα και καποιων αργων σφιχτων περασματων (το 99% δηλαδη νομιζω της χρησης μιας μικρης ον οφ) δεν με εχουν προβληματισει οι αναρτησεις Μαλιστα -και αυτο ισως ειναι ενδεικτικο της λειτουργειας των αναρτησεων του- το μεγαλυτερο μερος των χωματινων διαδρομων που εχω κανει με το 300αρι μεχρι τωρα τις εχω κανει καθιστος
Συμφωνα λοιπον με τα ανωτερω θεωρω οτι δεν επειγει η αναβαθμιση και μου δινεται η ανεση χρονου να προγραμματισω την αναποφευκτη καποια στιγμη δαπανηρη αναβαθμιση των αναρτησεων

Κατα τα λοιπα υπαρχουν καποια ενοχλητικα πραγματακια Θα ηθελα ας πουμε ο διακοπτης των αλαρμ να βρισκεται αριστερα καθως επισης κα να υπηρχε διακοπτης σινιαλου
Τα υποτυπωδη μασπιε συνεπιβατη ειναι αρκετα ψηλα και η σελα θα επρεπε να ειναι κατα καποια εκατοστα πιο μακρια Τα δυο αυτα μηκος σελας και μασπιε περιοριζουν πολυ τα δικαβαλα σε μονο κοντινες διαδρομες Επισης το δεξι ποδι του συνεπιβατη τρωει πολυ ζεστη κανοντας ανυποφορη την κατασταση το καλοκαιρι με ανοιχτο παπουτσι περαν του 10λεπτου
Επισης αρκετη ζεστη βγαινει απο τον λαιμο της εξατμισης που περιεχει και τον καταλυτη χωρις ομως να προβληματιζει ιδιαιτερα

Στα επιμερους της μοτοσυκλεττας εχουμε:
  • Πολυ καλο φως σε δεσμη και ενταση απο τον προβολεα και πολυ ευδιακριτα πισω φαναρι και φλας
  • Αρκετα καλα φρενα με το πισω να ειναι αριστο σε αισθηση και δυναμη παντου και το μπροστα να ειναι και αυτο αριστο σε αισθηση αλλα να υπολειπεται σε δυναμη οσο τα χλμ/ω στην ασφαλτο ανεβαινουν Το abs ενεργοποιηται μονο οταν πρεπει και φυσικα απενεργοποιειται ευκολα στον πισω τροχο με ενα κουμπι
Το μπροστα φρενο μπορει ευκολα να αναβαθμιστει αν καποιος θελει βαζοντας την γλυστρα της δαγκανας και την μεγαλυτερη δισκοπλακα απο το rally (νομιζω 300mm) χανοντας ομως ισως μερος απο την αψογη λειτουργεια του στο χωμα
- Η σελα ειναι απροσμενα ανετη και αποτελεσε για μενα μεγαλη εκπληξη!
Για παραδειγμα Κανοντας κοντα 1000 χλμ στο φετινο troffy με τα 750 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα απο και προς το καμπιγκ γυρισα σπιτι σχετικα ξεκουραστος και μονο 4-5 φορες χρειαστηκε να σηκωθω ορθιος σε αυτα τα 750 χλμ προκειμενου να ξεμουδιασω
  • Τα μασπιε του οδηγου ειναι οσο ευμεγεθη χρειαζεται (ολοιδια σε μεγεθος με αυτα της ΚΤΜ) ωστε να νοιωθω ανετος στην ορθια θεση οδηγησης
  • Το (σιδερενιο) τιμονι με βολεψε μια χαρα και καθιστος και ορθιος και δεν υπαρχει λογος κατα την γνωμη μου για αποστατες ή αμεση αντικατασταση του οδηγησα ομως πολυ λιγο το crf του thanosxrv πυ εχει rental τιμονι και σαφως ηταν καλυτερο απο το μαμα
Παντως στο θεμα εργονομια-σταση σωματος νομιζω οτι η honta εχει κανει πολυ καλη δουλεια Μικρο χρονο συνηθειας χρειαστηκα μονο στον αριστερο διακοπτη οπου τα φλας βρισκονται κατω απο την κορνα σε αντιθεση με οτι εχω συνηθησει καποιες δεκαετες τωρα
- Στον κινητηρα και στο σασμαν εχει γινει καταπληκτικη δουλεια με την ιπποδυναμη να ειναι πληρως εκμεταλευσιμη ακομα και στην 6η και το μηχανακι να μην ζοριζεται να διατηρει σε ταξιδι σταθερα τα 120 χλμ/ω (περι τα 112 πραγματικα) Καπου εκει ομως και μετα αν θυμαμαι καλα τις 7000 στρ/λ υπαρχουν κραδασμοι που ειναι ενοχλητικοι
Η ροπη του μικρου κινητηρα φαινεται να ειναι αρκετη για σχεδον ολες τις καταστασεις που θα συναντησει καποιος σε ον οφ χρηση (τηρουμενων των αναλογιων) Για παραδειγμα στον ανηφορικο Μπραλο πηγαινοντας για το troffy οπου ο STF ηταν μπροστα με το αρκετα δυνατοτερο .wr250r με εντυπωσιασε το crf oταν σταδιακα τον εφτασα και τον προσπερασα (αμφοτεροι με κλειδωμενο στο στοπ το γκαζι)
  • Ο συμπλεκτης ...δεν υπαρχει! Κυριολεκτικα οποιος πρωτη φορα παταει την μανετα (και εγω μαζι) νομιζει οτι εχει κοπει η ντιζα! Η φραση συμπλεκτης πουποθλο στο crf αποκτα νοημα! Και στο ιδιο μηκος κυματος βρισκεται και γκαζιερα κανοντας τον χειρισμο της μοτοσυκλετας τοσο στην πυκνη κινηση της πολης οσο και στα δυσκολα στο χωμα κυριολεκτικα παιχνιδι
  • Στον πανευκολο αυτον χειρισμο βοηθαει και το παρα πολυ καλο ζυγισμα του που κρυβει εντελως τα οχι λιγα 143 (ανακοινωσιμα) κιλα
-Με καταναλωση βενζινης απο 2,8 μεχρι 3,4/100χλμ που εχω δει στο ψηφιακο πολυοργανο σημαινει οτι υπαρχει μια αυτονομια απο 278 μεχρι 229 χλμ μεχρι να στεγνωσει το 7,8 λιτρων ρεζερβουαρ Η κοκκινη ενδειξη ρεζερβας παντως αναβοσβηνει νωρις απο τα 140 εως τα 160 χλμ αναλογως χρησης του γκαζιου Η δε πραγματικη καταναλωση ειναι ελαφρως μεγαλυτερη (κατα περιπου 0,2-0,3 λτρ) απο οτι δειχνει το αισιοδοξο πολυοργανο Αρα και η πραγματικη αυτονομια ειναι αντιστοιχως μικροτερη στην πραγματικοτητα
Τα ανωτερω καθυστουν μαλλον υποχρεωτικη την με καποιο τροπο μεταφορα 2-3 λιτρων βενζινεις σε περιοχες οπου δεν υπαρχουν βενζινσδικα

Η συμπεριφορα της μηχανης στις ασφαλτινες στροφες με τα μαμα λαστιχα - και αυτο ηταν μια ακομα ευχαριστη εκπληξη- ειναι απολυτως προβλεψιμη και εμπνεει ασφαλεια να το παρακανει καποιος Εκτος μονο απο πολυ μικρα και αποτομα εσακια οπου το "σφαλιαρισμα" κατα την εναλλαγη προκαλει εντονη νευρικοτητα κυριως στο πισω μερος λογω του μαπα αμορτισερ
Στο χωμα καμια ανησυχια σε φλαταδουρες και μεχρι τα 90+ χλμ που εχω δει Κατηφορικα με κυλιομενες ή φυτευτες πετρες κανενα προβλημα Ολα ισιωμα οταν το γκαζι μενει σταθερα ανοιχτο και η ταχυτητα λελογισμενη Σε γρηγορες χωματινες στροφες τα ορια μπαινουν και παλι απο το αμορτισερ που κυριως με την γργηορη αποσβεση επαναφορα του κανει το crf ναχορευει ταρσιλαμα Αν ομως καποιος στριψει "τουριστικα" τοτε ολα ειναι ελεγχομεμα (και βαρετα)

Ααααυτα
Και σορρυ για το χυμα γραψιμο

Οποιος θελει ρωταει οτιδηποτε συγκεκριμενο και αν ξερω και μπορω ευχαριστως να πω
Επισης αν καποιος το σκεφτεται για αγορα πολυ ευχαριστως να κανονισουμε να το οδηγησει (ασφαλτο και χωμα) ωστε να εχει μια καποια αποψη πριν παει ταμειο

Και μια και λεω για ταμειο να πω και τουτο:
Το μηχανακι ειναι ακριβο κατα την γνωμη μου αλλα δυστυχως και η μοναδικη επιλογη μαζι με το κινεζικο voge rally που προσφατως ηρθε στην ελλαδα Ομως εχει μηδαμινο κοστος συντηρησης και χρησης και γιατι οχι, μπορει να βγαλει και γουστα (τηρουμενων και παλι των αναλογιων)
Αν λοιπον καποιος το παρει συνειδητα και ξεροντας τι ακριβως μπορει να κανει με αυτο ωστε να το χρησιμοποιησει για πολλα χρονια τοτε αυτοματως παυει να φαινεται τοσο ακριβο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Άψογη περιγραφή και σωστή επιλογη αγοράς για την χρήση που του πρέπει.

Αλήθεια υπάρχει φθηνό αξιόλογο μηχανακι πχια???
Δεν νομιζω
 
Top Bottom