A
konkost
Κώστα, μετά απο αυτούς του μήνες χρήσης γράψε, αν και όποτε μπορέσεις, τις εντυπώσεις σου.
Κα εάν θέλεις και συγκριτικά με το ΤΑ, στην πόλη και σε ταξιδάκια μονοκάβαλα.
Για το χώμα φαντάζομαι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Κατ αρχην το crf δεν εχει καμια σχεση με το ΤΑ Ειναι δυο απολυτως ανομοιες μοτοσυκλετες Και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης οχι μονο στο χωμα αλλα και στην πολη!
Το crf εχει γινει πλεον το κυριως μεταφορικο μου μεσον και το ΤΑ το κραταω πλεον μονο για δικαβαλα ταξιδακια με τη συζηγο
Εχω κανει λοιπον μεχρι τωρα περι τα 4000 μεικτα χλμ Σε ασφαλτο και χωμα Εθνικη οδο, επαρχιακοι δρομοι, κινηση στην πολη, χωματοδρομοι αλλα και σφιχτα χωματινα κομματια Περιμενω και τον χειμωνα για να δοκιμαστει (με αλλα λαστιχα) και σε λασπες
Το μηχανακι εφοσον καποιος το χρησιμοποιησει οπως του ταιριαζει δηλαδη σαν ενα μικρο εκδρομικο ον ΟΦ νομιζω δεν θα τον απογοητευσει Πρεπει ομως με το καλημερα να κανει καποια επιπλεον εξοδα περαν του (διολου μικρου) ποσου της αγορας του Χρειαζεται λοιπον απαραιτητως σχαρα, ποδια κινητηρα, και χουφτες Και για τα τρια υπαρχουν αξιολογες προτασεις για ολα τα πορτοφολια
Σε αυτα τα 4000χλμ δεν του εχω βρει ακομα κανενα σοβαρο μειον περαν βεβαιως εκεινο των αναρτησεων Και κυριως του αμορτισερ Του οποιου και το ελατηριο ειναι υπερβολικα μαλακο αλλα και οι αποσβεσεις του ειναι γτπ Οταν μαλιστα ζεσταθει τοτε γινεται ακομα χειροτερο (λογικο) Το μπροστινο παρ ολο που και αυτο ειναι μαλακο λειτουργει ικανοποιητικα
Παρ ολα αυτα ομως και παραδοξως για απλη χωματινη τουριστικη διελευση πασης φυσης χωματοδρομων αλλα και καποιων αργων σφιχτων περασματων (το 99% δηλαδη νομιζω της χρησης μιας μικρης ον οφ) δεν με εχουν προβληματισει οι αναρτησεις Μαλιστα -και αυτο ισως ειναι ενδεικτικο της λειτουργειας των αναρτησεων του- το μεγαλυτερο μερος των χωματινων διαδρομων που εχω κανει με το 300αρι μεχρι τωρα τις εχω κανει καθιστος
Συμφωνα λοιπον με τα ανωτερω θεωρω οτι δεν επειγει η αναβαθμιση και μου δινεται η ανεση χρονου να προγραμματισω την αναποφευκτη καποια στιγμη δαπανηρη αναβαθμιση των αναρτησεων
Κατα τα λοιπα υπαρχουν καποια ενοχλητικα πραγματακια Θα ηθελα ας πουμε ο διακοπτης των αλαρμ να βρισκεται αριστερα καθως επισης κα να υπηρχε διακοπτης σινιαλου
Τα υποτυπωδη μασπιε συνεπιβατη ειναι αρκετα ψηλα και η σελα θα επρεπε να ειναι κατα καποια εκατοστα πιο μακρια Τα δυο αυτα μηκος σελας και μασπιε περιοριζουν πολυ τα δικαβαλα σε μονο κοντινες διαδρομες Επισης το δεξι ποδι του συνεπιβατη τρωει πολυ ζεστη κανοντας ανυποφορη την κατασταση το καλοκαιρι με ανοιχτο παπουτσι περαν του 10λεπτου
Επισης αρκετη ζεστη βγαινει απο τον λαιμο της εξατμισης που περιεχει και τον καταλυτη χωρις ομως να προβληματιζει ιδιαιτερα
Στα επιμερους της μοτοσυκλεττας εχουμε:
- Πολυ καλο φως σε δεσμη και ενταση απο τον προβολεα και πολυ ευδιακριτα πισω φαναρι και φλας
- Αρκετα καλα φρενα με το πισω να ειναι αριστο σε αισθηση και δυναμη παντου και το μπροστα να ειναι και αυτο αριστο σε αισθηση αλλα να υπολειπεται σε δυναμη οσο τα χλμ/ω στην ασφαλτο ανεβαινουν Το abs ενεργοποιηται μονο οταν πρεπει και φυσικα απενεργοποιειται ευκολα στον πισω τροχο με ενα κουμπι
Το μπροστα φρενο μπορει ευκολα να αναβαθμιστει αν καποιος θελει βαζοντας την γλυστρα της δαγκανας και την μεγαλυτερη δισκοπλακα απο το rally (νομιζω 300mm) χανοντας ομως ισως μερος απο την αψογη λειτουργεια του στο χωμα
- Η σελα ειναι απροσμενα ανετη και αποτελεσε για μενα μεγαλη εκπληξη!
Για παραδειγμα Κανοντας κοντα 1000 χλμ στο φετινο troffy με τα 750 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα απο και προς το καμπιγκ γυρισα σπιτι σχετικα ξεκουραστος και μονο 4-5 φορες χρειαστηκε να σηκωθω ορθιος σε αυτα τα 750 χλμ προκειμενου να ξεμουδιασω
- Τα μασπιε του οδηγου ειναι οσο ευμεγεθη χρειαζεται (ολοιδια σε μεγεθος με αυτα της ΚΤΜ) ωστε να νοιωθω ανετος στην ορθια θεση οδηγησης
- Το (σιδερενιο) τιμονι με βολεψε μια χαρα και καθιστος και ορθιος και δεν υπαρχει λογος κατα την γνωμη μου για αποστατες ή αμεση αντικατασταση του οδηγησα ομως πολυ λιγο το crf του thanosxrv πυ εχει rental τιμονι και σαφως ηταν καλυτερο απο το μαμα
Παντως στο θεμα εργονομια-σταση σωματος νομιζω οτι η honta εχει κανει πολυ καλη δουλεια Μικρο χρονο συνηθειας χρειαστηκα μονο στον αριστερο διακοπτη οπου τα φλας βρισκονται κατω απο την κορνα σε αντιθεση με οτι εχω συνηθησει καποιες δεκαετες τωρα
- Στον κινητηρα και στο σασμαν εχει γινει καταπληκτικη δουλεια με την ιπποδυναμη να ειναι πληρως εκμεταλευσιμη ακομα και στην 6η και το μηχανακι να μην ζοριζεται να διατηρει σε ταξιδι σταθερα τα 120 χλμ/ω (περι τα 112 πραγματικα) Καπου εκει ομως και μετα αν θυμαμαι καλα τις 7000 στρ/λ υπαρχουν κραδασμοι που ειναι ενοχλητικοι
Η ροπη του μικρου κινητηρα φαινεται να ειναι αρκετη για σχεδον ολες τις καταστασεις που θα συναντησει καποιος σε ον οφ χρηση (τηρουμενων των αναλογιων) Για παραδειγμα στον ανηφορικο Μπραλο πηγαινοντας για το troffy οπου ο
STF ηταν μπροστα με το αρκετα δυνατοτερο .wr250r με εντυπωσιασε το crf oταν σταδιακα τον εφτασα και τον προσπερασα (αμφοτεροι με κλειδωμενο στο στοπ το γκαζι)
- Ο συμπλεκτης ...δεν υπαρχει! Κυριολεκτικα οποιος πρωτη φορα παταει την μανετα (και εγω μαζι) νομιζει οτι εχει κοπει η ντιζα! Η φραση συμπλεκτης πουποθλο στο crf αποκτα νοημα! Και στο ιδιο μηκος κυματος βρισκεται και γκαζιερα κανοντας τον χειρισμο της μοτοσυκλετας τοσο στην πυκνη κινηση της πολης οσο και στα δυσκολα στο χωμα κυριολεκτικα παιχνιδι
- Στον πανευκολο αυτον χειρισμο βοηθαει και το παρα πολυ καλο ζυγισμα του που κρυβει εντελως τα οχι λιγα 143 (ανακοινωσιμα) κιλα
-Με καταναλωση βενζινης απο 2,8 μεχρι 3,4/100χλμ που εχω δει στο ψηφιακο πολυοργανο σημαινει οτι υπαρχει μια αυτονομια απο 278 μεχρι 229 χλμ μεχρι να στεγνωσει το 7,8 λιτρων ρεζερβουαρ Η κοκκινη ενδειξη ρεζερβας παντως αναβοσβηνει νωρις απο τα 140 εως τα 160 χλμ αναλογως χρησης του γκαζιου Η δε πραγματικη καταναλωση ειναι ελαφρως μεγαλυτερη (κατα περιπου 0,2-0,3 λτρ) απο οτι δειχνει το αισιοδοξο πολυοργανο Αρα και η πραγματικη αυτονομια ειναι αντιστοιχως μικροτερη στην πραγματικοτητα
Τα ανωτερω καθυστουν μαλλον υποχρεωτικη την με καποιο τροπο μεταφορα 2-3 λιτρων βενζινεις σε περιοχες οπου δεν υπαρχουν βενζινσδικα
Η συμπεριφορα της μηχανης στις ασφαλτινες στροφες με τα μαμα λαστιχα - και αυτο ηταν μια ακομα ευχαριστη εκπληξη- ειναι απολυτως προβλεψιμη και εμπνεει ασφαλεια να το παρακανει καποιος Εκτος μονο απο πολυ μικρα και αποτομα εσακια οπου το "σφαλιαρισμα" κατα την εναλλαγη προκαλει εντονη νευρικοτητα κυριως στο πισω μερος λογω του μαπα αμορτισερ
Στο χωμα καμια ανησυχια σε φλαταδουρες και μεχρι τα 90+ χλμ που εχω δει Κατηφορικα με κυλιομενες ή φυτευτες πετρες κανενα προβλημα Ολα ισιωμα οταν το γκαζι μενει σταθερα ανοιχτο και η ταχυτητα λελογισμενη Σε γρηγορες χωματινες στροφες τα ορια μπαινουν και παλι απο το αμορτισερ που κυριως με την γργηορη αποσβεση επαναφορα του κανει το crf ναχορευει ταρσιλαμα Αν ομως καποιος στριψει "τουριστικα" τοτε ολα ειναι ελεγχομεμα (και βαρετα)
Ααααυτα
Και σορρυ για το χυμα γραψιμο
Οποιος θελει ρωταει οτιδηποτε συγκεκριμενο και αν ξερω και μπορω ευχαριστως να πω
Επισης αν καποιος το σκεφτεται για αγορα πολυ ευχαριστως να κανονισουμε να το οδηγησει (ασφαλτο και χωμα) ωστε να εχει μια καποια αποψη πριν παει ταμειο
Και μια και λεω για ταμειο να πω και τουτο:
Το μηχανακι ειναι ακριβο κατα την γνωμη μου αλλα δυστυχως και η μοναδικη επιλογη μαζι με το κινεζικο voge rally που προσφατως ηρθε στην ελλαδα Ομως εχει μηδαμινο κοστος συντηρησης και χρησης και γιατι οχι, μπορει να βγαλει και γουστα (τηρουμενων και παλι των αναλογιων)
Αν λοιπον καποιος το παρει συνειδητα και ξεροντας τι ακριβως μπορει να κανει με αυτο ωστε να το χρησιμοποιησει για πολλα χρονια τοτε αυτοματως παυει να φαινεται τοσο ακριβο