Honda NT1100 2022

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Έχω πουλήσει μηχανάκι Ι2 επειδή ήταν τόσο ξενέρωτο σε ήχο που το βαζα μπροστά και στράβωνε η μούρη μου. Στο 800 που έχω τώρα φρόντισε η BMW και έχει ωραίο μπασο ήχο boxer-αδικο τουλάχιστον.
Πόσο διαφορετική αντίληψη μπορεί να έχει ο κάθε αναβάτης!!!
Θυμάσαι που σου είπα όταν καβάλησα το δικό σου ότι μου φάνηκε αδιάφορο και ακούγονταν μόνο η εξάτμιση και όχι το μοτέρ!!
παρόλο που δουλεύει καταπληκτικά δεν θα το έπαιρνα ποτέ.

Από την άλλη τι περιμένεις από κάποιον που του αρέσει να ταξιδεύει με το Himalayan :D:D:D
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Φτάσαμε ήδη 4 σελίδες για μηχανή που δεν θα αγοράσει κανείς.....Μην αλλάξουμε και άλλη σελίδα
Ένας τουλάχιστον την πήρε..
Ήρθε στον Γκινοσάτη στον Υμηττό για το πρώτο σερβίς ..
Παρότι είμαι συχνά εκεί ( φίλος έχει μαγαζί απέναντι).. δεύτερό δεν έχω δει..!!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτά τα λεφτά χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Λίγο ντροπή.

Τα υπόλοιπα είναι περίπου εντός αγοράς, εντάξει θα υπάρχουν μερικοί Δημητρηδες, κάτι Κωνσταντίνοι και Στέφανοι που θα λένε ότι δεν αξίζει τα λεφτά του, ότι είναι αδιάφορο σχεδιαστικά και χοντρό η ότι μοιάζει με όρκα και θα είναι Τρίτη και δεν θα εξοργίζεται κανείς με την επιστημονική κριτική τους.


Με τα όρια παντού στον κόσμο πλην Ελλάδας οι υψηλές ταχύτητες είναι θεωρία. Άσε που πρακτικά πάνω από 150 καις περισσότερο από όσο αξίζει το κέρδος σε χρόνο.

Για τον "χοντάκια" το ΝΤ είναι λίρα 100. Βασικά και για τους υπόλοιπους καλό είναι, ελάχιστοι σκύβουν να πιάσουν τα ρυθμιστικά. Δεν έχω διαβάσει κάποιον να γράφει ότι δεν τρώει χιλιόμετρα με αξιοπρέπεια. Απλά δεν είναι για όλους... Όπως όλα τα μηχανάκια δηλαδή, ακόμα ψάχνει η Αγγελική το ιερό δισκοπότηρο των δύο τροχών.
Είναι αυτό που λέμε dekavle εμφανισιακά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα. Να δούμε τι λένε και οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου.

Δεν έχει αυτό το κάτι. Όμως σε πολύ κόσμο αρέσει αυτό. Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι αυτό που λέμε dekavle εμφανισιακά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα. Να δούμε τι λένε και οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου.

Δεν έχει αυτό το κάτι. Όμως σε πολύ κόσμο αρέσει αυτό. Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα.
Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Τόσο η εμφάνιση όσο και το vfm είναι υποκειμενική οπτική.

Ντεκαβλέ δεν θα το έλεγα μόνο για το λουκ, είναι ακόμα ένα μοντέλο... Προβλέψιμο, συντηρητικό, φτιαγμένο για να είναι εύπεπτο. Είναι κρίμα που το new touring δεν πήρε δική του ταυτότητα.

Ο Ρουμάνος του racing and adventure (από την ομάδα του αδικοχαμένου Κρίστιαν Πρεντόι) το θεωρεί το καλύτερο τουριστικό της κατηγορίας. Αντιφατικές κριτικές παντού...
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Έχω Versys 1000mk1. 118αλογα . Κόφτη στις 10000. Μέχρι τις 7000 δίνει συνέχεια. Έχω κάνει ορεινά και στριφτά κομμάτια δικαβαλος μόνο με τρίτη. Ροπή συνέχεια. Το ότι είναι τετρακύλινδρο δε σημαίνει ότι οδηγάς ένα supersport. Ο κινητήρας του z1000 είναι, μαζεμένος σε διάρκεια στροφών για καλύτερη απόδοση σε touring χρήση. Το ίδιο ισχύει και για τα μεταγενέστερα μοντέλα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω Versys 1000mk1. 118αλογα . Κόφτη στις 10000. Μέχρι τις 7000 δίνει συνέχεια. Έχω κάνει ορεινά και στριφτά κομμάτια δικαβαλος μόνο με τρίτη. Ροπή συνέχεια. Το ότι είναι τετρακύλινδρο δε σημαίνει ότι οδηγάς ένα supersport. Ο κινητήρας του z1000 είναι, μαζεμένος σε διάρκεια στροφών για καλύτερη απόδοση σε touring χρήση. Το ίδιο ισχύει και για τα μεταγενέστερα μοντέλα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπάρχουν στερεότυπα....ότι τα 4Κ δεν έχουν ροπή και πολλές ακόμα παλαιού τύπου ιδέες, που η καινούργια τεχνολογία έχει καταρρίψει
Αν δεν έχει οδηγήσει κάποιος συνχρονο 4Κ δεν μπορείς να του εξηγήσεις με γραπτά τι συμβαίνει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπάρχουν στερεότυπα....ότι τα 4Κ δεν έχουν ροπή και πολλές ακόμα παλαιού τύπου ιδέες, που η καινούργια τεχνολογία έχει καταρρίψει
Αν δεν έχει οδηγήσει κάποιος συνχρονο 4Κ δεν μπορείς να του εξηγήσεις με γραπτά τι συμβαίνει
Ή κάποιος έχει ένα 4κύλινδρο και νομίζει πώς έτσι δουλέυουν όλα.

Σκέψου να είχε κάποιος Fazer 600 2006 που η τρύπα του μέχρι τις 6-7000RPM ηταν μεγαλύτερη απο της Τζούλιας! Θα νόμιζε πώς όλα τα 4Κ είναι ψόφια και δουλευουν μόνο ψηλά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Τόσο η εμφάνιση όσο και το vfm είναι υποκειμενική οπτική.

Ντεκαβλέ δεν θα το έλεγα μόνο για το λουκ, είναι ακόμα ένα μοντέλο... Προβλέψιμο, συντηρητικό, φτιαγμένο για να είναι εύπεπτο. Είναι κρίμα που το new touring δεν πήρε δική του ταυτότητα.

Ο Ρουμάνος του racing and adventure (από την ομάδα του αδικοχαμένου Κρίστιαν Πρεντόι) το θεωρεί το καλύτερο τουριστικό της κατηγορίας. Αντιφατικές κριτικές παντού...

Υπό αυτή την έννοια ναι είναι τίμιο δηλαδή φωνάζει πως πως πρόκειται για ένα τουριστικό μοντέλο που θα σου κάνει τη ζωή εύκολη και δεν σε παραμυθιάζει για υπερ-επιδόσεις και παιχνιδιάρικη συμπεριφορά στις στροφές . Μου αρέσει που έχει μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μου αρέσει που είναι 2 κύλινδρο αλλά ενω το πίσω μέρος είναι οκ, μπροστά έβαλαν το φανάρι από το Χ adv που δεν του ταιριάζει στα δικά μου μάτια.

Αυτό που θέλω να γράψω είναι πως θα μπορούσαν να του δώσουν λίγο περισσότερο sport εμφάνιση και ας μην είναι sport touring με την έννοια των παλαιότερων μοντέλων. Για παράδειγμα θα μπορούσαν να βάλουν ένα φανάρι που να παραπέμπει στα παλιότερα sport touring της εταιρείας, από VFR ή από xx προσαρμοσμένο στο συνολικό design .

Ο κόσμος το βρίσκει άχρωμο και άοσμο ενώ θα μπορούσε εύκολα να γίνει πιο ποθητό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πόσο διαφορετική αντίληψη μπορεί να έχει ο κάθε αναβάτης!!!
Θυμάσαι που σου είπα όταν καβάλησα το δικό σου ότι μου φάνηκε αδιάφορο και ακούγονταν μόνο η εξάτμιση και όχι το μοτέρ!!
παρόλο που δουλεύει καταπληκτικά δεν θα το έπαιρνα ποτέ.

Από την άλλη τι περιμένεις από κάποιον που του αρέσει να ταξιδεύει με το Himalayan :D:D:D
Στο 800 σκέψου οτι είχαν λάβει εντολή οι μηχανικοί να το κάνουν να ακούγεται σαν Boxer για να μην πάει άπατο απο τους φίλους της BMW το μηχανακι..:p

Εν πάσει περιπτώσει τα γούστα είναι σχετικά!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Υπάρχουν στερεότυπα....ότι τα 4Κ δεν έχουν ροπή και πολλές ακόμα παλαιού τύπου ιδέες, που η καινούργια τεχνολογία έχει καταρρίψει
Αν δεν έχει οδηγήσει κάποιος συνχρονο 4Κ δεν μπορείς να του εξηγήσεις με γραπτά τι συμβαίνει

Από τότε που πήρες το xr




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ή κάποιος έχει ένα 4κύλινδρο και νομίζει πώς έτσι δουλέυουν όλα.

Σκέψου να είχε κάποιος Fazer 600 2006 που η τρύπα του μέχρι τις 6-7000RPM ηταν μεγαλύτερη απο της Τζούλιας! Θα νόμιζε πώς όλα τα 4Κ είναι ψόφια και δουλευουν μόνο ψηλά.
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω και με πρόλαβες, ότι αν κάποιος έχει οδηγήσει μηχανάκια όπως το fazer s2 για παράδειγμα που είναι κλασικό βήμα μεσαίας κατηγορίας, κάποιο από τα 600 supersport, η εντύπωση που έχει είναι ακριβώς αυτή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R



η εξέλιξη των ειδών... Γελάω...

Απο πλαισιάρα και μοτερούκλα V4 στο ΝΤ1100
Τώρα γίνεσαι λίγο άδικος για το πλαίσιο του africa φοράει το NT δεν έχει ενοχλήσει κανέναν
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τώρα γίνεσαι λίγο άδικος για το πλαίσιο του africa φοράει το NT δεν έχει ενοχλήσει κανέναν
Βρε ούτε εμένα με ενοχλεί αλλά δες πόσο αγόραζες το Crosstourer με αυτά τα χαρακτηριστικά

On the topic of chassis characteristics, responsible for road holding, handling behavior and ride comfort, the Honda VFR800X Crossrunner has a Diamond; aluminium twin-spar; pivotless frame with front suspension being 43mm HMAS cartridge-type telescopic fork with stepless preload and ten DF adjustment, 108mm axle travel and at the rear, it is equipped with Pro-Link with gas-charged HMAS damper, 7-step (stepless remote-controlled hydraulic) preload and stepless rebound damping adjustment, 120mm axle travel

και πόσο σου χρεώνουν το σύγχρονο 2κύλινδρο σε σειρά Deauville (τουλάχιστον εκείνο είχε και V2) πόσο? με αυτά τα χαρακτηριστικά.

  • Frame: Steel, semi-double-cradle
  • Front suspension; travel: Spring-preload adjustable Showa SFF-BP 43mm inverted fork; 5.9 inches
  • Rear suspension; travel: Linkage-assisted, spring-preload adjustable Showa shock; 5.9 inches
Εμπρός για πίσω που έλεγε και ο Κατακουζηνός!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που λες έχει σημασία κατασκευαστικά. Έχει σημασία βεβαίως το τι τεχνολογία αγοράζεις με τα λεφτά που δίνεις. Γεγονός επίσης είναι ότι οι Ιάπωνες επί τόσα χρόνια έφτιαχναν τα αλουμινένια πλαίσια νταμάρια και κορόιδευαν τους ducatisti και τους KTMάκηδες ότι φτιάχνουν πλαίσια από σωλήνα υδραυλικού.

Ο πελάτης ο οποίος θέλει να πάρει ένα μηχανάκι για να ταξιδέψει θα καταλάβει κάτι από αυτές τις διαφορές; Είναι βέβαιο ότι θα καταλάβει διαφορά σε κινητήρα, φρενα, σε αναρτήσεις, στα φώτα, στα όργανα, το αν το πλαίσιο που έχει από κάτω του είναι αλουμινένιο εάν είναι σιδηροσωλήνα δεν τον απασχολεί εκτός αν κουνάει ή αν σπάσει από το φόρτωμα.


Αν η honda μπορεί να δώσει ένα μηχανάκι που αυτά που πρέπει να κάνει τα κάνει χωρίς αντιληπτές ελλείψεις, και από όσο θυμάμαι σε δυο-τρεις χιλιάδες ευρώ χαμηλότερη τιμή από το vfr1200, δεν νομίζω ότι κάποιος θα χαλαστεί ιδιαίτερα.

Για τον ψαγμένο αναβάτη το γεγονός ότι η kawasaki δίνει καλύτερο εξοπλισμό στα μηχανολογικά, η μότο γκούτσι που λέγαμε στο άλλο νήμα δίνει επίσης καλύτερο εξοπλισμό στα μηχανολογικά, η προσπάθειά της honda μπορεί να κριθεί από αυτά.

Από το βίντεο που ανέβασα πιο πίσω μου έκανε εντύπωση αυτό που είπε ο youtuber, ότι πίσω από τη ζελατίνα του ΝΤ στη μεσαία θέση στην Εθνική οδό ήταν καλυμμένος με ύψος 188, και ότι δεν είχε πουθενά αναταράξεις. Ο Μπάμπης Μέντης με ύψος 170 (αυτό δηλώνει τέλος πάντων) δεν καλυπτόταν από τη ζελατίνα της multistrada v2. Εγώ είμαι 186 και ήρεμο αέρα δεν βρήκα ούτε πίσω από τη ζελατίνα του GS adventure το οποίο θεωρείται ο απόλυτος χιλιομετροφάγος. Αν βγεις να κάνεις κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα το λαμβάνεις υπόψη.

Θα λάβεις υπόψη βέβαια και το τι θα λάβεις υπόψη βέβαια και αυτό που έγραψαν για τις βαλίτσες που δεν το είδα πουθενά αλλού ότι είναι αστεία μικρές
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ειναι ειναι ασχημο, αλλα εχει πολυ ογκο/υψος και ο 17αρης μπροστα δημιουργει μεγαλη οπτικη τρυπα. Ισως με εναν 19αρη να ηταν πιο ωραιο.
 
Top Bottom