Honda NT1100 2022

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ακριβό αρκετά. Νομίζω έβαλαν στο μπλέντερ cbf 1000, daeuville 700 και crossrunner 800 και βγήκε το 1100NT.

Εμφανισιακά δεν με χαλάει, μου αρέσει για τον χαρακτήρα του αλλά το cbf 1000 είχε 10 χιλιάρικα και το crossrunner 14 χιλιάρικα και αυτό είχε επάνω τον ακριβό V4 και μόνομπρατσο. Κάπου δηλαδή ωπα..
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αλήθεια.

Αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις σε αυτό το ύψος τιμής.

Κάποιος από το μάρκετινγκ πρέπει να βγει από την χρονοκάψουλα του 1980.
Τελικά δεν είναι ελληνική πατέντα...το..."μόνο για γνωστες"...από το μάρκετινγκ της Χόντα βγήκε..!!!!!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Συγκριτικό με τον ογκόλιθο της κατηγορίας.


Όταν μιλάμε για άσφαλτο η καβασάκι παιζει μόνη της στα ιαπωνικά. Πάντως πολλα ευρα για λίγη μηχανή με τα σημερινά στάνταρ η χονδα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είδα προχτές ένα τέτοιο στο δρόμο και από μένα Τσου. Δεν υπάρχει πιο αδιάφορη σχεδιαστικά μοτοσυκλέτα. Κρίμα γιατί το μοτέρ του αφρικα 1100 είναι ωραίο.

Μοιάζει με NC από πίσω και μπροστά στο x adv που τρώει ολο το φαί του καθώς και των φίλων και συγγενών του.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μοιάζει με NC από πίσω και μπροστά στο x adv που τρώει ολο το φαί του καθώς και των φίλων και συγγενών του.
Η αλήθεια είναι πως μοιάζει με όρκα...
Πιστεύω πως καθαρά διεκπεραιωτικά πρέπει να προσφέρει καλή ανεμοκάλυψη, άνεση και οικονομία. Όμως... η μοτοσυκλέτα πρέπει να μας αρέσει κι όλας, τουλάχιστον εγώ ανήκω σε αυτή τη κατηγορία αναβατών.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Παρ οτι το καβασακι εχει 20 αλογατα παραπανω το χοντα εχει ελαφρως , καλυτερη ροπη,επισης εχει συμφωνα με το βιντεο καλυτερο κρατημα,καλυτερη σελλα,και καλυτερη καταναλωση.Επισης εχει και DCT προσον σε τουριστικη μοτο.Αν εξαιρεσεις την εμφανιση ,που ειναι υποκειμενικη,(εμενα οπως την ειδα μου αρεσε καλυτερα η χοντα και σαν οχημα,αλλα και σαν θεση οδηγησης ,οσον αφορα το σωμα του αναβατη ),τοτε εχουμε ξεκαθαρο νικητη για μενα. ΧΟΝΤΑ.
 
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
και μόνο που το Kawasaki έχει 4-κύλινδρο κινητήρα είναι μια τελείως άλλη μοτοσυκλέτα.

Φυσικά και δεν έχει καμία σχέση σε αίσθηση, σε ήχο, σε δύναμη ο 2Κ με τον 4Κ. Φυσικά και αν ήταν να επιλέξω θα επέλεγα το Kawasaki και για την εμφάνιση και κυρίως για τον κινητήρα. Και αν καίει και μισό ή ένα λίτρο παραπάνω απο το Honda το αξίζει. Σε τουριστική μοτοσυκλέτα θες 4Κ να ταξιδευεις 180 και να γουργουρίζει σαν αγριεμενο γατάκι όχι ένα 2Κ που πάνω απο τα 150 αρχίζει να ζορίζεται. Αλλιώς σε 2Κ με ένα Versys 650 ταξιδευεις όλη μέρα άνετα με 150 και καίει σκάρτα 5 λίτρα και είναι πλήρης μοτοσυκλέτα δεν χρειάζεται να δώσεις ένα σκασμό λεφτά.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
και μόνο που το Kawasaki έχει 4-κύλινδρο κινητήρα είναι μια τελείως άλλη μοτοσυκλέτα.

Φυσικά και δεν έχει καμία σχέση σε αίσθηση, σε ήχο, σε δύναμη ο 2Κ με τον 4Κ. Φυσικά και αν ήταν να επιλέξω θα επέλεγα το Kawasaki και για την εμφάνιση και κυρίως για τον κινητήρα. Και αν καίει και μισό ή ένα λίτρο παραπάνω απο το Honda το αξίζει. Σε τουριστική μοτοσυκλέτα θες 4Κ να ταξιδευεις 180 και να γουργουρίζει σαν αγριεμενο γατάκι όχι ένα 2Κ που πάνω απο τα 150 αρχίζει να ζορίζεται. Αλλιώς σε 2Κ με ένα Versys 650 ταξιδευεις όλη μέρα άνετα με 150 και καίει σκάρτα 5 λίτρα και είναι πλήρης μοτοσυκλέτα δεν χρειάζεται να δώσεις ένα σκασμό λεφτά.
Αφρικα 1000 παντως που εχω οδηγησει, στα 150 γουργουριζει σα ναναι στο ρελαντι και εχει πολυ δυνατη ρεπριζ οταν ανοιξεις το γκαζι για προσπεραση. Το NT εχει μαλιστα ιδια αλογα τροχο με το 1150gs που ειχα (φτιαγμενο) οποτε μεχρι τα 200 εχεις πολυ καλη αξιοποιηση ταχυτητας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αφρικα 1000 παντως που εχω οδηγησει, στα 150 γουργουριζει σα ναναι στο ρελαντι και εχει πολυ δυνατη ρεπριζ οταν ανοιξεις το γκαζι για προσπεραση. Το NT εχει μαλιστα ιδια αλογα τροχο με το 1150gs που ειχα (φτιαγμενο) οποτε μεχρι τα 200 εχεις πολυ καλη αξιοποιηση ταχυτητας.
το Africa καλά καλά δεν βγάζει 200 τελική. Οκ περι ορέξεως..

Μην συγκρίνουμε όμως σαν μοτέρ ένα 4Κ με ένα 2Κ, είτε σαν ήχο, είτε σαν δύναμη, είτε σαν κόστος κατασκευής.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το κάβα έχει 120 αλόγατα και κορνερινκ abs ,το nt έχει 102 χωρίς ούτε καν οπσιον για κορνερινκ .
Το κάβα είναι 4κ ,το άλλο είναι 2κ .
Δεν μπορώ να καταλάβω τι συγκρίνουμε.
Ειναι δυνατόν να ταξιδεύει πιο τουριστικά και ασφαλέστερα το nt ;
Και μη μου πείτε για την καραμέλα το dct ,το άλλο έχει σιφτερ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το Africa καλά καλά δεν βγάζει 200 τελική. Οκ περι ορέξεως..

Μην συγκρίνουμε όμως σαν μοτέρ ένα 4Κ με ένα 2Κ, είτε σαν ήχο, είτε σαν δύναμη, είτε σαν κόστος κατασκευής.
Για κοντέρ μιλάει ο άνθρωπος...βγάλε καμμία 30ρια
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To Kwak πεθαίνει και δονείται ψηλά, μέχρι τις 6500 είναι αφρός όμως. Θα είναι τετρακύλινδρο αλλά θα δουλεύει σαν να μην είναι, αρχαία προφητεία.


 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
το Africa καλά καλά δεν βγάζει 200 τελική. Οκ περι ορέξεως..

Μην συγκρίνουμε όμως σαν μοτέρ ένα 4Κ με ένα 2Κ, είτε σαν ήχο, είτε σαν δύναμη, είτε σαν κόστος κατασκευής.
Η δυναμη ειναι σχετικη ποσοτητα. Ενα 4κ 1000ρι πχ φορτωμενο δικαβαλο σε ενα αλπικο πασο θα θες να κατεβεις και να το αρχισεις στις κλωτσες. Απο την αλλη τοσο το 4κ οσο και το 2κ με την ιδια ταχυτητα θα ταξιδεψουν σε ταξιδι στην εθνικη. Για μενα 2κ για τουρισμο καθε μερα ολη μερα...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Προσωπικά, άσχετα με την εμφάνιση του που είναι κάπως υποκειμενικό θέμα, πιστεύω ότι θα είναι ένα αξιόλογο τουριστικό μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι μάλλον είναι ακριβό σε σχέση με αυτά που δίνει.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Προσωπικά, άσχετα με την εμφάνιση του που είναι κάπως υποκειμενικό θέμα, πιστεύω ότι θα είναι ένα αξιόλογο τουριστικό μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι μάλλον είναι ακριβό σε σχέση με αυτά που δίνει.
Το αν ειναι ακριβο θα φανει στο πως γερναει με το χρονο και τα χμ και στα εξοδα που θα ζηταει, οχι μονο απο τα σπεκς.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά τα λεφτά χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Λίγο ντροπή.

Τα υπόλοιπα είναι περίπου εντός αγοράς, εντάξει θα υπάρχουν μερικοί Δημητρηδες, κάτι Κωνσταντίνοι και Στέφανοι που θα λένε ότι δεν αξίζει τα λεφτά του, ότι είναι αδιάφορο σχεδιαστικά και χοντρό η ότι μοιάζει με όρκα και θα είναι Τρίτη και δεν θα εξοργίζεται κανείς με την επιστημονική κριτική τους.


Με τα όρια παντού στον κόσμο πλην Ελλάδας οι υψηλές ταχύτητες είναι θεωρία. Άσε που πρακτικά πάνω από 150 καις περισσότερο από όσο αξίζει το κέρδος σε χρόνο.

Για τον "χοντάκια" το ΝΤ είναι λίρα 100. Βασικά και για τους υπόλοιπους καλό είναι, ελάχιστοι σκύβουν να πιάσουν τα ρυθμιστικά. Δεν έχω διαβάσει κάποιον να γράφει ότι δεν τρώει χιλιόμετρα με αξιοπρέπεια. Απλά δεν είναι για όλους... Όπως όλα τα μηχανάκια δηλαδή, ακόμα ψάχνει η Αγγελική το ιερό δισκοπότηρο των δύο τροχών.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η δυναμη ειναι σχετικη ποσοτητα. Ενα 4κ 1000ρι πχ φορτωμενο δικαβαλο σε ενα αλπικο πασο θα θες να κατεβεις και να το αρχισεις στις κλωτσες. Απο την αλλη τοσο το 4κ οσο και το 2κ με την ιδια ταχυτητα θα ταξιδεψουν σε ταξιδι στην εθνικη. Για μενα 2κ για τουρισμο καθε μερα ολη μερα...
Έχω πουλήσει μηχανάκι Ι2 επειδή ήταν τόσο ξενέρωτο σε ήχο που το βαζα μπροστά και στράβωνε η μούρη μου. Στο 800 που έχω τώρα φρόντισε η BMW και έχει ωραίο μπασο ήχο boxer-αδικο τουλάχιστον.

Εγώ είμαι υπέρ των Ι2 λόγω απλότητας και οικονομίας αλλά δεν είναι όλα ασπρο μαύρο. Η μοτοσυκλέτα έχει και συναίσθημα και ένα καλό 4Κ με μια ωραία εξάτμιση φτάνει για να σου φτιάξει τη διάθεση. Ο Ι2 της Honda μπορεί να είναι αξιοπιστος, οικονομικός κλπ αλλά στερείται χαρακτήρα και αυτό είναι ένα μείον για όποιον τον ενδιαφέρει αυτό το θέμα βέβαια.

Είπαμε όμως περί ορέξεως. Γι αυτό υπάρχουν για όλα τα γούστα.
 
Top Bottom