Honda X-ADV 2017

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καταρχήν πολύ ενδιαφέρον, εύγε!

Ερώτηση 1η: Ήταν κάποιος στην παρέα με εμπειρία καλή στο χώμα να το συγκρίνει με γνήσια χωμάτινα μηχανάκια και να δεί διαφορές?

Ερώτηση 2η:Έχει επαρκή προστασία όπως το δατε να μην πληγώνεται με το παραμικρό απο πέτρες κλπ?

Ερώτηση 3η:Απο θέση οδήγησης είναι κλασσική σκουτερ ή με τα έξτρα μαρσπιέ που δίνει η Honda πλησιάζει λίγο και σε μοτοσυκλέτα?

Ερώτηση 4η:Ψήνεται ο Βασιλης να το πάρει?!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
μωρε κ μενα μ'ρεσ' κοκκινακι..
.
εκεινο που δεν μ'ρεσ..κ πειτε με κομπλεξικο ειναι οτι πας (2ο ενικο για λογους εκφρασης ετσι?οχι στοχοποιησης καποιου) να δοκιμασεις/ξυσεις μαρσπιεδες/κανεις χωμα με φυτευτες πετρες σε τεστ ριδε με σπορτεξακια κ τζινακι...
μια μποτα ειναι το λιγοτερο που μπορουμε να κανουμε για το ποδαρι μας...
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Για το θεμα ασφαλειας εχεις τα αμετρητα δικιο μου!
Απλα τελευταια στιγμη μπηκε η ιδεα και δεν αλλαξε κατι, λαθος το ξερω!
Οσο αναφορα τα υπολοιπα ερωτηματα η δοκιμη εγινε για να δουμε τι μας προσφερει το μηχανακι αυτο και μονο!
Ειναι ενα σκουτερ ιδανικο για τους δρομους της Ελλαδας οπως και να περασω και απο καποια χωματα, μεχρι εκει.
Σαφως και δεν ανταγωνιζεται χωματινα μηχανακια.
 
Reactions: STF

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Για το 2018 αποκτά traction control(Honda Selectable Torque Control) 2 επιπέδων και λειτουργία G στα riding modes για off road οδήγηση.
Θα υπάρχει και έκδοση για κατόχους Α2 διπλώματος.
Πηγή
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλο προβλήματα είναι αυτή η Honda!

The recall effects X-ADV scooters that were produced between January 26, 2017, and April 10, 2018. The issue stems from heat. When continuously ridden at low speed, the heat generated affects the PPTC (Polymer positive temperature coefficient) device of the ECU. Once a certain temperature is reached, the scooter may enter into its fail safe mode.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με αφορμή τη συζήτηση που κάναμε στο "Συμβαίνει τώρα"

Στην ίδια τιμή ψωνιζεις ένα Tracer GT το οποίο είναι πολύ πιο γρήγορο, πιο ελαφρύ (215 γεμάτο) και με μεγαλύτερη ταξιδιωτική ικανότητα.
Γιάννη με αφορμή αυτό που γράφεις μπορώ να σου απαντήσω επί προσωπικού αφού έχω αντιμετωπίσει ο ίδιος το δίλημμα.

Το WR250R το πήρα ευθύς εξ' αρχής για να μου μείνει και να το χρησιμοποιώ σε οποιαδήποτε χωμάτινη πρόκληση, είτε αυτό είναι μια χαλαρή μονοπατάδα, είτε μια ονοφάδα είτε μια διήμερη ή τριήμερη εκδρομή. Οπότε από εκεί είμαι καλυμμένος και τέλος.

Σκεφτόμουν λοιπόν ότι στο μέλλον θα θελήσω να πάρω μια μεγαλύτερη μηχανή και μετά από έρευνα κατέληξα σε κάποιες επιλογές από τις οποίες άλλες κάλυπταν την κ@ύλα μου και τη ταξιδιωτική ικανότητα και κάποιες άλλες ήταν πιο κοντά στη πραγματικότητα της καθημερινότητας μου.

To Tracer με τον ΥΠΕΡΟΧΟ παιχνιδιάρη και δυνατό κινητήρα του καλύπτει τη πρώτη περίπτωση και είναι αυτό που θα ήθελα. Η αλήθεια όμως είναι πως η παρούσα οικογενειακή κατάσταση η οποία θα ισχύει και για τα επόμενα κάποια τόσα χρόνια, δε με βοηθάει ώστε να "εξαργυρώσω" τις δυνατότητες αυτής της μηχανής.

Το T-max ειδικά στην Deluxe έκδοση είναι σίγουρο πως θα το χρησιμοποιούσα πολύ περισσότερο γιατί με τους χώρους που διαθέτει, τον αυτόματο χαρακτήρα του, και τη προστασία από νερά και κρύο που προσφέρει θα καλύψει περισσότερες και συχνότερες ανάγκες μου χωρίς να υστερεί σε ταξιδιωτική ικανότητα. Το έκανα test ride... Είναι ο εφιάλτης του μοτοσυκλετιστή (αστειεύομαι), έχει θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, αυτόματο ηλεκτρονικό κλείδωμα στο διπλό σταντ, αντικλεπτικό gps. Πολύ σταθερό και με καλά μπασίματα σε στροφές... αλλά είναι περισσότερο σκούτερ παρά μηχανή (και δε γράφω ξεκάθαρα σκούτερ γιατί πραγματικά το T-max είναι μια κατηγορία μόνο του).
Ένα τεράστιο disadvantage που έχει το T-max, είναι πως αλλάζει εσωτερικό ιμάντα κάθε 20.000 χλμ και σε κάθε 2η αλλαγή ιμάντα χρειάζεται να αλλάζεις μπίλιες φυγοκεντρικού και κάποια άλλα πράγματα που εκτινάζουν το κόστος service -μαζί με τα αναλώσιμα- στα 400-450 ευρώ (και δεν είναι και τόσο εύκολο να βάλεις χέρι μόνος σου γιατί το αερόκλειδο είναι απαραίτητο).

Οπότε;

Οπότε... το X-ADV έρχεται να παντρέψει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την ανάγκη. Στη καθημερινότητα μου θα με υπηρετεί σχεδόν σαν σκούτερ και στη σπάνια περίπτωση που θα προκύπτει ένα ταξίδι "φαίνεται" να είναι πιο ταξιδιάρικο ή να το πω πιο σωστά, "φαίνεται" να είναι πιο μοτοσυκλέτα από το T-max. Επίσης είναι τέλειο για μικρές αποδράσεις σε ξηρά και νησιά με το έτερον ήμισυ. Η απάντηση / συμπέρασμα σε σχέση με τη τοποθέτηση σου είναι πως το X-ADV έρχεται να εξυπηρετήσει ένα συγκεκριμένο κοινό. Ναι είναι ακριβό όπως είναι και το T-max (12, 13 & 14 χιλιάρικα), όπως είναι και το Burgman 650 (11 χιλιάρικα). Αλλά με κύριο χαρακτηριστικό το DCT προσπαθεί και αυτό να δικαιολογήσει τη τιμή του (και μάλλον το τυπικό service είναι πιο απλή και κυρίως πιο οικονομική υπόθεση σε σχέση με άλλα mega σκούτερ, αρκεί να έχεις την υπομονή να αφαιρείς πλαστικά).

Γιατί είναι δύσχρηστο στην πόλη;
Είναι πιο ελαφρύ, έχει στενό τιμόνι (από το προηγούμενο τουλάχιστον), το τιμόνι κόβει αρκετά... νομίζω δε θες κάτι άλλο.
Εντάξει έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο αλλά δεν πειράζει...
Νομίζω πως ο Κωνσταντίνος onroad εννοούσε πως το Tracer είναι πιο δύσχρηστο από το X-ADV.

Το xadv είναι αυτόματο και είναι σκούτερ , η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι είναι 100 κιλά και όλο το βάρος είναι χαμηλά .
Για; Το άλλο δεν ξέρω μιας και δεν το έχω οδηγήσει .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχω οδηγήσει το X-ADV Κωνσταντίνε onroad αλλά το έχω καβαλήσει στατικά (το έχω στο πρόγραμμα για test ride). Περισσότερο μου μοιάζει με μηχανή που έχει "ένδυση" σκούτερ. Τιμόνι και κινητήρας είναι εντελώς μοτοσυκλετιστικά. Θα μεταφέρω και τις δικές μου εντυπώσεις όταν το οδηγήσω. Το Tracer πάντως για σπορ τούρινγκ είναι αρκετά εύκολη και μέσα στη πόλη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τι να λεμε...πραγματικα ειχε καιρο να βγει κατι νεο, ουσιαστικο, πρωτοτυπο και χρησιμο που να μην υποσχεται κατι παραπανω απο αυτα που μπορει να προσφερει...

πλεον εχουμε γεμισει απο στριτ μηχανακια που δεν ειναι στριτ, αντβεντουρ μηχανακια των 270 κιλων που ουτε απο στραβομενο φρεατιο δε μπορουν να περασουν καλα καλα για να βγαλει (ποιος;;;; η χοντα;;;) κατι πραγματικα εξυπνο, χρησιμο και καινοτομο....

γενικα τα σκουτερ εχουν ξεφυγει εντελως απο τον προγονο τους, τη βεσπα και εχουν εξελιχθει πραγματικα στο πιο χρησιμο και αποδοτικο δικυκλο για οποιον χρειαζεται ενα διτροχο οχημα για να μετακινειται καθημερινα, με ανεση και ασφαλεια...

Το μηχανακι αυτο προσφερει ανεση μιας τουρινγκ μοτοσυκλετας, χωρους ενα κλικ πιο κατω απο ενα μεγκα σκουτερ (παιρνει φουλ φεις κρανος απο κατω ευτυχως), κρατημα και στησιμο μοτοσυκλετας και θα τα καταφερει με ανεση να περασει απο κακοτραχαλους δρομους και ηπιους χωματοδρομους ειτε μονοκαβαλο ειτε δικαβαλο, και θα ταξιδεψει κιολας...δυστυχως απο γκαζια δεν ειναι κατι το τρομερο αλλα η καταναλωση του ισοσταθμιζει καπως οτι του λειπει απο αποδοση....

προσωπικα πραγματικα ειμαι ενα κλικ πριν την αγορα του...εγκεφαλικα ειμαι σε αρνηση να δικαιολογισω τα 12κ που κανει και προσπαθω να κρατησω αλλα ειναι οντως το κατι αλλο...δεν κανει για τυπους που ονειρευοντε ηλιοβασιλεματα καβαλα στο μοτορι αλα στιβ μακουιν, η τρεντουλες τυπους που θα πετσοκοψουν οτι μηχανακι βρεθει μπροστα τους κανοντας το ταχα μου φραπε ρεισερ η σκραμπερ αλλα για συνειδητοποιημενους οδηγους που ξερουν ακριβως τι θελουν...αλλος ενας λογος που κρατιεμαι για να μη το αγορασω ειναι οτι νομιζω πως μετα απο αυτο δεν εχει νοημα να οδηγησεις ''συμβατικη'' μοτοσυκλετα για κανενα λογο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
προσωπικα πραγματικα ειμαι ενα κλικ πριν την αγορα του... εγκεφαλικα ειμαι σε αρνηση να δικαιολογισω τα 12κ που κανει και προσπαθω να κρατησω αλλα ειναι οντως το κατι αλλο...δεν κανει για τυπους που ονειρευοντε ηλιοβασιλεματα καβαλα στο μοτορι αλα στιβ μακουιν, η τρεντουλες τυπους που θα πετσοκοψουν οτι μηχανακι βρεθει μπροστα τους κανοντας το ταχα μου φραπε ρεισερ η σκραμπερ αλλα για συνειδητοποιημενους οδηγους που ξερουν ακριβως τι θελουν... αλλος ενας λογος που κρατιεμαι για να μη το αγορασω ειναι οτι νομιζω πως μετα απο αυτο δεν εχει νοημα να οδηγησεις ''συμβατικη'' μοτοσυκλετα για κανενα λογο...
Οριοθέτησες απόλυτα το πλαίσιο που έχω κι εγώ στο μυαλό μου για τη συγκεκριμένη μοτό (!). Επίσης ταυτόσημοι είναι και οι δύο ανασταλτικοί παράγοντες.
Ευτυχώς οποιαδήποτε κίνηση για μένα απέχει χρονικά τουλάχιστον μια τριετία μακριά και αυτό μου δίνει το δικαίωμα να ελπίζω και σε κάποια καλομεταχειρισμένη περίπτωση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι να μην επιλεξεις το NC 750 που κανει σχεδον τα ιδια με σημαντικα καλυτερη τιμη ;;;
Φαντάζομαι εννοείς το Integra και όχι το "X"

Γιατί κάνει "σχεδόν" τα ίδια. Για παράδειγμα οι χωμάτινες διελεύσεις με ενδιαφέρουν έστω και με συμβιβασμούς. Η προσέγγιση σε μια νησιωτική παραλία με καλύτερους όρους... επίσης με ενδιαφέρει. Γενικά οι κάπως μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις με ενδιαφέρουν συν το γεγονός ότι θέλω κάτι που όχι μόνο να μην είναι ακριβώς σαν σκούτερ αλλά και να μην φαίνεται σαν σκούτερ (κάτι σαν τη γυναίκα του Καίσαρα...). Και το Integra θυμίζει πολύ... σκούτερ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν λεω το Integra για τη μοτοσυκλετα λεω......που μπορει να πατησει χωμα κ δεν εχει τον ογκο του σκουτερ !!!!
γιατι ο ογκος του σκουτερ φερνει πολλες πολυτελειες μαζι του, και ειναι αυτος που του δινει την αξια που εχει

προστασια απο βροχη, νερα, αερας και μεγαλοι χωροι τοσο αποθηκευτικοι οσο και ως προς την εργονομια τα βασικοτερα πλεονεκτηματα....
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Απλα ενα σκουτερ που ανταγωνιζεται τα κορυφαια σκουτερ λοιπον...
Για το αυτοκολλητακι adv ουτε λογος. Με τετοιες διαδρομες αναρτησης και με τετοιους τροχους(αραγε υπαρχουν χωματινα ελαστικα σ αυτη τη διασταση;;) οι χωματινες διαδρομες θα ειναι απο απελπιστικες εως επικινδυνες. Ασε τη ζημια που θα γινει στα πλαστικα στην 1η χαζοπτωση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Απλα ενα σκουτερ που ανταγωνιζεται τα κορυφαια σκουτερ λοιπον...
Για το αυτοκολλητακι adv ουτε λογος. Με τετοιες διαδρομες αναρτησης και με τετοιους τροχους(αραγε υπαρχουν χωματινα ελαστικα σ αυτη τη διασταση;;) οι χωματινες διαδρομες θα ειναι απο απελπιστικες εως επικινδυνες. Ασε τη ζημια που θα γινει στα πλαστικα στην 1η χαζοπτωση.
Θα μπορούσες να πεις ότι πάει χώμα όσο ένα multistrada.
Χωμάτινα λάστιχα υπάρχουν. Εδώ βρήκε ο Γκογκος στο ταξίδι με τη βέσπα :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όσοι το έχουν οδηγήσει σε Ελλάδα κι εξωτερικό λένε τα καλύτερα!
Οποιαδήποτε σύγκριση με κανονική μοτοσυκλέτα ή κανονικό σκούτερ είναι άτοπη και -χωρίς παρεξήγηση- άνευ λογικής.

Δεν λεω το Integra για τη μοτοσυκλετα λεω......που μπορει να πατησει χωμα κ δεν εχει τον ογκο του σκουτερ !!!!
Πέτρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την αστική μετακίνηση όπως το X-ADV, είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Εκτός αυτού... Μιλάμε για κάτι εντελώς νέο και πρωτοποριακό (κατά τη γνώμη μου πάντα)! Είναι σα να ρωτάμε έναν υποψήφιο αγοραστή Yamaha Niken γιατί να παίρνει το τρίτροχο και όχι το ΜΤ-09.
Χωρίς να το έχω οδηγήσει και άρα κάπως βιαστικά από τη πλευρά μου θεωρώ πως το X-ADV έρχεται να καλύψει ειδικές ανάγκες κάποιων ανθρώπων που δεν θέλουν τον ξεκάθαρο χαρακτήρα των σκούτερ αλλά και μια κανονική μεγάλη μοτοσυκλέτα θα ήταν πλεονασμός. Την μελετάω αρκετό καιρό τώρα κι έχω σχηματίσει αυτή τη θεωρητική άποψη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα κοιτάξω βέβαια τα παλιά περιοδικά, αλλά είχα την εντύπωση ότι το X-ADV είναι ένα integra που είναι ένα NC750Χ DCT ντυμένο αλλιώς και με πιο μικρούς τροχούς. Δεν είναι κάτι τόσο πρωτοποριακό όσο το Νίκεν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιάννη μου amyroukai δεν έγραψα πουθενά ότι είναι τόσο πρωτοποριακό. Απλά δε μπορείς να συγκρίνεις ούτε το NC-750X με το X-ADV (εκεί εστίαζε το παράδειγμα μου), γιατί και το Niken φοράει τον CP3 αλλά δεν είναι MT-09.

Παρόλα αυτά... ΕΙΝΑΙ και αυτό πρωτοποριακό όπως το περιγράφεις και μόνος σου με το παράδειγμα του Integra, που επίσης με τη σειρά του όταν βγήκε ήταν πρωτοποριακό, γιατί... είναι ένα NC-750X ντυμένο "αλλιώς".

Το X-ADV πήγε ένα βήμα παραπέρα, φοράει τιμόνι fatbar (και όχι σκουτεροτίμονο όπως το Integra), έχει upside-down με επαρκέστατες διαδρομές για να πάει σε χωμάτινες φλαταδούρες ΑΝΕΤΑ. Δόξα το Θεό υπάρχουν πολλά βίντεο που κυκλοφορούν με καθημερινούς χειριστές και πάνω-κάτω αν θέλουμε μπορούμε να καταλάβουμε τη διαφορετικότητα του. Αν δεν είναι πρωτοποριακό περιμένω να μου υποδειχθεί ο άμεσος ανταγωνιστής του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Οι Εταιριες κ το μαρκετινκ σου δημιουργουν αναγκες κ θελω που ο καταναλωτης δεν τα εχει σκεφτει η τα χρειαζεται !!!
Ο υπευθυνος του προτζεκτ σε συνεντευξη ειχε πει οτι η ιδεα για το X-ADV του γεννηθηκε στην Ελλαδα κανοντας διακοπες σε νησι....γυρνοντας με νοικιαρικο σκουτερ κ βλεπιντας τους χωματοδρομους....τις απομερες παραλιες....σκεφτηκε ενα διαφορετικο σκουτερ !!!!
Το NCX αρχικα 700.....λογω σχημαματος κ αποδοσης κινητηρα (σε χαμηλες στροφες) το ελεγαν σκουτεροταξι.....τελικα καθιερωθηκε κ φιλοι που το εχουν....ειναι υπερευχαριστημενοι !!!!!
Κουβεντα να γινεται......οι Εταιριες για εμας "δουλευουν".....αμα εχεις τα φραγκα.....οτι θες παιρνεις !!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι Εταιριες κ το μαρκετινκ σου δημιουργουν αναγκες κ θελω που ο καταναλωτης δεν τα εχει σκεφτει η τα χρειαζεται !!!
Ο υπευθυνος του προτζεκτ σε συνεντευξη ειχε πει οτι η ιδεα για το X-ADV του γεννηθηκε στην Ελλαδα κανοντας διακοπες σε νησι....γυρνοντας με νοικιαρικο σκουτερ κ βλεπιντας τους χωματοδρομους....τις απομερες παραλιες....σκεφτηκε ενα διαφορετικο σκουτερ !!!!
Το NCX αρχικα 700.....λογω σχημαματος κ αποδοσης κινητηρα (σε χαμηλες στροφες) το ελεγαν σκουτεροταξι.....τελικα καθιερωθηκε κ φιλοι που το εχουν....ειναι υπερευχαριστημενοι !!!!!
Κουβεντα να γινεται......οι Εταιριες για εμας "δουλευουν".....αμα εχεις τα φραγκα.....οτι θες παιρνεις !!!!!!
Ξεκινώ λέγοντας πως είμαι σίγουρος πως οι ιδιοκτήτες NC-700 & 750X είναι υπερευχαριστημένοι.
Πέτρο δε μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε τίποτα. Και όπως πολλές φορές λέω και σε δια ζώσης συζητήσεις δεν συμφωνώ πως το marketing είναι πάντα κάτι το κακό, η δουλειά τους είναι πολυσύνθετη και εκτός από το να "φτιάχνουν" ανάγκες μπορεί να φτιάχνουν και πράγματα που έρχονται να καλύψουν υπάρχουσες ανάγκες που όμως έχουν προϊοντικό κενό. Επίσης η δουλειά τους είναι να "ακούνε" το κοινό.

Νομίζω πως σε ότι με αφορά τοποθετήθηκα με ακρίβεια στις ανάγκες μου. Το εύκολο για μένα ως Yamahakias θα ήταν να πάρω ένα T-max και με γενναία έκπτωση. Έχω συμβιώσει με σκουτεράκια (x-max 250 και pcx-125) και ξέρω τι προσφέρουν και πραγματικά είναι εντελώς εθιστικά γιατί η πρακτικότητα που σου προσφέρουν στην αστική καθημερινότητα δεν μπορεί να αποδοθεί από καμία εξωτική μηχανή, τονίζω τη πρακτικότητα για να μη μπούμε πάλι σε άσκοπες συζητήσεις. Από την άλλη η μοτοσυκλέτα προσφέρει άλλα πράγματα, κυρίως στον ελεύθερο χρόνο μας. Αν μπορούν αυτά τα δυο να παντρευτούν με τον σχετικό συμβιβασμό ή και χωρίς συμβιβασμό;

Το τι είναι το X-ADV θα το δω μέσα στην ημέρα και θα προσπαθήσω -στη μία ώρα που υπολογίζω πως θα το έχω στα χέρια μου- να βγάλω όσο το δυνατό περισσότερα συμπεράσματα μπορώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Δεν υπαρχει τιποτα που να κανει ενα X-ADV και να μη μπορει να το κανει ενα NC.
 
Top Bottom